Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 03. aug, 2012 23:01

hvis vi fik Gaston Ramirez så kunne det være carvani kom i tanke om at han vil spille på det uraguanske landshold i liverpool :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 04. aug, 2012 00:10

Oomph242 skrev:Jovetic er for mig, at se langt udenfor rækkevidde. Ham, Cavani og Hulk er kun noget man drømmer om, i sit stille sind...

Er Afellay kommet sig fuldt, oven på sin knæskade?
Afellay var i startopstillingen for Holland til EM. Han var ligeledes en af profilerne i venskabskampene op til slutrunden. Afellay er ikke fra øverste hylde, men mindre kan også gøre det. Han er rimelig hurtig, teknisk dygtig og kreativ. Han kan spille begge kanter og befinder sig måske egentlig bedst som ACM i en playmaker rolle.

Jovetic vil være sværere at tiltrække. Men jeg synes nu ikke, at han vil være lige så uopnåelig som Hulk og Cavani. Dertil er han ikke så hypet som førnævnte spillere, selvom jeg nu synes han er på samme niveau. Derudover mener jeg, at vi lettere kan hente en spiller som Jovetic, da han spiller i en klub, der i sidste sæson var tæt på nedrykning og ikke tilnærmelsesvis har et hold, som kan kæmpe med i toppen af Serie A. Et skifte til Liverpool vil derfor være et trin op ad stien, hvorimod Cavani og Hulk vil betragte det som status quo eller et tilbageskridt.

Dermed ikke sagt, at det bliver let, for med en spiller som Jovetic vil der givetvis være konkurrence fra andre klubber. Og prisen ligger formentlig over 200 mio. kr.

Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » lørdag, 04. aug, 2012 00:19

Rodgers til The Guardian:
I want players in sooner rather than later, it is important to get the group together as quickly as possible, but if not we will just have to be patient. I'd be happy as long as we have some in before the end of August.

"I have also looked at one or two loan deals from abroad. There are some quality players in that market that I have inquired about. The make-up of the group will change before the season starts and that will change the dynamic of the team also."
http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... CMP=twt_gu
Håber virkelig det fremhævede betyder at han har kigget på Nuri Sahin, som jeg tror kunne være en fremragende spiller at få ind. Generelt er der en del spillere i Madrid som nok gerne vil have mere spilletid og derfor kan være interesseret i et lån, såsom Kaka, Callejon, Lass og Albiol. Afellay i Barca kan man også spekulere i, og her må en låneaftale siges at være ideel, da man får muligheden for at vurdere hvordan han er kommet over sin knæskade inden man køber ham.
Hvis en låneaftale skulle blive til noget håber jeg dog ikke at det er fordi der ingen penge er, men nærmere fordi Rodgers øjner en mulighed for et scoop, ala det han lavede i Swansea med Gylfi. Tror/håber også en evt. låneaftale bliver med en købsoption, da der ikke er meget fremtid i at have en spiller for kun en enkelt sæson.

EDIT: Har glemt David Villa og Sakho, som også begge kunne have interesse.

Oomph242
Indlæg: 5682
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 04. aug, 2012 00:56

Som jeg husker det prøvede Benitez, at få Jovetic til klubben i sin tid. Det lykkes ikke, så jeg tror heller ikke det kan lykkes nu hvor vi har endnu mindre at byde på..

Ramirez og Sahin så ville jeg være jublende lykkelig og tro lidt mere på LFC succes i fremtiden.
Jeg tror desværre bare kun, at dette transfervindue vil byde på ex. Swansea's og måske en Dempsey eller lign.. Rodgers vil givetvis kun spille på hvad han synes er sikre heste, så han ikke knækker nakken som skete for ham i Reading. Det er vel også forståeligt nok når man tænker på, at han er kommet til et latentgalehus hvor forventningerne er som fortidens :P .

Alfellay kunne nok gøre en bedring, hvis knæet kan holde.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 04. aug, 2012 03:44

Oomph242 skrev:Som jeg husker det prøvede Benitez, at få Jovetic til klubben i sin tid. Det lykkes ikke, så jeg tror heller ikke det kan lykkes nu hvor vi har endnu mindre at byde på..
Benitez ønskede ganske rigtigt at bringe Jovetic til LFC, men udfra Benitez udtalelser, så var det ikke mangel på sportsligsucces, der forhindrede det, men derimod det faktum, at klubben ikke havde råd til Jovetic, hvilket også gjorde sig gældende med Dani Alves:
Rafael Benitez skrev:"Jovetic was our target but we didn't have the money," the former Valencia boss claimed.

"My idea was to play [Javier] Mascherano, Lucas, [Steven] Gerrard, [Alberto] Aquilani - two of these four players in the middle and Jovetic between the lines, but we didn't have the money." - Benitez

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... dani-alves
Finansielt ved jeg ikke om, vi har mindre at byde på end dengang, men jeg håber det da ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » lørdag, 04. aug, 2012 10:53

Lige hjemkommet fra 2 ugers ferie uden net-adgang og må indrømme at jeg er noget overrasket over den manglende aktivitet LFC har udvist på transfer markedet.. og ikke mindst det ambitionsniveau der synes at kunne anes i rygter. Med al respekt for BR og de spillere vi har på vores hold, som jeg til sidste bloddråbe vil støtte, har jeg meget svært ved at se hvor klubben bevæger sig hen og hvad det er klubben og BR prøver at udtrykke med vores transferpolitik.

Jeg håber på det bedste og ser meget frem til at se os spille med en ny og mere offensiv tilgang til spillet. Dog er jeg bare bekymret over at vi henter Borini og evt Allen, Ramirez mens vores nærmeste konkurrenter henter Oscar, Hazard, Marin, Vertonghen, Podolski, Giroud, Kagawa, etc.. Som vi også kunne have konkurreret om (måske med undtagelse af Oscar og Hazard). Jeg køber ikke til fulde argumentet om at man ikke kan tiltrække stjerner og store navne selvom vi ikke er i ChL. Det handler vel ret beset om at have et højt ambitionsniveau, bruge nogle penge og ikke lave Woy-signings, som alligevel på længere sigt ender med at koste os mange penge.

Hvis man sender en spiller som Aquaman hjem til Italien for håndører er jeg nød til at tro at det er fordi vi kan forvente at bedre spillere bliver indkøbt til truppen..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 04. aug, 2012 11:34

2 spillere på tale på leje, bekræfter BR. Hvem pokker kan det være. Har City nogen vi kan leje.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 04. aug, 2012 11:37

Kelly skrev:2 spillere på tale på leje, bekræfter BR. Hvem pokker kan det være. Har City nogen vi kan leje.
Tror det er fra udlandet... Skal man drømme lidt, kunne det være en Higuain, der varmer bænken i Madrid... Tror han kigger mod Barcelona & Madrid, da spillestilen(Specielt Barca), er den samme som Rodgers filosofi :aliboronz1:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 04. aug, 2012 11:39

Kelly skrev:2 spillere på tale på leje, bekræfter BR. Hvem pokker kan det være. Har City nogen vi kan leje.
Ja, de har mange. Johnson, Adebayor og Tevez kunne være interessante, men stod der ikke at de eventuelle leje-spillere, der kigges på, var fra udlandet?
Kloppite

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 04. aug, 2012 11:53

Der skal altså også til at ske noget. Kom nu!
Hvis han snakker leje, så nap dog Sahin foran Arsene Wenger. Ville være smukt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 04. aug, 2012 12:04

Tom_Jorsal skrev:Der skal altså også til at ske noget. Kom nu!
Hvis han snakker leje, så nap dog Sahin foran Arsene Wenger. Ville være smukt.
Men er Sahin ikke endnu en spiller, der fungerer bedst centralt? Et eventuelt leje burde så lede til endnu et salg af en en midtbanespiller, og vel også sætte spørgsmålstegn ved det fornuftige i samtidig at købe Allen.

I øvrigt behøver man ikke at leje Sahin. Mourinho sælger ham gerne.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 04. aug, 2012 12:13

Ham her Atsu er et nyt navn for mig, men i det mindste rart at blive linket til en spiller, der ikke er central midtbanespiller.

http://www.metro.co.uk/sport/football/9 ... stian-atsu
Kloppite

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » lørdag, 04. aug, 2012 12:18

texnymann skrev:
Tom_Jorsal skrev:Der skal altså også til at ske noget. Kom nu!
Hvis han snakker leje, så nap dog Sahin foran Arsene Wenger. Ville være smukt.
Men er Sahin ikke endnu en spiller, der fungerer bedst centralt? Et eventuelt leje burde så lede til endnu et salg af en en midtbanespiller, og vel også sætte spørgsmålstegn ved det fornuftige i samtidig at købe Allen.

I øvrigt behøver man ikke at leje Sahin. Mourinho sælger ham gerne.
Hvor ved du det fra? Af hvad jeg har læst mig til, så er han kun interesseret i at leje ham ud uden nogle købsoption, da Mourinho stadig ser noget fremtid i ham. Alonso bliver heller ikke yngre og han er nok udset til at være ham, der skal erstatte ham.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 04. aug, 2012 12:20

AllanShore skrev:
texnymann skrev:
Tom_Jorsal skrev:Der skal altså også til at ske noget. Kom nu!
Hvis han snakker leje, så nap dog Sahin foran Arsene Wenger. Ville være smukt.
Men er Sahin ikke endnu en spiller, der fungerer bedst centralt? Et eventuelt leje burde så lede til endnu et salg af en en midtbanespiller, og vel også sætte spørgsmålstegn ved det fornuftige i samtidig at købe Allen.

I øvrigt behøver man ikke at leje Sahin. Mourinho sælger ham gerne.
Hvor ved du det fra? Af hvad jeg har læst mig til, så er han kun interesseret i at leje ham ud uden nogle købsoption, da Mourinho stadig ser noget fremtid i ham. Alonso bliver heller ikke yngre og han er nok udset til at være ham, der skal erstatte ham.
http://tv2sport.dk/mourinho-til-arsenal-tag-bare-sahin

Sjov udmelding fra José :aliboronz6:

Oomph242
Indlæg: 5682
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 04. aug, 2012 12:39

Benitez ønskede ganske rigtigt at bringe Jovetic til LFC, men udfra Benitez udtalelser, så var det ikke mangel på sportsligsucces, der forhindrede det, men derimod det faktum, at klubben ikke havde råd til Jovetic, hvilket også gjorde sig gældende med Dani Alves:
Ok. Godt at nogen kan huske hele historien, når jeg nu ikke kan. Men mon ikke det så var en prioritering fra Benitez side. Andre købt i 2008-2009, Aquilani £17,000,000, Johnson £17,500,000, Keane £19,000,000, Riera £8,000,000 , Dossena 7,000,000. Mon ikke både Jovetic og Alves kunne have været i hus, hvis han havde været prioriteret anderledes.

Finansielt ved jeg ikke om, vi har mindre at byde på end dengang, men jeg håber det da ikke.
Det har jeg heller ingen ide om. Jeg tror måske der er på lønningsposten. Resultatsmæssigt har vi ihvertfald mindre, at byde på og ambitionsmæssigt har vi i den nærmeste fremtid nok også...

Besvar