Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » mandag, 20. aug, 2012 15:02

Mange af jer er ikke den store fan af Dempsey, men jeg har de sidste 3-4 år synes at han er en klasse spiller. Han kan lave spektakulære mål, dyttig med hovedet og en rigtig god afslutter. Vi mangler en som ham i angrebet, nu hvor fætter BR ikke vil satse på Caroll. Hvis vi kan blive enige med Fulham for 7-8 mio så er det ganske fint IMO, JA selvom han er 29, og har 1 år tilbage af kontrakten!!
Og plzzzz gå nu efter Adam Johnson. Johnson og Johnson på den højre side vil give liv!!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 20. aug, 2012 16:43

Synes sku også det er noget af en ommer hvis ikke det lykkedes os at hente Adam Johnson !
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Bob
Indlæg: 92
Tilmeldt: fredag, 03. jun, 2011 14:03
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bob » mandag, 20. aug, 2012 17:21

jesper skrev:Efter at have se OL, samt en masse bold fra den brasilienske liga i det forgangne år, så undrer det mig, at vi altid/ofte (bortset fra den nye marokkaner) bliver kædet sammen med allerede kendte profiler, som enten ikke kan slå igennem i de allerstørste klubber eller som i Sahins tilfælde sidder på bænken.

Her forstår jeg så ikke, at man så ikke tager fat i morgendagens stjerner. Og hvis man ser på den brasilienske liga, så har en 23årig ofte meget stor erfaring, da de ofte debuterer noget før end i tilsvarende klubber i Europa.

Jeg syntes at Allen er et godt køb, men hvad kunne man have fået for tilsvarende penge? Hvad ville en Ganso koste? 250 mill, måske. Hvorfor ikke investere hele dynen i nogle få, men store profiler, som er unge, allerede rimeligt etablerede og på sigt også har en høj salgskurs. Jeg fornemmer, at tilsvarende store europæiske typer, eks. en Hazard er lidt dyrere end de yngre sydamerikanske profiler. Er det vores scouting-netværk, der ikke er godt nok? Tør vi ikke investere i folk for "fremmede" kulturer grundet integratonsproblematikker set i forhold til livet i og omkring banen?

Vi har hidtil købt Borini, der efter mit ringe kendskab til ham har nogle spidskompetencer i afslutningerne, men ellers virker han jo ikke ligefrem som et teknisk vidunder. Er hans største kompetence, at han i forvejen indgår i BRs netværk?
Ligeledes er Allen en fra nabogården og det virker ikke som om at horisonterne er alt for store.

Budgettet er åbenbart meget begrænset, men som mange også har skrevet i FSG-tråden, så må man følge de flotte ord med handlinger og vi får ikke en topklub uden investeringer uagtet at vi gerne vil nedbringe lønomkostningerne - dette kunne også gælde stadion, investeringer i profiler på ledelsesgangene etc.

Og hvis det er BR, der allerede sidder med det store ord, så er jeg egentlig lidt bekymret, for selv om jeg aldrig var en fan af Comoli, så må man næsten tro, at hans netværk var noget større.
Nu kigger jeg lige engang på priserne hos de brazilianere der har skiftet til europa i år. De er ikke ligefrem billige. Oven i det skal du tænke på at England har nogle ret strænge krav i forhold til arbejdstiladelse.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 20. aug, 2012 18:26

Sahin til Arsenal kan betyde Walcott til Liverpool ?, eller kan alternativet komme fra Mexico.

Liverpool skal være interessert i den mexicanske landslagsspilleren Hector Herrera.
- Vi ønsker at Herrera blir værende i Pachuca, men vi vet at han kanskje reiser til England. Manchester United og Liverpool er interessert. De har vært her, og han kan forlate klubben når som helst, uttaler Pacheco-president Andres Fassi.
Herrara opplyste tidligere i sommer at han har snakket med en Liverpool-speider.
- Jeg ble bare introdusert for ham, Han fortalte meg ingenting spesifikt. Jeg fant ut av Liverpools interesse. Jeg har ikke blitt fortalt noe konkret ennå. Jeg må vente å se hva Fassi sier om dette. Jeg tror dette er en stor mulighet. En av mine drømmer er å spille i Europa, sier Herrera.
ESPN
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 21. aug, 2012 07:06

Nogle der ved hvor troværdige The Independent er? Ifølge dem fører vi racet om Adam Johnson.

(Kan ikke linke da jeg sidder på min iPhone)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hyppia » tirsdag, 21. aug, 2012 08:03

Skovdal skrev:Nogle der ved hvor troværdige The Independent er? Ifølge dem fører vi racet om Adam Johnson.

(Kan ikke linke da jeg sidder på min iPhone)

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 63420.html

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af martinsommer » tirsdag, 21. aug, 2012 08:47

Skovdal skrev:(Kan ikke linke da jeg sidder på min iPhone)
Det kan da ikke være rart.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 21. aug, 2012 08:54

Tirsdag 21. august

Liverpool er favoritter til å sikre seg Manchester City-vingen Adam Johnson før transfervinduet stenger. Sunderland, Tottenham og Everton viser også interesse for spilleren. City krever £10M for Johnson.
The Independent

Jeg tvivler på han er den store forstærkning. Hans bundniveua er meget meget lavt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 21. aug, 2012 09:19

Jeg ville nu mene han er en klar forstærkning, jeg synes han er bedre end Downing. Downing er slet ikke direkte nok til at jeg synes han skal have den plads på højrekanten, der er Johnson bedre.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 21. aug, 2012 09:37

Downings top-niveau det sidste år kan ikke være bedre end Adam Johnson bund-niveau.
Adam Johnson er hurtigere på de første meter og er en langt bedre dribler. Downing har aldrig været nogen stor dribler, heller ikke da han var i Villa.
Jeg har ikke lagt mærke til hans lave bund-niveau. Jeg har altid synes, at han har været en evig trussel, de mange kampe, som jeg har set ham.

Adam Johnson er hvad vi mangler!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 21. aug, 2012 09:45

Johnson er en dygtig spiller, som er meget direkte i sit spil. Han er hurtig, dygtig i mand mod mand situationer og har et godt venstreben.

Jeg læste dog for noget tid siden, at Mancini havde udtalt, at Johnson var lidt for glad for nattelivet og ikke levede som en professionel burde gøre. Det ser også ud til at være det gængse syn omkring ham på engelske forums. Derudover skal vi huske, at han også har en relativ lang skadeshistorik taget hans alder i betragtning.

Jeg ser gerne, at vi henter Johnso. ,Men kunne en låneaftale med købsoption komme i spil ville dette være optimalt. Hvis vi spenderer £ 10 millioner på Johnson henter vi nok ikke den målsluger, som vi også mangler.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 21. aug, 2012 10:01

Adam Johnson er en upgrade i forhold til Downing. Men er han også top-4 materiale? Nej, det synes jeg ikke. Dertil er der alt for store udsving i hans præstationer. Jeg ser helst et lån med købsoption på ham, og vi i stedet smider pengene efter en goalgetter. Men måske begge muligheder foreligger?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 21. aug, 2012 10:01

Robbie_God_Fowler skrev:Johnson er en dygtig spiller, som er meget direkte i sit spil. Han er hurtig, dygtig i mand mod mand situationer og har et godt venstreben.

Jeg læste dog for noget tid siden, at Mancini havde udtalt, at Johnson var lidt for glad for nattelivet og ikke levede som en professionel burde gøre. Det ser også ud til at være det gængse syn omkring ham på engelske forums. Derudover skal vi huske, at han også har en relativ lang skadeshistorik taget hans alder i betragtning.

Jeg ser gerne, at vi henter Johnso. ,Men kunne en låneaftale med købsoption komme i spil ville dette være optimalt. Hvis vi spenderer £ 10 millioner på Johnson henter vi nok ikke den målsluger, som vi også mangler.

Ok. Det lyder som han bare skal hentes.

Johnson ind.
Adam og Cole ud.
En giftig playmaker ind og en giftig angriber ind.
Llorente kunne være fristende at byde på eller Leandro Damiao.
Så hent Johnson, Damiao og evt. Ganso ind. Ganso er nok for dyr men så Nicolas Gaitan i stedet.

Sahin tror jeg ikke på er nær så god som andre tror. Han var stort set ikke i truppen sidste år, ej heller efter hans skade. Gaitan er bedre.

VI kunne også bare hente Kaka.
Liverpool skal være foran Manchester United i køen for å sikre seg Real Madrids Kaka. Real skal ønske å selge 30-åringen, ikke låne ham ut.
Soy Madrista
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 21. aug, 2012 10:05

Kaka fra Real Madrid

http://www.caughtoffside.com/2012/08/21 ... lder-kaka/

Håber på Internacionals landsholdsangriber, Leandro Damiao!
You'r Never Walk Alone. ///

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 21. aug, 2012 10:48

Ok, den der Kaka historie lyder ret langt ude, men jeg ville elske at blive overrasket.. Hehe

Besvar