Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2120
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 25. aug, 2012 10:00

Callesen skrev:Der skulle ske noget på den officielle indenfor et kvarters penge går der rygter om...
Hvor har du set det ?

johnsenLFC
Indlæg: 230
Tilmeldt: fredag, 07. sep, 2007 18:55
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af johnsenLFC » lørdag, 25. aug, 2012 10:01

Senest rettet af johnsenLFC lørdag, 25. aug, 2012 10:03, rettet i alt 1 gang.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2120
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 25. aug, 2012 10:03

Og du fik så sandelig ret, Callesen! Hehe. Fantastisk. Sahin er en fantastisk signing.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » lørdag, 25. aug, 2012 10:04

Nu er den jo ikke helt i kassen endnu...

Tom_Jorsal
Indlæg: 2120
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 25. aug, 2012 10:17

... men den er 99%.
Hvordan i alverden kommer vi til at stille op? Kan vores kaptajn komme til at sidde på bænken mons tro? Vil være næsten utænkeligt. Men Sahin og Allen er vel ikke hentet for at sidde på bænken. Og vi har Adam, Henderson og Shelvey i forvejen.
Det fedeste ville være, hvis Shelvey bliver lejet ud - f.eks. til Swansea - og når Sahin ryger tilbage til Real er Shelvey klar til at spille fast hos os.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » lørdag, 25. aug, 2012 10:25

Der er ikke flere penge tilbage! http://liverpool.no/newspg.aspx?id=34056&zone=1

Kan man forstille sig en situation, hvor klubben har en aftale på plads med Sturridge og vi bare venter på, at Carroll bliver solgt, så vi kan få pengene.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. aug, 2012 10:56

Mugge skrev:Nu er den jo ikke helt i kassen endnu...
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... sahin-loan

Det var da mystisk når nu de selv skriver det på den officielle.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 25. aug, 2012 10:58

veffe69 skrev:
Mugge skrev:Nu er den jo ikke helt i kassen endnu...
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... sahin-loan

Det var da mystisk når nu de selv skriver det på den officielle.
Han skal bestå medical før den er helt i kassen.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. aug, 2012 11:08

Tom_Jorsal skrev:... men den er 99%.
Hvordan i alverden kommer vi til at stille op? Kan vores kaptajn komme til at sidde på bænken mons tro? Vil være næsten utænkeligt. Men Sahin og Allen er vel ikke hentet for at sidde på bænken. Og vi har Adam, Henderson og Shelvey i forvejen.
Det fedeste ville være, hvis Shelvey bliver lejet ud - f.eks. til Swansea - og når Sahin ryger tilbage til Real er Shelvey klar til at spille fast hos os.
Jeg har også studset lidt over, hvordan vi skal stille op, hvis Sahin ville skrive under med os. Det har han jo som bekendt gjort nu, og jeg er kommet fram til, at jeg tror, vi vil stille op i noget, der ligner dette:

------Lucas - Allen
----------Sahin
Gerrard - Suarez - Borini

Jeg kender ikke Allen og Sahin nok til at vide, hvem af dem, der får pladsen foran de to defensive, men ideen er den samme. Det vi har der ser rigtig stærkt ud. Hvis vi kan få det til at fungere, og vi har lidt held med resultaterne i de kommende kampe, så tror jeg helt afgjort, at vi godt kan være konkurrencedygtige i forhold til 4. pladsen i år.
Senest rettet af AndreasN lørdag, 25. aug, 2012 11:19, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2120
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 25. aug, 2012 11:15

Det er bestemt et realistisk bud på en opstilling, jeg synes bare ikke Gerrard skal ud på den kant. Når Rafa smed ham derud, blev vi mindre farlige, som jeg husker det.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » lørdag, 25. aug, 2012 11:18

AndreasN skrev:
Tom_Jorsal skrev:... men den er 99%.
Hvordan i alverden kommer vi til at stille op? Kan vores kaptajn komme til at sidde på bænken mons tro? Vil være næsten utænkeligt. Men Sahin og Allen er vel ikke hentet for at sidde på bænken. Og vi har Adam, Henderson og Shelvey i forvejen.
Det fedeste ville være, hvis Shelvey bliver lejet ud - f.eks. til Swansea - og når Sahin ryger tilbage til Real er Shelvey klar til at spille fast hos os.
Jeg har også studset lidt over, hvordan vi skal stille op, hvis Sahin ville skrive under med os. Det har han jo som bekendt gjort nu, og jeg er kommet fram til, at jeg tror, vi vil stille op i noget, der lignder dette:

------Lucas - Allen
----------Sahin
Gerrard - Suarez - Borini

Jeg kender ikke Allen og Sahin nok til at vide, hvem af dem, der får pladsen foran de to defensive, men ideen er den samme. Det vi har der ser rigtig stærkt ud. Hvis vi kan få det til at fungere, og vi har lidt held med resultaterne i de kommende kampe, så tror jeg helt afgjort, at vi godt kan være konkurrencedygtige i forhold til 4. pladsen i år.
vil lige lave en lille ændring.

----------Lucas----Allen-----------
-----------------------------------
--------------Sahin----------------
-----------------------------------
----Gerrard---Suarez---Assaidi-----

så kan borini være udskifter.
hvis Assaidi er så hurtig og teknisk stærk som de fine youtube video'er viser, så skal han helt klart spille frem for Borini.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 25. aug, 2012 12:27

Tom_Jorsal skrev:Det er bestemt et realistisk bud på en opstilling, jeg synes bare ikke Gerrard skal ud på den kant. Når Rafa smed ham derud, blev vi mindre farlige, som jeg husker det.
Gerrard scorede ellers rigtig mange mål den sæson, hvor han spillede ude i siden.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » lørdag, 25. aug, 2012 12:31

Aarhus skrev:
Tom_Jorsal skrev:Det er bestemt et realistisk bud på en opstilling, jeg synes bare ikke Gerrard skal ud på den kant. Når Rafa smed ham derud, blev vi mindre farlige, som jeg husker det.
Gerrard scorede ellers rigtig mange mål den sæson, hvor han spillede ude i siden.
Gerrard havde mindre direkte indflydelse på kampen derude - men han var uhyggeligt målfårlig og gjorde holdet mere direkte og farligt på den måde.
Jeg synes Rafa lavede en geni-streg ved at flytte han på kanten.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 25. aug, 2012 12:40

xxx...xxx...xxx...xxx
.........Lucas
.....Allen...Sahin
xxx......xxx.......xxx

Sådan.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 25. aug, 2012 13:02

Så mangler vi bare sturridge og klaas-Jan så er vi ved at have et hold der kan konkurrere om top 4
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Besvar