Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » lørdag, 01. sep, 2012 05:18

Tom_Jorsal skrev:Jeg har ikke fulgt med i aften, fordi jeg skulle ud med nogle kammerater.Frygtede at komme hjem til, vi kun havde signet Dempsey for Carroll - gu fanden om ikke også spurs snapper ham. Det er jo fuldstændig fucked. Vi har halvanden 1,5 angriber efter en sæson, hvor vi overhovedet ikke kunne score. Jeg kunne brække mig. Og så lejer vi Carroll ud. Fair nok, hvis man ikke bryder sig om Carroll, men hvis man ikke henter en erstatning for ham i det mindste, er man gal i mine øjne. 6. pladsen og alt nedefter i mine øjne.
der er gået et eller andet HELT galt.
Rodgers sagde at der ville komme 2 spillere ind inden vinduet lukkede. så hvad fanden der lige er sket aner jeg ikke, men det er alt andet end godt. nu har vi ikke en eneste rigtig angriber i truppen (jo borini, men han har meget og bevise).

det bliver nok en MEGET lang sæson for os igen igen :dontknow:

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel » lørdag, 01. sep, 2012 08:07

Det kan altså ikke hidse mig op, at vi ikke henter en snart 30 årig amerikaner. Der skal tænkes mere langsigtet end det. Hellere fornuftige (og økonomisk ansvarlige) transfers end desperate transfers.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » lørdag, 01. sep, 2012 08:24

Mikkel skrev:Det kan altså ikke hidse mig op, at vi ikke henter en snart 30 årig amerikaner. Der skal tænkes mere langsigtet end det. Hellere fornuftige (og økonomisk ansvarlige) transfers end desperate transfers.
Enig. Og hellere ingen nye spillere ind end spillere, der ikke helt har det, der skal til. Det kan godt være, at Rodgers talte om 1-2 spillere, men hvis det gik i vasken med dem han havde i tankerne, så skal han jo ikke ud at finde 1-2 andre som ikke helt er det, han ville have.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 01. sep, 2012 09:27

Nu kommer jeg sikkert med en omgang old news, men da jeg ikke var ved en computer i går, måtte jeg sidde limet til Twitter på min telefon, så jeg har ikke haft mulighed for at poste før nu. Mostar (der normalt har fingeren på pulsen i LFC) skrev i går aftes, at Rafa i 2009 ville hente Falcao for sølle £3 mio., men det fik :aliboronz6: + :aliboronz6: sat en stopper for, og han røg i stedet til Porto for £4 mio. :wall:
Det er garanteret blevet postet herinde, men jeg orker ikke at kigge hele forum igennem - det var jo ren RAWK herinde igår, kan jeg se. :)

Ellers er jeg svært tilfreds med, at vi ikke hentede Dempsey. Ikke fordi jeg ikke synes, at han er en dygtig spiller, men hvis han har været alternativet til vores manglene angriber, så er vi bedre stillet uden en aldrene spiller til at afløse Carroll. Jeg klappede i hvert fald lidt i hænderne, da jeg kunne se, at Spurs' Moutinho-handel ville fejle, og de i stedet gik efter Dempsey.

Alt i alt synes jeg, at vi har været igennem et fornuftigt transervindue. Vi formåede at holde fast på Agger og Suarez, og især at vi kunne holde Agger i klubben var vitalt. Desuden er vi kommet af med lidt overflødig vægt i Adam, Spearing, Eccleston etc, mens vi har solgt et par aldrene profiler for i stedet at hente unge spillere ind. Truppen er forbedret fra sidste år, og vi er helt afgjort trådt et skridt i den rigtige retning. Med en ny træner og et taktisk standpunkt står vi imø stærkere end sidste år. Vi mangler dog en goalgetter, hvilket vil sige, at der kommer til at ligge en tungt pres på Suarez' og Borinis skuldre.

Før transfervinduet havde jeg dog helt afgjort solgt det for det her. Vi har et stort minus i, at vi ikke får hentet nogen angriber ind, men ingen herinde har indsigt i, hvad klubben har foretaget sig. Det kan være, at den rigtige angriber aldrig dukkede til den rette pris, og vi ikke havde lyst til at betale store overpriser endnu engang. Ingen ved det.
Jeg kan dog ikke forestille mig andet end, at vi havde en angriber på kornet, da vi valgte at lade Carroll gå - det er så spørgsmålet, om den angriber var Dempsey eller en helt anden. Sket er sket og jeg er positiv overfor resten af den sæson, vi går i møde.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel » lørdag, 01. sep, 2012 09:49

Fremragende indlæg, Andreas. :-)
Just the fax ma'am. Just the fax.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » lørdag, 01. sep, 2012 09:54

Vi er kommet så langt ud, at vi må undersøge, om Michael Owen er en mulighed. Der vil blive en storm af protester, men rationelt set er det nok den bedste løsning.

Jens lic

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jens lic » lørdag, 01. sep, 2012 10:10

Hvad f skal vi med Owen

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 01. sep, 2012 10:16

Michael Owen til Liverpool FC?, men kan være en mulig backup (hvis det går helt galt med skader)
Suarez, Borini, Morgan, og Soso i truppen, som kan spille frontangriber.
You'r Never Walk Alone. ///

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 01. sep, 2012 10:21

hvis vi får 25 mil og handle for til vinter kan vi jo smide de 6 mil vi sparede på dempsey oven i og købe en klasse angriber istedet for en lappeløsning
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. sep, 2012 10:22

Thumps up til Mikkel og Andreas.

Det her transfervindue blev ret beset ødelagt sidste sommer hvor ca 60 mio £ blev pisset væk. Der er blevet ryddet kraftigt ud i spillertruppen og lønomkostningerne er faldet med 450.000£ pr uge. Samtidig har vi fået spændende og dygtige spillere som Allen, Sahin, Borini og Assaid ind. Plus en ung potientiel topscorer og angrebsstjerne.
Kikser det totalt angrebsmæssigt kan vi hente Carroll til januar. Og sker det vil han givetvis komme tilbage med stor og fornyet selvtillid.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » lørdag, 01. sep, 2012 10:34

ThunderZtorm skrev:Javist, Owen har spillet for Fergie og de falske røde - det er der også andre Liverpool-spillere der har. Paul Ince, for eksempel.

Kan Owen holde sig skadesfri og acceptere en lav løn (evt præstationsbaseret) og en rolle som backup i Liverpool ville jeg sgu være okay med det, ærligt talt. At have Owen på bænken ville da alt andet lige være bedre end ikke at have en angriber at all. Lille Owen viste da trods alt sidste sæson at han stadig ved hvor målet står med 3 mål på 2 kampe (mod Leeds og Aldershot, granted, men still, det er mål)

Og i øvrigt kan alle lave en Facebook side for en berømthed - det behøver ikke at være Sterling selv.
Det er forskelligt fra spiller til spiller. Suarez opdaterer selv sin egen med billeder fra omklædningsrummet og i spillerbussen. Sterling opdaterer ikke siden egen side selv. Men hvem end der styrer den var rimelig hurtigt ude på diverse rygter osv. omkring Liverpool. Ved ikke hvor meget hold der er i de Owen rygter.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » lørdag, 01. sep, 2012 11:12

Jens lic skrev:Hvad f skal vi med Owen
Vi mangler meget en angrebsspiller - en som kan afgøre kampe.
Owen var topscorer i Liverpool 1997-2004, med 118 mål i 216 kampe.
Han er 32 år og ledig som en free transfer - altså ikke omfattet af nedlukningen af transfervinduet i går aftes..
Han er derfor en mulighed.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » lørdag, 01. sep, 2012 11:19

STMO skrev:
Jens lic skrev:Hvad f skal vi med Owen
Vi mangler meget en angrebsspiller - en som kan afgøre kampe.
Owen var topscorer i Liverpool 1997-2004, med 118 mål i 216 kampe.
Han er 32 år og ledig som en free transfer - altså ikke omfattet af nedlukningen af transfervinduet i går aftes..
Han er derfor en mulighed.
Ja hold da op hvor har han afgjort mange kampe de senere år.

Fra 2009 til 2012 lavede han 5 mål i UTD!

Manden er færdig. Skader har ødelagt hans speed. Derudover joinede han United så det er et no go.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » lørdag, 01. sep, 2012 11:21

Emmy skrev:Thumps up til Mikkel og Andreas.

Det her transfervindue blev ret beset ødelagt sidste sommer hvor ca 60 mio £ blev pisset væk. Der er blevet ryddet kraftigt ud i spillertruppen og lønomkostningerne er faldet med 450.000£ pr uge. Samtidig har vi fået spændende og dygtige spillere som Allen, Sahin, Borini og Assaid ind. Plus en ung potientiel topscorer og angrebsstjerne.
Kikser det totalt angrebsmæssigt kan vi hente Carroll til januar. Og sker det vil han givetvis komme tilbage med stor og fornyet selvtillid.
Nå, jeg var egentlig helt nervøs for at komme herpå i dag, for jeg orkede ikke at skulle igennem en bunke indlæg, der skød med uskarpt skarpt efter både Rodgers og FSG, når ingen af os helt ved eller forstår, hvor svært det er at agere på dagens transfermarked. Derfor er jeg positivt overrasket over at se ind til flere nuancerede og afbalancerede indlæg, der ikke ser helt så negativt på det. Som f.eks. Mikkel og Andreas i denne tråd, og Alex Brockins (ja, sgu!) og Hekkem i andre tråde. Vi er kommet af med en del dødvægt (dog desværre ikke Joe Cole, som var den jeg helst havde set os få afsat), og vi har fået hentet enkelte afløsere ind. Samtidig har vi holdt fast i først og fremmest Agger.

Lidt overrasket og skuffet er jeg dog over, at Carroll blev sendt afsted, især uden at det lykkedes os at få en afløser ind. Men lad os håbe, det bliver signalet til, at nogle af de nye og de unge i stedet får chancen, hvilket de måske ikke ville have fået, hvis vi havde hentet en halvsur og -aggressiv Dempsey ind...

Det bliver en udfordring for Rodgers, men mon ikke han er klar til den?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » lørdag, 01. sep, 2012 11:22

P.S. Michael Owen?! Nu må I stoppe! Once you go Manc, you can never go back (to us).
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Besvar