Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 01. sep, 2012 11:22

Emmy skrev:Thumps up til Mikkel og Andreas.

Det her transfervindue blev ret beset ødelagt sidste sommer hvor ca 60 mio £ blev pisset væk. Der er blevet ryddet kraftigt ud i spillertruppen og lønomkostningerne er faldet med 450.000£ pr uge. Samtidig har vi fået spændende og dygtige spillere som Allen, Sahin, Borini og Assaid ind. Plus en ung potientiel topscorer og angrebsstjerne.
Kikser det totalt angrebsmæssigt kan vi hente Carroll til januar. Og sker det vil han givetvis komme tilbage med stor og fornyet selvtillid.
Hold da op hvor er I voksne at høre på ;) Når jeg lige får tørret mine øjne og kommer over de værste tømmermænd fra gårsdagens fest så bliver jeg sikkert enige med jer, men lad mig lige have fem minutter for mig selv hvor jeg raser over den manglende aktivitet i går, jeg kan godt forstå hvis Rodgers er lidt småbitter her til morgen... Og lad os så hente Owen hjem, det giver uendeligt meget mening.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » lørdag, 01. sep, 2012 11:24

Er glad for at støde på flere positive indlæg herinde oven på den for mange skuffende afslutning på transfervinduet. Hvis man har siddet og ladet sig rive med af den efterhånden traditionelt oppiskede stemning på Transfer Deadline Day, så forstår jeg godt, man har siddet tilbage med en lidt flad fornemmelse. Ét eller andet sted havde jeg jo nok også selv håbet på i hvert fald 3 deciderede angribere med udsigt til en lang og travl sæson. Lige nu skal jeg da også skyde tanken om et scenarie med en skadet Suarez lidt fra mig, kan jeg mærke.

Men. Skal hele transfervinduet vurderes som helhed, er jeg meget godt tilfreds med den retning, Rodgers har sporet os ind på. Tager man hans påvirkning af spillet på banen - vi allerede har set gode eksempler på - med i regnestykket, ser fremtiden lys og positiv ud imø.

Er glad for vi ikke panikkede med Dempsey-handelen sent i går. Vi skal af med spøgelset fra Carroll-handelen. Det er surt nu, men stiller os bedre i fremtiden.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » lørdag, 01. sep, 2012 11:38

Det ok at være skuffet over vi ikke fik en angriber ind. Men jeg tror mange tager sorgen på forskud. Vi har stadig en spændende trup, og vi beviste mod City at vi sagtens kan spille op mod de bedste med den nuværende trup. Truppen er for mig at se bedre end hvad BR startede med. Vi må leve med det vi har - det her er ikke FM.

Det bliver selvfølgelig en sæson, hvor vi skal bede til ikke at løbe ind i skader til dem i front. Jeg havde i det mindste selv håbet på Dempsey, men denne sæson ser så i stedet ud til at give flere af ungdomsspillerne en chance(!), hvilket vi ikke har gjort nok af tidligere. En smal trup har også sine fordele, det vil give flere af spillerne en fornemmelse af at de er tæt på 1.holdet omvendt skader kan give os gevaldige problemer.

Siden der er gået Laudrup-mania i den for tiden, så kan jeg lige så godt referer til at han synes en trup skulle have 22 førsteholdsspillere, samt plads til talenter. Sådan en trup har vi vist akkurat nu.

Med fx Pacheco, Suso, Morgan, Yesil, Teixeira synes jeg stadig vi har nogle interessante offensive talenter, som jeg håber kan overraske og blive guldværd som Uniteds kanin (Macheda).
ps. Så vidt jeg hørte var Pacheco også på vej ud, men måske blev den handel stoppet da vi ikke fik hentet nogen ind.

Ikke mindst tror jeg godt man kan eksperimentere med at sætte Gerrard op som falsk 9'er eller sågar angriber. Det har jeg en god fornemmelse med. Man har snakket om det mange gange, men dette kan så blive sæsonen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 01. sep, 2012 11:40

LarsU skrev:
Emmy skrev:Thumps up til Mikkel og Andreas.

Det her transfervindue blev ret beset ødelagt sidste sommer hvor ca 60 mio £ blev pisset væk. Der er blevet ryddet kraftigt ud i spillertruppen og lønomkostningerne er faldet med 450.000£ pr uge. Samtidig har vi fået spændende og dygtige spillere som Allen, Sahin, Borini og Assaid ind. Plus en ung potientiel topscorer og angrebsstjerne.
Kikser det totalt angrebsmæssigt kan vi hente Carroll til januar. Og sker det vil han givetvis komme tilbage med stor og fornyet selvtillid.
Nå, jeg var egentlig helt nervøs for at komme herpå i dag, for jeg orkede ikke at skulle igennem en bunke indlæg, der skød med uskarpt skarpt efter både Rodgers og FSG, når ingen af os helt ved eller forstår, hvor svært det er at agere på dagens transfermarked. Derfor er jeg positivt overrasket over at se ind til flere nuancerede og afbalancerede indlæg, der ikke ser helt så negativt på det. Som f.eks. Mikkel og Andreas i denne tråd, og Alex Brockins (ja, sgu!) og Hekkem i andre tråde. Vi er kommet af med en del dødvægt (dog desværre ikke Joe Cole, som var den jeg helst havde set os få afsat), og vi har fået hentet enkelte afløsere ind. Samtidig har vi holdt fast i først og fremmest Agger.

Lidt overrasket og skuffet er jeg dog over, at Carroll blev sendt afsted, især uden at det lykkedes os at få en afløser ind. Men lad os håbe, det bliver signalet til, at nogle af de nye og de unge i stedet får chancen, hvilket de måske ikke ville have fået, hvis vi havde hentet en halvsur og -aggressiv Dempsey ind...

Det bliver en udfordring for Rodgers, men mon ikke han er klar til den?
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » lørdag, 01. sep, 2012 11:42

Det positive ved det hele er at nu kan sæsonen kun blive en positiv overraskelse. Som jeg ser det så bliver nr 8 ærlig talt. Manu, manc, chelski, tot, arsenal, newc, everton og så kommer vi(lidt af det negative). Everton har handlet godt ind, og i sin første kamp nettede Miralles 2 kasser.
Vi er Liverpool and we have the best midfield in the world. Så længe modstanderholdet ikke scorer på os, så taber vi ihvert fald ikke kampene :). Så længe de ikke kan tage bolden fra os, så længe kan de hellere ikke score. Så selv uden angreb gutter, så har vi klasse forsvar og midtbane.
Jeg ved godt det er et Nfl citat men " offensive sell tickets, deffensive win championschips"
Op med humøret gutter, jeg har faktisk stor tiltro til Semad Yesil, tænk hvis knægten allerede får et gennembrud i år! Vi kan kun overraske i år! Vi skal bare undgå skader og karantæner.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » lørdag, 01. sep, 2012 11:51

Del piero er ikke skiftet og er transferfri!!!!
Gå efter ham, en proven goalscorer. Giv ham en 1 årig kontrakt.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 01. sep, 2012 11:55

Folk har da fuldstændigt tabt sutten. Owen?! Jeg er enig med LarsU, det er simpelthen useriøst. Manden er færdig på topplan, og han kommer aldrig tilbage. Desuden er jeg rystet over, at nogle bare vil tage ham tilbage, selvom han pissede på klubben og valgte at spille for ærkerivalen. Aldrig(!) skal han tilbage. End ikke om han så stadig havde talentet.

Det er på tide at kigge fremad og så må vi evaluere på angrebssituationen i Januar. Hvem ved, hvis vi ligger nummer 3, og Suarez har lavet 10+, så tror jeg ikke, at der er mange, der tænker på en ekstra angriber.
Liverpool Football Klopp

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephenson » lørdag, 01. sep, 2012 12:01

AndreasN skrev:Folk har da fuldstændigt tabt sutten. Owen?! Jeg er enig med LarsU, det er simpelthen useriøst. Manden er færdig på topplan, og han kommer aldrig tilbage. Desuden er jeg rystet over, at nogle bare vil tage ham tilbage, selvom han pissede på klubben og valgte at spille for ærkerivalen. Aldrig(!) skal han tilbage. End ikke om han så stadig havde talentet.

Det er på tide at kigge fremad og så må vi evaluere på angrebssituationen i Januar. Hvem ved, hvis vi ligger nummer 3, og Suarez har lavet 10+, så tror jeg ikke, at der er mange, der tænker på en ekstra angriber.
:clap: :clap: :clap:

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 01. sep, 2012 12:32

Folk har da fuldstændigt tabt sutten. Owen?! Jeg er enig med LarsU, det er simpelthen useriøst. Manden er færdig på topplan, og han kommer aldrig tilbage. Desuden er jeg rystet over, at nogle bare vil tage ham tilbage, selvom han pissede på klubben og valgte at spille for ærkerivalen. Aldrig(!) skal han tilbage. End ikke om han så stadig havde talentet.

Det er på tide at kigge fremad og så må vi evaluere på angrebssituationen i Januar. Hvem ved, hvis vi ligger nummer 3, og Suarez har lavet 10+, så tror jeg ikke, at der er mange, der tænker på en ekstra angriber.

Jo mig. Fint hvis han scorer 10+, men han kan også blive skadet eller få karantæne i løbet af sæsonen og hvor er vi så..

Jeg kan nu heller ikke i min vildeste fantasi, forestille mig, at vi ligger nummer 3 i januar. Tottenham, Arsenal, Chelsea, Man.C og U ligger nok i vejen. Everton, Newcastle, Aston villa og måske Swansea ligner også nogen der er på niveau med os eller lidt over. Truppen er så smal og sårbar, at der ikke skal meget til før det hele ser meget skidt ud. Jeg tror vi ser frem til en sæson med få mål scoret og mange uafgjorte kampe. Jeg håber Gerrard, Agger og Johnson holder til den rovdrift der vil blive drevet på dem.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 01. sep, 2012 12:44

Ma Captain skrev:Del piero er ikke skiftet og er transferfri!!!!
Gå efter ham, en proven goalscorer. Giv ham en 1 årig kontrakt.
Så bliver Sydney F.C vel irritable, eftersom han har skrevet med dem :dontknow:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 01. sep, 2012 13:01

I går blev jeg skuffet. Der var ligesom lagt op til at der skulle hentes en stjerneangriber ind, eftersom Carroll, Adam og Spearing blev sendt væk. Men det var ligesom at have sex uden at få orgasme. Udløsningen udeblev ganske enkelt.
Men efter at have sovet på det, er jeg faktisk tilfreds med vinduet. Det er fint med oprydning, og der er så blevet udført grundigt oprydning endda. FSG satser på de unge, og vil ikke købe ældre spillere længere med dårlig gensalgsværdi, det er fornuftigt.
Vinduet giver mulighenden for Morgan, Sterling, Ngoo, Suso, og vores nye tyske ven, som skulle være et stort angrebstalent. Det er alle unge sultne spillere, der vil bevise deres værd. Det bliver spændende at følge dem. Og det er vigtigt det er plads til dem og at de bruges.
Vinduet og skaden til Lucas giver også Henderson en mulighed på den rigtige plads for ham, nemlig centralt.
Vi ryger nok ikke i top 4 med den nuværende trup i år. Men jeg tror vi får nogle underholdende og spændende kampe at se, med offensivt godt fodbold.
Vinduet og oprydningen giver helt sikkert også mulighed for at forstærke os yderligere til jan og næste sommer med de rigtige spillere.
Så alt i alt er jeg tilfreds.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Webmartin » lørdag, 01. sep, 2012 14:09

Ma Captain skrev:Del piero er ikke skiftet og er transferfri!!!!
Gå efter ham, en proven goalscorer. Giv ham en 1 årig kontrakt.
Havde han ikke skrevet med Sydney FC, og vi fik ham ind, ville Mikkel BigGame komme til ALLE kampene :headbang:
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 01. sep, 2012 14:27

Sidste sæson blev midtbanen ramt af nogle ret alvorlige skader. Lucas og Gerrard spillede meget få kampe, og til sidst blev Adam endda skadet. Adam var gået fra svingende til dårlig efter Lucas' skade. Under normale omstændigheder ville de fleste begræde fraværet af Gerrard mere end fraværet af Lucas, men han viste før skaden et højt niveau, og skaden gjorde det åbenlyst, hvad han faktisk bidrog med defensivt. Der er dog ingen tvivl, at en Gerrard som den under EM og den imod Man. City også var stærkt savnet i sidste sæson. I Rodgers' koncept ser Lucas ud til at få en mindre afgørende rolle defensivt, samtidig med at Allen er en bedre erstatning end Spearing, så Lucas' skader er ikke et problem i samme omfang som sidste sæson imø. - dog stadig problematiske - især i en overgangsfase. Samtidig er Sahin en virkelig god playmaker, der sagtens kan træde ind i stedet for Gerrard.

Diskussionerne om Agger har også floreret her på forum. Der er folk, der mener, at han er uerstattelig, og så er der andre, der forholder sig til, at træneren flere gange i løbet af en sæson må erstatte en uerstattelig spiller i startopstillingen pga. skader. De fleste er dog tilfredse med Skrtel og Agger, når de spiller, ligesom de fleste er tilfredse med Lucas og Gerrard, når de spiller.

Folk er mere delte, når det kommer til Suarez. Han er simpelthen for uskarp. Han har mange klare kvaliteter, og jeg mener personligt, at han skal spilles centralt, da han nærmest er unik, når det kommer til at rive et forsvar fra hinanden. Han kan vende med en mand i ryggen, han kan løbe i dybden. Han kan gå begge veje, og oftest går han den direkte vej. Forsvarsspillere kan ikke håndtere ham. Men opfattelsen var, at der skulle bygges ovenpå dette. I offensiven manglede holdet afsluttere. Hvor der i Gerrards, Lucas' og Aggers tilfælde var tale om garderinger, er der i Suarez' tilfælde ikke bare tale om gardering, men en videreudvikling af holdet i forhold til Suarez' kvaliteter.

Det er ikke sket. Der er snarere sket det, at man har svært ved at få øje på det offensive bid, hvis Suarez ikke spiller. Plan A er muligvis ikke blevet styrket, som jeg ser det, og der er ikke længere en plan B. LFC er nu mere afhængige af Suarez end før vinduet.

Dempsey var langt fra min drømmespiller, men det stod rimelig klart relativt tidligt, at han var et emne. Jeg vurderer ikke den glippede handel ud fra, at det var spilleren Dempsey. Jeg vurderer den ud fra, at det var Rodgers bud på en offensiv forstærkning. Rodgers har understreget, at det var vigtigt at hente en målscorer, og han har understreget vigtigheden af, at flere spillere deles om målscoringen, fremfor at eks. en Torres scorer hovedparten. Og jeg har set, at mål var en mangelvarer i sidste sæson.

Hvorfor handlen glippede er journalisterne ikke enige om, selvom de er enige om, at LFC først bød på Dempsey på sidstedagen:

1. Nogle hævder, at Fulham var blevet fornærmet og straffede LFC.
2. Andre hævder, at LFC simpelthen ikke havde råd.
3. Og så er der også folk som Ben Smith, der hævder, at FSG havde sat et lavt loft på handlen for Dempsey pga. Dempseys alder, men var villige til at acceptere et højere bud på en yngre spiller.

1. I det tilfælde har LFC bare dummet sig gevaldigt.
2. I det tilfælde kan det undre, at LFC sendte Carroll på udlån.
3. I det tilfælde kan det undre, at LFC ikke havde nogle alternativer til Dempsey, og at man ventede så sent.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel » lørdag, 01. sep, 2012 14:36

Webmartin skrev:
Ma Captain skrev:Del piero er ikke skiftet og er transferfri!!!!
Gå efter ham, en proven goalscorer. Giv ham en 1 årig kontrakt.
Havde han ikke skrevet med Sydney FC, og vi fik ham ind, ville Mikkel BigGame komme til ALLE kampene :headbang:
Fuldstændig rigtigt, Web. Så ville mit hjerte boble af glæde. :-) Men han passer desværre ikke i nutidens fysisk krævende taktikker med genpres og oppres, der starter i forreste geled. Derfor blev han også marginalspiller i Juve til sidst - hans alder også taget i betragtning. Men jeg under ham og hans familie nogle gode oplevelser i Australien.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 01. sep, 2012 16:54

Jeg må ærligt talt sige at dette transfer vindue har været en kæmpe succes!!! Grunden til folk er utilfredse er at man lod sig rive med af rygtet i går.... Vi fik ikke fat i Dempsey, og hvad så? . Vi viste alle at vi ikke længere lægger os på knæ og betaler urealistiske priser, bare fordi vi er Liverpool!

Vi fik sendt Adam, Spearing og Carroll afsted. Folk som ikke var inde omkring start 11 eren, eller passer til vores koncept. Det eneste negative er vel at vi ikke også kom af med cole. Og så lige at der var tale omved Spearing og Carroll lån og ikke salg.

Har folk glemt at vi har købt xavi/Allen ?? Har folk glemt at vi beholdt Agger, Transfervinduets bedste "handel"??? Har folk glemt at vi også slog arsenal i kampen om sahin!! ?

Folk råber om at vi mangler angribere.. all right, det gør vi, men vi har altså også et koncept hvor vi kun skal bruge en angriber .. her har vi borini og suarez, samt Morgan som har spillet godt i preseason. Vores kanter ser også rigtig fine ud.

Jeg synes også at det er fedt at de unge nu virkelig kan få chancen. Vi har Sterling. Morgan. Suso, unge som alle står i kulissen og vil frem!

Og så spare vi frem til januar 12mii£ som vi kan bruge ekstra på spillerkøb!

Transfervinduet har været en KÆMPE SUCCES!
Gerrard og Agger er Liverpool

Besvar