Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 01. sep, 2012 18:32

Drogba? Ja, tak. Men lønnen...
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 18:33

Ved han har været noget skadet, dernæst kan Reina ikke komme på nogle hold i LFC, i han tilstand, ud over LFC. Vil bytte Reina med ENHVER PL klub´s 1. keeper
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 01. sep, 2012 18:34

Guffi182 skrev:Af alt hvad jeg har kunne google mig frem til, så har der være snakke om at Drogba og Anelka kunne risikere at blive fristillet, pga nogle problemer i klubben. Men der er intet om at det er sket.
Ja, der var noget med at klubbens rige storsponsor var blevet sur over et eller andet og truede med at holde tegnebogen lukket. Ved ikke om det holdt/holder vand.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 01. sep, 2012 18:36

Thommo skrev:Ved han har været noget skadet, dernæst kan Reina ikke komme på nogle hold i LFC, i han tilstand, ud over LFC. Vil bytte Reina med ENHVER PL klub´s 1. keeper
Så du vil hellere have Robert Green, Jaaskelainen, John Ruddy? Give me a break..
Billede

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » lørdag, 01. sep, 2012 18:37

Drogba er Chelseamand, så han kommer aldrig til at spille for en anden engelsk klub.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 18:40

Guffi182 skrev:
Thommo skrev:Ved han har været noget skadet, dernæst kan Reina ikke komme på nogle hold i LFC, i han tilstand, ud over LFC. Vil bytte Reina med ENHVER PL klub´s 1. keeper
Så du vil hellere have Robert Green, Jaaskelainen, John Ruddy? Give me a break..
Selvfølgelig vil jeg da det, lad nu være med at hænge fast i fortiden, han var en god målmand, men det ligger 14-16 måneder tilbage at han stod bare hæderligt. Der er gået rent torres i Reina, bare i endnu værre grad!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 01. sep, 2012 18:44

Anelka er vist også blevet givet fri? Så vidt jeg kan læse mig frem til, er der dog problemer i form af, at de begge var på kontrakt da transfervinduet lukkede. Men der må sgu da kunne blive givet dispensation i sådan et tilfælde?

Drogba kunne være konge, men det er urealistisk, da han er blå i hjertet. Kunne forestille mig, at han røg tilbage til Chelsea eller til det franske eller Real Madrid måske?

Anelka derimod. Hvis vi kan få dispensation. Smid bare nogle pund i nakken på ham og skriv en 1-årig kontrakt. Bare lad være med at send Ayre
Senest rettet af Alex Brockins lørdag, 01. sep, 2012 19:17, rettet i alt 1 gang.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. sep, 2012 19:02

Begge spillere er tilsyneladende frigivet. Kunne vi bare samle en af dem op ville det være perfekt.

http://www.bold.dk/nyt/Kinesere-fritstiller-Drogba
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 01. sep, 2012 19:05

Jeg tog gerne imod begge 2.
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 01. sep, 2012 19:15

AllanShore skrev:Drogba er Chelseamand, så han kommer aldrig til at spille for en anden engelsk klub.
Money talks. Mit indtryk af Drogba er, at han spiller der hvor han får flest penge for det. Intet ondt i det, hvor mange af os almindelige mennesker ville tøve med at skifte arbejdsgiver hvis en anden tilbød os det dobbelte i løn?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 01. sep, 2012 19:22

SportsPRCompany
All the rumours of Didier @FondationDrogba being released by Shanghai are nonsense. He is on international duty this week.
Bummer.
Best in the world at everything I do.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » lørdag, 01. sep, 2012 19:43

ScouserTommy skrev:Money talks. Mit indtryk af Drogba er, at han spiller der hvor han får flest penge for det. Intet ondt i det, hvor mange af os almindelige mennesker ville tøve med at skifte arbejdsgiver hvis en anden tilbød os det dobbelte i løn?
Ikke altid, og det tror jeg heller ikke er sådan i Drogbas tilfælde. Ferguson har selv sagt, at han overvejede at smide et bud på Drogba, men at det var for usandsynligt, at han ville skifte til en anden engelsk klub og man derfor lod være.
Fan af Manchester United

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » lørdag, 01. sep, 2012 20:03

Et forsøg kan ikke gøre nogen skade!

Søren B
Indlæg: 772
Tilmeldt: tirsdag, 08. jan, 2008 17:41
Geografisk sted: Odense C
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Søren B » lørdag, 01. sep, 2012 20:30

Jeg tror Didier "My Little Pony" Drogba kan lokkes af alle klubber der har penge.
Til gengæld håber jeg ikke han kommer ind, selvom vi mangler en oppe foran. Ham har
jeg aldrig været fan af og bliver det heller ikke hvis han kom i den røde trøje.

Og hvis nogen tænker: "Hvad med Michael Owen?", så bliver det er STORT nej tak herfra!
Hvis ikke Andy var blevet lejet ud, så var dette vindue ellers yderst tilfredsstillende.
Nu må vi gøre med hvad vi har og få det til at virke. I believe!
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 01. sep, 2012 20:49

Drogba ville være nice, men ALT for dyr i lønninger, cirka to milioner i ugen - Siger alt...
+ Han er Chelsea i blodet. LFC har ingen chance i ham. Måske Anelka, men ellers Michael Owen :violin:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar