Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 27. nov, 2012 10:57

Jeg kunne altså godt tænke mig at se Okore i Liverpool. Når Carra stopper, ville det være oplagt at hente en type som ham, og vi har efterhånden en god tradition med at hente midterforsvarer i de mindre ligaer til en god penge, hvorefter de bliver tstjerner hos os (læs: Hyypia, Skrtel, Agger). Mon ikke man kan få Jores for en 40-50 mio? Har en god alder og allerede godt med erfaring fra CL og landsholdet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. nov, 2012 11:38

Tom_Jorsal skrev:Jeg kunne altså godt tænke mig at se Okore i Liverpool. Når Carra stopper, ville det være oplagt at hente en type som ham, og vi har efterhånden en god tradition med at hente midterforsvarer i de mindre ligaer til en god penge, hvorefter de bliver tstjerner hos os (læs: Hyypia, Skrtel, Agger). Mon ikke man kan få Jores for en 40-50 mio? Har en god alder og allerede godt med erfaring fra CL og landsholdet.
Jeg hopper gerne med på den vogn. Det er muligt, at jeg har danske briller på, men jeg synes at knægten er en virkelig dygtig spiller. Og af en midterforsvarer besidder han en god hurtighed, som gør at bagkæden måske kan rykke et par meter frem.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 27. nov, 2012 11:53

texy skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg kunne altså godt tænke mig at se Okore i Liverpool. Når Carra stopper, ville det være oplagt at hente en type som ham, og vi har efterhånden en god tradition med at hente midterforsvarer i de mindre ligaer til en god penge, hvorefter de bliver tstjerner hos os (læs: Hyypia, Skrtel, Agger). Mon ikke man kan få Jores for en 40-50 mio? Har en god alder og allerede godt med erfaring fra CL og landsholdet.
Jeg hopper gerne med på den vogn. Det er muligt, at jeg har danske briller på, men jeg synes at knægten er en virkelig dygtig spiller. Og af en midterforsvarer besidder han en god hurtighed, som gør at bagkæden måske kan rykke et par meter frem.
De fysiske kvaliteter har jo altid været second to none. Jeg kan huske da han først kom frem på holdet, da der var skader i foråret 2011. Dengang var det tydeligt at han skulle forbedre sig taktisk. Jeg var selv i stor tvivl om han kunne blive til andet end et talent, da hans placeringer nogle gange sejlede fuldstændig. Der har han så haft gavn af sin hurtighed og fysik, der kunne råde bod på nogle af de fejltagelser. Jeg synes dog Okore har rykket sig helt vildt på det taktiske plan, så han nu er en spiller kollegerne kan stole på nede i bagkæden.

Lige nu er han det mest åbenlyse salgsemne i Superligaen. Han er den mest interessante spiller i ligaen siden Daniel Agger og jeg kunne godt se ham få en lignende karriere, så jeg er bestemt også for at vi kunne kigge i hans retning. Liverpool vil generelt være en rigtig god klub for danske spillere, hvis man ser på fodboldkulturen og ambitionerne. Spillere som Okore, Eriksen og på sigt Fischer kunne vel sagtens udvikle sig med holdet i Liverpool.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » tirsdag, 27. nov, 2012 11:54

Okore ville være fint, men hvordan får vi overbevist BR til at hente ham til LFC?! :dontknow: :dontknow: :dontknow: Nogen der har et direkte link til Agger?

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » tirsdag, 27. nov, 2012 12:39

@Mads T: det var ikke for at være belærende, beklager at det kan/kunne læses således. My mistake.
Det er derimod en protest imod de fortsatte - imø, bevares - komplet urealistiske håb om indkøb af dén og dén klassespiller.
Jeg kender godt historien bag, med de tidligere ejere og om de omstændigheder der gjorde FSG købte klubben. Jeg kender også til, at Kenny købte ind og at mange kalder hans indkøb for dødvægt og dyre lønninger. Det sidste tror jeg så ikke er tilfældet, det ligger vist mere i tiden før Kenny - men lad nu Kenny være i fred fremfor at give ham skylden for at vi ikke tiltrækker topspillere og ikke har nogen penge at shoppe for.
FSG fandt ud af, at truppen var dyr i daglig drift og det var/er der et utvetydigt behov for at rydde op i. Deri er jeg iøvrigt helt enig.
Men med BR's seneste udtalelser, bl.a. linket i denne tråd på side 1091 så bliver mine tidligere kommentarer bakket op - det er SLUT med at købe dyrt ind. Folk glemmer bare, at FSG også har solgt spillere for et betragteligt beløb, det skal vi huske også hører med. Plus de er igang med lønsparekniven.
Jeg forventer mig derfor absolut intet af de kommende transfervinduer. Jeg tror det var en voldsom bet for FSG at de ikke kom af med Big Andy (og muligvis Hendo også). BR tvinges til at sælge ud inden der bliver lidt håndører til at handle ind for. Sådan tror jeg tendensen vil være de kommende 1-3 år - og i mellemtiden håber man på, at klubbens unge spillere slår til og kæmper med i den sjove ende af tabellen.
Remains to be seen... men lad nu være med at gå i selvsving og håbe på Cavani, Huntelaar m.fl. Det kommer ikke til at ske. Bent på en låner, måske?
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 27. nov, 2012 13:05

kildekritik..
Billede

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 27. nov, 2012 13:28

Guffi182 skrev:kildekritik..
Jeg giver dig ret Guffi182. Der bliver henvist meget til kilder, som er direkte opfundne og ikke har noget på sig. Footy.dk virker fx som en hjemmeside styret af 17-18 årige fodbold-glade drenge, som bare skal have så mange folk ind og kigge som muligt.

Dog, vil jeg også sige, at hvis man virkelig skulle lave dybdegående kildekritik på alle rygter, ville vores "Hvem skal ind?" tråd jo altid være nærmest tom. Der bliver sjældent opfanget direkte udtalelser fra spillere, trænere osv, om deres transfers og transfer mål og derfor synes jeg også folk skal have lov til at drømme lidt. - Og jeg må da også indrømme at jeg finder det sjovt når vi linkes til Cavani, Villa osv. Ikke realistisk, men sjovt!

Hvad der skræmmer mig ved vores kommende transfervindue, er BR's utallige udtalelser omhandlende spillerindkøb. Først er de positive, så er de negative og sådan går det frem og tilbage. Enten er det spil for galleriet, eller også er kommunikationen mellem amerikanerne og BR ikke for god. Jeg håber BR får lidt at handle med, men forventer ikke det store. Desuden har amerikanerne dårligere erfaringer med januar, hvor priserne ofte er høje, da ingen rigtig behøver at sælge.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kristiank » tirsdag, 27. nov, 2012 21:58

Klaas Jan Huntelaar har scoret igen!

Nu ved jeg ikke med sikkerhed hvor mange gange de sidste par kampe at han har scoret, men hvis vi ikke kan hente Cavani(som jeg virkelig gerne ser i klubben) eller dem begge for den sags skyld, så synes jeg da i den grad, vi skal prøve at hente ham i januar.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 27. nov, 2012 22:10

Tom Ince har scoret igen :)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 27. nov, 2012 23:07

Tilslutter mig koret der ønsker at dæmpe forventningerne herinde. Vi skal ikke spejde efter Cavani, Llorrente eller sågar Walcott. Noget ekstraordinært skal ske før de vælger en klub, hvor de ikke har udsigter til CL bold i nærmeste fremtid. Der vil givetvis være klubber ude efter dem, som kan tilbyde CL eller højere lønninger.

Vi må væbne os med tålmodighed og håbe på, at vi kan finde og tiltrække morgendagens stjerner, som vi gjorde det dengang vi hentede spillere som Alonso, Agger og Hypiä. Det sætter selvfølgelig store krav til vores scouting team, men vi må håbe, at vi for en gangs skyld viser, at vi kan komme styrket ud af et transfervindue.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 28. nov, 2012 00:34

R_G_F Walcott er LFC fan, så man kan vel sagtens håbe på ham. Enig i at Cavani og Llorente ser noget mere skidt ud, men man skal aldrig sige aldrig. 2 Uruguay´ere i truppen hjælper unægteligt, og mon ikke Luis kun snakker positivt om LFC
Verden er smask fuld af hyklere....

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » onsdag, 28. nov, 2012 06:53

Thommo skrev:R_G_F Walcott er LFC fan, så man kan vel sagtens håbe på ham. Enig i at Cavani og Llorente ser noget mere skidt ud, men man skal aldrig sige aldrig. 2 Uruguay´ere i truppen hjælper unægteligt, og mon ikke Luis kun snakker positivt om LFC
Har du glemt Coates? :-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » onsdag, 28. nov, 2012 07:01

nrg skrev:
Thommo skrev:R_G_F Walcott er LFC fan, så man kan vel sagtens håbe på ham. Enig i at Cavani og Llorente ser noget mere skidt ud, men man skal aldrig sige aldrig. 2 Uruguay´ere i truppen hjælper unægteligt, og mon ikke Luis kun snakker positivt om LFC
Har du glemt Coates? :-)
Nej, han siger jo 2 i truppen hjælper unægteligt ... Suarez + Coates ;-)
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » onsdag, 28. nov, 2012 14:24

Er ked af at agere ham den smådystre men jeg kan på ingen jordisk måde se os negle hverken Llorente eller Cavani. Det er to af de hotteste angribere i verden og vi er vel ret beset ikke attraktive nok til at matche et bud, selvom det kom fra eksempelvis Tottenham.

Det er en hed fantasi at se Cavani hos de røde, men tror ikke man skal se det som mere end det. Desværre, for han er godt en gudsbenovet angriber.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 28. nov, 2012 14:46

Weissert skrev:
nrg skrev:
Thommo skrev:R_G_F Walcott er LFC fan, så man kan vel sagtens håbe på ham. Enig i at Cavani og Llorente ser noget mere skidt ud, men man skal aldrig sige aldrig. 2 Uruguay´ere i truppen hjælper unægteligt, og mon ikke Luis kun snakker positivt om LFC
Har du glemt Coates? :-)
Nej, han siger jo 2 i truppen hjælper unægteligt ... Suarez + Coates ;-)
Præcis og skrev med vilje ikke at Coates snakkede godt om LFC, for det er begrænset hvor meget han spiller.Og ingen spilletid er ofte, lig med utilfredshed. Selv om han ikke har brokket sig offentligt, mig bekendt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar