Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
c_fryd
Indlæg: 5
Tilmeldt: lørdag, 17. nov, 2012 22:17

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af c_fryd » torsdag, 13. dec, 2012 09:40

pimpefar skrev:
c_fryd skrev:
ThunderZtorm skrev:Hvis vi henter endnu en central midtbanespiller i stedet for offensivspillere går jeg helt ned. vi har allerede Sahin, Henderson og Shelvey som reserver der, det må sgu være nok.

Så meget gerne at vi hentede Sturridge, Walcott og Ince
Enig. Jeg ser dog hellere Huntelaar til Anfield end Sturridge. Jan-Klass, skarp som aldrig før, erfarren og en hård fighter med mange gode år i benene endnu. Sturridge er også fin, men føler det er lidt mere et sats. Vi køber en spiller som ikke har fået særlig meget spilletid for tiden og bare ikke bomber som Huntelaar gør. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået af de to spillere for tiden.
Spørgsmålet er så om Suarez kan spille på venstre side, da Huntelaar nok tager hans plads som miderste angriber, og Walcott på højre.

Og enig med at vi godt kunne bruge en kvalitets-reserve på venstre-backen. Specielt hvis Downing bliver solgt til Januar.
Huntelaar var MARKANT bedre sidste sæson. I denne er det blevet til 5 mål i 16 ligakampe (målsnit på 275 minutter) og lidt mere tur i den i CL med 4 i 6 (snit 115 minutter). Sammenlign det med sidste sæsons 29 ligamål i 32 kampe (snit på 96 min) og 14 i 12 EL-kampe (79 min).

Han har kun scoret to gange i 10 Bundesligakampe og ligner alt andet end en mand i form. Han har desuden brændt 13 'clear cut scoring chances' denne sæson - det er højest blandt alle spillere i de fem store ligaer.

Jeg har tidligere været stor fortaler for Huntelaar og kan han erhverves til en fin pris i enten januar eller til sommer (dvs. til en ikke alt for dyr hyre) er jeg stadig positivt indstillet. Blot skal forventningerne og hypen nok skrues ned. Jeg tror desuden han ender i Arsenal eller Italien fremfor Liverpool...
Tak for din skarpe statistik. Min fornemmelse af hans form har nok været ret hypet, som du siger. Nu virker han ikke lige så brand-varm som jeg syntes han var igår. Hvad har du af tanker til Llorente, Sturridge og Walcott? som er dem der nok bliver snakket mest om for tiden. Også sådan statististisk vis.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 13. dec, 2012 10:35

c_fryd skrev:
pimpefar skrev:
c_fryd skrev:
ThunderZtorm skrev:Hvis vi henter endnu en central midtbanespiller i stedet for offensivspillere går jeg helt ned. vi har allerede Sahin, Henderson og Shelvey som reserver der, det må sgu være nok.

Så meget gerne at vi hentede Sturridge, Walcott og Ince
Enig. Jeg ser dog hellere Huntelaar til Anfield end Sturridge. Jan-Klass, skarp som aldrig før, erfarren og en hård fighter med mange gode år i benene endnu. Sturridge er også fin, men føler det er lidt mere et sats. Vi køber en spiller som ikke har fået særlig meget spilletid for tiden og bare ikke bomber som Huntelaar gør. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået af de to spillere for tiden.
Spørgsmålet er så om Suarez kan spille på venstre side, da Huntelaar nok tager hans plads som miderste angriber, og Walcott på højre.

Og enig med at vi godt kunne bruge en kvalitets-reserve på venstre-backen. Specielt hvis Downing bliver solgt til Januar.
Huntelaar var MARKANT bedre sidste sæson. I denne er det blevet til 5 mål i 16 ligakampe (målsnit på 275 minutter) og lidt mere tur i den i CL med 4 i 6 (snit 115 minutter). Sammenlign det med sidste sæsons 29 ligamål i 32 kampe (snit på 96 min) og 14 i 12 EL-kampe (79 min).

Han har kun scoret to gange i 10 Bundesligakampe og ligner alt andet end en mand i form. Han har desuden brændt 13 'clear cut scoring chances' denne sæson - det er højest blandt alle spillere i de fem store ligaer.

Jeg har tidligere været stor fortaler for Huntelaar og kan han erhverves til en fin pris i enten januar eller til sommer (dvs. til en ikke alt for dyr hyre) er jeg stadig positivt indstillet. Blot skal forventningerne og hypen nok skrues ned. Jeg tror desuden han ender i Arsenal eller Italien fremfor Liverpool...
Tak for din skarpe statistik. Min fornemmelse af hans form har nok været ret hypet, som du siger. Nu virker han ikke lige så brand-varm som jeg syntes han var igår. Hvad har du af tanker til Llorente, Sturridge og Walcott? som er dem der nok bliver snakket mest om for tiden. Også sådan statististisk vis.
Med til historien hører også at S04 som hold er faldet betydeligt her sidst på efteråret og det virker til også at have påvirket hans målrate. Jeg ser ham stadig som notorisk farlig målscorer og vil enormt gerne have ham til klubben.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » torsdag, 13. dec, 2012 10:59

Emmy skrev:
c_fryd skrev:
pimpefar skrev:
c_fryd skrev:
ThunderZtorm skrev:Hvis vi henter endnu en central midtbanespiller i stedet for offensivspillere går jeg helt ned. vi har allerede Sahin, Henderson og Shelvey som reserver der, det må sgu være nok.

Så meget gerne at vi hentede Sturridge, Walcott og Ince
Enig. Jeg ser dog hellere Huntelaar til Anfield end Sturridge. Jan-Klass, skarp som aldrig før, erfarren og en hård fighter med mange gode år i benene endnu. Sturridge er også fin, men føler det er lidt mere et sats. Vi køber en spiller som ikke har fået særlig meget spilletid for tiden og bare ikke bomber som Huntelaar gør. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået af de to spillere for tiden.
Spørgsmålet er så om Suarez kan spille på venstre side, da Huntelaar nok tager hans plads som miderste angriber, og Walcott på højre.

Og enig med at vi godt kunne bruge en kvalitets-reserve på venstre-backen. Specielt hvis Downing bliver solgt til Januar.
Huntelaar var MARKANT bedre sidste sæson. I denne er det blevet til 5 mål i 16 ligakampe (målsnit på 275 minutter) og lidt mere tur i den i CL med 4 i 6 (snit 115 minutter). Sammenlign det med sidste sæsons 29 ligamål i 32 kampe (snit på 96 min) og 14 i 12 EL-kampe (79 min).

Han har kun scoret to gange i 10 Bundesligakampe og ligner alt andet end en mand i form. Han har desuden brændt 13 'clear cut scoring chances' denne sæson - det er højest blandt alle spillere i de fem store ligaer.

Jeg har tidligere været stor fortaler for Huntelaar og kan han erhverves til en fin pris i enten januar eller til sommer (dvs. til en ikke alt for dyr hyre) er jeg stadig positivt indstillet. Blot skal forventningerne og hypen nok skrues ned. Jeg tror desuden han ender i Arsenal eller Italien fremfor Liverpool...
Tak for din skarpe statistik. Min fornemmelse af hans form har nok været ret hypet, som du siger. Nu virker han ikke lige så brand-varm som jeg syntes han var igår. Hvad har du af tanker til Llorente, Sturridge og Walcott? som er dem der nok bliver snakket mest om for tiden. Også sådan statististisk vis.
Med til historien hører også at S04 som hold er faldet betydeligt her sidst på efteråret og det virker til også at have påvirket hans målrate. Jeg ser ham stadig som notorisk farlig målscorer og vil enormt gerne have ham til klubben.
Helt bestemt. Han ligner også en mand der er meget i tvivl om han skal ligge fremtiden hos Schalke eller søge væk, så det hele ser lidt halvhjertet ud.

Huntelaar har haft sine op- og nedture og taget nogle forkerte valg i karrieren og det er helt sikkert medvirkende til at han er i tvivl om sin fremtid. Sidste sæson er den eneste gang siden hans flotte 07/08-sæson i Ajax, at han har scoret et tocifret antal mål i en sæson. Om det så skyldes forkerte karrierevalg eller at han måske ikke er en så notorisk målscorer som hypen gør ham til, er spørgsmålet...

Man skal heller ikke undervurdere effekten af at have Raul bag sig i sidste sæson. Han hev virkelig Huntelaar op i niveau. Ikke umuligt at Suarez kan gøre det samme.

Uanset hvad han vælger, virker det ikke til at han ryger i januar. Schalke vil beholde ham til CL-eventyret og tror også selv han gerne vil gøre det færdigt i Schalke.

@c_fryd

Svært at vurdere Llorente denne sæson eftersom han ikke har spillet meget. Han er kun startet én gang i ligaen og kun nettet 1 gang. Hans målsnit i sidste sæson var på 140 minutter i alle tre turneringer, før den; 168, 179, 198, 226.

Sturridge og Walcott synes jeg ikke man kan sammenligne på samme måde, taget i betragtning af at de hovedsageligt har spillet en anden position.

I Huntelaar/Llorente-kategorien synes jeg en mand som Stefan Kiessling er overset. Han er om nogen 'proven', men nok svær at lokke fra Tyskland. Bundesligaen huser også Marko Arnautovic og Vedad Ibisevic som er spændende og realistiske targets for Liverpool.

I offensiv-kategorien er Kevin de Bruyne, Martin Harnik, Patrick Herrmann, Roberto Firmino spændende, unge og realistiske alternativer til en Lewis Holtby.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » torsdag, 13. dec, 2012 11:37

Hvem er Benat fra Real Betis, som footy her skriver om ?

http://www.footy.dk/2012/12/13/betis-ra ... s-klausul/

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » torsdag, 13. dec, 2012 11:58

Benat er helt vild. Han er muligvis den mest formstærke spiller i La Liga (udenfor Real Madrid og Barcelona). Han har desuden og et fantastisk spark! :)

- Men 150 millioner... Det er meget. Jeg tror nu mest rygtet udspringer af, at Benat er i topform og alle ved at Liverpool vil købe ind til Januar.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. dec, 2012 12:00

pimpefar skrev: @ Vedad Ibisevic som er spændende og realistiske targets for Liverpool.
.
Vedad har jeg længe ønsket til LFC, han scorer stabilt, og ikke stimer, som jeg ikke er tilhænger af. Han skiftede sidste nytår, så kan passende gøre det igen om et par uger
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 13. dec, 2012 17:36

Melo19 skrev:Benat er helt vild. Han er muligvis den mest formstærke spiller i La Liga (udenfor Real Madrid og Barcelona). Han har desuden og et fantastisk spark! :)

- Men 150 millioner... Det er meget. Jeg tror nu mest rygtet udspringer af, at Benat er i topform og alle ved at Liverpool vil købe ind til Januar.
Falcao??

Spændende navne vi sættes forbindelse med i medierne. Media Watch på den officielle linker til disse:

Christian Tello
Llorente
Alexis Sanchez
Sturridge
Thomas Ince
Eriksen
Ba
Markovic
Michu
Samaras

Umiddelbart lader det til at være mest realistisk, at vi skulle hente Sturridge og Ince. Det ville bestemt forstærke truppen. Om det ville rykke noget ved startelveren, er jeg ikke så sikker på.

Selvom jeg nok anser det for det mindst realistiske af navnene (grundet hans vanvittige succes i Swansea, som må have blæst prisen ud i en anden galakse), så tror jeg næsten, at jeg ville foretrække Michu af disse muligheder, hvis der kun skulle hentes en. Michu lader til at være den perfekte afløser her og nu for Gerrard. Han ville passe usandsynligt godt i rollen bag ved Suarez, da han både er dygtig i sine dybdeløb, i kombinationsspillet og i hovedspillet (hvilket er noget vi virkelig mangler). Samtidig har han i Swansea vist, at han sagtens formår at spille den forreste angriber alene, hvilket ville blive aktuelt ved skader, karantæner eller pauser til Suarez. Endelig ville han bibringe lidt erfaring til vores meget unge trup. Men mon vi vil være villige til at kaste mellem £20-30m efter Swansea for en snart 27-årig spiller, som alle ved de hentede for kun £2m for mindre end 6 måneder siden? Næppe. Og Swans vil nok ikke sælge for eksempelvis £10m, da hans sportslige bidrag repræsenterer en langt højere værdi.

Men kunne vi så bare fokusere på Llorente eller Ba. To spillere, som man ved vil score mål. Sturridge er jeg uhyre usikker på.

http://www.liverpoolfc.com/news/media-watch
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 13. dec, 2012 17:58

Af dem du nævner dér Tex, ville jeg nok vælge Alexis Sanchez. Den mand er bare klasse, og har lidt af det magic touch vi nogle gange mangler. Og så har han masser af fart i benene. Michu kommer for mig måske ind på listens 2. plads.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 13. dec, 2012 18:33

AJ skrev:Af dem du nævner dér Tex, ville jeg nok vælge Alexis Sanchez. Den mand er bare klasse, og har lidt af det magic touch vi nogle gange mangler. Og så har han masser af fart i benene. Michu kommer for mig måske ind på listens 2. plads.
Jeg skulle ikke klage, hvis vi hentede Sanchez. Men som førsteprioritet har jeg personligt en "goal getter", som kan bruges centralt og gerne har et dygtigt hovedspil.
Kloppite

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 13. dec, 2012 19:01

texy skrev:
AJ skrev:Af dem du nævner dér Tex, ville jeg nok vælge Alexis Sanchez. Den mand er bare klasse, og har lidt af det magic touch vi nogle gange mangler. Og så har han masser af fart i benene. Michu kommer for mig måske ind på listens 2. plads.
Jeg skulle ikke klage, hvis vi hentede Sanchez. Men som førsteprioritet har jeg personligt en "goal getter", som kan bruges centralt og gerne har et dygtigt hovedspil.
Llorente?!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 13. dec, 2012 19:25

Tello bliver det i hvert fald ikke. Og Michu kommer til at koste en formue.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. dec, 2012 19:56

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg er ikke så lun på Ince. Han er et talent, men han lever ufattelig meget på sin hurtighed og har ikke de store færdigheder i pasningsspillet. Han er i mine øjne en fattigmands Sterling.

Hvis vi henter Sturridge, som jeg ikke håber, men hvilket mere og mere ligner en realitet, så har vi også behov for en 10'er der kan sætte vores angribere op til chancer. Dette behov har vi allerede nu, da Gerrard aldrig rigtig har været denne type. En spiller som Isco kunne udfylde denne rolle.

Sidst men ikke mindst. Der nævnes ofte, at vi skal skilde os af med 4-5 spillere. Men taget vores allerede smalle trup i betragtning ser jeg ikke dette som et alternativ. Byder en klub på Cole, ja så er det af sted. Men vi skal styrke bredden, ikke gøre truppen smallere.
Cole, Carroll, Spearing, Doni, Pacheco, Wilson må da være spillere vi gerne vil af med ?

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » torsdag, 13. dec, 2012 20:27

Emmy skrev:Tello bliver det i hvert fald ikke. Og Michu kommer til at koste en formue.
Tellos frikøbsklausul er "kun" på 10 millioner euro, men jeg synes dog alligevel at det er for meget.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 13. dec, 2012 20:43

Niels K skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg er ikke så lun på Ince. Han er et talent, men han lever ufattelig meget på sin hurtighed og har ikke de store færdigheder i pasningsspillet. Han er i mine øjne en fattigmands Sterling.

Hvis vi henter Sturridge, som jeg ikke håber, men hvilket mere og mere ligner en realitet, så har vi også behov for en 10'er der kan sætte vores angribere op til chancer. Dette behov har vi allerede nu, da Gerrard aldrig rigtig har været denne type. En spiller som Isco kunne udfylde denne rolle.

Sidst men ikke mindst. Der nævnes ofte, at vi skal skilde os af med 4-5 spillere. Men taget vores allerede smalle trup i betragtning ser jeg ikke dette som et alternativ. Byder en klub på Cole, ja så er det af sted. Men vi skal styrke bredden, ikke gøre truppen smallere.
Cole, Carroll, Spearing, Doni, Pacheco, Wilson må da være spillere vi gerne vil af med ?
Af de spillere du nævner er Carroll og Spearing udlånt, hvorfor sandsynligheden for at de sælges til vinter må formodes at være minimal. Cole, Pacheco, Doni og Wilson kan vel godt afskippes, men de generer vel tilsammen ikke en gang nok basøre til at hente en bare nogenlunde hæderlig spiller til førsteholdstruppen.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 13. dec, 2012 23:29

Niels K skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg er ikke så lun på Ince. Han er et talent, men han lever ufattelig meget på sin hurtighed og har ikke de store færdigheder i pasningsspillet. Han er i mine øjne en fattigmands Sterling.

Hvis vi henter Sturridge, som jeg ikke håber, men hvilket mere og mere ligner en realitet, så har vi også behov for en 10'er der kan sætte vores angribere op til chancer. Dette behov har vi allerede nu, da Gerrard aldrig rigtig har været denne type. En spiller som Isco kunne udfylde denne rolle.

Sidst men ikke mindst. Der nævnes ofte, at vi skal skilde os af med 4-5 spillere. Men taget vores allerede smalle trup i betragtning ser jeg ikke dette som et alternativ. Byder en klub på Cole, ja så er det af sted. Men vi skal styrke bredden, ikke gøre truppen smallere.
Cole, Carroll, Spearing, Doni, Pacheco, Wilson må da være spillere vi gerne vil af med ?
Joe Cole - meget gerne

Carroll og Spearing er udlejede og bliver nok ikke solgt før til sommer.

Doni, Pacheco og Wilson må være farvel og tak, ja, helt enig. Giver ikke mening at have spillere som dem uden at de får en chance for spilletid.

Besvar