Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 13. apr, 2013 15:36

Det eneste jeg har skrevet om Dede er:
"At der er stor forskel på engelsk og brasiliansk fodbold, at han næppe taler engelsk og at det kræver en stor kulturel tilvænning. Bare spørg Lucas Leiva om især den første ting."

Jeg har læst positive ting om ham, men aldrig set ham spille. Eller måske har jeg set ham spille, men har ikke været klar over det.

"Den høje Vasco stjerne spiller med enorm udståling, og altid med samme kampgejst og attitude på banen, som også kendetegner Thiago Silva.

Dirigenten Dedé går forrest i kampene og er tilmed uhyggelig målfarlig, når den 1,92m høje midterforsvarer stormer med frem ved standardsituationer.

Dedé er krigeren, der ofrer og investerer alt i de defensive aktioner; enhver træners drøm og angribers mareridt, ubarmhjertig i tacklingerne, konge i hovedspillet, elegant i pasningsspillet og indpiskeren, der bærer medspillerne frem."

Er en beskrivelse fra slutningen af 2011 fra en der kender brasiliansk fodbold.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 13. apr, 2013 15:38

Ham skal vi da have!

Han lyder jo som en målfarlig og elegant Carragher.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 13. apr, 2013 20:01

Vi var også ude efter Micah Richards for nogle år siden, og dengang var jeg tilhænger af ideen. Er der nogen herinde, der ved noget om hans nuværende niveau efter et par sæsoner i City, hvor han - mig bekendt - ikke har fået mange minutter?

http://onside.dk/premier-league/avis-li ... dle-i-city

Aldersweirald (staveplade) er åbenbart stadig et varmt emne:

http://onside.dk/premier-league/rygte-l ... jax-profil
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 14. apr, 2013 00:10

Ham Diakite, er det ikke ham der har en fri transfer til sommer? I så fald vil jeg mene, at han sagtens kan gå ind og erstatte Carragher som 3. valg i forsvaret. Mit førstevalg til Agger-makker er ham Alderweireld fra Ajax. Jeg synes det lyder ganske interessant. Agger/Weireld/Diakite/Kelly. Skrtel sælges, da han skal afsted nu, hvis vi skal få noget for ham, og selvom det smerter, fordi jeg nu godt kan lide manden, så har han ikke holdt niveau. Skulle Skrtel blive, så skulle vi lade Diakite være.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LMP » søndag, 14. apr, 2013 12:08

Kan ikke se hvad vi skal bruge micha Richards til, at vi har allerede Johnson, Kelly og Flanagan. Kan se at dem der synes det er en god idé, vil rykke Johnson frem som wing. Men det mener jeg slet ikke han er god nok offensiv til. Vi bør i stedet Købe en god venstre wing, en eller to centrale forsvare alt efter om skrtel bliver eller ej, en defensiv midtbanespiller og en venstre back. Vi mangle spillere på så mange possioner at det ville Være dumt at Købe en forholdsvis dyr spiller som vi ikke har brug for ;-)
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 14. apr, 2013 14:05

Scouser-In-My-Heart skrev:Kan ikke se hvad vi skal bruge micha Richards til, at vi har allerede Johnson, Kelly og Flanagan. Kan se at dem der synes det er en god idé, vil rykke Johnson frem som wing. Men det mener jeg slet ikke han er god nok offensiv til. Vi bør i stedet Købe en god venstre wing, en eller to centrale forsvare alt efter om skrtel bliver eller ej, en defensiv midtbanespiller og en venstre back. Vi mangle spillere på så mange possioner at det ville Være dumt at Købe en forholdsvis dyr spiller som vi ikke har brug for ;-)
Micah Richards har også spillet center back for City ( central forsvare ) og det var i den position jeg mente at vi skulle bruge ham.
Men netop det at han kan spille flere positioner taler jo for et køb da det jo er noget Rodgers sætter pris på.
Han spillede faktist striker som helt ung.

Jeg syntes helt klart han han ville være et fantastisk køb men tror at han er temmelig dyr.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » søndag, 14. apr, 2013 15:11

Badooo skrev:Ham Diakite, er det ikke ham der har en fri transfer til sommer? I så fald vil jeg mene, at han sagtens kan gå ind og erstatte Carragher som 3. valg i forsvaret. Mit førstevalg til Agger-makker er ham Alderweireld fra Ajax. Jeg synes det lyder ganske interessant. Agger/Weireld/Diakite/Kelly. Skrtel sælges, da han skal afsted nu, hvis vi skal få noget for ham, og selvom det smerter, fordi jeg nu godt kan lide manden, så har han ikke holdt niveau. Skulle Skrtel blive, så skulle vi lade Diakite være.

Det ville være et skandale forsvar. Både Agger og Toby har deres styrke i boldomgangen og spillet langs jorden.

ingen af den er stærke i luften. Vi ville blive headet i sænk hver eneste gang vi mødte et hold med en høj eller stærk spiller.

et forsvar skal bestå af en teknisk god spiller og en fysik stærk spiller.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » søndag, 14. apr, 2013 19:20

pommelfeen skrev:
Badooo skrev:Ham Diakite, er det ikke ham der har en fri transfer til sommer? I så fald vil jeg mene, at han sagtens kan gå ind og erstatte Carragher som 3. valg i forsvaret. Mit førstevalg til Agger-makker er ham Alderweireld fra Ajax. Jeg synes det lyder ganske interessant. Agger/Weireld/Diakite/Kelly. Skrtel sælges, da han skal afsted nu, hvis vi skal få noget for ham, og selvom det smerter, fordi jeg nu godt kan lide manden, så har han ikke holdt niveau. Skulle Skrtel blive, så skulle vi lade Diakite være.

Det ville være et skandale forsvar. Både Agger og Toby har deres styrke i boldomgangen og spillet langs jorden.

ingen af den er stærke i luften. Vi ville blive headet i sænk hver eneste gang vi mødte et hold med en høj eller stærk spiller.

et forsvar skal bestå af en teknisk god spiller og en fysik stærk spiller.
Nu sad jeg lige og så Ajax - PSV, og jeg er efter den oplevelse rigtig lun på Alderweireld. Han vandt samtlige af sine fysiske dueller, var forudseende i sit spil, hurtig - både fysisk og mental - og sikker på bolden. Hvis det her var hans niveau, så ligner det for mig en no-brainer. Det kunne være en god idé også at supplere med Ashley Williams, så vi har to lidt anderledes typer og har tre bundkompetente forsvarspillere til næste sæson.

Ydermere så spillede Eriksen en rigtig god kamp, men jeg er stadig ikke helt fan af et evt. køb af ham, hvilket primært hænger sammen med hans tandløse præstationer på landsholdet. Gameiro står også for mig som en god mulighed. Et angreb, der kan rotere mellem Suarez, Sturridge, Gameiro, Coutinho og Downing ville være ganske fornuftigt. Til sidst ville det også være fornuftigt at hente en reserve for Enrique. Når han ikke er med, er vi simpelthen for sårbare i venstre side, og her er hverken Johnson eller Downing gode alternativer.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 15. apr, 2013 10:00

rnh skrev:
Scouser-In-My-Heart skrev:Kan ikke se hvad vi skal bruge micha Richards til, at vi har allerede Johnson, Kelly og Flanagan. Kan se at dem der synes det er en god idé, vil rykke Johnson frem som wing. Men det mener jeg slet ikke han er god nok offensiv til. Vi bør i stedet Købe en god venstre wing, en eller to centrale forsvare alt efter om skrtel bliver eller ej, en defensiv midtbanespiller og en venstre back. Vi mangle spillere på så mange possioner at det ville Være dumt at Købe en forholdsvis dyr spiller som vi ikke har brug for ;-)
Micah Richards har også spillet center back for City ( central forsvare ) og det var i den position jeg mente at vi skulle bruge ham.
Men netop det at han kan spille flere positioner taler jo for et køb da det jo er noget Rodgers sætter pris på.
Han spillede faktist striker som helt ung.

Jeg syntes helt klart han han ville være et fantastisk køb men tror at han er temmelig dyr.
Meget enig, da det kan betyde, at nødvendigheden for at hente 2 center forsvarere mindskes, hvis Micah kan spille der, hvis Carra snupper et år mere (han har været god i år), og hvis Kelly er moden til at spille derinde.
Så er der Agger og Alderweireld f.eks. samt Carra, Micah og Kelly.

Med Micah får vi så samtidig muligheden for en gang imellem at spille Johnson længere fremme, så et køb af Micah Richards dækker os rigtig godt ind på 3 ja faktisk 4 pladser, da Johnson også kan snuppe venstre back'en, som han gør rigtig godt.
I Micah Richards får vi en spiller, hvor vi kan fastholde et højt niveau i start 11 på flere pladser, og han giver holdet temmelig meget fysik, som vi godt kan mangle.
Eriksen tror jeg kan blive et rigtig godt køb, hvis han max. skal koste £ 15 mio nu, da han ganske sikkert ender ud med at blive en voldsom god spiller jo ældre, han bliver.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » mandag, 15. apr, 2013 11:55

Der er imø ingen tvivl om, at midterforsvaret skal forstærkes. Jeg tror ikke Carra omgør sin beslutning om at stoppe, selvom BR gerne vil have det. Skrtel - ja, enig han holder nok bare ikke niveau. Coates virker som et klart fejlkøb og skal sendes videre. Hverken Kenny eller BR har jo benyttet ham, og så er der ingen grund til at fortsætte.

Nu har jeg luret lidt på Alderweireld et stykke tid - historierne om ham og LFC er jo ikke nye og ikke opstået de seneste par uger. Jeg så desværre ikke kampen i weekenden, men AndreasN's betragtning om dels fysisk styrke, dels boldsikkerhed og forudseenheden er jo elementer vi ønsker at bringe ind. Med mit sparsomme kendskab til hollandsk fodbold - hvordan er han rent organisatorisk? Vil han kunne bibringe organisation og bringe ro i de bageste geledder?
Up The RedMen... we go again!

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » mandag, 15. apr, 2013 15:37

Drømmescenariet.

Toby Alderweireld fra Ajax: Jeg set en del Ajax kampe i den her sæson, og Alderweireld er virkelig et kæmpe talent, han har spillet flere gode kampe. Virkelig en stærk spiller, og ville elske at se ham i Liverpool næste sæson.

Christian Eriksen fra Ajax: Han har virkelig imponeret mig i de kampe jeg har set ham spille i for Ajax, i flere kampe har han været deres bedste spiller. Dog er han faldet helt igennem på landsholdet, han virker som en helt anden spiller når han optræder på landsholdet, måske pga kvaliteten hos de andre spillere.. Men jeg tror virkelig Eriksen kunne blive et frisk pust på Liverpools midtbane, så ind med mere danish dynamite. :flag5:

Xabi Alonso fra Real Madrid: Den helt store drøm for mig, er at få Xabi Alonso hjem.!! Har lige siden han forlod Liverpool, håbet på han ville komme tilbage, og slutte sin karriere på Anfield.! Nu går rygterne jo på han ikke vil forlænge med Real Madrid, så der er måske en mulighed der for at hente ham hjem.! Håber så meget på det sker..Så bare kom i gang Hr. Rodgers :D

André Schürrle fra Leverkusen: 22 årige tysk landsholdsspiller, der både kan spille på kanten og i angrebet. En af de største talenter i tysk fodbold lige i øjeblikket. Rygterne går på at både Chelsea, Manchester City og Bayern München vil have fingrene i ham.. Det kunne nu også være dejligt hvis Downing fik lidt mere konkurrence .:-)

Boblerne:

Ashley Williams fra Swansea
Kevin Gameiro fra PSG
Mamadou Sakho fra PSG
Fernando Torres fra Chelsea
Christian Benteke fra Aston Villa

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 17. apr, 2013 09:29

Realistisk set skal vi have nogle dygtige kompetente spiller ind til billige penge.
Som kan hjælpe os videre i jagten på CHL.

Alderweireld til 8M£
Adil Rami til 8M£ "har kontrakt udløb næste sæson"
Eriksen til 8M£ "har også kontrakt udløb næste sæson"
Ben Arfa til 10M£

I alt 34M£

For mere firepower til det offensive + to kompetente midterforsvarer.

Det er billigt sluppet, prisen kan selvfølgelig snildt blive højere, men med kontrakt udløb næste sæson på to af spillerne burde deres priser ikke være mega høje.

Spillere der vil være over forventning men som man kan håbe på:
Sakho fra PSG
James Rodriguez fra Porto
Muniain fra Atl. Bilbao
Danilo fra Porto

Til sidst kan man også evt. hente nogle spillere fra nedrykkerne, Hvis QPR rykker ned kan man måske hente Loic Remy billigt og Diakite.
Derudover håber jeg Stoke ryger ned :lol:
Billede

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af No maam » onsdag, 17. apr, 2013 10:12

XabiAlonso#14 skrev:Drømmescenariet.

Toby Alderweireld fra Ajax: Jeg set en del Ajax kampe i den her sæson, og Alderweireld er virkelig et kæmpe talent, han har spillet flere gode kampe. Virkelig en stærk spiller, og ville elske at se ham i Liverpool næste sæson.
Hvordan er han i hovedspillet ?

Vi har i den grad behov for en der kan håndtere indlæg i feltet da det er vores forsvarsmæssige achilleshæl.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 17. apr, 2013 10:52

Niels K skrev:Salg:

Carroll - 18 mil.Skrtel - 14 mil.
Coates - 5 mil.
Spearing - 3 mil.
Assaidi - 2 mil.
Pacheco - 2 mil.
Carra - stopper
Wilson - kontraktudløb

I alt ca. 44 mio. £
Jeg håber vi kan få det for Carroll, men jeg tvivler. Ifølge den norske er Newcastle villig til at betale et sted mellem £7-10 M for ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 17. apr, 2013 11:15

Hvad med sådan en som Chris Samba som afløser for Carragher? Jeg tror ikke, QPR klarer den og han er virkelig et skrummel, der om muligt er bedre end Carra på hovedet. Også ved offensive hjørnespark.

Og så kunne jeg også virkelig godt tænke mig at se Ben Arfa i klubben.

Besvar