Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 09. maj, 2013 00:45

Wayne Rooney med endnu en Transfer Request.
Hent Shelvey tilbage!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 09. maj, 2013 01:46

Aquilani4 skrev:Wayne Rooney med endnu en Transfer Request.
Forumregler

HUSK: Angiv venligst kildeangivelse på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
Nu fik jeg googlet mig frem til historien selv, men det var faktisk ikke helt nemt at finde (det kan godt være en udfordring at google sig frem til Twitter-rygter). Jeg vil i hvert fald vædde med, at det tog betragteligt meget længere tid end de fem sekunder, det havde taget dig at copy paste din kilde over i dit indlæg.

Link: http://hereisthecity.com/2013/05/08/roo ... oyes-link/

I øvrigt er det vel heller ikke relevant for en "Hvem skal ind?" tråd på et Liverpool-forum, at Rooney har indgivet en transferrequest?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 09. maj, 2013 01:52

Aarde skrev:
Aquilani4 skrev:Wayne Rooney med endnu en Transfer Request.
Forumregler

HUSK: Angiv venligst kildeangivelse på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
Nu fik jeg googlet mig frem til historien selv, men det var faktisk ikke helt nemt at finde (det kan godt være en udfordring at google sig frem til Twitter-rygter). Jeg vil i hvert fald vædde med, at det tog betragteligt meget længere tid end de fem sekunder, det havde taget dig at copy paste din kilde over i dit indlæg.

Link: http://hereisthecity.com/2013/05/08/roo ... oyes-link/

I øvrigt er det vel heller ikke relevant for en "Hvem skal ind?" tråd på et Liverpool-forum, at Rooney har indgivet en transferrequest?
Han troede vel han var på Scumforummet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 09. maj, 2013 15:38

Liverpool, Manchester United og Everton har speidere som følger København-spissen Andreas Cornelius. Den storvokste 20-åringen har gjort 18 mål på 28 kamper i den danske superligaen.
Click Manchester

Så får vi en i angrebet med tynde. Det kunne faktisk være spændende at hente Andreas og Tello.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LMP » torsdag, 09. maj, 2013 16:32

Glem Cornelius, vi skal have Jackson Martinez :dance: http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... rpool-and-

han ville godt nok være en drømme signing selvom det måske ikke er i angrebet vi mangler en mest :)

I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 09. maj, 2013 17:10

Scouser-In-My-Heart skrev:Glem Cornelius, vi skal have Jackson Martinez :dance: http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... rpool-and-

han ville godt nok være en drømme signing selvom det måske ikke er i angrebet vi mangler en mest :)

ha ha. Ja det vil være dejligt med ham. Og jo vi mangler en giftig angriber mere. Et top 4 hold skal have 3 eller 4 topangribere i PL.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 09. maj, 2013 17:31

Det er blevet bekræftet at vi er på udkig efter en angriber, men tvivler på vi er ude i de summer han ville koste. Medmindre Suarez forlader klubben, hvilket jeg finder usandsynligt.

Cornelius skal efter min bedste overbevisning også blive mindst et år mere i FCK, da der er meget at lære endnu. Kampene i CL vil være en fornuftig introduktion til det højere niveau. Men absolut en spændende spiller for fremtiden, hvis man kombinerer hans duelstyrke med den adræthed han besidder. Skal dog med at han blev mere eller mindre lukket ned af Goodson og Albrechtsen i sidste weekends kamp mod Brøndby, hvilket bekræfter at der stadig er lang vej igen.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 09. maj, 2013 19:22

Jeg skal da love for, at ham Martinez ved hvor målet står!

Cornelius ser jeg ikke ske.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » torsdag, 09. maj, 2013 21:06

Er det helt seriøst at i nævner Cornelius i Liverpool. ???
Det er så langt ude i min verden at det skulle kunne ske.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 09. maj, 2013 22:43

rnh skrev:Er det helt seriøst at i nævner Cornelius i Liverpool. ???
Det er så langt ude i min verden at det skulle kunne ske.

Jeg ved/forstår heller ikke hvor Cornelius rygtet stammer fra?


Men hvor kunne det da være fedt hvis vi har mulighed og midler til at hente Martinez!

RuneDans
Indlæg: 12
Tilmeldt: onsdag, 23. jan, 2013 08:46
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RuneDans » fredag, 10. maj, 2013 08:24

Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 10. maj, 2013 08:47

Julian Draxler har forlænget sin Schalke-kontrakt til 2018. Jeg har nu ikke set ham som værende realistisk for os, men han har da været nævnt herinde.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 10. maj, 2013 11:38

Make it happen!


Liverpool Want €10m Barcelona Forward to be First Summer Signing – Report


Liverpool manager Brendan Rodgers is determined to add more quality to his squad during the summer and it seems as though he will start by trying to land Barcelona forward Cristian Tello.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/46659 ... -tello.htm

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » fredag, 10. maj, 2013 12:05

Jensen skrev:Make it happen!


Liverpool Want €10m Barcelona Forward to be First Summer Signing – Report


Liverpool manager Brendan Rodgers is determined to add more quality to his squad during the summer and it seems as though he will start by trying to land Barcelona forward Cristian Tello.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/46659 ... -tello.htm
It could work :)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 10. maj, 2013 13:11

Jensen skrev:Make it happen!


Liverpool Want €10m Barcelona Forward to be First Summer Signing – Report


Liverpool manager Brendan Rodgers is determined to add more quality to his squad during the summer and it seems as though he will start by trying to land Barcelona forward Cristian Tello.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/46659 ... -tello.htm
Tjaae, hvorfor ikke?

Reina den ene vej - og Valdez og Tello den anden. To problemer måske løst med et smæk (er ikke selv helt sikker på Tello, men giver det gerne et forsøg). Og med Carroll tilbage også (ved godt at BR sælger ham, men jeg håber, at han ombestemmer sig), så kan vi sælge Assaidi og bruge resten af vores transfer-fokus på at finde en god midterforsvarer.

Lykkes det rimelig hurtigt, og er der mere til rådighed på transferkontoen, så kan man måske nå at kigge efter en backup til venstre back. En transfer til midtbanen ser jeg kun som aktuel, hvis Rodgers ikke tror på, at Allen kan løfte niveauet efter en sæson i LFC på samme måde som Downing og især Henderson har gjort det.

Og så synes jeg personligt, at det er spændende, hvad der skal ske med Shelvey. Jeg er utroligt glad for Shelvey, men med flere offensive indkøb, så bliver hans optrædender vel utroligt begrænsede. Og hvad skal der ske med Borini?
Kloppite

Besvar