Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 16. maj, 2013 10:13

Alonso skrev:Flere medier kører historien om Tiago Ilori. Spørgsmålet er hvilken pris vi kan få ham til. Han er hurtig, høj, atletisk, god med fødderne og stærk med låget.

Ser lidt samme historie ved ham som dengang vi hentede Agger. Ung spiller med åbenlyse kvaliteter, der mangler noget skoling og tilvænning. Men en knægt der kan blive til meget.

Medierne nævner en pris omkring de 4 mio. pund, hvilket efter min bedste overbevisning vil være et kup. Det dobbelte er ikke unfair, baseret på hvad jeg har set, hvad jeg har læst og hvad jeg har hørt. Et af mine favoritemner denne sommer.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-1891532
Pudsigt. Han var mit første køb i mit første Liverpool spil i FM2013..

Han har vist så vidt jeg lige husker oven i købet en rimelig tilknytning til England - måske han også kan sproget allerede?

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 16. maj, 2013 11:01

Nu vi er ved midterforsvaret, hvordan vil folk så se på en spiller som Raul Albiol? Vil han have et tilfredsstillende niveau til at kunne indgå i stabiliseringen af vores forsvar.

Albiol har fået begrænset med spilletid i de seneste to sæsoner, så jeg har ikke helt kunne danne mig et ordentligt indtryk af ham som spiller. Han virker til at være en alsidig forsvarsspiller, dog uden at have områder, hvor han skiller sig ud fra mængden. Det er måske også en af grundene til, at han i nødsituationer er blevet benyttet på højre back.

Jeg stemmer klart ja til at hente en ung spiller som Ilori, hvis prisen vel og mærke ligger på de rapporterede £ 2-4 millioner. Jeg vurderer dog, at mere rutinerede kræfter er påkrævet, hvis vi skal tage et skridt fremad i næste sæson. Er der nogle, som har et mere indgående kendskab til Albiol og som kan vurdere, om han er en type, der besidder den fornødne kvalitet?

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » torsdag, 16. maj, 2013 11:19

Vi er også blevet sat i forbindelse med Schalke 04's unge forsvarsspiller Kyriakos Papadpopoulos. Han har kontraktudløb i 2016 og skulle efter sigende koste £17m pga. en frikøbsklausul. Det synes jeg godt nok er mange penge for en forsvarsspiller på 21, når Ilori kan fås for ca. £4m. Mon ikke det er en and?
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 16. maj, 2013 11:33

@ R_G_F

Min opfattelse er, at Albiol, selvom han aldrig har været decideret hurtig, er blevet uhyre langsom, hvorfor det slet ikke er et tema for Real Madrid at bruge ham mod kvalificeret modstand. Når han endelig får chancen, virker han kluntet og usikker.

Måske skyldes det rusten fra manglende spilletid, og måske ville han kunne blomstre op igen med fast spilletid, men det ville jeg slet ikke turde at satse på.

Ham Tiago Ilori havde jeg ikke hørt om før i går, men hvis han er god nok, så er den nævnte prisen yderst fornuftigt for os.

Kyriakos Papadopoulos er der potentiale i. Han er kun 21 år, men har allerede erfaring fra bl.a. Schalkes CL-run for to år siden. Det gode ved ham er, at han er ligeså god i midterforsvaret som på den defensive midtbane. Men det beløb Elta nævner ovenfor, synes jeg ikke vi skal gå med på.
(haha, da jeg lige tjekkede ham ud på Wiki, så stod der, at han er skiftet til Liverpool F.C)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 16. maj, 2013 11:44

Det er også min opfattelse af Albiol i hans tid i Real Madrid. Men som du nævner kan det sagtens skylde den sporadiske spilletid.

Mit håb er, at vi rammer hovedet lige på sømmet og går ud og henter en Sami Hÿpia - en spiller få har hørt om, men som hurtigt viser, at han har international klasse, spiller stabilt og er en ledertype. Disse spillere hænger dog ikke på træerne af logiske årsager.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 16. maj, 2013 13:22

Indkøbsliste til br:

Alderewereild fra Ajax
Illori fra portugal (åbenbart en med Agger potentiale)
Ben arfa fra Newcastle
Tom ince fra Blackpool (hvis prisen ikke er crazy)

Jeg mener at enrique på vb har løftet sit niveau betragteligt og at det ikke er vildt nødvendigt med en stabil reserve. Robinson burde begynde at få lidt kampe efterhånden. Målmand er heller ikke alarmerende. Det eneste min indkøbsliste måske mangler er en def midt, erstatter til Lucas og helst en hurtigt en af slagsen. Synes generelt man får et indtryk af at midtbanen er langsom i tilbageløbene, nogle gange i hvert fald. Mest med Steven som er langsom efterhånden.

Men glæder mig til at se nogle af vores unge spillere i næste sæson for de bliver vel mere og mere klar som tiden går... Tror en spiller som shelvey viser prøver på sit talent næste år.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. maj, 2013 13:53

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 16. maj, 2013 13:57

Liverdrengen skrev:Indkøbsliste til br:

Alderewereild fra Ajax
Illori fra portugal (åbenbart en med Agger potentiale)
Ben arfa fra Newcastle
Tom ince fra Blackpool (hvis prisen ikke er crazy)

Jeg mener at enrique på vb har løftet sit niveau betragteligt og at det ikke er vildt nødvendigt med en stabil reserve. Robinson burde begynde at få lidt kampe efterhånden. Målmand er heller ikke alarmerende. Det eneste min indkøbsliste måske mangler er en def midt, erstatter til Lucas og helst en hurtigt en af slagsen. Synes generelt man får et indtryk af at midtbanen er langsom i tilbageløbene, nogle gange i hvert fald. Mest med Steven som er langsom efterhånden.

Men glæder mig til at se nogle af vores unge spillere i næste sæson for de bliver vel mere og mere klar som tiden går... Tror en spiller som shelvey viser prøver på sit talent næste år.
Hvorfor både Arfa og Ince? Ville de ikke blive hente ind med samme formål, samtidig med vi har Downing på den plads? Daily mail skriver i dag at Ilori er tæt på at være vores for £3.5 mio. Det virker fornuftigt nok, og han ligner en der har kvalitet, udfra de youtube-videoer jeg har set altså. ;) Han virker højt rated flere steder.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 16. maj, 2013 13:57

Simpel spiller, Mcmanaman, i den forstand at han først og fremmest har en stor spidskompetence i sin hurtighed og i sit træk mod baglinjen. Og så har han en rimelig teknik. Men ikke et geni i en boldbesiddende stil, hvor man skal kunne andet end at løbe mod baglinjen. Virker noget svingende i sine indsatser.

Helt klart, nej tak, skulle det komme der til. Vi har selv en ung mørk gut, der om et par år vil være lysår foran ham..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 16. maj, 2013 18:57

Jesper skrev:Simpel spiller, Mcmanaman, i den forstand at han først og fremmest har en stor spidskompetence i sin hurtighed og i sit træk mod baglinjen. Og så har han en rimelig teknik. Men ikke et geni i en boldbesiddende stil, hvor man skal kunne andet end at løbe mod baglinjen. Virker noget svingende i sine indsatser.

Helt klart, nej tak, skulle det komme der til. Vi har selv en ung mørk gut, der om et par år vil være lysår foran ham..
Kommer meget an på prisen for mig. Han har nogle gode individuelle kvaliteter og er en meget hårdtarbejdende type, der har slået igennem ved at kæmpe for talentet. Jeg ville være meget tilfreds hvis vi kunne hente ham ind i stedet for Assaidi, men det kommer meget an på økonomi.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » torsdag, 16. maj, 2013 19:06

Kunne faktisk godt tænke mig at få Garay ind. Kan huske vi var linket til ham år tilbage. God med bolden og god speed.
Men ham Ilori lyder nu også som en spændende spiller

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » torsdag, 16. maj, 2013 22:50

Lige pt. er disse indkøb min optimale situation:
Forsvar:
Ilori
Alderweireld

Midtbane:
Wanyama
Eriksen

Angreb/fløj:
Ince/Tello/Ben Arfa (i bund og grund, én der kan skabe den konkurrence, som Assaidi ikke kan).

Det vil være 5 spillere, som der blev snakket om på et tidspunkt. Købes disse spillere, er der kun et reelt hul på venstre back, men dette kan Ilori vist dække ind, har jeg læst.
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 17. maj, 2013 01:18

LFC NewsRoom @LFCNewsRoom
Expect Assaidi, Spearing, Carroll, Skrtel and Flanagan to be sold in the summer and Suso, Shelvey, Robinson, Coates and Morgan to be loaned


Flanagan? :dontknow:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 17. maj, 2013 03:11

Flanagan har jo ikke rigtigt vist noget siden Kenny dagene. Plus han har udvist stor sjuskethed defensivt. Forstår det godt og man har fået et klart indtryk af at br ikke har kunnet lide ham fra starten af
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersF » fredag, 17. maj, 2013 10:37

YNWA! skrev:LFC NewsRoom @LFCNewsRoom
Expect Assaidi, Spearing, Carroll, Skrtel and Flanagan to be sold in the summer and Suso, Shelvey, Robinson, Coates and Morgan to be loaned


Flanagan? :dontknow:
Flanagan, har jeg også selv sat spørgsmålstegn ved tidligere i forbindelse med at passe ind i BR's system. Jeg vil mene at hans stil som en tough tackling no-nonsense, klassisk britisk back, passer bedre ind til et hold der spiller mere efter klassiske dyder a la Stoke.

Knægten har jo uomtvisteligt talent, og jeg har selv været imponeret over ham under Kenny, hvis ikke jeg husker meget forkert specielt under en kamp mod City. Og derfor mener jeg også at det burde være muligt at hive 30-40mio kr. ind på ham. West Ham kunne også være en mulighed, hvor han "bare" skal erobre bolden, og så smække bolden langt i stedet for at udstille sine svagheder i form af usikkert pasningsspil og teknisk kunnen.

Jeg håber derfor for Flanagan og hans udvikling at han bliver solgt, eller som minimum lejet ud, da jeg ikke ser en fremtid for ham i klubben under BR's ledelse.

Besvar