Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 05. jun, 2013 16:08

Jeg vil godt nok blive skuffet hvis Papadopoulos og Aspas er vores eneste startmateriale indkøb denne sommer. De yngre spillere vi er sat i forbindelse med er vist mere projekter end de er seriøse udfordrere til start 11'eren.

Ikke at det ikke er gode spillere der vil løfte vores niveau, men tvivler på at de klubber vi skal indhente gør det dårligere på transfermarkedet. Og så er vi jo lige vidt.

Men nu skal det også siges at ordlyden i artiklen er at "vi på nuværende tidspunkt fokuserer på andre handler, hvor hovedprioriteterne er Papadopoulos og Aspas".

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 05. jun, 2013 16:10

sjampen skrev:
Tom_Jorsal skrev:Hvis Suarez virkelig smutter, så siger jeg jatak til køb af Mkhitaryan gerne suppleret med Munain. Tror det faktisk vil gøre os stærkere.
Hvor meget har du set af Muniain siden du mener han ville være interessant? Alt hvad jeg har læst omkring ham er at han har spillet forholdsvis ringe hele sæsonen og statistikkerne viser heller ikke ligefrem en spiller der på trods af Bilbaos dårlige sæson har præsteret.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/iker- ... _2012.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/stewa ... _4063.html
Det er vel historien om Bilbao at de for et års tid siden var et af de mest insteressante hold i Europa. Deres spillere var meget eftertragtet og priserne var vel 150+ mio £. Muniain, susaeta og llorente var vel nogen af de mest spændende. Nu er holdet faldet enormt, spillerne har slet ikke niveauet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 05. jun, 2013 16:10

Alonso skrev:Jeg vil godt nok blive skuffet hvis Papadopoulos og Aspas er vores eneste startmateriale indkøb denne sommer. De yngre spillere vi er sat i forbindelse med er vist mere projekter end de er seriøse udfordrere til start 11'eren.

Ikke at det ikke er gode spillere der vil løfte vores niveau, men tvivler på at de klubber vi skal indhente gør det dårligere på transfermarkedet. Og så er vi jo lige vidt.

Men nu skal det også siges at ordlyden i artiklen er at "vi på nuværende tidspunkt fokuserer på andre handler, hvor hovedprioriteterne er Papadopoulos og Aspas".

Er sku meget optimistisk efter vinterens transfervindue!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 05. jun, 2013 16:55

LFC-Aaby skrev: Det er vel historien om Bilbao at de for et års tid siden var et af de mest insteressante hold i Europa. Deres spillere var meget eftertragtet og priserne var vel 150+ mio £. Muniain, susaeta og llorente var vel nogen af de mest spændende. Nu er holdet faldet enormt, spillerne har slet ikke niveauet.
Det var lidt det jeg var interreseret i, og fair nok at Muniain kan have spillet godt uden at det kan aflæses i mål/assists, det har jeg ikke selv set nok af ham til at kunne vurdere, men jeg mener bare at når man smider et navn ud må man også sætte sig lidt ind i tingene or argumentere for sin påstand. Muniain var bestemt spændende sidste år, og er det vel stadigvæk, men man må fandeme lige sætte et par ord på ens ønsker eller gøre det klar at man ikke er opdateret. Igen, fair nok hvis Tom har set en masse med Bilbao og mener at Muniain har niveau, det er som sådan ikke personen men tendensen jeg skyder efter.

Nu har Muriel været nævnt som Suarez afløser og blevet rost til skyerne herinde. Bevares, han er en dygtig spiller det kan alle se, men ingen nævnte at han udover at have skadesproblemer og tydeligt have sagt at han ville blive i Udinese(hvorfor han også lige har skrevet ny kontrakt), er definitionen af et one year wonder lige nu, og samtidig har været SINDSYGT ustabil i år(bl.a. grundet skader, store og små). Det er så en spiller der skal erstatte den bedste spiller i PL og gøre det uden problemer, som nogle fik det til at lyde som om.

Ovenstående er kun et eksempel, men man får et indtryk af at folk kaster navne omkring sig som de aldrig har hørt om, men bliver gode i FIFA eller spillere som de ikke har set spille siden ruder konge var knægt, hvis overhovedet.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 05. jun, 2013 17:10

Alonso skrev:Jeg vil godt nok blive skuffet hvis Papadopoulos og Aspas er vores eneste startmateriale indkøb denne sommer. De yngre spillere vi er sat i forbindelse med er vist mere projekter end de er seriøse udfordrere til start 11'eren.

Ikke at det ikke er gode spillere der vil løfte vores niveau, men tvivler på at de klubber vi skal indhente gør det dårligere på transfermarkedet. Og så er vi jo lige vidt.

Men nu skal det også siges at ordlyden i artiklen er at "vi på nuværende tidspunkt fokuserer på andre handler, hvor hovedprioriteterne er Papadopoulos og Aspas".

Tror der kommer en del spillere ind. Vi skal forsøge at sænke vores lønudgifter, og komme af med de overflødige spillere.

Downing : høj alder, høj løn = væk
Shelvey : har ikke slået igennem, og er bag ved Allen og Henderson = væk/udlejes
Skrtel : Er overhovedet ikke inde i varmen hos Rodgers, høj løn = væk
Carragher : stoppet, høj løn
Assaidi : væk / ny chance (hælder til væk, da vi har sterling, ibe osv som backup)
Suarez : Tror at han ryger , måske 20% chance for at han bliver, høj løn
Spearing : Er ikke inde i varmen = væk
Flanagan : Er langt bagud i pladsen om højreback. 1.Johnson, 2.Kelly, 3.Wisdom, 4.McLaughlin = væk
Carrol : Er ikke inde i varmen, høj løn = væk

Det er 9 spillere som højst sandsynligt bliver solgt.
Spearing = Coady, så tror ikke der kommer en ny defensiv.
Downing = Aspas
Shelvey = Mkhitaryan
Carragher = Papadopulos
Assaidi = Atsu
Flanagan = McLaughlin, Her kommer der måske en venstre back i stedet for = Digne.
Skrtel = Llori
Suarez = ?
Carrol = ?

Så der kommer i hvert fald 5 nye spillere (det er ikke sikkert at det lige præcis bliver disse spillere, men det var mere for at sætte det op så det var overskueligt).

Der er meget snak om en venstreback i Digne (eller hvad han hedder).

Personligt tror jeg at der kommer mange udskiftninger denne sommer, pga. spillere som Downing , Skrtel, Carragher, Suarez og Carrol har meget høje lønninger. Og så vil han nok gerne have nogle teknisk dygtige spillere ind som samtidig også er alsidig.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » onsdag, 05. jun, 2013 17:18

Læser til min store skræk at Robben kunne være en del af en handel med Bayern, som så vil betale penge oveni og få Suarez. Og der må jeg blankt erkende at vi ville få en spiller i klubben, som jeg simpelthen ikke kan holde ud og som jeg synes er så esktremt usympatisk i hele sin atttitude, at jeg ville ha mere end svært ved at sluge det.

Så NEJ TAK!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 05. jun, 2013 17:19

Harvey skrev:Læser til min store skræk at Robben kunne være en del af en handel med Bayern, som så vil betale penge oveni og få Suarez. Og der må jeg blankt erkende at vi ville få en spiller i klubben, som jeg simpelthen ikke kan holde ud og som jeg synes er så esktremt usympatisk i hele sin atttitude, at jeg ville ha mere end svært ved at sluge det.

Så NEJ TAK!
Link?

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LMP » onsdag, 05. jun, 2013 17:35

Alonso skrev:
Harvey skrev:Læser til min store skræk at Robben kunne være en del af en handel med Bayern, som så vil betale penge oveni og få Suarez. Og der må jeg blankt erkende at vi ville få en spiller i klubben, som jeg simpelthen ikke kan holde ud og som jeg synes er så esktremt usympatisk i hele sin atttitude, at jeg ville ha mere end svært ved at sluge det.

Så NEJ TAK!
Link?
Bare rolig historien er fra the *** :silenced: , så hvad skulle de vide om noget som helst.
Ud over det deler jeg din holdning til Robben, kan ikke fordrage ham. :gunfire:
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 05. jun, 2013 17:45

@Sjampen: Jeg har faktisk ikke set Muniain på denne side af nytår, men skulle man handle ud fra din logik, skulle vi nok heller ikke have investeret i Sturridge, så de præmisser kan jeg slet ikke sætte mig ind. At han har haft en mindre god sæson, kan gøre, der ikke er den hype, der ofte får prisen til at skyde i vejret. Der er flere faktorer, end hvordan har spilleren spillet på det seneste. Jeg synes, vi skal hente ham fordi han er en alsidig offensivspiller, der både kan spille fremme og på kanten, som passer godt ind i Rodgers filosofi. Han har en rigtig god teknik og er samtidig en knokler. Derudover bliver han først 21 til december og har allerede meget stor erfaring. Og så tror jeg, han er fra den hylde, vi kan hente spillere fra - lige under topklassen, som kun City, PSG, United, Chelsea, Bayern og Real har råd til at handle i.

@Harvey: Deler din frygt. Han er Chelsea/Real/Bayern-typen. Ikke Liverpool-typen.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 05. jun, 2013 17:57

City har ifølge SkySports indgået handel med Shakhtar omkring Fernandinho. 34 mio. pund skulle prisen være.
http://www1.skysports.com/football/news ... ernandinho

Hvis nogle skulle være fortvivlet over Mkhataryans påståede pris, så er det vist bare den slags penge Shakhtar får for deres spillere. Sad but true.

På RAWK spekulerer man også i at Echos historie er plantet af klubben. Fordi man nu forhandler med Schalke og der er stor uenighed om Papadopoulos pris, hvor Schalke mener at vi naturligvis godt kan betale 20 mio. pund, hvis vi har råd til at betale 22 mio. pund for Mkhataryan.

Det er en løs teori. Men det virker sært at pålidelige Andy Hunter og Mirror på samme tid breaker at vi skulle være interesserede i at købe Mkhataryan selvom vi ikke sælger Suarez, og det så ikke passer.

Jeg ved godt jeg rækker ud efter et halmstrå her, men jeg er bare overbevist om at Mkhataryan vil blive et stort hit i vores nuværende setup. Jeg tror faktisk han kan bringe os i top4 forudsat at vi får de rigtige defensive forstærkninger.

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 05. jun, 2013 19:16

Tom_Jorsal skrev:@Sjampen: Jeg har faktisk ikke set Muniain på denne side af nytår, men skulle man handle ud fra din logik, skulle vi nok heller ikke have investeret i Sturridge, så de præmisser kan jeg slet ikke sætte mig ind. At han har haft en mindre god sæson, kan gøre, der ikke er den hype, der ofte får prisen til at skyde i vejret. Der er flere faktorer, end hvordan har spilleren spillet på det seneste. Jeg synes, vi skal hente ham fordi han er en alsidig offensivspiller, der både kan spille fremme og på kanten, som passer godt ind i Rodgers filosofi. Han har en rigtig god teknik og er samtidig en knokler. Derudover bliver han først 21 til december og har allerede meget stor erfaring. Og så tror jeg, han er fra den hylde, vi kan hente spillere fra - lige under topklassen, som kun City, PSG, United, Chelsea, Bayern og Real har råd til at handle i.
Aaaarh, at sætte lighedstegn imellem Sturridge handlen og Muniains situation er vidst lige at overdrive. Sturridge havde inden skiftet til os spillet 175 minutter*, ca. halvdelen i én kamp og resten stort set som indskifter efter 80 minutter, det kunne Muniain vel reelt klare på en god uge. Der er vel en kæmpe forskel på at spille dårligt, også ikke at spille.

Jeg kan dog sagtens følge dig i at han flyver lidt under radaren, og at vi derfor har chancen. Det er klart at havde han holdt niveauet fra sidste sæson, ville vi nok ikke have en chance. Han har selvfølgelig et kæmpe potentiale og virker til at passe godt, men min frygt er bare at han ligesom resten af Bilbao havde en god sæson som egentlig ikke repræsenterede deres reelle niveau, men vanvittige overpræstationer, primært i EL. Hvis man kigger på Bilbaos resultater i ligaen de sidste 5-10 er det jo heller ikke fordi de har snuppet topplacering efter topplacering.

*http://www.transfermarkt.co.uk/en/danie ... 47082.html
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 05. jun, 2013 19:18

Alonso skrev:City har ifølge SkySports indgået handel med Shakhtar omkring Fernandinho. 34 mio. pund skulle prisen være.
http://www1.skysports.com/football/news ... ernandinho

Hvis nogle skulle være fortvivlet over Mkhataryans påståede pris, så er det vist bare den slags penge Shakhtar får for deres spillere. Sad but true.

På RAWK spekulerer man også i at Echos historie er plantet af klubben. Fordi man nu forhandler med Schalke og der er stor uenighed om Papadopoulos pris, hvor Schalke mener at vi naturligvis godt kan betale 20 mio. pund, hvis vi har råd til at betale 22 mio. pund for Mkhataryan.

Det er en løs teori. Men det virker sært at pålidelige Andy Hunter og Mirror på samme tid breaker at vi skulle være interesserede i at købe Mkhataryan selvom vi ikke sælger Suarez, og det så ikke passer.

Jeg ved godt jeg rækker ud efter et halmstrå her, men jeg er bare overbevist om at Mkhataryan vil blive et stort hit i vores nuværende setup. Jeg tror faktisk han kan bringe os i top4 forudsat at vi får de rigtige defensive forstærkninger.
Lad os få ham ind sammen med Aspas, Papa og evt. ham Luis Alberto! + vi holder på Suarez, så er vi top 4 kaliber igen, i min verden :-) !

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. jun, 2013 19:40

LFC_20 skrev:
Lad os få ham ind sammen med Aspas, Papa og evt. ham Luis Alberto! + vi holder på Suarez, så er vi top 4 kaliber igen, i min verden :-) !
Så er du mere optimistisk end mig, Aspas hørte jeg 1. gang om for 1 mdr. siden, Luis alberto for et par dage siden , og gode spillere er som regel ret omtalte, hvem skal de dog slå af?, Papa tager vel Carra pladsen, men hvis Alberto tager Suarez pladsen er vi fucked. Hvis Papa er bedre end Carra, som jeg tror, er vi forbedret marginalt på en plads, og så 2 bænkevarmere. Hent Damiao og Villa for Suarez pengene, så jubler jeg til gengæld.
Verden er smask fuld af hyklere....

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 05. jun, 2013 19:45

Thommo skrev:
LFC_20 skrev:
Lad os få ham ind sammen med Aspas, Papa og evt. ham Luis Alberto! + vi holder på Suarez, så er vi top 4 kaliber igen, i min verden :-) !
Så er du mere optimistisk end mig, Aspas hørte jeg 1. gang om for 1 mdr. siden, Luis alberto for et par dage siden , og gode spillere er som regel ret omtalte, hvem skal de dog slå af?, Papa tager vel Carra pladsen, men hvis Alberto tager Suarez pladsen er vi fucked. Hvis Papa er bedre end Carra, som jeg tror, er vi forbedret marginalt på en plads, og så 2 bænkevarmere. Hent Damiao og Villa for Suarez pengene, så jubler jeg til gengæld.
Damiao ja tak!
Villa , are you fucking kidding me???? han er gammel og skal have en sindssygt høj løn. han passer jo ikke ind i vores nye måde at styrer klubben på. og er vi heldige så har han MÅSKE 2 gode sæsoner endnu, men tvivler.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 05. jun, 2013 19:47

Thommo skrev:
LFC_20 skrev:
Lad os få ham ind sammen med Aspas, Papa og evt. ham Luis Alberto! + vi holder på Suarez, så er vi top 4 kaliber igen, i min verden :-) !
Så er du mere optimistisk end mig, Aspas hørte jeg 1. gang om for 1 mdr. siden, Luis alberto for et par dage siden , og gode spillere er som regel ret omtalte, hvem skal de dog slå af?, Papa tager vel Carra pladsen, men hvis Alberto tager Suarez pladsen er vi fucked. Hvis Papa er bedre end Carra, som jeg tror, er vi forbedret marginalt på en plads, og så 2 bænkevarmere. Hent Damiao og Villa for Suarez pengene, så jubler jeg til gengæld.
Læs igen :headbang:
+ vi holder på suarez står der! - de fire spillere & suarez kan få os op hvor det sjovt!

Damião ville være meget interessant også! :army8:

Henrikh som starter for downing & papa for carra

Alberto & aspas til bredden

Besvar