Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » fredag, 14. jun, 2013 23:32

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ds-newsxml

Her er den igen med Henrikh, men der står også vi kigger andre steder for Midterforsvar, fordi vi ikke vil møde Papadopoulos prisskilt, derudover fortæller den at Andy er tæt på exit.

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37322&zone=1
Og de mere seriøse er med nu, Gardian og telegraph

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » lørdag, 15. jun, 2013 09:46

Ifølge Sunderland Echo er vi tæt på at en til enighed med Sunderland om Simon Mignolet:

http://www.sunderlandecho.com/sport/*** ... -1-5770704
YNWA

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » lørdag, 15. jun, 2013 10:02

Det armenske radio skriver om Mkhitaryan:

http://www.armradio.am/en/2013/06/15/li ... khitaryan/
YNWA

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 15. jun, 2013 10:13

Hvis der angiveligt er budt på Mignolet, så betyder det vel, at Reina er på vej væk. Jeg kan ikke se, at vi skulle betale 85 millioner kroner for en målmand, hvis vi vidste, at Reina havde intentioner om at blive. Ligeledes vil en belgisk landsholdsmålmand ikke risikerer sin position i et slutrunde år.

Jeg synes Mignolet er en lovende keeper. Jeg ser ham som en rigtig dygtig shot stopper. I de kampe jeg har set er han dog meget forbeholden for at få ud af sit mål og gribe ind i situationer, hvor der kommer høje bolde ind i det lille felt. Dette vækker bekymring eftersom vi i forvejen er sårbare for indlæg og dødbolde.

Jeg vil dog være yderst ked af at se Reina smutte. Han er blevet lidt af en kultfigur i klubben og er helt sikkert en af kulturbærerne. Dog skal det siges, at Mignolet sammen med Begovic vel er to af de bedste løsninger som erstatning, der vil være mulige at hente til klubben. Og Mignolet vil være en langsigtet løsning skulle der vise sig, at han bliver en succes i klubben.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » lørdag, 15. jun, 2013 10:24

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis der angiveligt er budt på Mignolet, så betyder det vel, at Reina er på vej væk. Jeg kan ikke se, at vi skulle betale 85 millioner kroner for en målmand, hvis vi vidste, at Reina havde intentioner om at blive. Ligeledes vil en belgisk landsholdsmålmand ikke risikerer sin position i et slutrunde år.

Jeg synes Mignolet er en lovende keeper. Jeg ser ham som en rigtig dygtig shot stopper. I de kampe jeg har set er han dog meget forbeholden for at få ud af sit mål og gribe ind i situationer, hvor der kommer høje bolde ind i det lille felt. Dette vækker bekymring eftersom vi i forvejen er sårbare for indlæg og dødbolde.

Jeg vil dog være yderst ked af at se Reina smutte. Han er blevet lidt af en kultfigur i klubben og er helt sikkert en af kulturbærerne. Dog skal det siges, at Mignolet sammen med Begovic vel er to af de bedste løsninger som erstatning, der vil være mulige at hente til klubben. Og Mignolet vil være en langsigtet løsning skulle der vise sig, at han bliver en succes i klubben.

Har hørt folk sige at Mignolet skal hentes for at give Reina mere udfordring til træning, så han forbliver skarp. og så skulle Mignolet ses som afløser fra næste sæson. Hvis det er rigtigt er det fint med mig, men han skal nok få sine kampe uanset hvad.

Men nu må vi se hvordan hele denne kabale går op.

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LMP » lørdag, 15. jun, 2013 11:10

hvad siger folk til Eduardo Salvio som erstatning for Downing http://www.eyefootball.com/news/13647/E ... -move.html
har læst at everton ville byde 8 mio £, men tror nærmere vi skal betale 12 mio for at få ham. han har lavet 10 mål og 8 assist i ligaen denne sæson (lidt flere end Downing ;) ) og er stadig kun 22 :headbang:

derudover synes jeg ikke Mignolet har vist at han er nogle klasse målmand, så ser langt hellere vi går efter Patricio fra sporting, da sporting er i økonomisk krise, og han vil derfor være billigere end Mignolet. http://www.fanatix.com/news/arsenal-and ... al/123004/

Edit: 10 mio £ for Mignolet er da også vildt meget, synes kun han er det halve værd. troede ellers vi var stoppet med at betale overpris. :dontknow:
Senest rettet af LMP lørdag, 15. jun, 2013 11:16, rettet i alt 1 gang.
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 15. jun, 2013 11:13

Det synes jeg virker højest usandsynlig af flere grunde:

1) Mignolet tror jeg ikke vi tage til takke med en reservetjans - specielt ikke i en sæson, hvor Belgien ligger til at komme med til WM.

2) Jeg ser det ikke som sandsynligt, at vi bruger en betragtelig del af vores transferbudget på en spiller der i næste sæson er tiltænkt en fast plads på bænken. Vi er ikke i Europa, så kampe til Mignolet et yderst begrænsede i form af cup kampe.

3) Skulle Reina ønske at blive, så ser jeg andre positioner som havende højere prioritet. Vi har jo også stadigvæk Jones i truppen. Rodgers udmeldinger indikerer da også, at vi vil hente yderligere offensive forstærkninger samt 1-2 centerbacks.

Det eneste der imø taler for, at vi til næste sæson har både Mignolet og Reina i truppen er, hvis vi har indgået en forhåndsaftale om at sælge Reina i 2014 og oplever, at klubber som Arsenal har gjort deres interesse i Mignolet konkret.

Men ja vi må vente og se. De mange trænerrokeringer og øgede budgetter får dette transfervindue til at virke som noget af et virvar.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 15. jun, 2013 11:16

Det kan jo tænkes at Mignolet mener han kan slå Reina af holdet? Måske utopia i nogle Liverpool fans' øjne, men det er vel næppe urealistisk. Omvendt må vi da have en solid pengetank at bruge af, hvis vi kan skyde 10 mio. pund efter en målmand der på kort sigt kun skal give konkurrence til pladsen.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 15. jun, 2013 11:20

Jeg synes nu, at der er meget der tyder på, at vi reelt er interesserede i Mignolet. Rygtet har været vedholdende, og flere af de større aviser har rapporteret om det (f.eks. The Telegraph hvis jeg ikke husker galt).

Jeg ser gerne, at vi køber en ekstra keeper. Reina har det for let, og selvom jeg godt kan lide Reina, så skader det ikke med konkurrence. Desuden tror jeg godt, at han kunne lokkes til Barcelona, og såfremt han holder niveau i næste sæson, så tror jeg også Barcelona vil forsøge at hente ham. Derfor kunne det være fint at få kørt Mignolet ind. Han kan også lære af Reina, f.eks. i spillet i fødderne.

Ang. transferbudgettet snakkes der om 8 mio. euro, hvilket vel virker ret sandsynligt ift. alder, landsholdserfaring og kvalitet. Til 8 mio. euro ville jeg sige ja tak. Jeg tror i øvrigt ikke, at vi skal gå og spekulere i, om pengene bliver brugt de rigtige steder, og om budgettet er til det. Hvis vi køber Mignolet, skal der nok stadig være råd til forstærkning i offensiven.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

mrwhiskey
Indlæg: 97
Tilmeldt: onsdag, 22. aug, 2012 18:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mrwhiskey » lørdag, 15. jun, 2013 11:21

Jeg forestiller mig noget rotation. Hvis vi kan holde på Reina i dette vindue og få Mignolet ind for at presse Reina, og køre ham i stilling som afløser næste sommer, ville det give god mening i mine øjne :clap:

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 15. jun, 2013 11:27

Er du svimmel, hvor bliver jeg arrig, hvis vi lader Pepe på frivilligt. Hvis han selv har besluttet sig for at ville videre, så er en udskiftning på målmandsposten selvsagt et nødvendigt onde, men hvis han er villig til at blive - og det lader det unægteligt til, hvis man tager højde for nedenstående citat fra for et par uger siden - så er det simpelthen et gennemført retarderet træk, vi er på vej ud i. Vi er i forvejen et ungt hold uden den store identitet, og nu er vi måske på vej til at smide en af vores største kulturbærere på porten? Kors i skuret.

Men hvis Mignolet kan affinde sig med som udgangspunkt at være andetvalg, så ville det da være en glimrende signing, der kan lægge et øget pres på Pepe. Jeg har bare svært ved at se, hvordan vi skulle kunne sælge den idé til så god en keeper som Mignolet.
Europapress skrev:“I have a contract with Liverpool and in any case I just want to expand it. My future is at Liverpool. With Barcelona there is nothing.

I’m happy [at Liverpool], and my wife and my children are too. do not know if my agent knows something, but I don't.”

http://www.europapress.es/deportes/futb ... 01319.html
Senest rettet af Aarde lørdag, 15. jun, 2013 11:28, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 15. jun, 2013 11:28

mrwhiskey skrev:Jeg forestiller mig noget rotation. Hvis vi kan holde på Reina i dette vindue og få Mignolet ind for at presse Reina, og køre ham i stilling som afløser næste sommer, ville det give god mening i mine øjne :clap:
Præcis min tanke. Hvis vi kalkulerer med at sælge Reina næste sommer (selvom meget selvfølgelig kan ske), så burde vi vel kunne dække prisen for Mignolet på den måde. Men jeg ved ikke hvordan sådan noget ville fungere rent regnskabsmæssigt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 15. jun, 2013 11:32

@Surf
Sunderland Echo taler nu om 10 mio. pund, så det er 25 mio. kroner mere end de 8 mio. euro du omtaler.

http://www.sunderlandecho.com/sport/*** ... -1-5770704

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 15. jun, 2013 11:43

Ja okay. Jeg tror det var en på twitter der refererede til de 8 mio. euro, som han vist havde fra en belgisk avis, men nu kan jeg ikke lige finde referencen.

@Aarde
Jeg er sådan set enig, og vi skal imø. også meget gerne holde på Reina til næste sæson. Men jeg tror stadig - til trods for hans kærlighed til LFC - at manden kan fristes af Barcelona. Og derfor er det bare positivt, at vi er forberedt på den mulighed. Det virker imø. som om, at vores transferråd tænker mange mulige scenarier igennem, sikkert fordi vi nu to gange har stået i en dårlig situation på sidstedagen af et transfervindue (manglende angriber i sommer, og Torres-salget).
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 15. jun, 2013 11:56

Reina havde et formdyk i løbet af den senest sæson, det var der flere der havde. Han fik dog rettet godt op på det til sidst.
Jeg tror bare ikke, at Rodgers vil lade et eventuelt formdyk fra Reina blive afgørende for vores sæson. Ligesom da vi så, han var hurtig til at pille en usikker Skrtel af holdet, tror jeg ikke han ville have bekymringer over at gøre det samme med Reina. Han har lige siden han kom til snakket om hvor vigtigt det var at have seriøs konkurrence på alle pladserne i start elleveren. Så har han også sagt, at man skulle have 3 keepere.

Reina har også for ikke så længe siden været ude og sige, at han ville have svært ved at sige nej til Barcelona. Når der så samtidig har været interesse fra netop Barcelona, så kan jeg godt forstå at Rodgers reagere.

Så jeg må altså indrømme, at det ikke kommer som den store overraskelse, at vi forstærker os på den position.

Besvar