Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 06. aug, 2013 15:52

Badooo skrev:Det behøver ikke engang koste 400 eller 500 at komme op og spille med om top 4. Jeg er overbevist om, at vi med 3-4 af de rigtige signings kan presse gevaldigt på og udfordre både en vel mere eller mindre ungdoms-Arsenal og et Bale-løst Tottenham i kampen om den skide 4. plads.

Ljajic har vi ikke været rygtet til, men han ville være god og har et år tilbage af sin kontrakt. Han må kunne købes relativt billigt. Luiz Gustavo har vi ikke været rygtet til, men han er på udkig efter en ny klub. Chelsea og Arsenal har været nævnt, men der er ikke sket noget i den sag. Han er altså en dygtig defensiv midt der også kan dække venstre back, hvis vi skulle komme i knibe. Han må også kunne erhverves for en relativt billig sum for så fin en spiller. Cissokhos lejeaftale nævnes på 1 mio. euro til at starte med (så vidt jeg husker her i tråden). Fin konkurrence til Enrique og rigtig billig pris. Og så er der stadig råd til en midterforsvarer, hvem man så lige har lyst til at købe.

Omvendt kunne man så skille sig af med Downing, Assaidi, Spearing og måske sende Skrtel afsted til Benitez i Napoli. Et forsigtigt bud er, at det kunne dække måske halvdelen af vores udgifter. Så vil jeg mene, at vi er dækket ret godt ind og har en del stærkere trup, end sidste sæson, og jeg mener som sådan ikke, at nogle af de spillere jeg har nævnt er urealistiske for os.
Det jeg altid undrer mig over, når der kommer de her "lad os købe følgende 4 spillere og kæmpe med om mesterskabet" kommentarer er:

1: Du skriver ungdomsarsenal, på trods af deres hold er ældre end vores.
2: Du skriver direkte, at Arsenal overhovedet ingen forstærkninger får, men at vi får 4.
3: Du skriver, at Tottenham mister Bale - men ikke køber noget for de 800-900 mio de får.
4: Du tager slet ikke højde for, at en udskiftning i over halvdelen af start 11 nok burde tage lidt tid at spille ind.

Hvorfor er det lige, at vi ikke først koncentrere os om at blive bedre end Everton? Nogle gange synes jeg, at vi bør sætte små mål - i stedet for altid at tro, at "next season" bliver det fantastisk igen.

Mange har travlt med at råbe og skrige om Dortmundmodellen - men så skal vi sgu også acceptere, at vi i sidste sæson blev nr. 7 - og så tage den derfra. Acceptere, at det er vores niveau - i stedet for at slynge 200 mio ud her og der. Det er bestemt ikke Dortmundmodellen.

Hvis det eneste reference til Dortmund er deres succes, så lad os køre scummodellen...

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 06. aug, 2013 16:14

Kunne det tænkes, at vores gennemsnitsalder blev trukket så markant ned, som den gjorde, fordi vi var nødsaget til at spille med 17- og 18-årige i store dele af sæsonen, fordi vi simpelthen ikke havde bredde nok på holdet til at stille anderledes? Vi har stadig en del youngsters i truppen, men jeg vil bestemt mene, at vi ikke ville have stillet med 17-årige Sterling, hvis vi havde en fuldgod og lidt mere erfaren erstatning i truppen osv. osv. osv. Sådan kunne man også sige om Wisdom og Suso. Jeg tror ikke, at Wisdom vil få lige så mange kampe i næste sæson hvis der hentes en ældre og mere erfaren (og pt. bedre) erstatning ind. Suso er sendt på lån. Aspas er blandt andet hentet ind. Det trækker altså op i vores gennemsnitsalder.

@SC
Prøv lige at stikke en finger i jorden, gider du? Jeg har ikke skrevet, at vi bare skulle købe de 4. Jeg siger, at det altså ikke er en nødvendighed at splashe 4-500 mio. kroner, som en anden bruger skriver, at man kan bruge for at konkurrere. Jeg skriver faktisk bare, at det kunne klares billigere. Intet om, at det er min model der virker. Men lad os se på det.

- Mht. ungdommen så har jeg svaret på, hvad jeg mener.
- Skriver jeg direkte at Arsenal ikke får forstærkninger? Hvor? Citér mig gerne, nu hvor det står direkte et sted. Ellers så må du sgu pudse brillerne og læse hvad der står, og ikke hvad du gerne vil have at der står, for at du kan fare til tasterne.
- Jeg skriver intet om at Tottenham ikke køber noget. Samme besked som oven for.
- Lige for at runde af: Cissokho ville købes ind til bredden for at styrke VB. Gustavo skal købes for at konkurrere med Lucas. Ingen siger at han absolut skal starte med det samme. Ljajic ville jeg nok sætte til at starte. Og en ny central forsvarer ville jeg nok sætte til at starte. Det ville være en direkte udskiftning af 2 mand på start-11'eren samt 2 der kan presses og ikke behøver at starte med det samme, for det vi har er ganske fint allerede, men mangler konkurrence. For så lige at vende dit argument mod dig selv, tror du så ikke det ville forstyrre Tottenhams start-11'er at skulle købe ind for at erstatte Bale? Jeg kan se ikke se en direkte afløser for ham, så man må vel forvente, at de skal købe 2 eller 3 spillere for de penge. Med køb af Chadli, Soldado og Paulinho, så vil de da netop have udskiftet halvdelen af deres start-11'er - men det gælder ikke for dem eller hvad?

Og generelt så var mit indlæg egentligt bare et svar på udtalelsen om, at man "bare" skal bruge 4-500 mio. kroner for at lave et konkurrencedygtigt hold. Jeg vil mene, at vi med vores nuværende trup kunne klare det for det halve - det var sådan set bare pointen.
Badooo siger, hvad han mener!

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 06. aug, 2013 16:22

Badooo skrev:Kunne det tænkes, at vores gennemsnitsalder blev trukket så markant ned, som den gjorde, fordi vi var nødsaget til at spille med 17- og 18-årige i store dele af sæsonen, fordi vi simpelthen ikke havde bredde nok på holdet til at stille anderledes? Vi har stadig en del youngsters i truppen, men jeg vil bestemt mene, at vi ikke ville have stillet med 17-årige Sterling, hvis vi havde en fuldgod og lidt mere erfaren erstatning i truppen osv. osv. osv. Sådan kunne man også sige om Wisdom og Suso. Jeg tror ikke, at Wisdom vil få lige så mange kampe i næste sæson hvis der hentes en ældre og mere erfaren (og pt. bedre) erstatning ind. Suso er sendt på lån. Aspas er blandt andet hentet ind. Det trækker altså op i vores gennemsnitsalder.

@SC
Prøv lige at stikke en finger i jorden, gider du? Jeg har ikke skrevet, at vi bare skulle købe de 4. Jeg siger, at det altså ikke er en nødvendighed at splashe 4-500 mio. kroner, som en anden bruger skriver, at man kan bruge for at konkurrere. Jeg skriver faktisk bare, at det kunne klares billigere. Intet om, at det er min model der virker. Men lad os se på det.

- Mht. ungdommen så har jeg svaret på, hvad jeg mener.
- Skriver jeg direkte at Arsenal ikke får forstærkninger? Hvor? Citér mig gerne, nu hvor det står direkte et sted. Ellers så må du sgu pudse brillerne og læse hvad der står, og ikke hvad du gerne vil have at der står, for at du kan fare til tasterne.
- Jeg skriver intet om at Tottenham ikke køber noget. Samme besked som oven for.
- Lige for at runde af: Cissokho ville købes ind til bredden for at styrke VB. Gustavo skal købes for at konkurrere med Lucas. Ingen siger at han absolut skal starte med det samme. Ljajic ville jeg nok sætte til at starte. Og en ny central forsvarer ville jeg nok sætte til at starte. Det ville være en direkte udskiftning af 2 mand på start-11'eren samt 2 der kan presses og ikke behøver at starte med det samme, for det vi har er ganske fint allerede, men mangler konkurrence. For så lige at vende dit argument mod dig selv, tror du så ikke det ville forstyrre Tottenhams start-11'er at skulle købe ind for at erstatte Bale? Jeg kan se ikke se en direkte afløser for ham, så man må vel forvente, at de skal købe 2 eller 3 spillere for de penge. Med køb af Chadli, Soldado og Paulinho, så vil de da netop have udskiftet halvdelen af deres start-11'er - men det gælder ikke for dem eller hvad?

Og generelt så var mit indlæg egentligt bare et svar på udtalelsen om, at man "bare" skal bruge 4-500 mio. kroner for at lave et konkurrencedygtigt hold. Jeg vil mene, at vi med vores nuværende trup kunne klare det for det halve - det var sådan set bare pointen.
Først, så beklager jeg hvis du føler udfaldet var møntet direkte mod dig - det var mere bare den generelle holdning til hvordan og hvorledes vores chancer for den kommende sæson ser ud, hvor man negligerer de andre klubber og deres muligheder.

Og jo, det er fuldstændig det samme for Tottenham hvis Bale ryger - dog er det en fordel, hvis de kan købe for 800 mio.

Min bottomline var blot, at jeg synes vi skal tage det helt stille og roligt - finde talenterne til gode priser. Generelt kan køb som Aspas og Alberto være gode, hvis man bare erkender, at de nok ikke bringer os i top4 i år - men hvad med om 3-4 år?

Ang. Arsenal, var jeg lidt hurtig på tasterne og kædede det sammen med tidl. post fra andre brugere - beklager, den kom forkert ud. :-)

TK Randers
Indlæg: 147
Tilmeldt: mandag, 24. dec, 2012 09:25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TK Randers » tirsdag, 06. aug, 2013 19:22

StevenCarragher skrev:
Badooo skrev:Kunne det tænkes, at vores gennemsnitsalder blev trukket så markant ned, som den gjorde, fordi vi var nødsaget til at spille med 17- og 18-årige i store dele af sæsonen, fordi vi simpelthen ikke havde bredde nok på holdet til at stille anderledes? Vi har stadig en del youngsters i truppen, men jeg vil bestemt mene, at vi ikke ville have stillet med 17-årige Sterling, hvis vi havde en fuldgod og lidt mere erfaren erstatning i truppen osv. osv. osv. Sådan kunne man også sige om Wisdom og Suso. Jeg tror ikke, at Wisdom vil få lige så mange kampe i næste sæson hvis der hentes en ældre og mere erfaren (og pt. bedre) erstatning ind. Suso er sendt på lån. Aspas er blandt andet hentet ind. Det trækker altså op i vores gennemsnitsalder.

@SC
Prøv lige at stikke en finger i jorden, gider du? Jeg har ikke skrevet, at vi bare skulle købe de 4. Jeg siger, at det altså ikke er en nødvendighed at splashe 4-500 mio. kroner, som en anden bruger skriver, at man kan bruge for at konkurrere. Jeg skriver faktisk bare, at det kunne klares billigere. Intet om, at det er min model der virker. Men lad os se på det.

- Mht. ungdommen så har jeg svaret på, hvad jeg mener.
- Skriver jeg direkte at Arsenal ikke får forstærkninger? Hvor? Citér mig gerne, nu hvor det står direkte et sted. Ellers så må du sgu pudse brillerne og læse hvad der står, og ikke hvad du gerne vil have at der står, for at du kan fare til tasterne.
- Jeg skriver intet om at Tottenham ikke køber noget. Samme besked som oven for.
- Lige for at runde af: Cissokho ville købes ind til bredden for at styrke VB. Gustavo skal købes for at konkurrere med Lucas. Ingen siger at han absolut skal starte med det samme. Ljajic ville jeg nok sætte til at starte. Og en ny central forsvarer ville jeg nok sætte til at starte. Det ville være en direkte udskiftning af 2 mand på start-11'eren samt 2 der kan presses og ikke behøver at starte med det samme, for det vi har er ganske fint allerede, men mangler konkurrence. For så lige at vende dit argument mod dig selv, tror du så ikke det ville forstyrre Tottenhams start-11'er at skulle købe ind for at erstatte Bale? Jeg kan se ikke se en direkte afløser for ham, så man må vel forvente, at de skal købe 2 eller 3 spillere for de penge. Med køb af Chadli, Soldado og Paulinho, så vil de da netop have udskiftet halvdelen af deres start-11'er - men det gælder ikke for dem eller hvad?

Og generelt så var mit indlæg egentligt bare et svar på udtalelsen om, at man "bare" skal bruge 4-500 mio. kroner for at lave et konkurrencedygtigt hold. Jeg vil mene, at vi med vores nuværende trup kunne klare det for det halve - det var sådan set bare pointen.
Først, så beklager jeg hvis du føler udfaldet var møntet direkte mod dig - det var mere bare den generelle holdning til hvordan og hvorledes vores chancer for den kommende sæson ser ud, hvor man negligerer de andre klubber og deres muligheder.

Og jo, det er fuldstændig det samme for Tottenham hvis Bale ryger - dog er det en fordel, hvis de kan købe for 800 mio.

Min bottomline var blot, at jeg synes vi skal tage det helt stille og roligt - finde talenterne til gode priser. Generelt kan køb som Aspas og Alberto være gode, hvis man bare erkender, at de nok ikke bringer os i top4 i år - men hvad med om 3-4 år?

Ang. Arsenal, var jeg lidt hurtig på tasterne og kædede det sammen med tidl. post fra andre brugere - beklager, den kom forkert ud. :-)
Vi er da helt enige om at det kan være meget fint at kører efter den såkaldte `Dortmund` model. Men jeg syntes man skal kigge lidt på ligaen, og i mine øjne er det den dårligste man har set Premier League i mange år, og mesterskabet er billigt til salg. Vi er i mine øjne lige så gode som Tottenham og Arsenal. Vi mangler lidt i forhold til 2 gange Manchester og Chelsea. Men med et par gode forstærkninger, kan vi bestemt godt udfordre dem.

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 06. aug, 2013 19:29

TK Randers skrev:
StevenCarragher skrev:
Badooo skrev:Kunne det tænkes, at vores gennemsnitsalder blev trukket så markant ned, som den gjorde, fordi vi var nødsaget til at spille med 17- og 18-årige i store dele af sæsonen, fordi vi simpelthen ikke havde bredde nok på holdet til at stille anderledes? Vi har stadig en del youngsters i truppen, men jeg vil bestemt mene, at vi ikke ville have stillet med 17-årige Sterling, hvis vi havde en fuldgod og lidt mere erfaren erstatning i truppen osv. osv. osv. Sådan kunne man også sige om Wisdom og Suso. Jeg tror ikke, at Wisdom vil få lige så mange kampe i næste sæson hvis der hentes en ældre og mere erfaren (og pt. bedre) erstatning ind. Suso er sendt på lån. Aspas er blandt andet hentet ind. Det trækker altså op i vores gennemsnitsalder.

@SC
Prøv lige at stikke en finger i jorden, gider du? Jeg har ikke skrevet, at vi bare skulle købe de 4. Jeg siger, at det altså ikke er en nødvendighed at splashe 4-500 mio. kroner, som en anden bruger skriver, at man kan bruge for at konkurrere. Jeg skriver faktisk bare, at det kunne klares billigere. Intet om, at det er min model der virker. Men lad os se på det.

- Mht. ungdommen så har jeg svaret på, hvad jeg mener.
- Skriver jeg direkte at Arsenal ikke får forstærkninger? Hvor? Citér mig gerne, nu hvor det står direkte et sted. Ellers så må du sgu pudse brillerne og læse hvad der står, og ikke hvad du gerne vil have at der står, for at du kan fare til tasterne.
- Jeg skriver intet om at Tottenham ikke køber noget. Samme besked som oven for.
- Lige for at runde af: Cissokho ville købes ind til bredden for at styrke VB. Gustavo skal købes for at konkurrere med Lucas. Ingen siger at han absolut skal starte med det samme. Ljajic ville jeg nok sætte til at starte. Og en ny central forsvarer ville jeg nok sætte til at starte. Det ville være en direkte udskiftning af 2 mand på start-11'eren samt 2 der kan presses og ikke behøver at starte med det samme, for det vi har er ganske fint allerede, men mangler konkurrence. For så lige at vende dit argument mod dig selv, tror du så ikke det ville forstyrre Tottenhams start-11'er at skulle købe ind for at erstatte Bale? Jeg kan se ikke se en direkte afløser for ham, så man må vel forvente, at de skal købe 2 eller 3 spillere for de penge. Med køb af Chadli, Soldado og Paulinho, så vil de da netop have udskiftet halvdelen af deres start-11'er - men det gælder ikke for dem eller hvad?

Og generelt så var mit indlæg egentligt bare et svar på udtalelsen om, at man "bare" skal bruge 4-500 mio. kroner for at lave et konkurrencedygtigt hold. Jeg vil mene, at vi med vores nuværende trup kunne klare det for det halve - det var sådan set bare pointen.
Først, så beklager jeg hvis du føler udfaldet var møntet direkte mod dig - det var mere bare den generelle holdning til hvordan og hvorledes vores chancer for den kommende sæson ser ud, hvor man negligerer de andre klubber og deres muligheder.

Og jo, det er fuldstændig det samme for Tottenham hvis Bale ryger - dog er det en fordel, hvis de kan købe for 800 mio.

Min bottomline var blot, at jeg synes vi skal tage det helt stille og roligt - finde talenterne til gode priser. Generelt kan køb som Aspas og Alberto være gode, hvis man bare erkender, at de nok ikke bringer os i top4 i år - men hvad med om 3-4 år?

Ang. Arsenal, var jeg lidt hurtig på tasterne og kædede det sammen med tidl. post fra andre brugere - beklager, den kom forkert ud. :-)
Vi er da helt enige om at det kan være meget fint at kører efter den såkaldte `Dortmund` model. Men jeg syntes man skal kigge lidt på ligaen, og i mine øjne er det den dårligste man har set Premier League i mange år, og mesterskabet er billigt til salg. Vi er i mine øjne lige så gode som Tottenham og Arsenal. Vi mangler lidt i forhold til 2 gange Manchester og Chelsea. Men med et par gode forstærkninger, kan vi bestemt godt udfordre dem.
Jeg håber inderligt at du har ret, men synes jeg har haft nøjagtig de samme forhåbninger de sidste 4 somre. Nu er jeg blevet mere pessimist, og synes at vores sæsonmål må være at forbedre sidste års præstation og komme over Everton, før man begynder at snakke om mesterskab.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » onsdag, 07. aug, 2013 11:04

Ud med Suarez, og hent Rooney ind som erstatning? Så er der for alvor dømt ravage i engelsk fodbold :lol:

Der er selvfølgelig en række komplikationer med sådan en handel, men det kunne egentlig godt tænkes at United hellere vil sælge ham til os end titel aspiranterne fra Chelsea.



Fra en seriøs side, Rooney ville egentlig passe godt ind i vores spillestil, men manden har spillet i både Everton og United, og er måske ikke den mest elskede fyr af os.

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » onsdag, 07. aug, 2013 11:54

SeanJohn skrev:Ud med Suarez, og hent Rooney ind som erstatning? Så er der for alvor dømt ravage i engelsk fodbold :lol:

Der er selvfølgelig en række komplikationer med sådan en handel, men det kunne egentlig godt tænkes at United hellere vil sælge ham til os end titel aspiranterne fra Chelsea.



Fra en seriøs side, Rooney ville egentlig passe godt ind i vores spillestil, men manden har spillet i både Everton og United, og er måske ikke den mest elskede fyr af os.
Hehee, ja. Det ville sgu skabe overskrifter og basis for et rigtigt grimt spillet Merseyside derby. Men det sker aldrig.

Hvad med et frækt bud på en som Eto'o? Han skal selvfølgelig gå med til at spille for en tredjedel af hans nuværende løn, men Anzhi lader jo til at være det rene galehus med fyringen af Meulensteen efter kun 16 dage på posten.
Næste år!

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » onsdag, 07. aug, 2013 12:17

Henrik skrev:
SeanJohn skrev:Ud med Suarez, og hent Rooney ind som erstatning? Så er der for alvor dømt ravage i engelsk fodbold :lol:

Der er selvfølgelig en række komplikationer med sådan en handel, men det kunne egentlig godt tænkes at United hellere vil sælge ham til os end titel aspiranterne fra Chelsea.



Fra en seriøs side, Rooney ville egentlig passe godt ind i vores spillestil, men manden har spillet i både Everton og United, og er måske ikke den mest elskede fyr af os.
Hehee, ja. Det ville sgu skabe overskrifter og basis for et rigtigt grimt spillet Merseyside derby. Men det sker aldrig.

Hvad med et frækt bud på en som Eto'o? Han skal selvfølgelig gå med til at spille for en tredjedel af hans nuværende løn, men Anzhi lader jo til at være det rene galehus med fyringen af Meulensteen efter kun 16 dage på posten.
Har altid godt kunne lide Eto'o, men om han er blevet for gammel skal jeg ikke kunne sige. Sidst jeg så ham spille fodbold var imod os i europa league.

Vi kunne evt. hive William med !

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 07. aug, 2013 12:21

SeanJohn skrev:Ud med Suarez, og hent Rooney ind som erstatning? Så er der for alvor dømt ravage i engelsk fodbold :lol:

Der er selvfølgelig en række komplikationer med sådan en handel, men det kunne egentlig godt tænkes at United hellere vil sælge ham til os end titel aspiranterne fra Chelsea.



Fra en seriøs side, Rooney ville egentlig passe godt ind i vores spillestil, men manden har spillet i både Everton og United, og er måske ikke den mest elskede fyr af os.
Hehe, men alle har lov at blive klogere, og kommer Rooney til Anfield og scorer 20+ mål i sæsonen, er jeg sikker på at han vil blive tilgivet ;)

Seriøst, kan ikke forestille mig at det kommer til at ske.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 07. aug, 2013 12:38

Luis Gustavo på vej til Wolfsburg?! Overvurderer jeg ham helt vildt, eller burde han ikke kunne finde en bedre klub end det? Os for eksempel?

http://www.bold.dk/nyt/Luiz-Gustavo-kan ... rns-vindue

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 07. aug, 2013 12:39

Som skrevet i Suareztråden

Jackson Martinez (eller Diego Costa)
Papadoupolos
Aly Cissokho på lån
Bernard

Og for sjov skyld et par gamle gutter
Ronaldinho - der pt tryller sammen med Bernard
Eto'o - som imø klart har været Europas stærkest angriber, og som jeg tror stadig kan bidrage med meget.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 07. aug, 2013 13:13

Bernard koster 25 m€, altså 22 m£. Det siger forskellige artikler, bl.a den her http://m.espn.go.com/soccer/story?story ... rc=desktop
.. - det er den brasilianske klubs asking price, og spilleren bestemmer selv om han vil afsted siger klubbens bestyrelse. - jeg har en fornemmelse af at vi godt kan lokke ham her med vores unge-spillere får chancen stil. Han kan bare se hvordan hans landsmand Cou har fået det til at spille og der er en anden garvet brasilianer i Lucas.

Det er mere mht. Jackson Martinez, vil han spille for os? Han ville godt til Napoli, men de ville ikke byde de 40 m€/34,6 m£ som JM's frikøbsklausul er på. Jeg tror vi kan lokke ham, men jeg er ikke sikker. Hellere ham end Costa - vi har haft nok at gøre med usympatiske spillere, der fortæller verden en løgn om hvad lfc er for en klub.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 07. aug, 2013 13:41

Jeg synes det kunne være sjovt at hente stort ind mens Suarez stadig er i klubben, og når han så kan se at vi faktisk mener det denne sæson og får lyst til at blive, så fortælle ham at han har valgt, og at vi nu vil 'honor the agreement' pg smide ham på toget til Arsenal for 50. :laughin:

For satan jeg håber at Arsenal ryger ud af CL tidligt og vi (eller Spurs!) tager CL-pladsen i år. Så skal vi se ham skabe sig igen til næste år.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 07. aug, 2013 14:12

Synes godt nok snart der skal til at ske noget, der er kun 10 dage til sæson start, og synes ikke vi lever op til det med at få handlet hurtigt ind.

BR siger selv der skal hentes en venstre back og en eller to offensive spiller og måske en center forsvarer + der nu skal findes en afløser for suarez - det vil sige vi stadig mangler at hente 3-5 spillere, og ja ved godt der kan handles resten af måneden, men det må sgu være en prioritet at have truppen på plads før turneringen starter. Klubben trænger brændende til en god start på sæsonen, så der skal til at vises noget action, og at vores bedste spiller netop har meldt ud at han vil skifte, så bliver det ikke nemmere at tiltrække profiler til klubben. Håber virkelig at klubben kan præsentere mindst to nye spillere inden ugen er omme.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 07. aug, 2013 18:02

Nu da det ser ud til, at Suarez vil forlade os grundet den tilspidsede situation, og da hans næste træk sikkert bliver en transfer request, hvis man overhovedet skal kunne tage ham alvorligt, så håber jeg vitterligt, at vi får ordnet nogle handler snart.

Uden at kigge på tidligere salg, køb, afskrivninger mm, så har vi umiddelbart handlet 4 seniorer ind for 23,5 mio, og vi har solgt for 20,5, hvor 5 har forladt os og 5 er lejet ud.
Sælger vi Spearing og Pacheco, hvilket meget taler for, så er indtægter og udgifter de samme, men vi har skaffet os af med 12 lønninger (5 af dem udlejede), og kun anskaffet os 4 på lønningslisten.

Jeg mener derfor, at vi burde have råd til at gå ud og købe f.eks.

Bernard, Papadopoulos og Aly Cissokho eller spillere til samme pladser af lignende kvalitet.

Derudover skal vi have talt os til rette med andre klubber og spillere, så vi kan slå til, hvis Suarez sælges sent i vinduet:

Her ville jeg meget gerne have:

Jackson M (alternativt Diego Costa) samt Ben Arfa.

Downing, Assaidi samt Skrtel eller Coates kan stadig sælges.

Jeg vil faktsik have det helt fint med vores udskiftning af offensive spillere:

Jackson Martinez >< Suarez
Aspas >< Carroll
Bernard >< Downing
Ben Arfa >< Assaidi
Alberto >< Shelvey

Besvar