Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 13. aug, 2013 15:16

StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
richs skrev:Det er rigtigt han ikke laver vildt mange mål, men til gengæld har han en del assist

Se nedenfor Kampe/Mål/assist
11/12 : 39/6/17
12/13 : 35/8/15
13- : 4/0/3


Han spiller hovedsagligt på venstrekant, men kan også spille midt og til højre. Kan vi lande ham til omkring 250 mill. så er det da absolut interessant. Og vi har vel pengene da henrikh lå i samme prisleje.

Eneste problem er vel at Tottenham også er interesseret og de er nok mere attraktive end vi er. Man kan dog håbe på at de holder lidt igen, da Bale handelen ser ud til at gå i stå (for så mange penge har de vel hellere ikke).

Så hvis vi skal have et par af de nogenlunde store signings vi er blevet lovet - så er det nu BR

Jeg så gerne Willian, Guilherme & Eriksen her til sidst i vinduet - så er vi godt kørende.
Jeg er enig i de trasnfers, men også overbevist om, at Tottenham har flere penge, selvom Bale bliver.

Deres transfers de sidste 3 sæsoner er lige nu i -10 mio. Omvendt er vores i -90mio.
Liverpool er i +2-3m£ på nuværende tidspunkt for dette vindue. Tottenham har brugt i omegnen af 47 m£. Mon ikke vi har lidt mere at gøre godt med. :)
Du kan jo ikke adskille vinduerne fra hinanden, da det er den overordnede økonomi. Tottenham er i -35 lige nu.

Men du har ret i, at vi burde have penge tilbage - specielt med salget af Downing. Og kommer der ikke en ind som direkte erstatning til Downing, så forstår jeg ikke særlig meget af vores transferpolitik.
Hvor får du -35 fra? Og selvfølgelig kan jeg skille vinduerne. Tottenham har aldrig brugt de summer før. Det er jo bare at kigge tilbage.

Fordi salgene af Caulker og Dempsey giver -14? Paulinho, Soldado og Chadli giver 51. Den helt korrekte sum i følge transfermarkt er -36,894 mio.

Du kan ikke skille vinduerne ad, hvis du skal kigge på økonomisk råderum. Ligesom vi snakker om at låne fra næste vindue fx. Eller da Torres blev solgt - hvis vi ikke havde brugt pengene på Carroll, så havde vi haft dem tilgængelig ved næste vindue. I Tottenhams tilfælde er Modricpengene stadig til rådighed.
Det kan du jo ikke vide? - Hvis vi ikke havde købt Carroll, kunne pengene måske have været brugt til at lukke gælden i klubben?

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 13. aug, 2013 15:24

LFC_20 skrev:
StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
richs skrev:Det er rigtigt han ikke laver vildt mange mål, men til gengæld har han en del assist

Se nedenfor Kampe/Mål/assist
11/12 : 39/6/17
12/13 : 35/8/15
13- : 4/0/3


Han spiller hovedsagligt på venstrekant, men kan også spille midt og til højre. Kan vi lande ham til omkring 250 mill. så er det da absolut interessant. Og vi har vel pengene da henrikh lå i samme prisleje.

Eneste problem er vel at Tottenham også er interesseret og de er nok mere attraktive end vi er. Man kan dog håbe på at de holder lidt igen, da Bale handelen ser ud til at gå i stå (for så mange penge har de vel hellere ikke).

Så hvis vi skal have et par af de nogenlunde store signings vi er blevet lovet - så er det nu BR

Jeg så gerne Willian, Guilherme & Eriksen her til sidst i vinduet - så er vi godt kørende.
Jeg er enig i de trasnfers, men også overbevist om, at Tottenham har flere penge, selvom Bale bliver.

Deres transfers de sidste 3 sæsoner er lige nu i -10 mio. Omvendt er vores i -90mio.
Liverpool er i +2-3m£ på nuværende tidspunkt for dette vindue. Tottenham har brugt i omegnen af 47 m£. Mon ikke vi har lidt mere at gøre godt med. :)
Du kan jo ikke adskille vinduerne fra hinanden, da det er den overordnede økonomi. Tottenham er i -35 lige nu.

Men du har ret i, at vi burde have penge tilbage - specielt med salget af Downing. Og kommer der ikke en ind som direkte erstatning til Downing, så forstår jeg ikke særlig meget af vores transferpolitik.
Hvor får du -35 fra? Og selvfølgelig kan jeg skille vinduerne. Tottenham har aldrig brugt de summer før. Det er jo bare at kigge tilbage.

Fordi salgene af Caulker og Dempsey giver -14? Paulinho, Soldado og Chadli giver 51. Den helt korrekte sum i følge transfermarkt er -36,894 mio.

Du kan ikke skille vinduerne ad, hvis du skal kigge på økonomisk råderum. Ligesom vi snakker om at låne fra næste vindue fx. Eller da Torres blev solgt - hvis vi ikke havde brugt pengene på Carroll, så havde vi haft dem tilgængelig ved næste vindue. I Tottenhams tilfælde er Modricpengene stadig til rådighed.
Det kan du jo ikke vide? - Hvis vi ikke havde købt Carroll, kunne pengene måske have været brugt til at lukke gælden i klubben?
Det er selvfølgelig rigtig nok, men penge brugt på at nedbringe gæld, ville også give øget transferbudgetter fremadrettet. Er du uenig i, at man skal kigge på det store billede, for at kigge på økonomi, eller mener du man seperat kan tage halvanden måned ud og kigge på transferindtægter/udgifter?

Jeg er ihvertfald overbevist om det er derfor, at vi ikke bruger 50-60 mio i dette vindue - fordi vi simpelthen har haft et for stort forbrug i de tidl.

Jeg havde en forestilling om vi havde omkring 20 mio til rådighed, hvorfor vi burde have 25 mio til rådighed nu - og det er lige præcis til Eriksen + Alderwield ;)

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 13. aug, 2013 15:32

StevenCarragher skrev:
LFC_20 skrev:
StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
richs skrev:Det er rigtigt han ikke laver vildt mange mål, men til gengæld har han en del assist

Se nedenfor Kampe/Mål/assist
11/12 : 39/6/17
12/13 : 35/8/15
13- : 4/0/3


Han spiller hovedsagligt på venstrekant, men kan også spille midt og til højre. Kan vi lande ham til omkring 250 mill. så er det da absolut interessant. Og vi har vel pengene da henrikh lå i samme prisleje.

Eneste problem er vel at Tottenham også er interesseret og de er nok mere attraktive end vi er. Man kan dog håbe på at de holder lidt igen, da Bale handelen ser ud til at gå i stå (for så mange penge har de vel hellere ikke).

Så hvis vi skal have et par af de nogenlunde store signings vi er blevet lovet - så er det nu BR

Jeg så gerne Willian, Guilherme & Eriksen her til sidst i vinduet - så er vi godt kørende.
Jeg er enig i de trasnfers, men også overbevist om, at Tottenham har flere penge, selvom Bale bliver.

Deres transfers de sidste 3 sæsoner er lige nu i -10 mio. Omvendt er vores i -90mio.
Liverpool er i +2-3m£ på nuværende tidspunkt for dette vindue. Tottenham har brugt i omegnen af 47 m£. Mon ikke vi har lidt mere at gøre godt med. :)
Du kan jo ikke adskille vinduerne fra hinanden, da det er den overordnede økonomi. Tottenham er i -35 lige nu.

Men du har ret i, at vi burde have penge tilbage - specielt med salget af Downing. Og kommer der ikke en ind som direkte erstatning til Downing, så forstår jeg ikke særlig meget af vores transferpolitik.
Hvor får du -35 fra? Og selvfølgelig kan jeg skille vinduerne. Tottenham har aldrig brugt de summer før. Det er jo bare at kigge tilbage.

Fordi salgene af Caulker og Dempsey giver -14? Paulinho, Soldado og Chadli giver 51. Den helt korrekte sum i følge transfermarkt er -36,894 mio.

Du kan ikke skille vinduerne ad, hvis du skal kigge på økonomisk råderum. Ligesom vi snakker om at låne fra næste vindue fx. Eller da Torres blev solgt - hvis vi ikke havde brugt pengene på Carroll, så havde vi haft dem tilgængelig ved næste vindue. I Tottenhams tilfælde er Modricpengene stadig til rådighed.
Det kan du jo ikke vide? - Hvis vi ikke havde købt Carroll, kunne pengene måske have været brugt til at lukke gælden i klubben?
Det er selvfølgelig rigtig nok, men penge brugt på at nedbringe gæld, ville også give øget transferbudgetter fremadrettet. Er du uenig i, at man skal kigge på det store billede, for at kigge på økonomi, eller mener du man seperat kan tage halvanden måned ud og kigge på transferindtægter/udgifter?

Jeg er ihvertfald overbevist om det er derfor, at vi ikke bruger 50-60 mio i dette vindue - fordi vi simpelthen har haft et for stort forbrug i de tidl.

Jeg havde en forestilling om vi havde omkring 20 mio til rådighed, hvorfor vi burde have 25 mio til rådighed nu - og det er lige præcis til Eriksen + Alderwield ;)
Nej, vi er bestemt enige ellers. Klubben starter jo ikke i 0 hvert år, og kan derfor have positive eller negative tal med ind til transfervinduet hvert år :-)

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » tirsdag, 13. aug, 2013 16:16

Hvad med ham fra Juventus? Allesandro Matri?

Umiddelbart er jeg åben for et køb af italieneren.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 13. aug, 2013 16:17

Vest skrev:Hvad med ham fra Juventus? Allesandro Matri?

Umiddelbart er jeg åben for et køb af italieneren.
28 år, tror ikke de henter ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 13. aug, 2013 16:21

Kelly skrev:
Vest skrev:Hvad med ham fra Juventus? Allesandro Matri?

Umiddelbart er jeg åben for et køb af italieneren.
28 år, tror ikke de henter ham.
Ualmindelig ringe, håber ikke de henter ham
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
sagoss
Indlæg: 190
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:02

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sagoss » tirsdag, 13. aug, 2013 17:08

sjampen skrev:
Kelly skrev:
Vest skrev:Hvad med ham fra Juventus? Allesandro Matri?

Umiddelbart er jeg åben for et køb af italieneren.
28 år, tror ikke de henter ham.
Ualmindelig ringe, håber ikke de henter ham

Indrømmet, jeg så ham kun i Champions League kampene for Juve, men hold op hvor var han sløj. Lige præcis en type vi ikke har brug for. Ingen fart, begrænset teknik og relativ stor ugidelighed.
Campioné

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 13. aug, 2013 17:51

Andre Ayew som erstatning for Downing? Han var jo tidligere ude og invitere til bud fra Liverpool, så kunne han være aktuel?

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 13. aug, 2013 18:00

At Downing bliver skibbet af så hurtigt, hvis man skal tro hans eget udsagn, kan tyde på, at der er noget under opsejling.

Jeg kan i hvert fald ikke se meningen med at sælge en spiller på en position, hvor vi i forvejen er svage, hvis vi ikke har en trumf i baghånden.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 13. aug, 2013 19:05

http://metro.co.uk/2013/08/13/liverpool ... o-3922388/

Lad det ske! - 8 million pund er bargain/Scoop for en spiller som Sakho.
- Han er måske et halmstrå efter Papadoupolos i niveau, men der er ikke 10 millioner pund forskel på dem. Måske jeg ville værdisætte Papa 3-5 mio. pund højere end Sakho.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 13. aug, 2013 19:26

LFC_20 skrev:http://metro.co.uk/2013/08/13/liverpool ... o-3922388/

Lad det ske! - 8 million pund er bargain/Scoop for en spiller som Sakho.
- Han er måske et halmstrå efter Papadoupolos i niveau, men der er ikke 10 millioner pund forskel på dem. Måske jeg ville værdisætte Papa 3-5 mio. pund højere end Sakho.
Hvis ovenstående er sandt, så lad os nappe dem begge og evt. financiere det ved et salg af Agger for £25 mill. Ved godt, at det ikke er god tone at skrive herinde, men jeg har en fornemmelse af, at Aggers krop forholdvis hurtigt siger fra overfor topfodbold. Tror ikke, at han når langt over 30, før han begynder at trappe ned.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 13. aug, 2013 19:34

Cynwal skrev:
LFC_20 skrev:http://metro.co.uk/2013/08/13/liverpool ... o-3922388/

Lad det ske! - 8 million pund er bargain/Scoop for en spiller som Sakho.
- Han er måske et halmstrå efter Papadoupolos i niveau, men der er ikke 10 millioner pund forskel på dem. Måske jeg ville værdisætte Papa 3-5 mio. pund højere end Sakho.
Hvis ovenstående er sandt, så lad os nappe dem begge og evt. financiere det ved et salg af Agger for £25 mill. Ved godt, at det ikke er god tone at skrive herinde, men jeg har en fornemmelse af, at Aggers krop forholdvis hurtigt siger fra overfor topfodbold. Tror ikke, at han når langt over 30, før han begynder at trappe ned.
Sælg Agger for 25.
Køb Papa & Sakho for 26.

Så vil jeg gå med til et salg af Agger også.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 13. aug, 2013 19:37

LFC_20 skrev:
Cynwal skrev:
LFC_20 skrev:http://metro.co.uk/2013/08/13/liverpool ... o-3922388/

Lad det ske! - 8 million pund er bargain/Scoop for en spiller som Sakho.
- Han er måske et halmstrå efter Papadoupolos i niveau, men der er ikke 10 millioner pund forskel på dem. Måske jeg ville værdisætte Papa 3-5 mio. pund højere end Sakho.
Hvis ovenstående er sandt, så lad os nappe dem begge og evt. financiere det ved et salg af Agger for £25 mill. Ved godt, at det ikke er god tone at skrive herinde, men jeg har en fornemmelse af, at Aggers krop forholdvis hurtigt siger fra overfor topfodbold. Tror ikke, at han når langt over 30, før han begynder at trappe ned.
Sælg Agger for 25.
Køb Papa & Sakho for 26.

Så vil jeg gå med til et salg af Agger også.
Barca skulle efter sigende have budt £25 mill på David Luiz, og set i det lys er Agger bestemt det samme værd!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 13. aug, 2013 19:42

:shock:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 13. aug, 2013 19:50

MrBoywunder ‏@MrBoywunder 36m
Neil Jones said yesterday that the club want a centre back, left back, winger and another attacker. That's one down.
https://twitter.com/neiljonesecho

Besvar