Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 24. aug, 2013 17:53

Arda skrev: Jo, for Mourinho gør Rodgers en vennetjeneste.
Præcis, tænkte det samme :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 24. aug, 2013 18:33

Thommo skrev:
Arda skrev: Jo, for Mourinho gør Rodgers en vennetjeneste.
Præcis, tænkte det samme :dance:
Det ville være skønt. Tænk om vi kunne få Mata - der HAR bevist at han kan begå sig i PrL - og endda til en lavere pris end vi skulle have betalt for Henrikh og Willian :love3: Vi var vist allerede linket til Mata for nogle år siden, hvor han så fravalgte os til fordel for Chelsea, men hvis han nu er røget nedad i Chelsea-hierarkiet og samtidig kan se at Rodgers er på rette vej, så vil han måske være til at tale med...

Vi risikerer endnu en skuffelse, men forsøget skal gøres. Go for it, Brendan.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 24. aug, 2013 20:45

Vi mangler klart tænder i det offensive(ihvertfald de seneste 2 kampe), og jeg er helt enig med Rodgers i at Coutinho er mere værd centralt. Få Mata ind og smid ham på venstrekanten. Fint med mig :)

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 24. aug, 2013 21:03

Seriøst, hvis vi får Mata... Og jeg kan godt forestille mig, at Chelsea skulle være villige til at sælge til os fremfor Scum... Det går da HELT amok så......
Badooo siger, hvad han mener!

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » lørdag, 24. aug, 2013 21:08

Jeg tror at vi henter Turan til den venstrekant, som BR meget gerne vil have. Selvom det bliver svært, så kan jeg godt forestille mig, at vi kommer til at smide et stort beløb ala 20 mio pund. Dog tror jeg ikke at Atletico vil sælge så sent i transfervinduet.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 24. aug, 2013 21:10

Arda Turan er en rigtig god spiller, men det ville gå imod Rodgers beskrivelse af den spiller han vil have. Han ville have en målscorende kantspiller med fart, hvilket jeg på ingen måde mener Arda Turan er. Jeg synes han små langsom, og hans målsnit i karrieren er heller ikke noget vildt.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 24. aug, 2013 21:51

Glem nu alt om Mata. Det kommer ikke til at se, og vi kan slet ikke handle fra den hylde.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » lørdag, 24. aug, 2013 22:10

Aggerdoo skrev:Glem nu alt om Mata. Det kommer ikke til at se, og vi kan slet ikke handle fra den hylde.
Øv.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kongrasmus » søndag, 25. aug, 2013 01:40

http://www.fodbold-transfers.dk/medie-e ... il-madrid/ (eriksen)
Det er dybt tragisk hvis han ryger til a.madrid til spotpris af 60 mio kr.. Det er en ubehagelig lav pris for en mand med skills.
Liverpool, GET IT DONE!
Hvis han ikke er god nok til start 11er, så er han da mere end god nok til bredden, syntes jeg. Hvad syntes i?
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » søndag, 25. aug, 2013 10:23

Badooo skrev:Seriøst, hvis vi får Mata... Og jeg kan godt forestille mig, at Chelsea skulle være villige til at sælge til os fremfor Scum... Det går da HELT amok så......
:D Det ville være SÅ vildt

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » søndag, 25. aug, 2013 20:05

Guys, hvad med at købe eller leje Moses i Chelsea? Med ham på venstrekanten kan Cou spiller 10'er bag Sturridgde. Derudover er han i overskud i Chelsea med tilgangen af Willian.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » søndag, 25. aug, 2013 20:09

Vest skrev:Guys, hvad med at købe eller leje Moses i Chelsea? Med ham på venstrekanten kan Cou spiller 10'er bag Sturridgde. Derudover er han i overskud i Chelsea med tilgangen af Willian.
Bestemt en mulighed. Det virker som en aftale, som alle parter kan drage fordel fra.
Scouser by heart.

Siden 2009.

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kongrasmus » søndag, 25. aug, 2013 20:26

victor moses syntes jeg er overvurderet.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11294
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 25. aug, 2013 20:31

TomViolence skrev:
Vest skrev:Guys, hvad med at købe eller leje Moses i Chelsea? Med ham på venstrekanten kan Cou spiller 10'er bag Sturridgde. Derudover er han i overskud i Chelsea med tilgangen af Willian.
Bestemt en mulighed. Det virker som en aftale, som alle parter kan drage fordel fra.
Nyeste statistik (inden for det sidste år) på køb af overskudsspillere i Chelsea er yderst positiv, men det kan jo også være, at rytmen er en dårlig - en god osv.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 25. aug, 2013 20:42

Der er godt nok ikke mange tilbage på markedet. Ljajic er vel den eneste vi reelt har været rygtet til, som stadig har en rimelig chance for at skifte.. Jeg tror det er for sent med Turan og Eriksen. Så er der Yarmolenko og Konyoplanka, men dem har vi ikke sådan for alvor været rygtet til. De har bare været nævnt her. Hvem der derudover kommer i overskud hos Chelsea og RM vil vel blive headhuntet af Scum - om det er Özil eller Mata. Moses er en mulighed, men jeg vil have en købsoption.
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar