Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 02. sep, 2013 17:09

LFC_20 skrev:Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 24m
Sources close to #LFC's American owners say they are prepared to pay £30m for Juan Mata, rather than pursue a loan deal. (David Maddock)

https://twitter.com/RiseOfTheKop
Fuck mand nu bliver jeg sgu våd i bukserne
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 02. sep, 2013 17:13

Fuck det ville være vildt med Mata. Jeg har ikke vildt vanskeligt ved at se det ske (heller ikke det modsatte), men hvis jeg skulle anskue Liverpool udefra, så ville jeg tænke at man kan se på holdet at en filosofi er indprintet hos truppen, og der er sammenhold og store profiler på holdet. Coutinho og Sturridge, samt Suarez som ikke engang har været med på holdet endnu. Så har vi en verdensklasse tackler i Lucas og Steven der stadigt kan gøre en stor forskel. En vildt god målmand, godt midterforsvar med så meget rutine og også en masse talent. Og Liverpool har uendeligt med spændende akademispillere, som om nogle år kan slå igennem (heraf er Sterling og Ibe eks. ikke medtaget, da de muligvis kan få et breakthrough i denne allerede). Det ser virkelig godt ud for vores hold, og det konstaterede jeg ret overrasket allerede i 1. halvleg mod Stoke. Rodgers er både en god motivator og en træner der taler godt med sine spillere og udvikler dem. Han har fået alle spillere til at vide sig sikre på hvad de skal gøre i nærmest alle situationer, og det ser for mig at se holdbart ud. Tror personligt vi går en meget spændende sæson i møde, og hvis Mata også bliver hentet, så tror jeg at vi udfordrer til mesterskabet. Prøv at se den flair som Coutinho og Sturridge viser sammen ved at lave smarte tricks i angrebet, hoppen over bolden, skarpe driblinger og masser af fight og målnæse (her tænker jeg mest på Sturridge). Okay, vi har ikke CL i den her sæson, men Mata, tror jeg, kan godt se at der er et kanon fundament for noget rigtig fremragende. Måske vi kan lokke ham. Det er ikke tydeligt at vi kan, men jeg synes bestemt heller ikke at det er klart at 'det sker bare aldrig, forget it and move on'.


Men jeg medgiver klart at twitter rygterne er helt ubrugelige. Der er ingen seriøse kilder der taler om dette (Skysports, The guardian, Liverpoolecho etc.)...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » mandag, 02. sep, 2013 17:16

De siger på skysports transfer deadline day at Özil meget snart er Arsenal spiller, Ham havde jeg gerne set vi havde hentet han er vanvittig god :)

Mata kommer ikke til os det nægter jeg at tro, læste på bleacher rapport at psg skulle være efter ham nu :wall:
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 02. sep, 2013 17:17

Den slags kaniner (med at købe store etablerede superstjerner) hiver LFC ikke op af hatten.

Ben Smith‏@BenSmithBBC28m
#LFC are not, despite the rumours, in for Juan Mata. #DeadlineDay

https://twitter.com/BenSmithBBC
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 02. sep, 2013 17:21

Idag er dagen hvor jeg er som en lille dreng der ønsker sig den største legoborg, selvom alle pakkerne er pakket ud. Men håber lige....Mata er super Legoborg, og @ texy du er den dumme far der er rationel.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » mandag, 02. sep, 2013 17:21

Tror ikke vi får flere spillere ind, med mindre Rodgers og co. lige pludseligt får en fantastisk mulighed.

- derudover skulle hele holdet befinde sig på restaurant Nando's!
Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 40m
Nice to see Brendan keeping his promise on taking the players out for a meal after 3 straight league wins. They're at Nandos atm.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 02. sep, 2013 17:28

nikand skrev:Idag er dagen hvor jeg er som en lille dreng der ønsker sig den største legoborg, selvom alle pakkerne er pakket ud. Men håber lige....Mata er super Legoborg, og @ texy du er den dumme far der er rationel.
Jeg sidder som en forkrampet idiot med alt krydset, ganske som jer andre. Men samtidig har jeg efterhånden så mange gange ønsket mig en signing i stil med Mata (i et enkelt vindue var det faktisk også Mata), at jeg ikke vil tillade mig selv den traditionelle mentale nedtur der følger med, når ønsket ikke bliver opfyldt.

Så hellere slå rygtet helt ihjel, så jeg kan fortsætte med at glæde mig over gårsdagens sejr og førstepladsen i ligaen.
Kloppite

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » mandag, 02. sep, 2013 17:31

LFC_20 skrev:Tror ikke vi får flere spillere ind, med mindre Rodgers og co. lige pludseligt får en fantastisk mulighed.

- derudover skulle hele holdet befinde sig på restaurant Nando's!
Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 40m
Nice to see Brendan keeping his promise on taking the players out for a meal after 3 straight league wins. They're at Nandos atm.

Rodgers er lige ankommet til melwood

siger reporteren på skysports
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » mandag, 02. sep, 2013 17:33

Senorkaka skrev:
LFC_20 skrev:Tror ikke vi får flere spillere ind, med mindre Rodgers og co. lige pludseligt får en fantastisk mulighed.

- derudover skulle hele holdet befinde sig på restaurant Nando's!
Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 40m
Nice to see Brendan keeping his promise on taking the players out for a meal after 3 straight league wins. They're at Nandos atm.

Rodgers er lige ankommet til melwood

siger reporteren på skysports
Spændende ;)
- Måske det var en hurtig middag :headbang:

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 02. sep, 2013 17:35

Nu var nyheden også 'gammel', da du postede den. Han kan sagtens have været på Nandos for en time siden - og det stemmer jo også meget godt overens med, at Rodgers ville invitere spillerne ud, når de havde vundet tre gange i træk.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » mandag, 02. sep, 2013 17:38

AndreasN skrev:Nu var nyheden også 'gammel', da du postede den. Han kan sagtens have været på Nandos for en time siden - og det stemmer jo også meget godt overens med, at Rodgers ville invitere spillerne ud, når de havde vundet tre gange i træk.
De tog nok en gang drive in :laughin:
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 02. sep, 2013 17:43

Jeg har surfet samtlige medier igennem og der står intet nyt om Liverpool.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » mandag, 02. sep, 2013 17:45

LFC_20 skrev:
Senorkaka skrev:
LFC_20 skrev:Tror ikke vi får flere spillere ind, med mindre Rodgers og co. lige pludseligt får en fantastisk mulighed.

- derudover skulle hele holdet befinde sig på restaurant Nando's!
Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 40m
Nice to see Brendan keeping his promise on taking the players out for a meal after 3 straight league wins. They're at Nandos atm.

Rodgers er lige ankommet til melwood

siger reporteren på skysports
Spændende ;)
- Måske det var en hurtig middag :headbang:
.. ifølge andre pålidelige kilder var det pedellen der havde ringet, BR havde glemt lyset på hans kontor..

Come on.. Alt hvad der sker i aften bliver straks overfortolket og derefter smidt ud på medierne som et statement der skal insinuere at der er et eller andet under opsejling.

Hvis Rogders vitteligt har forladt en middag med holdet for at tage på arbejde så er mit gæt at der er kommet et telefon opkald fra Real Madrid.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. sep, 2013 18:05

texy skrev:
nikand skrev: @ texy du er den dumme far der er rationel.
Jeg sidder som en forkrampet idiot med alt krydset, ganske som jer andre. Men samtidig har jeg efterhånden så mange gange ønsket mig en signing i stil med Mata (i et enkelt vindue var det faktisk også Mata), at jeg ikke vil tillade mig selv den traditionelle mentale nedtur der følger med, når ønsket ikke bliver opfyldt.

Så hellere slå rygtet helt ihjel, så jeg kan fortsætte med at glæde mig over gårsdagens sejr og førstepladsen i ligaen.
Du ikke helt alene. Vi er trods alt nogen, som stadig tilhører "sane-generationen" fremfor "insane-FM-Twitter-dot-something-generationen". Du og jeg er ikke altid enige om alting, men respekten for klubben, spillet og omgivelserne har vi tilfælles.

Skulle det endelig være, så tror jeg (gu gør jeg ej!) mere på muligheden for en Damiao handel i sidste øjeblik, end en Mata. Det ville være langt mere FSG-policy, hvilket har været meget fremherskende siden Comolli fik silkesnoren.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » mandag, 02. sep, 2013 18:09

30 mio for Mata ville i øvrigt også være alt, alt for lidt. 45 ville jeg faktisk synes var realistisk set i forhold til nogle af de andre priser, der er blevet handlet til.

Hvis vi fik ham, jamen så er ikke engang 'the sky the limit'.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Besvar