Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 13. maj, 2014 18:16

Fin artikel om de unge stjerner i PL. Dejligt at se at vi har tre med - Flanno, Sterling og Coutinho. Ben Davies fra Swansea er også med på listen. Er han en venstreback for os? Southampton har James Ward-Prowse med. De bliver bare ved med at producere gode midtbanespillere.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eason.html
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » tirsdag, 13. maj, 2014 18:39

Jeg håber vi henter Yevhen Konoplyanka, Adam Lallana, Steven Caulker, Luke Shaw, de skulle eftersigende alle være på vores shortlist :) Reus kunne være drømmen, men tror ikke han skifter i år.

En ny højreback er også nødvendigt
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 13. maj, 2014 19:40

Umiddelbart ville jeg mene firmino, konoplyanka, rakitic, rodriguez/rojo, aurier og caulker ville være et favorabelt transfer vindue. Og så skal der selvfølgelig nogen ud.

Lallana ville jeg gerne sætte ind istedet for konoplyanka, eller købe oveni, men prisskiltet skræmmer lidt. Hvis altså den er på 25£ mio, det er imo alt for højt for en spiller der har haft 1 god sæson i PL. Koster han derimod imellem 15 og 20 mio så synes jeg det nærmer sig en fair pris.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. maj, 2014 08:28

Rodgers har ifølge den norske udtalt:

Jeg ønsker ikke å komme med et antall spillere, men jeg vil heller ha en eller to absolutt topp spillere enn syv som kanskje ikke kan hjelpe oss, sier Brendan Rodgers, selv om han nokså nylig hevdet at man behøvde tre til fem nyervervelser som var gode nok til å gå rett inn på laget.

Det er lige efter min bog. Hellere kvalitet fremfor et par Aspas og Moses.

Måske vi er efter ham her:

http://www.fanatix.com/news/liverpool-s ... er/242623/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 14. maj, 2014 09:25

Hr. Drejer skrev:Rodgers har ifølge den norske udtalt:

Jeg ønsker ikke å komme med et antall spillere, men jeg vil heller ha en eller to absolutt topp spillere enn syv som kanskje ikke kan hjelpe oss, sier Brendan Rodgers, selv om han nokså nylig hevdet at man behøvde tre til fem nyervervelser som var gode nok til å gå rett inn på laget.

Det er lige efter min bog. Hellere kvalitet fremfor et par Aspas og Moses.

Måske vi er efter ham her:

http://www.fanatix.com/news/liverpool-s ... er/242623/
Nu har Sporting Lissabon og Scumchester United så vi vidt jeg husker en del relationer efter en del handler begge veje.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. maj, 2014 09:40

Ja, det har de, men man kan håbe at managersituationen i Man U betyder at de ikke kan købe spillere i begyndelsen af vinduet.

edit: United could lose out to Liverpool in the race for Portugal international William Carvalho, reports the Daily Star.

Carvalho has starred for Sporting Lisbon this term, and has been regularly watched by United, with claims his representative met United officials in January.

However, following the uncertainty surrounding David Moyes' departure, Liverpool are now said to have moved into pole position for his signature.

And with the Merseysiders' able to offer Champions League football, the 22-year-old may fancy a move to Anfield.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z31frbAjXi
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook

Det kunne være så stort at få ham. Han er super til at skærme forsvaret, og god med bolden. Det ville være et scoop. £30 M. vil ikke være for meget. Vi skal bygge videre, og det kræver dyre signings.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 14. maj, 2014 10:13

Jeg har godt læst om ham, men faktisk aldrig set ham spille. Hvordan er han?

Jeg har tænkt over, at vi var rigtig ringe uden Henderson, så vi må egentlig gerne hente et alternativ til ham. Men en sådan type er Carvalho vel ikke?

Nogle vil så mene, at Lallana kan erstatte Henderson.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. maj, 2014 10:25

AJ skrev:Jeg har godt læst om ham, men faktisk aldrig set ham spille. Hvordan er han?

Jeg har tænkt over, at vi var rigtig ringe uden Henderson, så vi må egentlig gerne hente et alternativ til ham. Men en sådan type er Carvalho vel ikke?

Nogle vil så mene, at Lallana kan erstatte Henderson.
Han er en spillende defensiv midtbanespiller. Med det mener jeg, at han er god til at spille bolden ud af farlige situationer, og han har en udmærket teknik. Som jeg ser det, er han en af de bedste spillere pt, til at afskærme forsvaret. Han er stor og stærk (højde 1.87 cm), han bruger sin fysik optimalt i nærkampe, uden at rage for mange kort til sig. Han bevæger sig fornuftigt, i forhold til at være på rette sted på det rigtige tidspunkt. Han tackler godt, og er super til at opsnappe bolde. Han er god til at dække op, og ved både dødbolde og i hans generelle spil, viser han aggressivitet. Han er tilmed adræt.

Han er stadig forholdsvis ukendt i de brede kredse, men hans talent er uovertruffen. Og så til den berømte video.



Hvis det ikke virker er der et link her til Cavalho's skills https://tune.pk/video/1367582/william-c ... 0132014-hd
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 14. maj, 2014 10:45, rettet i alt 3 gange.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 14. maj, 2014 10:27

Ikke for at bryde den gode diskussion, men...

Kan vi ikke vende tilbage til, at når folk poster et link, så smider man lige navnet på spilleren oven i? Jeg synes det er sket et par gange over den sidste uge, at jeg har været på farten og prøvet at suge så meget fra diskussionen til mig som muligt, hvor folk så skriver "Hvad med ham her? [LINK]" eller "Jeg synes han kunne være god [LINK]" eller lign.

Jeg ved det er en bagatel, men stadig... kan man finde et link så kan man også godt lige smide spillerens navn i samme indlæg.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 14. maj, 2014 11:03

Senorkaka skrev:Jeg håber vi henter Yevhen Konoplyanka, Adam Lallana, Steven Caulker, Luke Shaw, de skulle eftersigende alle være på vores shortlist :) Reus kunne være drømmen, men tror ikke han skifter i år.

En ny højreback er også nødvendigt
Det vil give en bedre bredde, end vi har. Men i forhold til at rette bedre op på defensiven savner jeg en anden type midtbanespiller, end dem som vi allerede har, hvorfor jeg mener, at du har en spiller for lidt på din liste.

Med inspiration fra Talksport's liste der indeholder fem spillere (her: http://talksport.com/football/liverpool ... 4051390857), så ville de fem jeg gerne ville have tilknyttet denne sommer være:

Ashley Cole. Overvejende fordi han er gratis (hvilket forhåbentlig ville gøre det mindre usandsynligt at hente resten på min liste), men også fordi forsvaret har sejlet, hvilket hans erfaring måske kan rette op på.

Steven Caulker. Overvejende fordi han ikke er så dyr, og vi allerede er linket til ham. Jeg har ikke lagt nok mærke til ham til at vurdere, hvor god han er. Dog vil jeg mene, at dette indkøb helt kan droppes, hvis vi ikke sælger en af de nuværende midterforsvarere. I så fald må det være rigeligt at hente Ilori hjem.

Lallana. Meget er allerede sagt om alder, erfaring og pris. Faktum er, at jeg synes, at han er en enormt dygtig spiller, som nu ydermere måske får mulighed for at høste noget international erfaring ved VM.

Griezmann. Mit største håb i forhold til et indkøb til offensiven. Han er ung, men har i mine øjne mere erfaring end eksempel Lallana. 5 sæsoner i Primera plus en enkelt i CL. Og nu skal han så også til VM, hvor jeg formoder, at han vil starte for Frankrig efter at Nasri ikke er kommet med i truppen.

Carvalho. En spændende ung defensiv midtbanespiller, som jeg tror ville kunne være med til at stabilisere vores defensiv. Det er en mavefornemmelse og ikke vurderet på indgående kendskab til spilleren, da jeg kun har set ganske få kampe med ham.

Økonomien er man vel nødt til at se på, for at vurdere, hvorvidt disse fem transfers vil være realistiske. Cole £0, Caulker £7m, Lallana £20m, Griezmann £25m og Carvalho £30m. Især Carvalho's pris virker overdrevet på mig, når man tænker på, at han kun har en enkelt sæson på topplan. Men jeg har som nævnt en god fornemmelse for ham også. Så ialt skal vi vel skyde omkring £82m afsted.

Det betyder, at man skal sælge ud også. Aspas £4m, Borini £6m, Lucas £7m, Alberto £2m, Reina £3m, Assaidi £3m og Agger £5m. Det kunne forhåbentlig give omkring £30m i kassen.

At få FSG til at investere £52m i at cementere LFC som et etableret internationalt tophold, tror jeg ikke er umuligt. Især med tanke på, at vi i teorien "sparede" et stort beløb sidste sommer på den missede transfer af enten Mkhitaryan, Willian eller Costa - og igen i januar på enten Salah eller Konoplyanka.

Men et eller andet sted håber jeg, at vi IKKE henter Caulker, men beholder Agger. Det kan der spares £2m på i mit lille regnestykker. Ligeledes er der alternativer til de nævnte. Man kan hente Konoplyanka i stedet for Griezmann, hvilket vil skære yderligere £10m af udgifterne. Man kan også forsøge sig med Fernando Reges eller Schneiderlin i stedet for Carvalho. Hvor stor en udgiftsbesparelse det ville være, har jeg ingen idé om.

Der er nok ingen tvivl om, at vores lønudgifter samlet set vil stige. Men det må være konsekvensen af at ville spille med helt i toppen. Vi sender Moses og Cissokho hjem, så der sparer vi noget. Vi sparer også noget på Aspas, Lucas og Alberto. Og hvis Agger så også sælges, så begynder regnestykket at se endnu mere overskueligt ud.
Kloppite

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 14. maj, 2014 11:32

Kan man virkeligt ikke finde et liiidt billigere alternativ til Carvalho? Schneiderlin, Fernando Reges, Lars Bender?
Badooo siger, hvad han mener!

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. maj, 2014 11:35

Badooo skrev:Kan man virkeligt ikke finde et liiidt billigere alternativ til Carvalho? Schneiderlin, Fernando Reges, Lars Bender?
Måske, men spørgsmålet er vel, hvor meget 'value for money' vi får, ved at købe spiller A i forhold til spiller B. Personligt, ser jeg et stort lys i Cavalho. Men en helt anden ting, er det egentlig en position, som vi skal forstærke os på? Jeg menes ikke at have hørt Rodgers sige, at vi skal have en defensiv midt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 14. maj, 2014 11:39

Hr. Drejer skrev:
Badooo skrev:Kan man virkeligt ikke finde et liiidt billigere alternativ til Carvalho? Schneiderlin, Fernando Reges, Lars Bender?
Måske, men spørgsmålet er vel, hvor 'value for money'. Personligt, ser jeg et stort lys i Cavalho. Men en helt anden ting, er det egentlig en position, som vi skal forstærke os på? Jeg menes ikke at have hørt Rodgers sige, at vi skal have en defensiv midt.
Det har jeg vist heller ikke hørt ham sige, men personligt synes jeg, at det er en yderst vigtig position at forstærke os på. Lucas var verdensklasse før hans lange skade, men han er ikke på det niveau længere. Så optimalt set finder vi en spiller, der kan fungere både med og uden Gerrard..
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. maj, 2014 11:45

AJ skrev:Jeg har godt læst om ham, men faktisk aldrig set ham spille. Hvordan er han?

Jeg har tænkt over, at vi var rigtig ringe uden Henderson, så vi må egentlig gerne hente et alternativ til ham. Men en sådan type er Carvalho vel ikke?

Nogle vil så mene, at Lallana kan erstatte Henderson.

Du kan se ham i aften i finalen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 14. maj, 2014 12:20

Kelly skrev:
AJ skrev:Jeg har godt læst om ham, men faktisk aldrig set ham spille. Hvordan er han?

Jeg har tænkt over, at vi var rigtig ringe uden Henderson, så vi må egentlig gerne hente et alternativ til ham. Men en sådan type er Carvalho vel ikke?

Nogle vil så mene, at Lallana kan erstatte Henderson.

Du kan se ham i aften i finalen.
Han spiller i Sporting Lissabon. Ikke Benfica Lissabon :)

Besvar