Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
LFC YNWA JR FAN
Indlæg: 33
Tilmeldt: lørdag, 11. maj, 2013 21:36
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » torsdag, 05. jun, 2014 21:28

texy skrev:
LFC YNWA JR FAN skrev:Kan vi konkurrere med igen i år med evt. dette hold...

suarez, sturridge
lallana, stevie, hendo, sterling
moreno, agger, skrtel, johnson
mignolet

cou, lambert, enrique, suso (hvis han kommer tilbage...), kolo, sakho, emre can mm.

Tænker på salg af evt.
Aspas/borini, Reina plus udlejning af talenter

Køb af:
Lambert, Lallana (eller anden..) moreno (eller marcelo tror jeg) emre can, måske: http://www.plbold.dk/2014/06/04/engelsk ... -nye-pogba
Det tror jeg personligt godt, at vi kan. Både bredde og startelver er styrket i ovenstående, og så er det vel ikke helt udelukket, at en ekstra spiller kan snige sig ind i januar for at give en hånd med, når titlerne skal vindes...

Synes dog, at der er lidt mærkeligt, at du ikke har vores nyslåede landsholdsspiller Flannagan med. Ikke engang på bænken. Og jeg ville have ham foran Johnson i min prioritetsrækkefølge.
Tænkte på det... (har jo også skrevet mm. under bænken) tror at johnson kommer til at spille bpl og flanagan cup kampe eller omvendt

Faldt lige over dette link: http://www.liverpool-redarmy.com/photo/ ... l?start=10 DET KUNNE JEG SAGTENS LEVE MED HEH :headbang: :dance: : :music:

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » fredag, 06. jun, 2014 10:19

Ret vildt at vi allerede har sikret os 2 indkøb så tidligt - det viser, at der er blevet arbejdet meget bag kulisserne siden jul.

Den store signing (måske Moreno?) lader vente på sig. Men Moreno-handlen tror jeg også snart vi lukker. Så har vi brugt næsten £40 mio. Så kan vi lure markedet an og se hvad der sker. 2 måneder i silly season er virkelig lang tid - og på sidstedagen sker de største handler altid.

Farbregas, Pogba eller Alexis Sanchez er mine drømme køb.

Men en solid start med både rutine og talent indtil nu.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 06. jun, 2014 10:44

bongfong skrev:Ret vildt at vi allerede har sikret os 2 indkøb så tidligt - det viser, at der er blevet arbejdet meget bag kulisserne siden jul.

Den store signing (måske Moreno?) lader vente på sig. Men Moreno-handlen tror jeg også snart vi lukker. Så har vi brugt næsten £40 mio. Så kan vi lure markedet an og se hvad der sker. 2 måneder i silly season er virkelig lang tid - og på sidstedagen sker de største handler altid.

Farbregas, Pogba eller Alexis Sanchez er mine drømme køb.

Men en solid start med både rutine og talent indtil nu.
Hvis Morena også snart bliver signet, så har vi (Rodgers og transferkommiteen) gjort et virkelig fornemt transferarbejde tidligt. Den (måske) sidste signing kommer nok til at tage længere tid af flere årsager. Lallana (der lader til at være førstevalget) tilhører en klub, der i øjeblikket står uden Manager. Derudover, er han til VM, som resten af alle de potentielle transfermål også er. Så den offensive forstærkning tror jeg ikke, vi får i hus, før efter VM.

De tre du nævner er vildt gode navne, men jeg tvivler på muligheden for at signe i hvert fald Fabregas (som jeg tror ender i Chelsea - hvorfor hulen solgte de så Mata??) og Pogba bliver i Juventus (eller også er han alt for dyr).

Forhåbentlig får vi fat i en af disse:

Griezmann, Sanchez, Pedro, Shaqiri, Lavezzi eller Lallana. Foretrækker stadig førstnævnte, men Lallana blev jeg personligt mere hooked på, da jeg så dette link: http://www.plbold.dk/2014/06/05/statist ... s%C3%A6son En teknisk stærk offensiv spiller med mål i støvlerne, som samtidig arbejder lige så hårdt som Henderson. Jeg kan godt se, hvorfor Rodgers mener, at han kunne passe godt ind i vores spillestil.

Drømmen vil vedblive at hedde Reus...
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » fredag, 06. jun, 2014 10:54

¨

Agger inkluderet i en aftale, for at få fat i enten Sanchez eller Pedro.

Hvis det er førstnævnte, er jeg rigtig tændt! :)

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lars » fredag, 06. jun, 2014 11:16

RedRedRed skrev:¨

Agger inkluderet i en aftale, for at få fat i enten Sanchez eller Pedro.

Hvis det er førstnævnte, er jeg rigtig tændt! :)

Du kom mig i forkøbet men ja, hvis det kan betyde at vi henter Sanchez så er det tæt på at jeg kan overleve at miste Agger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 06. jun, 2014 11:25

lars skrev:
RedRedRed skrev:¨

Agger inkluderet i en aftale, for at få fat i enten Sanchez eller Pedro.

Hvis det er førstnævnte, er jeg rigtig tændt! :)

Du kom mig i forkøbet men ja, hvis det kan betyde at vi henter Sanchez så er det tæt på at jeg kan overleve at miste Agger.

Det er forsvaret Liverpool skal forstærkes i. Hvordan gør vi det med en svækkelse som at lade Agger rejse.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » fredag, 06. jun, 2014 11:43

Hvis Moreno handlen kommer i hus , hvilket det ser ud til, så er vi forstærket følgende steder:

Venstre Back.
Central/def. Midt.
Angreb.

så mangler der vel kun:

offensiv midtbane/indvendig angriber.
Højre back (johnson forlænger de jo ikke med).
Central forsvarsspiller (hvis agger smutter, hvilket han gør da han ikke er i start 11, toure smutter nok også).
Målmand (ikke et must, men ville da være fedt med en konkurent til Mignolet. eks. Begovic).

- Wisdom eller Ilori bliver nok hentet hjem som 4 valg når toure smutter.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » fredag, 06. jun, 2014 11:55

Vil vildt gerne have Pedro eller Sanchez, men er sgu ikke så lun på ideen med at sælge Agger. Selvfølgelig er han er dyr dreng hvis han er tiltænkt en bænkplads. Allerhelst ser jeg ham spille i det centrale forsvar, hvor det jo nærmest er stensikkert Skrtel spiller en skidt sæson. Det siger statistikken ihvertfald :D

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 06. jun, 2014 12:03

Jesper skrev: Ideelt set skal vi i lighed med hvad Rodgers har sagt tilføre holdet 4-5 spillere, der kan gå direkte ind i start 11.
Hvornår har han sagt det?

Han har vel sagt at vi skal købe spillere til start-11. Og på andet tidspunkt sagde han, at vi skal hente 4-5. Men det betyder da ikke, at alle 4-5 skal gå til start-11. Ville da være ren FM.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 06. jun, 2014 12:09

Surf skrev:
Jesper skrev: Ideelt set skal vi i lighed med hvad Rodgers har sagt tilføre holdet 4-5 spillere, der kan gå direkte ind i start 11.
Hvornår har han sagt det?

Han har vel sagt at vi skal købe spillere til start-11. Og på andet tidspunkt sagde han, at vi skal hente 4-5. Men det betyder da ikke, at alle 4-5 skal gå til start-11. Ville da være ren FM.
Der skulle nok stå 'potentielt'. At han har sagt det er indiskutabelt og blev bragt i flere medier og nævnt i flere tråde. Kan ikke lige nu finde et præcist citat, beklager
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 06. jun, 2014 12:10

Jeg har ikke set nogen steder, hvor han siger at vi skal have 4-5 til start-11. At du ikke kan finde et citat antyder vel det samme.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

mrwhiskey
Indlæg: 97
Tilmeldt: onsdag, 22. aug, 2012 18:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mrwhiskey » fredag, 06. jun, 2014 12:14

Der går stadig snak om at Real Madrid lurer på Suarez. Hvis nu det kedelige skete og han røg til Madrid, for lad os sige 80 mio pund. Hvem skulle så hives ind for bare på nogen måde at få udfyldt det tomrum det ville efterlade? Jeg er overvejende tilhænger af den filosofi, at enhver spiller har en pris, men jeg ville da blive utrolig trist til mode hvis Suarez skulle forlade os, for jeg umådeligt svært ved at finde ud af hvem, der skulle hives ind som erstatning(er). Hvilke realistiske emner mener I ville kunne være løsningen? For hvad nytter det at få nok så mange penge for en spiller, hvis ikke de rette er tilgængelige.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 06. jun, 2014 12:19

Surf skrev:Jeg har ikke set nogen steder, hvor han siger at vi skal have 4-5 til start-11. At du ikke kan finde et citat antyder vel det samme.
Kun at jeg ikke gider lede efter citatet:-)
Jeg skal gøre et forsøg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Chris-LFC
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 07. nov, 2013 16:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris-LFC » fredag, 06. jun, 2014 12:23

mrwhiskey skrev:Der går stadig snak om at Real Madrid lurer på Suarez. Hvis nu det kedelige skete og han røg til Madrid, for lad os sige 80 mio pund. Hvem skulle så hives ind for bare på nogen måde at få udfyldt det tomrum det ville efterlade? Jeg er overvejende tilhænger af den filosofi, at enhver spiller har en pris, men jeg ville da blive utrolig trist til mode hvis Suarez skulle forlade os, for jeg umådeligt svært ved at finde ud af hvem, der skulle hives ind som erstatning(er). Hvilke realistiske emner mener I ville kunne være løsningen? For hvad nytter det at få nok så mange penge for en spiller, hvis ikke de rette er tilgængelige.
Jeg har meget svært ved at forestille mig klubben sælger Suarez. Vi så sidste sommer hvor modvillig ejerne var til at sælge Suarez, og siden da har han skrevet under på en ny langtidskontrakt, og vi er kommet med i CL.

MEN, hvis det usandsynlige skulle ske, og han alligevel ender i Madrid, så ville Alexis Sanchez imo være det tætteste vi kan komme på en direkte erstatning for Suarez. Han ville dog ikke kunne erstatte ham alene, men hvis man hentede ham, sammen med eksempelvis en målfarlig kantspiller såsom Shaqiri eller Griezmann og en målfarlig offensiv midtbanespiller såsom Firmino, så ville man imo være kommet et godt stykke af vejen til at have ham erstattet. Jeg ville dog stadig foretrække at beholde Suarez...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 06. jun, 2014 12:36

Jesper skrev:
Surf skrev:Jeg har ikke set nogen steder, hvor han siger at vi skal have 4-5 til start-11. At du ikke kan finde et citat antyder vel det samme.
Kun at jeg ikke gider lede efter citatet:-)
Jeg skal gøre et forsøg.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... ayers.html
Et andet sted efter en kamp udtalte han at han hellere vil have to startere end 7 breddespillere. Den snak findes her i tråden
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar