Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 07. jul, 2014 11:08

Jesse Pinkman skrev:Hvad siger folk til at forsøg sig med Jovetic i City?
Ingen tvivl om hans kvaliteter i Firenze, med det har haltet med spilletid og skader har holdt ham tilbage i City.
Jeg er klart positiv overfor et køb af ham. Han har ikke slået til i City men det er grundet skader. Han har niveauet til PL så hvis prisen er god så er det en fin mulighed.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » mandag, 07. jul, 2014 11:23

CJohansen skrev:Så prøver jeg lige at smide et navn. Juan Cuadrado fra Fiorentina. Jeg ved godt vi ikke er sat i forbindelse med ham. Men er sikker på han ville være god på vores hold. Hva siger folk til ham?
Hmm, har kun set ham under VM, hvor han har lignet en god spiller. Men United er eftersigende også ude efter ham, og deres pris skulle ligge omkring 40 mio. euro. Og det synes jeg er for meget.

http://bleacherreport.com/articles/2116 ... d-in-italy

Men du har måske set noget, jeg ikke har? Kom gerne med en beskrivelse. :)

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » mandag, 07. jul, 2014 11:43

Nu har jeg nærmest kun set Cuadrado under VM, men han virker umiddelbart til primært at være kantangriber. Utvivlsomt store individuelle kvaliteter, men han er umiddelbart ikke så fleksibel i forhold til spillesystem, som man kunne håbe med en så dyr og derfor betydningsfuld signing.

Jovetic tanken er jeg godt nok lunken overfor. Tiden i City har vist, at han tilsyneladende har problemer med skader. Samtidig har jeg savnet temposkifte fra ham i de kampe jeg har set med ham for City.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 07. jul, 2014 11:52

Alonso skrev:Nu har jeg nærmest kun set Cuadrado under VM, men han virker umiddelbart til primært at være kantangriber. Utvivlsomt store individuelle kvaliteter, men han er umiddelbart ikke så fleksibel i forhold til spillesystem, som man kunne håbe med en så dyr og derfor betydningsfuld signing.

Jovetic tanken er jeg godt nok lunken overfor. Tiden i City har vist, at han tilsyneladende har problemer med skader. Samtidig har jeg savnet temposkifte fra ham i de kampe jeg har set med ham for City.
Kan godt være jeg husker forkert, men var du ikke ret meget for Jovetic for et års tid siden, da han var i Fiorentina?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » mandag, 07. jul, 2014 11:59

Hekkem skrev:
Alonso skrev:Nu har jeg nærmest kun set Cuadrado under VM, men han virker umiddelbart til primært at være kantangriber. Utvivlsomt store individuelle kvaliteter, men han er umiddelbart ikke så fleksibel i forhold til spillesystem, som man kunne håbe med en så dyr og derfor betydningsfuld signing.

Jovetic tanken er jeg godt nok lunken overfor. Tiden i City har vist, at han tilsyneladende har problemer med skader. Samtidig har jeg savnet temposkifte fra ham i de kampe jeg har set med ham for City.
Kan godt være jeg husker forkert, men var du ikke ret meget for Jovetic for et års tid siden, da han var i Fiorentina?
Jeg mente utvivlsomt, han var en meget spændende spiller. Han var meget kampafgørende i Fiorentina, men savnede vidst en ny udfordring, hvilket kunne være vores chance. Om det er skaderne, ved jeg ikke, men han har på ingen måde sat sig i scene i samme måde i City. Bevares, heller ikke fået alverdens chancer. Jeg har dog savnet den der eksplosion i City via en dribling, en aflevering eller hvad det kunne være - måske på grund af skadesproblemerne, hvilket har fjernet kontinuitet og selvtillid i hans fodboldspil. Har også været snak om nogle kulturelle problemer, så vidt jeg ved.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 07. jul, 2014 12:04

Alonso skrev:
Hekkem skrev:
Alonso skrev:Nu har jeg nærmest kun set Cuadrado under VM, men han virker umiddelbart til primært at være kantangriber. Utvivlsomt store individuelle kvaliteter, men han er umiddelbart ikke så fleksibel i forhold til spillesystem, som man kunne håbe med en så dyr og derfor betydningsfuld signing.

Jovetic tanken er jeg godt nok lunken overfor. Tiden i City har vist, at han tilsyneladende har problemer med skader. Samtidig har jeg savnet temposkifte fra ham i de kampe jeg har set med ham for City.
Kan godt være jeg husker forkert, men var du ikke ret meget for Jovetic for et års tid siden, da han var i Fiorentina?
Jeg mente utvivlsomt, han var en meget spændende spiller. Han var meget kampafgørende i Fiorentina, men savnede vidst en ny udfordring, hvilket kunne være vores chance. Om det er skaderne, ved jeg ikke, men han har på ingen måde sat sig i scene i samme måde i City. Bevares, heller ikke fået alverdens chancer. Jeg har dog savnet den der eksplosion i City via en dribling, en aflevering eller hvad det kunne være - måske på grund af skadesproblemerne, hvilket har fjernet kontinuitet og selvtillid i hans fodboldspil. Har også været snak om nogle kulturelle problemer, så vidt jeg ved.
2 problemer i City for Jovitic. 1) Hans skader har afbrudt rytme, og vanskeligt gjort han har kunne opretholde niveau. 2) Som så mange andre angribere der de seneste 3-4 år er hentet ind hos Manchester City, har han ikke fået de rette chancer til at vise det han udviste i Fiorentina.
Derved har vi svaret på hans under niveau sæson hos Manchester City.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 07. jul, 2014 13:01

En glimrende analyse af, hvilke kvaliteter Sanchez vil bringe til Arsenal, hvis de køber ham. Det er nøjagtig de kvaliteter, som vi i Liverpool står og mangler, når Suarez smutter. Og det er derfor, vi skal være villige til at strække os meget lang for at få ham.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... witterfeed

Vi skal være villige til at overbyde Arsenal på både løn og et eventuelt sign-on fee. Hvis vi får £75m for Suarez, så er jeg ligeglad med, om vi er nødt til at bruge i alt £40m (transfer fee + sign-on fee) for at lokke ham til Liverpool. Han er for mig nøglen til en succesfuld næste sæson.
Kloppite

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 07. jul, 2014 13:31

Jeg kan heller ikke komme på alternativer, der for mig at se virker bedre end Sanchez. Han skal hentes ind. Om vi så skal strækkes godt og grundigt på lønfronten, så kan det være nødvendigt i nogle tilfælde, som denne gang.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 07. jul, 2014 13:40

Aarhus skrev:Jeg kan heller ikke komme på alternativer, der for mig at se virker bedre end Sanchez. Han skal hentes ind. Om vi så skal strækkes godt og grundigt på lønfronten, så kan det være nødvendigt i nogle tilfælde, som denne gang.
Vi siger alt andet lige også farvel til en spiller på £200.000 om ugen. Så hvis vi skal smide £5m af transfersummen for Suarez på et sign-on fee til Sanchez og samtidig tilbyde ham £150.000 om ugen, så smadrer det vel ikke fuldstændigt det øjblikkelige økonomiske landskab i klubben?
Kloppite

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » mandag, 07. jul, 2014 13:49

Før vi ender med at blive "Arsenal Mach2" så synes jeg altså snart BR skal begynde at koncentrere kræfterne om at forstærke sidste sæsons achilleshæl....forsvaret!!!

Blot fordi vi sælger Suarez og måske Aspas er det jo ikke ensbetydende med at vi får plads til flere offensive spillere i startopstillingen.
Der bliver ved med at blive skrevet om angribere og offensive midtbanespillere der er på vej til Liverpool mens det i forsvaret drejer sig om Agger og Skrtel der måske skal ud og Lovren ind. Skal jeg være helt ærlig mener jeg at der er brug for forstærkninger på alle forsvarspositioner....Johnson har ikke været overbevisende i den forgangne sæson og han bliver næppe bedre i de næste. Enrique har stort set ikke spillet og er også ved at komme op i alderen så ham mener jeg heller ikke vi kan regne med. Og Flanagan bør altså ikke vær førstevalg på venstre back. Hvis Agger er på vej væk hvad så med Skrtel, Coates og Toure som har været mindst lige så ringe??? Jeg mener kun vi skal beholde Sahko og nogle af de unge nu hvor BR åbenbart vil skille sig af med Agger. Skrtel og Sahko ligner hinanden alt for meget og bør ikke spille sammen så den ene af dem vil højst blive backup i den kommende sæson. Hvis Galatasaray er villige til at give en stor sum penge for Skrtel så skal vi sælge...

KOM SÅ BR og co.....gå efter nogle forsvarsspillere!!!!

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. jul, 2014 14:20

Poul E. skrev:Før vi ender med at blive "Arsenal Mach2" så synes jeg altså snart BR skal begynde at koncentrere kræfterne om at forstærke sidste sæsons achilleshæl....forsvaret!!!

Blot fordi vi sælger Suarez og måske Aspas er det jo ikke ensbetydende med at vi får plads til flere offensive spillere i startopstillingen.
Der bliver ved med at blive skrevet om angribere og offensive midtbanespillere der er på vej til Liverpool mens det i forsvaret drejer sig om Agger og Skrtel der måske skal ud og Lovren ind. Skal jeg være helt ærlig mener jeg at der er brug for forstærkninger på alle forsvarspositioner....Johnson har ikke været overbevisende i den forgangne sæson og han bliver næppe bedre i de næste. Enrique har stort set ikke spillet og er også ved at komme op i alderen så ham mener jeg heller ikke vi kan regne med. Og Flanagan bør altså ikke vær førstevalg på venstre back. Hvis Agger er på vej væk hvad så med Skrtel, Coates og Toure som har været mindst lige så ringe??? Jeg mener kun vi skal beholde Sahko og nogle af de unge nu hvor BR åbenbart vil skille sig af med Agger. Skrtel og Sahko ligner hinanden alt for meget og bør ikke spille sammen så den ene af dem vil højst blive backup i den kommende sæson. Hvis Galatasaray er villige til at give en stor sum penge for Skrtel så skal vi sælge...

KOM SÅ BR og co.....gå efter nogle forsvarsspillere!!!!
Jeg ved sku ikke om det var forsvarsspillerne, som var hele problemet i sidste sæson.
En målmand som ikke hjælper i feltet og mange offensive spillere der heller ikke var til stor hjælp i forsvaret, synes jeg var et lige så stort problem.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 07. jul, 2014 14:33

Poul E. skrev:Før vi ender med at blive "Arsenal Mach2" så synes jeg altså snart BR skal begynde at koncentrere kræfterne om at forstærke sidste sæsons achilleshæl....forsvaret!!!

Blot fordi vi sælger Suarez og måske Aspas er det jo ikke ensbetydende med at vi får plads til flere offensive spillere i startopstillingen.
Der bliver ved med at blive skrevet om angribere og offensive midtbanespillere der er på vej til Liverpool mens det i forsvaret drejer sig om Agger og Skrtel der måske skal ud og Lovren ind. Skal jeg være helt ærlig mener jeg at der er brug for forstærkninger på alle forsvarspositioner....Johnson har ikke været overbevisende i den forgangne sæson og han bliver næppe bedre i de næste. Enrique har stort set ikke spillet og er også ved at komme op i alderen så ham mener jeg heller ikke vi kan regne med. Og Flanagan bør altså ikke vær førstevalg på venstre back. Hvis Agger er på vej væk hvad så med Skrtel, Coates og Toure som har været mindst lige så ringe??? Jeg mener kun vi skal beholde Sahko og nogle af de unge nu hvor BR åbenbart vil skille sig af med Agger. Skrtel og Sahko ligner hinanden alt for meget og bør ikke spille sammen så den ene af dem vil højst blive backup i den kommende sæson. Hvis Galatasaray er villige til at give en stor sum penge for Skrtel så skal vi sælge...

KOM SÅ BR og co.....gå efter nogle forsvarsspillere!!!!
Jeg er ikke uenig i, at det vil være fornuftigt også at tænke defensivt i transfervinduet.

Men, vi får da plads i startopstillingen, når vi sælger Suarez? Og det er vel lige præcis hans plads, som vi alle er desperate efter at se udfyldt, så godt som muligt. Lallana kan umuligt være købt som Suarez' afløser, men snarere som konkurrence/alternativ til Coutinho, Sterling og Henderson. Lambert er helt sikkert købt som backup/alternativ til Sturridge.

Nu nævnes Origi og Markovic så. Den ene er slet ikke tiltænkt en rolle i LFC i den kommende sæson, mens den anden må antages at være endnu et alternativ til Sterling, Coutinho og nu Lallana. Altså stadig INGEN afløser til Suarez.

Derfor er det vel ikke underligt, at debatten fortsat kredser omkring offensive targets. Hvis vi ender med en spiller, som vi fans har tiltro til kan blive en acceptabel erstatning for Suarez, så fortager den værste panik sig forhåbentligt, og vi kan atter tænke mere rationelt.

I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.

I forhold til det defensive, så bliver kravet om en midterforsvarer først aktuelt, når Agger (eller Skrtel?) sælges. Indtil da har vi Agger, Skrtel, Sakho, Toure, Ilori og Wisdom (som havde en fantastik indflydelse på Derby's flotte sæson). På backpladserne håber jeg som dig, at vi får som minimum én forstærkning. Men Enrique er tilbage. Han var enormt savnet i anden halvdel af sidste sæson. Ikke fordi Flanno var dårlig. Han var forrygende. Men Johnson var ringe. Og det havde været rart at kunne bruge Flanno i stedet for Johnson. Og i forhold til indkøb på backpladserne må Rodgers foretage en øknomisk/sportslig cost-benefit analyse. Skal vi gå efter to spillere, der potentielt bør være startere (eksempelvis Moreno og Aurier) eller skal vi købe backups til de eksisterende (Bertrand og Yedlin).
Kloppite

yrsayrsa
Indlæg: 28
Tilmeldt: fredag, 26. aug, 2011 11:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yrsayrsa » mandag, 07. jul, 2014 14:39

Hvis vi køber Origi og Makovic, så mangler vi kun en venstre back. Vi skal også passe på ikke at få en kæmpe trup hvor en stor del er langt fra spilletid.

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » mandag, 07. jul, 2014 14:55

yrsayrsa skrev:Hvis vi køber Origi og Makovic, så mangler vi kun en venstre back. Vi skal også passe på ikke at få en kæmpe trup hvor en stor del er langt fra spilletid.
Men vi er jo langt fra klar, når man ser på kvaliteten. Markovic og Origi spædende spillere ja, men den ene ser ud til at tage tilbage på lån, og den er meget ung og usleben, og det er jo begrænset hvad han kan i sin første sæson i BPL. Er ked af at lyde som en Arsenal fan, men vi mangler proven signings, især taget i betragtning af de midler vi har til at gøre godt for.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » mandag, 07. jul, 2014 15:10

texy skrev: I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.

I forhold til det defensive, så bliver kravet om en midterforsvarer først aktuelt, når Agger (eller Skrtel?) sælges. Indtil da har vi Agger, Skrtel, Sakho, Toure, Ilori og Wisdom (som havde en fantastik indflydelse på Derby's flotte sæson). På backpladserne håber jeg som dig, at vi får som minimum én forstærkning. Men Enrique er tilbage. Han var enormt savnet i anden halvdel af sidste sæson. Ikke fordi Flanno var dårlig. Han var forrygende. Men Johnson var ringe. Og det havde været rart at kunne bruge Flanno i stedet for Johnson. Og i forhold til indkøb på backpladserne må Rodgers foretage en øknomisk/sportslig cost-benefit analyse. Skal vi gå efter to spillere, der potentielt bør være startere (eksempelvis Moreno og Aurier) eller skal vi købe backups til de eksisterende (Bertrand og Yedlin).
Enig i at vi ikke havde nok krudt at skyde med fra bænken i sidste sæson og at det er dejligt med flere og på papiret stærkere reserver end i sidste sæson. Som det ser ud nu synes jeg dog at vi både i forsvaret og på midtbanen har ALT for mange spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Hvad hjælper det at have masser af spillere til det centrale forsvar hvis ingen af dem er gode nok til at spille på et tophold i PL og CL??!! Hvis vi sælger Agger (hvad det ser ud til) så har vi 2 spillere (Sahko, Skrtel) hvis eneste forskel er hvilket ben der er det foretrukne og en flok spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Bevares...Wisdom, Kelly og Ilori har alle talent, men mener ikke de er helt klar til startopstillingen endnu....kun i de mindre kampe kan de benyttes..

Besvar