Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 10. jul, 2014 15:24

texy skrev:Jeg håber for Guds skyld, at der overhovedet intet hold er i rygterne om Bony. Jeg kan simpelthen ikke se ham passe ind i vores spil. Han er alt for stationær og ikke specielt hurtig.

James Pearce kan berolige dig en smule formentlig.
"I know Rodgers rates Davies so I'm not surprised by that link but I'm not aware that Liverpool are planning a bid for him. I've not heard anything on Bony."

Hans formodning om hvad Suarez-pengene skal gå til vil nok skuffe dem som måtte drømme om den helt store verdensklassefisk.
"The cash will certainly be reinvested into the squad but I think two or three £20m plus signings are more likely than spending the fee on one big name.
Rodgers is certainly after another striker. He wants 4. With Suarez gone and Aspas on his way, he only has Sturridge, Lambert and Borini."


Og hans analyse af hele Lovren-sagen.
"Yes, there are alternatives to Lovren but he remains Liverpool's No 1 defensive target.
The manager believes the Croatian would be the leader and the organiser the Reds' backline was missing last season.
I know eyebrows have been raised at the size of the fee considering that the Reds had a bid of around £20m rejected by Southampton last week.
But Liverpool have done their homework on him and believe he's exactly what's needed.

With Lovren having made it clear he wants to come to Anfield I still expect that deal to happen."

Han svarer på mange flere spørgsmål her lige nu: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ws-7397258

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 10. jul, 2014 16:33

mawope skrev: "The cash will certainly be reinvested into the squad but I think two or three £20m plus signings are more likely than spending the fee on one big name."
Efter min mening den helt forkerte måde at bruge Suarez millionerne på. Jeg så langt hellere at vi brugte £40-50m på en signing og £20-30m på en anden, end at bruge £20m fire gange på spillere der ligesom Lallana ikke forstærker os specielt, men da absolut er gode spillere. Specielt når vi allerede ser ud til at bruge af vores "eget" transferbudget til disse spillere, primært selvfølgelig Lallana og tilsyneladende Markovic. Jeg er dog helt vild med Markovic, så jeg håber vi får hevet ham hjem, men han kan altså ikke bringe os tættere på City allerede næste år.

På togt i Tyskland Brendan! Reus og Richardo Rodriguez!
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 10. jul, 2014 16:55

Han siger endvidere at Bertrand ikke kommer http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ws-7397258
Suarez appel gik i øvrigt ikke igennem
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 10. jul, 2014 18:44

sjampen skrev:
mawope skrev: "The cash will certainly be reinvested into the squad but I think two or three £20m plus signings are more likely than spending the fee on one big name."
Efter min mening den helt forkerte måde at bruge Suarez millionerne på. Jeg så langt hellere at vi brugte £40-50m på en signing og £20-30m på en anden, end at bruge £20m fire gange på spillere der ligesom Lallana ikke forstærker os specielt, men da absolut er gode spillere. Specielt når vi allerede ser ud til at bruge af vores "eget" transferbudget til disse spillere, primært selvfølgelig Lallana og tilsyneladende Markovic. Jeg er dog helt vild med Markovic, så jeg håber vi får hevet ham hjem, men han kan altså ikke bringe os tættere på City allerede næste år.

På togt i Tyskland Brendan! Reus og Richardo Rodriguez!
Enig, der skal altså forstærkes i kæderne, de kan i det mindste forsøge at hente store navne, nogen af de navne vi bliver sat i forbindelse med er jo til midterklubberne og burde ikke være nogen vi kigger på.
Billede

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » torsdag, 10. jul, 2014 19:24

Er jeg den eneste der er urolig over de spillere vi har hentet , plus de navne vi bliver linket til ?
Har virkelig svært ved at se os kæmpe med om et mesterskab , hvis man kun henter unge spillere , og navne som Lallana og Lambert ..
Brug dog 40-50 millioner på et kæmpe navn , som Ozil , Sanchez , Costa osv ...
Har svært ved at se hvem der skal overtage fra Suarez Pt .
Eller når de to nye formentlig dukker op i de kommende dage .
Ved godt vinduet ikke er lukket .
Men der vil være brugt i nærheden af 75 millioner pund uden et decideret stort navn er kommet ind af døren .
Er bange for vi laver en Tottenham , og sløser en helvede masse penge væk på udmærkede spillere, men ingen i verdensklasse

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » torsdag, 10. jul, 2014 19:34

Salle skrev:Er jeg den eneste der er urolig over de spillere vi har hentet , plus de navne vi bliver linket til ?
Har virkelig svært ved at se os kæmpe med om et mesterskab , hvis man kun henter unge spillere , og navne som Lallana og Lambert ..
Brug dog 40-50 millioner på et kæmpe navn , som Ozil , Sanchez , Costa osv ...
Har svært ved at se hvem der skal overtage fra Suarez Pt .
Eller når de to nye formentlig dukker op i de kommende dage .
Ved godt vinduet ikke er lukket .
Men der vil være brugt i nærheden af 75 millioner pund uden et decideret stort navn er kommet ind af døren .
Er bange for vi laver en Tottenham , og sløser en helvede masse penge væk på udmærkede spillere, men ingen i verdensklasse
Tror du bare, at det så nemt som ingenting at hente en om Özil, Sanchez el. Costa?

Jeg er ked af at bruge dig som eksempel, Salle, men folk har bare enorme forventninger til, hvad der er realistisk. Jeg er sikker på, at hvis en af de navne - eller andre spillere af samme kaliber - blev ledige, så ville Brendan gå efter dem; præcis som han også gjorde med Sanchez, der fravalgte Liverpool for Arsenal.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Hr. Drejer
Indlæg: 13765
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. jul, 2014 19:44

Spurs sidste sæson er selvfølgelig skrækscenariet. Ifølge Pearce var problemet i Spurs ikke antallet af spillere, men kvaliteten af dem. Jeg føler lidt, at de unge spillere vi har hente, Can og Markovic, er to talenter, men på et højere niveau end eksempelvis Alberto. Lallana kender vi fra PL, hvor han har haft en god sæson.

Jeg er tvivlende over, om vi skal hente en direkte erstatning, eller sprede pengene over toptalenter. Rodgers har vist at han formår at gør talenter dygtigere, se bare Hendo, Sterling, Flanno og Allen. Måske er tanken at de mål Suarez scorede i sidste sæson, skal spredes ud på flere spillere. Ifølge Pearce, skal vi forvente flere spillere omkring £20 M., end en marquee signing.

Pearce: http://liverpool.no/Nyheter/Pearce-om-transfers.aspx
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 10. jul, 2014 21:33

TomViolence skrev: Tror du bare, at det så nemt som ingenting at hente en om Özil, Sanchez el. Costa?

Jeg er ked af at bruge dig som eksempel, Salle, men folk har bare enorme forventninger til, hvad der er realistisk. Jeg er sikker på, at hvis en af de navne - eller andre spillere af samme kaliber - blev ledige, så ville Brendan gå efter dem; præcis som han også gjorde med Sanchez, der fravalgte Liverpool for Arsenal.
Di Maria, Cuadrado, Lavezzi. Du nævner selv Sanchez og Diego Costa, teknisk set vel også Suarez. Nej der har så sandelig ikke været rygter om nogle klassespillere der vil væk fra deres klubber. Nu kan vi naturligvis ikke købe Suarez og vi blev slået i kampen om Sanchez(Men derfor er det vel stadig et nederlag?) men der er i år, præcist ligesom alle andre år, klassespillere tilgængelige.
Vores problem er at vi er nærige, for vi har ved gud fået en mulighed for at forbedre os. Vi plejer ikke at have pengene, det har vi fået med Suarez' salg. Vi plejer ikke at have CL, det har vi i år. Vi har nu fået en ro på klubbens trænerbænk, tilmed med et rigtig spændende projekt og bevis for gode resultater(omend kun i år) og spillerudvikling.

Derudover kunne man jo også vælge at argumentere for at Liverpool ikke henter spillere der er tilgængelige, men spillere de vil have, specielt nu hvor vi får 75m muskler at spille med. Det er meget muligt klubben eller spilleren vælger at sige nej, men hvis vi smider et bud afsted på 50m på Reus, James Rodriguez eller hvem du ellers mener er så uopnåelige, og tilbyder dem 75% af hvad Suarez fik i løn, så bliver de sq nok nød til at overveje det. Og i det tænkte scenarie har vi ikke engang brugt hele profitten fra Suarez, så der er mulighed for at reagere på et afslag. Jeg må indrømme jeg synes det andet bræk er et åbenlyst tegn på en taberattitude, og hvis Brendan vælger den vej, så ryger vi ligeså hurtigt væk fra vores 2. plads som vi tog den. Og det skulle jo altså gerne gå den anden vej.

Så kan det godt være vi får afslag, men jeg synes det er decideret skræmmende at vi måske ikke starter ud, men i hvert fald ufattelig hurtigt ender på hylden med Ryan Bertrand, Wilfried Bony og Huntelaar. Ikke ligefrem indkøb der bringer os tættere på Citys førsteplads. Derudover kan man sige om Origi og Markovic at de fra næste sæson ikke bringer os væsentlig tættere på City, selvom det selvfølgelig er den slags køb vi skal være ufattelig vågne og dygtige omkring. Det er klart at i transfervinduer som vi har haft tidligere uden CL og uden et Suarez salg er det den type spillere vi må gå efter, helt fair, specielt med vores succes med at finde de her "lottokuponer" eller "småkasserede" spillere og udvikle dem til Coutinho og Sturridge. Det er klart at vores styrke igennem de næste par år skal komme fra at spotte og videreudvikle talenter som Sterling, Cou, Markovic, Origi. Men ikke nu, hvor vi omend ikke får 4 esser fra dealeren, men i hvert fald skal formå at vente det negative i et salg af verdens 3. bedste fodboldspiller, til en overall forbedring af holdet. Og forhåbentlig ikke i for mange sæsoner, det skulle jo gerne ende med at om nogle sæsoner så vrimler internettet med desperate verdensklassespillere der trygler deres klub om at acceptere Liverpools bud så de kan spille med om PL, FA cuppen og CL .
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 10. jul, 2014 22:08

kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg er over at sanchez valgte arsenal frem for os..

vi var det bedst spillende hold sidste sæson
det mest offensive hold
vi bankede arsenal sønder og sammen
vi sluttede højere end arsenal.

hvorfor vælge arsenal frem for en historisk klub som liverpool?

london? skal der virkelig ikke mere til at lokke store spillere til end en stor by med gode indkøbs muligheder til
deres koner ?

kenn1204
Indlæg: 72
Tilmeldt: søndag, 01. maj, 2011 18:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kenn1204 » torsdag, 10. jul, 2014 22:19

Får sikkert slag for dette, men kan sgu ikke lade være.
Jeg synes sgu vores kære klub agerer for langsomt når de er i "kamp" om en spiller. Jeg spørger fordi jeg ikke ved det, men hvilke stadier skal et forhandlingsforløb igennem før det udmønter sig i et egentligt bud? Jeg synes flere gange vi har oplevet at en anden klub er kommet ind fra højre og har lukket en handel lynhurtigt?? Eller tager jeg fejl?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 10. jul, 2014 22:20

sjampen skrev:
TomViolence skrev: Tror du bare, at det så nemt som ingenting at hente en om Özil, Sanchez el. Costa?

Jeg er ked af at bruge dig som eksempel, Salle, men folk har bare enorme forventninger til, hvad der er realistisk. Jeg er sikker på, at hvis en af de navne - eller andre spillere af samme kaliber - blev ledige, så ville Brendan gå efter dem; præcis som han også gjorde med Sanchez, der fravalgte Liverpool for Arsenal.
Di Maria, Cuadrado, Lavezzi. Du nævner selv Sanchez og Diego Costa, teknisk set vel også Suarez. Nej der har så sandelig ikke været rygter om nogle klassespillere der vil væk fra deres klubber. Nu kan vi naturligvis ikke købe Suarez og vi blev slået i kampen om Sanchez(Men derfor er det vel stadig et nederlag?) men der er i år, præcist ligesom alle andre år, klassespillere tilgængelige.
Vores problem er at vi er nærige, for vi har ved gud fået en mulighed for at forbedre os. Vi plejer ikke at have pengene, det har vi fået med Suarez' salg. Vi plejer ikke at have CL, det har vi i år. Vi har nu fået en ro på klubbens trænerbænk, tilmed med et rigtig spændende projekt og bevis for gode resultater(omend kun i år) og spillerudvikling.

Derudover kunne man jo også vælge at argumentere for at Liverpool ikke henter spillere der er tilgængelige, men spillere de vil have, specielt nu hvor vi får 75m muskler at spille med. Det er meget muligt klubben eller spilleren vælger at sige nej, men hvis vi smider et bud afsted på 50m på Reus, James Rodriguez eller hvem du ellers mener er så uopnåelige, og tilbyder dem 75% af hvad Suarez fik i løn, så bliver de sq nok nød til at overveje det. Og i det tænkte scenarie har vi ikke engang brugt hele profitten fra Suarez, så der er mulighed for at reagere på et afslag. Jeg må indrømme jeg synes det andet bræk er et åbenlyst tegn på en taberattitude, og hvis Brendan vælger den vej, så ryger vi ligeså hurtigt væk fra vores 2. plads som vi tog den. Og det skulle jo altså gerne gå den anden vej.

Så kan det godt være vi får afslag, men jeg synes det er decideret skræmmende at vi måske ikke starter ud, men i hvert fald ufattelig hurtigt ender på hylden med Ryan Bertrand, Wilfried Bony og Huntelaar. Ikke ligefrem indkøb der bringer os tættere på Citys førsteplads. Derudover kan man sige om Origi og Markovic at de fra næste sæson ikke bringer os væsentlig tættere på City, selvom det selvfølgelig er den slags køb vi skal være ufattelig vågne og dygtige omkring. Det er klart at i transfervinduer som vi har haft tidligere uden CL og uden et Suarez salg er det den type spillere vi må gå efter, helt fair, specielt med vores succes med at finde de her "lottokuponer" eller "småkasserede" spillere og udvikle dem til Coutinho og Sturridge. Det er klart at vores styrke igennem de næste par år skal komme fra at spotte og videreudvikle talenter som Sterling, Cou, Markovic, Origi. Men ikke nu, hvor vi omend ikke får 4 esser fra dealeren, men i hvert fald skal formå at vente det negative i et salg af verdens 3. bedste fodboldspiller, til en overall forbedring af holdet. Og forhåbentlig ikke i for mange sæsoner, det skulle jo gerne ende med at om nogle sæsoner så vrimler internettet med desperate verdensklassespillere der trygler deres klub om at acceptere Liverpools bud så de kan spille med om PL, FA cuppen og CL .
Du rammer hovedet på sømmet for mig.

Fint nok med Origi og Markovic. Men kombineret med Sterling, Coutinho, Henderson, Sturridge og Ibe, der alle stadig er mere eller mindre unge, så må det være nok til at dækker den offensive fremtid. Skal der købes mere offensivt, så skal det være møntet på nutiden. Derfor kan jeg også godt leve med at smide et forholdsvis højt beløb efter en spiller på 30-31 år, så længe det er en spiller, der med det samme kan forbedre det holde vi har nu uden Suarez.

Unge eller yngre spillere, der falder i den kategori inkluderer: Reus, James og måske Di Maria.

Ældre spillere, der falder i den kategori inkluderer: Robben, Ribery, Tevez, Cavani, Falcao, Toure og Zlatan.

Er de ikke til salg? Det ved vi sgu ikke, før vi lægger et bud, der lægges mærke til.

Jeg savner ambitioner i transfermarkedet, nu hvor vi har midler og CL. Arsenal har lige hentet Sanchez i Barca og prøver nu med Khedira i Real. Man Utd prøver med Hummels i Dortmund og Di Maria i Real Madrid. Sat lidt på spidsen prøver vi til sammenligning med Davis og Bony i Swansea. Det transferprojekt har jeg svært ved at tro på i forhold til at spille med om titler.

Så hellere smide £50m efter Neuer i Bayern. Han ville sgu gøre en forskel!
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 10. jul, 2014 22:31

I konkluderer usædvanligt meget, relativt tidligt i vinduet. Ro på. Og fordi noget ikke er i rygtemøllen, så kan det godt ske at der foregår ting i kulisserne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5691
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. jul, 2014 22:36

Jesper skrev:I konkluderer usædvanligt meget, relativt tidligt i vinduet. Ro på. Og fordi noget ikke er i rygtemøllen, så kan det godt ske at der foregår ting i kulisserne.
Ja det må man håbe, for ellers ser sku skidt ud.
Frygter lidt det bliver som i de sidste to transfervinduer, vi linkes til en masse og ender ud par virkelig triste handler eller ingenting.

Oomph242
Indlæg: 5691
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. jul, 2014 22:44

pommelfeen skrev:kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg er over at sanchez valgte arsenal frem for os..

vi var det bedst spillende hold sidste sæson
det mest offensive hold
vi bankede arsenal sønder og sammen
vi sluttede højere end arsenal.

hvorfor vælge arsenal frem for en historisk klub som liverpool?

london? skal der virkelig ikke mere til at lokke store spillere til end en stor by med gode indkøbs muligheder til
deres koner ?

Vi har mistet Suarez
Hos Arsenal er der næsten garanti for CL deltagelse hvert år
Arsenal sluttede 4 og vandt en titel
Arsenal har muligvis tilbudt højere løn
Og London selvfølgelig

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » torsdag, 10. jul, 2014 22:44

Hvad er der galt med nogle af jer? :lol:

"Smid 50 mio pund efter Neuer", "Vi er for nærige". Behøver jeg virkelig argumentere, hvorfor Neuer ikke lige har lyst til at skifte til Liverpool, når han spiller i Bayern og spiller om samtlige titler hver sæson?

Problemet er hverken, at vi er for nærige eller at vi er for uambitiøse.

Liverpool kan simpelthen ikke tiltrække store spillere endnu. Det kræver, at vi - ligesom Arsenal - har fast Champions League-deltagelse, kæmper om PrL-trofæet hver sæson. Desuden har Brendan Rodgers ikke et så godt navn i mange spilleres øjne som fx Wenger eller Mourinho. Og så hjælper det absolut heller ikke, at vi sælger Suárez, som er vores ubestridt største stjerne.

Spillerne, vi går og drømmer om, er bare ikke tilgængelige. Rodgers gik jo efter Sanchez, så meget det var muligt, men Sanchez valgte det "sikre valg". Det forstår man jo et eller andet sted godt, hvis forsøger at tænke en anelse objektivt i et øjeblik.
Senest rettet af TomViolence torsdag, 10. jul, 2014 22:46, rettet i alt 1 gang.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar