Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ynwa-23 » fredag, 11. jul, 2014 01:39

LFC-Aaby skrev:
Ynwa-23 skrev:
Alonso skrev:Liverpool also retain an interest in his Swansea team-mate Wilfried Bony but the ECHO understands he is one of a number of strikers under consideration as the club prepares for life after Luis Suarez.

Echo afviser altså ikke, at vi har interesse i Wilfried Bony.

Det mest interessante i artiklen er dog, at vi håber på at sende Iago Aspas til Sevilla som en del af betalingen for Alberto Moreno.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... go-7406240

Håbløst med Bony, håber og tror heler ikke han er aktuel, aspas til sevilla, også et indkøb af Tevez, han kunne virkeligt være spilleren der kan være afgørende, en spiller som hulk er han helt umuligt at få fat på ? Tænker vi har pengene nu, til at købe ham. og han bliver vel ikke i Rusland for evigt ?
Jeg forstår bare ikke hvordan nogen kan finde på at nævne Hulk. Han er nok den af alle spillere jeg mindst ønsker. Synes virkelig han er ringe.
Som Joey Barton tweetede under VM:
Ja han er normal en "vis" mand ham Joey ;)

Har ærligt ikke set manden spille for zenit i den russiske liga, hvorfor jeg ikke ved hvorledes han præsterer i denne, men de gange jeg har set ham spille i EL , specielt i de to kampe zenit havde imod LFC, og ikke mindst fra hans tid i porto ser jeg ham som en klar forstærkning til vores offensiv - specielt nu efter Suarez nok er væk. IMO er han klasser over både Lambert/Aspas/Borini.
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » fredag, 11. jul, 2014 07:44

texy skrev:[Du rammer hovedet på sømmet for mig.

Fint nok med Origi og Markovic. Men kombineret med Sterling, Coutinho, Henderson, Sturridge og Ibe, der alle stadig er mere eller mindre unge, så må det være nok til at dækker den offensive fremtid. Skal der købes mere offensivt, så skal det være møntet på nutiden. Derfor kan jeg også godt leve med at smide et forholdsvis højt beløb efter en spiller på 30-31 år, så længe det er en spiller, der med det samme kan forbedre det holde vi har nu uden Suarez.

Unge eller yngre spillere, der falder i den kategori inkluderer: Reus, James og måske Di Maria.

Ældre spillere, der falder i den kategori inkluderer: Robben, Ribery, Tevez, Cavani, Falcao, Toure og Zlatan.

Er de ikke til salg? Det ved vi sgu ikke, før vi lægger et bud, der lægges mærke til.

Jeg savner ambitioner i transfermarkedet, nu hvor vi har midler og CL. Arsenal har lige hentet Sanchez i Barca og prøver nu med Khedira i Real. Man Utd prøver med Hummels i Dortmund og Di Maria i Real Madrid. Sat lidt på spidsen prøver vi til sammenligning med Davis og Bony i Swansea. Det transferprojekt har jeg svært ved at tro på i forhold til at spille med om titler.

Så hellere smide £50m efter Neuer i Bayern. Han ville sgu gøre en forskel!
Supergodt indlæg Texy!! Jeg kunne ikke være mere enig! Selvfølgelig er det vigtigt at få fat på nogle af de største talenter i verden, men når vi højst sandsynligt mister vores allerbedste spiller (Suarez) og vort forsvar trænger til en overhaling så hjælper det altså ikke noget at gå ud og købe talenter i flæng (primært til den offensive del af holdet) i stedet for at købe erfarne klassespillere.
Og får vi ikke solgt nogle af alle de spillere vi nu får i overskud så står vi med en alt for stor trup af ikke brugbare spillere vi skal betale dyre lønninger til.

Jeg gad godt se klubben satse lidt mere og byde på spillere som Varane (både ung, stærk og erfaren!) og Di Maria i Real Madrid og Hummels i Dortmund....får vi et nej der....så må vi videre, men det skal dælme prøves før vi går ned på "næste hylde"!!!

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » fredag, 11. jul, 2014 09:03

Poul E. skrev:
texy skrev:[Du rammer hovedet på sømmet for mig.

Fint nok med Origi og Markovic. Men kombineret med Sterling, Coutinho, Henderson, Sturridge og Ibe, der alle stadig er mere eller mindre unge, så må det være nok til at dækker den offensive fremtid. Skal der købes mere offensivt, så skal det være møntet på nutiden. Derfor kan jeg også godt leve med at smide et forholdsvis højt beløb efter en spiller på 30-31 år, så længe det er en spiller, der med det samme kan forbedre det holde vi har nu uden Suarez.

Unge eller yngre spillere, der falder i den kategori inkluderer: Reus, James og måske Di Maria.

Ældre spillere, der falder i den kategori inkluderer: Robben, Ribery, Tevez, Cavani, Falcao, Toure og Zlatan.

Er de ikke til salg? Det ved vi sgu ikke, før vi lægger et bud, der lægges mærke til.

Jeg savner ambitioner i transfermarkedet, nu hvor vi har midler og CL. Arsenal har lige hentet Sanchez i Barca og prøver nu med Khedira i Real. Man Utd prøver med Hummels i Dortmund og Di Maria i Real Madrid. Sat lidt på spidsen prøver vi til sammenligning med Davis og Bony i Swansea. Det transferprojekt har jeg svært ved at tro på i forhold til at spille med om titler.

Så hellere smide £50m efter Neuer i Bayern. Han ville sgu gøre en forskel!
Supergodt indlæg Texy!! Jeg kunne ikke være mere enig! Selvfølgelig er det vigtigt at få fat på nogle af de største talenter i verden, men når vi højst sandsynligt mister vores allerbedste spiller (Suarez) og vort forsvar trænger til en overhaling så hjælper det altså ikke noget at gå ud og købe talenter i flæng (primært til den offensive del af holdet) i stedet for at købe erfarne klassespillere.
Og får vi ikke solgt nogle af alle de spillere vi nu får i overskud så står vi med en alt for stor trup af ikke brugbare spillere vi skal betale dyre lønninger til.

Jeg gad godt se klubben satse lidt mere og byde på spillere som Varane (både ung, stærk og erfaren!) og Di Maria i Real Madrid og Hummels i Dortmund....får vi et nej der....så må vi videre, men det skal dælme prøves før vi går ned på "næste hylde"!!!
Fuldstændig enig i jer begge, nu er vi endelig kommet i CL igen, så ender det med at vi mister vi klart bedste spiller UDEN at hive et andet kæmpe stort navn ind, det er virkelig uambitiøst og signal værdien i dette i forhold til vores konkurrenter i top 6 indikerer, at vi godt kan leve med ikke at komme i top 4 næste sæson. Det mener jeg ihvertfald.

Kom nu med den kæmpe signing altså, det kan simpelthen ikke være rigtigt!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 11. jul, 2014 09:09

Der kommer ikke noget stjerne køb. Bliv glædeligt overrasket hvis det skulle ske, men drop skuffelsen på forhånd. Det vil være fedt hvis det skete men jeg tror ikke på det. Det er ikke klubbens stil.

Personligt er jeg ikke så lunken overfor Bony som stort set alle andre. Han er en meget kraftfuld og målfarlig spiller. Måske ikke så arbejdsom som BR kunne ønske sig men det kan han jo lære ham så. Til en pris på de 19 mio£ der nævnes som frikøbsklausul synes jeg det vil være et fint køb.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 11. jul, 2014 09:54

Emmy skrev:Der kommer ikke noget stjerne køb. Bliv glædeligt overrasket hvis det skulle ske, men drop skuffelsen på forhånd. Det vil være fedt hvis det skete men jeg tror ikke på det. Det er ikke klubbens stil.

Personligt er jeg ikke så lunken overfor Bony som stort set alle andre. Han er en meget kraftfuld og målfarlig spiller. Måske ikke så arbejdsom som BR kunne ønske sig men det kan han jo lære ham så. Til en pris på de 19 mio£ der nævnes som frikøbsklausul synes jeg det vil være et fint køb.
Jeg tror de styrker bredden lidt mere. Der kommer en angriber mere. Venstre back. Midterforsvarer. Og måske en kant mere. Henderson og Allens fremtid ligger centralt i banen tror jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » fredag, 11. jul, 2014 10:05

Kelly skrev:
Emmy skrev:Der kommer ikke noget stjerne køb. Bliv glædeligt overrasket hvis det skulle ske, men drop skuffelsen på forhånd. Det vil være fedt hvis det skete men jeg tror ikke på det. Det er ikke klubbens stil.

Personligt er jeg ikke så lunken overfor Bony som stort set alle andre. Han er en meget kraftfuld og målfarlig spiller. Måske ikke så arbejdsom som BR kunne ønske sig men det kan han jo lære ham så. Til en pris på de 19 mio£ der nævnes som frikøbsklausul synes jeg det vil være et fint køb.
Jeg tror de styrker bredden lidt mere. Der kommer en angriber mere. Venstre back. Midterforsvarer. Og måske en kant mere. Henderson og Allens fremtid ligger centralt i banen tror jeg.
CB: Lovren
VB: Moreno
Kant: Shaqiri og/eller Markovic
Angriber: ??
YNWA

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » fredag, 11. jul, 2014 11:34

Jeg ved ikke meget om ham udover at han nok ikke er billig, men kunne James Rodriguez være en mulighed.
Kan vi hamle op med Monaco og er han til at betale og her tænker jeg både løn og pris.
Er der nogen der kender noget til ham ud over hvad vi alle har set til vm.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 11. jul, 2014 11:36

rnh skrev:Jeg ved ikke meget om ham udover at han nok ikke er billig, men kunne James Rodriguez være en mulighed.
Kan vi hamle op med Monaco og er han til at betale og her tænker jeg både løn og pris.
Er der nogen der kender noget til ham ud over hvad vi alle har set til vm.
Vi får ham aldrig. Videre.

For at snakke om spillere vi aldrig får så havde man da håbet den her kom fra nogle mere pålidelige kilder:

Callum Wright ‏@_CallumMWright 10m
NEWS: #LFC did not want Sanchez in Suarez deal. They heard positive signs about the availabilty of Marco Reus from BVB for €35m [Reich]
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » fredag, 11. jul, 2014 11:51

Kunne være sjovt og se hvad folk tænkte om vores startopstilling til næste sæson :D . Både en realistisk startopstilling og en hvor man har lov at drømme ( med begrænsninger).
Mit bud:

Realistiske: 4-2-3-1

Mignolet

Johnson - Skrtel - Lovren - Moreno

Gerrard
Henderson

Sterling - Markovich/Coutinho(Skiftes) - Lallana

Sturridge

Håber: 4-2-3-1 (med frie pladser foran)

Valdez eller Lloris

Johnson - Lovren - Sakho - Moreno

Gerrard - Kroos

Sterling - Lallana - Reus (Glipper Reus hedder den Rodriquez fra Monaco)

Sturridge

Drømmen kunne også være at ændre formation til f.eks. 4-2-2-2 købe en angriber f.eks. Falcao, Benzema, Cavani og så spille med to angribere.

Give gerne feedback og kom med jeres bud :)

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » fredag, 11. jul, 2014 11:58

jacob-vig skrev:Kunne være sjovt og se hvad folk tænkte om vores startopstilling til næste sæson :D . Både en realistisk startopstilling og en hvor man har lov at drømme ( med begrænsninger).
Mit bud:

Realistiske: 4-2-3-1

Mignolet

Johnson - Skrtel - Lovren - Moreno

Gerrard
Henderson

Sterling - Markovich/Coutinho(Skiftes) - Lallana

Sturridge

Håber: 4-2-3-1 (med frie pladser foran)

Valdez eller Lloris

Johnson - Lovren - Sakho - Moreno

Gerrard - Kroos

Sterling - Lallana - Reus (Glipper Reus hedder den Rodriquez fra Monaco)

Sturridge

Drømmen kunne også være at ændre formation til f.eks. 4-2-2-2 købe en angriber f.eks. Falcao, Benzema, Cavani og så spille med to angribere.

Give gerne feedback og kom med jeres bud :)
Valdes passer ikke ind i strategien omkring indkøb, og Lloris har lige forlænget med Spurs. Kroos er stort set allerede i Real Madrid, og kan heller ikke se, hvorfor han skulle have interesse i at komme til Liverpool, desværre.
YNWA

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » fredag, 11. jul, 2014 13:00

Puha jeg er meget delt omkring Suarez. Personligt hader jeg ham pt. Og synes det er røv mange penge, at få for ham. Samtidig er resten af de gode angribere i verden mere eller mindre "sat", jeg tror ikke det kan lade sig gøre, at få en angriber fra øverste hylde. Benz er formentlig det bedste bud, hvis Real henter Falcao. Ellers smutter Benz ikke.

Jeg synes Bony er en fremragende spiller. Men ja, han er "kun" fra 2 hylde/3 hylde. Han vil på ingen måde kunne fylde hullet ud efter Suarez. Men jeg tror helt ærligt ikke, at vi kan skaffe en, som kan det.

Her kommer det så - I min optik burde det ikke være nødvendigt at score 100 mål for at vinde PL. Bony kan i og for sig være god nok, hvis han score 20 mål i PL, måske kan vi endda nøjes med 15. Lallana skal nok score flere mål end Cou gjorde sidste sæson og tror også Cou vil være endnu bedre i denne sæson.

Vores problem var uden tvivl, at der blev lukket for mange mål ind og mange dumme mål. 50 mål er ganske enkelt for meget til at tophold. For mig er det vigtige vi får styr på defensiven. Kan vi lukke 15 mål mindre ind (som er et MUST) så burde vi kunne undvære de 15 mål i den anden ende. Ergo skal resten af holdet holde niveau i angrebet og den/de nye offensive spiller skal "kun" score 16 mål, for at tangere sidste år.

DET ER FORSVARET SOM ER ET PROBLEM!!!!

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » fredag, 11. jul, 2014 13:02

Dortmund-stjernen Marco Reus er rasende på FC Barcelona grundet det nært forestående køb af Luis Suarez. Den tyske offensivspiller afviste Manchester United for et skifte til de spanske vicemestre, men denne handel er nu øjensynligt gået i vasken. - Express.

HVAD VENTER I PÅ LFC.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 11. jul, 2014 13:08

Link?

JEG VIL OGSÅ RÅBE I SIDSTE SÆTNING I MIT INDLÆG!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 11. jul, 2014 13:09

KØB REUS!!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 11. jul, 2014 13:16

HVEM HAR TAGET OPVASKEN :laughin:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar