Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Rosales » onsdag, 16. jul, 2014 16:15

Jesper skrev:Jeg bruger ikke selv Twitter, men en ven har skrevet at en journalist fra BT sport skriver at vi HAR givet et bud på Reus. Er der nogle herinde der kan bekræfte de tweets? BT sport er vel forholdsvis pålidelige...
Det er ikke Klæstrup, Crone, Fjeldgård eller Queshri. lige dem jeg kendte fra BT. De har heller ikke retweeted noget. Er din ven sikker på det er en BT journalist?

EDIT: det er heller ikk': twitter.com/BTSporten

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 16. jul, 2014 16:19

Rosales skrev:
Jesper skrev:Jeg bruger ikke selv Twitter, men en ven har skrevet at en journalist fra BT sport skriver at vi HAR givet et bud på Reus. Er der nogle herinde der kan bekræfte de tweets? BT sport er vel forholdsvis pålidelige...
Det er ikke Klæstrup, Crone, Fjeldgård eller Queshri. lige dem jeg kendte fra BT. De har heller ikke retweeted noget. Er din ven sikker på det er en BT journalist?

EDIT: det er heller ikk': twitter.com/BTSporten
Det fra den engelske BT sport.
Edit: fra en Sarah Webster
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 16. jul, 2014 17:04

Værsgo:

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » onsdag, 16. jul, 2014 17:05

JudgeStudge skrev:Værsgo:

Let it be true!
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » onsdag, 16. jul, 2014 17:17

JudgeStudge skrev:Værsgo:

den gode gamle transfer roller coaster
tør man håbe?
man begynder at håbe
...og man bliver skuffet

håber dog ikke, udfaldet bliver sådan denne gang, for ham her kan ændre ALT

EDIT: jeg var inde på twitter kontoen og alle kommentar sagde det var en fake account

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 16. jul, 2014 17:42

Jeg forholder mig skam heller ikke til "hendes" troværdighed eller mangel på samme. Jeg postede blot hendes tweet, fordi folk spurgte ind til det. Som det er nu, så lever Reus-rygtet udelukkende på baggrund af tweets og det er også derigennem, at det har fundet vej til mediernes rygtebørs.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 19:16

Kom lige i tanke om vi har brug for en ny frisparks ekspert.

Lidt ud over gerrard gerne i disse dage.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » onsdag, 16. jul, 2014 19:26

lambert er ret udmærket til at sparke frispark men ja det ville da være lækkert med en rigtig dygtig skytte udover gerrard
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » onsdag, 16. jul, 2014 19:37

jensemand skrev:lambert er ret udmærket til at sparke frispark men ja det ville da være lækkert med en rigtig dygtig skytte udover gerrard
han kan da ikke tage dem fra bænken? ;)
Jeg har set Coutinho score et par frispark for espanyol og Inter. hvis han nu bare kunne finde de skudstøvler frem igen

https://www.youtube.com/watch?v=lfx5YRv7IIs

https://www.youtube.com/watch?v=sjLPMaVYe1Q

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » onsdag, 16. jul, 2014 19:42

næh men nu er det jo heller ikke sikkert han er fast inventar på bænken ;) tror rodgers har større planer med ham end som så
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » onsdag, 16. jul, 2014 20:52

Rygterne om Reus er selvfølgelig dejlige og viser ambition. Jeg kan kun se united være en direkte trussel i handlen (og måske PSG).

Reus er udentvivl en fantastisk spiller, der ville gå direkte ind på holdkortet. Jeg mener 8 spillere til de forreste 4 pladser er optimalt.
Med Lambert, Sturridge, Borini, Coutinho, Lallana, Sterling, Larkovic og til dels Ibe og Suso, så kan det skabe lidt (for meget) kamp om pladserne, til trods for en sæson med mange kampe.

---------- Sturridge ---------
(Lambert)
Reus --- Sterling --- Larkovic
(Lallana) - (Coutinho) - (Borini)

Overstående viser et set-up med en enorm dynamik og fleksibilitet, hvor spillerne sagtens kan placeres på andre positioner.
Det er folk der kan ændre kampe fra bænken af og en stærk offensiv 2.kæde som nok er den stærkeste i min tid som fan.

Let it come true.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » onsdag, 16. jul, 2014 22:29

Det første jeg overhovedet gør, HVIS vi henter Reus er, at købe den nye hjemmebanetrøje med hans navn og nummer.
YNWA

mrwhiskey
Indlæg: 97
Tilmeldt: onsdag, 22. aug, 2012 18:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mrwhiskey » onsdag, 16. jul, 2014 22:36

Jeg læste på twitter at der ikke skulle være en journalist ansat med navnet Sarah Webster for BTsport...

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » onsdag, 16. jul, 2014 23:25

bongfong skrev:Rygterne om Reus er selvfølgelig dejlige og viser ambition. Jeg kan kun se united være en direkte trussel i handlen (og måske PSG).

Reus er udentvivl en fantastisk spiller, der ville gå direkte ind på holdkortet. Jeg mener 8 spillere til de forreste 4 pladser er optimalt.
Med Lambert, Sturridge, Borini, Coutinho, Lallana, Sterling, Larkovic og til dels Ibe og Suso, så kan det skabe lidt (for meget) kamp om pladserne, til trods for en sæson med mange kampe.

---------- Sturridge ---------
(Lambert)
Reus --- Sterling --- Larkovic
(Lallana) - (Coutinho) - (Borini)

Overstående viser et set-up med en enorm dynamik og fleksibilitet, hvor spillerne sagtens kan placeres på andre positioner.
Det er folk der kan ændre kampe fra bænken af og en stærk offensiv 2.kæde som nok er den stærkeste i min tid som fan.

Let it come true.
Hvem fa'en er ham der Larkovic? :aliboronz2:

Men du har ret. Det er ikke en dårlig start 11'er vi kan stille, og gode kort at kunne smide ind fra bænken har vi også nu. Jeg er meget fortrøstningsfuld i forhold til offensiven. Defensiven er jeg også sikker på, kommer til at gøre det væsentligt bedre end i sidste sæson, hvis BR altså får bedre styr på organisationen. Imø har vi et, om ikke fremragende, så ganske godt forsvar spiller for spiller. Problemet i sidste sæson var, at balancen på midtbanen i forhold til den defensive organisation haltede. Vores midtbanefolk var ganske enkelt for offensive, og trak for langt frem, når vi var i boldbesiddelse, og når vi så tabte bolden, var det for nemt, at lave farlige omstillinger imod os. Forsvarskæden lå desuden alt for langt tilbage i mange situationer, hvilket gav enorme rum imellem kæderne, hvilket igen kostede på omstillinger. Kommer der styr på organisationen, vil vi være nået langt i forhold til at lukke færre mål ind, og færre mål i vores ende, kan/vil ophæve noget af tabet af Suarez. Jeg mener dog stadig, vi skal have en venstre back, og Johnson så jeg gerne skiftet ud også. I midterforsvaret er vi imø ganske godt dækket ind. Vi skal desuden gå efter en angriber, og i min verden vil Barlotelli være drømmesigningen. Ja han er et fjols, og ja han kan virke doven, men hvor mange herinde var ikke på nakke af Sturidge da vi købte ham for netop disse "dyder"? Barlo er en ener. Han kan afgøre kampe på egen hånd, og min påstand er, at hvis man kan få ham til at tage sin karriere lidt mere seriøst, vil han blive verdens bedste angriber. Han er desuden på udsalg (£14M), da Milan end ikke har råd til hans løn længere.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 16. jul, 2014 23:47

http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 65693.html

Endnu et belgisk talent rygtes til klubben. 18-årige Zakaria Bakkali fra PSV, der såvidt jeg husker, er den yngste spiller i Æresdivisionens historie til at lave et hattrick, rygtes til LFC. Bakkali skulle være i bad-standing hos PSV, fordi han ikke har ønsket at forlænge sin kontrakt, der udløber i 2015, af selv samme grund blev Bakkali angiveligt degraderet til at træne med reserveholdet, hvilket Phillip Cocu har stået ved, var en rigtig beslutning fra PSVs side.

Bakkali har tidligere været rygtet til klubber som Arsenal, Man C, Manure, Barcelona og Real Madrid.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar