Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. jul, 2014 14:45

And I'm Javert skrev:Transfervinduet er åbent! :D

Derfor der kommer så mange. ;)
Køb en wunderbaum. ;)

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1402
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » søndag, 20. jul, 2014 14:53

Isco lyder rigtig spænende, men han er sikkert ikke særlig sandsynlig. Grunden til at man går lidt i selvsving når et navn fra hylde 1-2 nævnes er vel at vi stadig ikke ser ud til at kunne hente de helt store navne. På trods af vi er i CL og vi har penge.

Vi har solgt vores bedste spiller og køber og linkes stadig primært til spillere fra hylde 2 og 3 (remy, Bony m.fl.)

Håber godt nok snart på min. 1 top top spiller, så virkelig kan styrke start 11.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 20. jul, 2014 16:48

Belloni skrev:Sjov bonus Info, han hedder Suarez til efternavn ;)

Udover det så er han ikke rigtigt angriber men offensiv midt? Synes han er vildt god, og ser ham gerne i klubben, men ikke som erstatning for Luis.
Spændende spiller men angriber er han altså slet ikke. En god offensiv midtbanespiller med mål og assists i støvlerne. En lejeaftale med købsoption vil slet ikke være tosset.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 20. jul, 2014 17:48

Jeg synes faktisk låneaftalerne vi er begyndt på, er en rigtig god idé, når spilleren kommer fra udlandet. Hvem er for eksempel ikke glad for, at Moses, Cissokho og Sahin ikke var på kontrakt i Liverpool, hvor vi så ville have spildt i hvert fald £20mio til sammen (salgsprisen ikke fratrukket). Isco skal være velkommen på en lejeaftale.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 20. jul, 2014 19:13

Well, jeg synes at det er en god spiller, der nok ikke har rykket sig så meget som jeg havde forventet i Real. Han er uhyre spilintelligent og tænker fodbold hurtigt og det kompenserer fint for manglende hurtighed. Fabregas er eks også langsom.
Men de her lejeaftaler er jeg ikke synderlig fan af og jeg synes sjældent de er succesfulde. Lambert VIL spille for Liverpool. Isco vil spille for os, fordi han er i overskud. Formoder jeg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 20. jul, 2014 19:31

Jesper skrev:Well, jeg synes at det er en god spiller, der nok ikke har rykket sig så meget som jeg havde forventet i Real. Han er uhyre spilintelligent og tænker fodbold hurtigt og det kompenserer fint for manglende hurtighed. Fabregas er eks også langsom.
Men de her lejeaftaler er jeg ikke synderlig fan af og jeg synes sjældent de er succesfulde. Lambert VIL spille for Liverpool. Isco vil spille for os, fordi han er i overskud. Formoder jeg.
Såfremt der overhovedet er noget som helst sandhed i historien, mangler vidst lige at komme med. :-)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 20. jul, 2014 19:33

OBI-WAN skrev:
Jesper skrev:Well, jeg synes at det er en god spiller, der nok ikke har rykket sig så meget som jeg havde forventet i Real. Han er uhyre spilintelligent og tænker fodbold hurtigt og det kompenserer fint for manglende hurtighed. Fabregas er eks også langsom.
Men de her lejeaftaler er jeg ikke synderlig fan af og jeg synes sjældent de er succesfulde. Lambert VIL spille for Liverpool. Isco vil spille for os, fordi han er i overskud. Formoder jeg.
Såfremt der overhovedet er noget som helst sandhed i historien, mangler vidst lige at komme med. :-)
Er det ikke altid det vi går ud fra.... 98% af indlæggene i denne periode er baseret på spekulationer
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 20. jul, 2014 21:16

Vi meldes stort set done med Remy, Lovren og Origi. Det er vel ca £35-40 mio.
Så har vi brugt ca £100 mio, og vi har ikke købt en eneste virkelig klassespiller endnu. Synes virkelig det er kritisabelt. Bredere trup, men ringere start-11(efter salget af Suarez).
Lallana og Lovren er vel de eneste vi med garanti ved at han har lidt klasse, og som er god nok til at spille i Liverpool. Can, Markovic, Origi, Lambert og Remy er lottokuponer.

Tottenham havde lige nøjagtig nada succes med at købe en masse spillere efter salget af deres bedste spiller. Nu skal vi fanme igang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » søndag, 20. jul, 2014 21:28

LFC-Aaby skrev:Vi meldes stort set done med Remy, Lovren og Origi. Det er vel ca £35-40 mio.
Så har vi brugt ca £100 mio, og vi har ikke købt en eneste virkelig klassespiller endnu. Synes virkelig det er kritisabelt. Bredere trup, men ringere start-11(efter salget af Suarez).
Lallana og Lovren er vel de eneste vi med garanti ved at han har lidt klasse, og som er god nok til at spille i Liverpool. Can, Markovic, Origi, Lambert og Remy er lottokuponer.

Tottenham havde lige nøjagtig nada succes med at købe en masse spillere efter salget af deres bedste spiller. Nu skal vi fanme igang.
præcis, isoleret set ligner det vel gode handler. Men syntes bare ikke det virker godt nok, koster det virkelig 100m £ at forstærke bredden? nej. Og ja vi manglede en bredere trup sidste år, men der havde vi havde også en spillere fra samme hylde som Messi og Ronaldo. Det har vi ikke PT. syntes det havde været bedre at købe til lidt til start 11'eren, og skubbe vores nuværende spillere ud på bænken (eller konkurrence). istedet for at købe 2 angribere vi alle ved skal bruges, som forstærkning, når vi skiller og af med 3. Vi har seriøst snart brugt 100m £ på bredde/talent spillere og Lallana.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » søndag, 20. jul, 2014 21:37

Som Wormie skrev i en anden tråd:


Det er tydeligt vi har brug for en spiller som skræmmer modstanderen til døde på banen, bare han er på banen gør en forskel.
Det tror jeg bliver yderst vigtigt i næste season, han behøver ikke engang at spille godt, de skal bare vide han "kan"

Men hvem er et helvedes svært spørgsmål. Mit drømme bud er Reus. Mit bedste bud er..... Balotelli :D

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » søndag, 20. jul, 2014 21:42

Har fulgt med sommeren igennem, og for mig at se skal vi have en stor signing hjem, hvis ikke vi skal ende med at gå tre skridt tilbage og to frem. Suarez afgjorde kampene, og han bliver meget svær at erstatte blot tilnærmelsesvist.
Markovic og Lovren kan godt blive successer (jeg har meget store forhåbninger på Markovic, som helt sikkert skal have sine chancer med det talent) og Lallana bliver sikkert ok, men det er jo ikke på den del af banen vi har haft de største vanskeligheder. Men det er næsten for meget af det gode, hvis Markovic skulle være afgørende faktor allerede i første sæson.
Forslag: Gå efter Tevez, Torres eller Balotelli som direkte erstatning til 7'eren og gå efter en klasse venstre back (Marcelo). Så skal vi nok være med helt fremme. Som det ser ud lige nu, er jeg meget usikker på, hvordan det vil gå - og desværre vil det sandsynligvis blive op ad bakke - specielt holdt op mod Chelsea, City og United nu hvor vi er uden Suarez.
Det kan blive meget dyrtkøbt de mange penge vi gav for Lallana. Får vi Lovren, sælger vi vel Agger.
Jeg er nervøs for den her udvikling.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 20. jul, 2014 21:44

Isco skal blive dygtigere baglæns. Hvis det er et spørgsmål om mentalitet, så bliver han det formentlig aldrig. Følger man tankegangen om, at vi skal have dygtige presspillere, så giver et bud på Isco ikke mening. Men han er stadig ung, så hvem ved.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » søndag, 20. jul, 2014 21:47

Hvordan står det til med Origi. Har han valgt en anden klub? Eller er der snart en done deal? Og hvorfor er der gået så lang tid?

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » søndag, 20. jul, 2014 22:12

jacob-vig skrev:Som Wormie skrev i en anden tråd:
Det er tydeligt vi har brug for en spiller som skræmmer modstanderen til døde på banen, bare han er på banen gør en forskel.
Det tror jeg bliver yderst vigtigt i næste season, han behøver ikke engang at spille godt, de skal bare vide han "kan"
Men hvem er et helvedes svært spørgsmål. Mit drømme bud er Reus. Mit bedste bud er..... Balotelli :D
Selvfølgelig er jeg tilbøjelig til at give jer begge ret........men jeg synes også, at jeres efterlysning er alt for 1:1 specialdesignet efter tomrummet, som Suarez efterlader - og der er jo så mange grunde til, at han skræmmer modstandere til døde ( 8-) :oops: den sidste smiley for at erkende, at vittigheden ikke var særlig god!) - men eksempelvis kommer jeg til at savne den panik, som forsvarsspillere tydeligt følte, når høje, hoppende bolde skulle håndteres med Suarez halsende omkring dem!
Når det så er sagt, er der utrolig få spillere med den udstråling og karisma, som I efterlyser (Suarez, Ibra og delvist Ronaldo...og på en lidt anden måde Messi og måske Robben). Jeg har svært ved at se vores konkurrenter have sådanne spillere i deres trupper, så jeg er slet ikke utilfreds med, hvad vi har. Spidskompetencer som Sterling og Sturridges fart (evt + Markovic/Ibe), Coutinhos gennembrudsstikninger og Gerrards lange quarterback-bolde burde skræmme livet ud af de fleste forsvar, og når vi kombinerer det med højt teknisk kombinationsniveau og videreudviklet, sammenhængende presspil kan jeg kun klappe forventningsfuldt mod næste sæson. Skulle det være ville jeg gerne se Vidals arbejdsraseri, når 'marquee-signingen' åbenbart er forskellen på succes eller fiasko, men jeg forstår overhovedet ikke den misantropi og skepsis, der mestendels lyder herinde?

(Såvidt jeg husker, havde Leeds også en langsigtet strategi med fokus på talentudvikling, der absolut skulle forceres i utide, da CL-millionerne fordrejede grundideen...........ønsker ikke at gå planken ud på denne analogi, men der er ikke grund til for alvor at drive rovdrift på visionerne for at pisse kortvarigt i CL-bukserne!)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 20. jul, 2014 22:53

Jeg forstår ikke, hvor manglen på en spiller, der skræmmer modstanderen, kommer fra. Vi har allerede Sturridge i folden, som jeg er ret sikker på, er et ret så skræmmende asset for modstanderen med 21 sæsonmål, samt ikke mindst Sterling, der med sin fart og teknik nok kommer til have forsvarsspillere hængende på sig. Jeg ved godt at der er forskel på trussel og skræmmemodstander, men den skarphed som Sturridge har vist siden han ankom, tror jeg er et meget stort fokusområde for alle modstandere, vi møder. Vi behøver ingen skræmmeangriber i mine øjne. Da Suarez var på Sturridges alder, scorede han 11 sæsonmål i Premier League. Ganske vidst på et svagere hold, men Sturridge mener jeg godt, vi kan overlade til at være holdets offensive stjerne. Og ellers har vi Sterling på vej.

Ikke at en ny stjerne i folden ville gøre mig noget. ;)

(Men se nu at få lukket det forsvar.)
Do not forget my name!

Besvar