Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. jul, 2014 22:43

Jeg er enig med Thommo. Rodgers styrke er netop hans man-management af unge spillere, bare se Hendo, Allen, Flanno, Sturridge er alle spillere som han har fået til at blomstre, og de har nu nået et niveau, som få troede muligt for bare få år siden. Der vil selvfølgelig altid være smuttere, som Alberto og Aspas, men de opregnes af de førnævnte.



Men Reus vil nu være dejlig at få ind :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. jul, 2014 22:53

Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med Thommo. Rodgers styrke er netop hans man-management af unge spillere, bare se Hendo, Allen, Flanno, Sturridge er alle spillere som han har fået til at blomstre, og de har nu nået et niveau, som få troede muligt for bare få år siden. Der vil selvfølgelig altid være smuttere, som Alberto og Aspas, men de opregnes af de førnævnte.



Men Reus vil nu være dejlig at få ind :)

Allen forstår jeg ikke roses. Jeg synes ikke han har udviklet sig positivt overhoved, i det tid han har været i klubben. Han spillede godt i de første 4-5 kampe og siden har der sku været langt mellem snapsene. Hendo, Sturridge og Flanno har udviklet sig rigtigt godt under BR.
Alberto, Aspes, Assaidi og Borini smuttere.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. jul, 2014 23:21

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med Thommo. Rodgers styrke er netop hans man-management af unge spillere, bare se Hendo, Allen, Flanno, Sturridge er alle spillere som han har fået til at blomstre, og de har nu nået et niveau, som få troede muligt for bare få år siden. Der vil selvfølgelig altid være smuttere, som Alberto og Aspas, men de opregnes af de førnævnte.



Men Reus vil nu være dejlig at få ind :)

Allen forstår jeg ikke roses. Jeg synes ikke han har udviklet sig positivt overhoved, i det tid han har været i klubben. Han spillede godt i de første 4-5 kampe og siden har der sku været langt mellem snapsene. Hendo, Sturridge og Flanno har udviklet sig rigtigt godt under BR.
Alberto, Aspes, Assaidi og Borini smuttere.
Allen spillede da nogle rigtig gode kampe i sidste sæson. Han spillede eksempelvis en rigtig god kamp ude mod Spurs, hvor vi vandt 5-0. Liverpool.no skrev om hans præstation i den kamp: "Stor kamp av waliseren. Spilte med stoisk ro og hadde flere gode og avgjørende taklinger og pasninger. God til å plassere seg."

Han gjorde det også godt ude mod Man U. Liverpool.no skrev om hans præstation: "Løper i 90 minutter pluss tillegg. Viktig del av dagens lagmaskineri, men skulle gjerne sett han enda litt mer effktiv når det kommer til den siste pasningen eller avslutningen."

Men der er selvfølgelig også kampe, hvor hans præstation er mindre god, f.eks. ude mod Cardiff, hvor Liverpool.no skrev: "stygg feilpasning ved det første baklengsmålet. Også andre uheldige inngripener. Pådrar seg også gult kort. Noen fine taklinger og brytninger."

Men alt i alt, synes jeg at vi i sidste sæson så klare forbedringer. Det er rigtigt at han startede fint, og hans 4-5 første kampe var gode. Resten af sæson var præget af skader, og dårlige præstationer, men det blev der rettet delvist op på i sidste sæson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » torsdag, 24. jul, 2014 23:39

Han var jo tilsyneladende også tæt på at bruge/bytte Hendorson i byttehandel med Clint Dempsy. :-(
Vi skal jo ikke kun huske på de gode ting og gøre ham til noget han ikke er og helt ærligt så er der da ikke nogen der endnu har set Joe Allen spille som Xavi.
PS er godt tilfreds med Rodgers, men hans evne til indkøb vil jeg gerne vente en sæson eller 2 med at vurder helt.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 25. jul, 2014 00:20

Men alligevel har han sat så meget pris på Hendersons indsats til træning og udvikling, at han har gjort ham til fast mand. Det er da prisværdigt at turde indrømme, at man tilsyneladende har taget fejl.

Da Rodgers kom til Liverpool, var Henderson i øvrigt ikke i nærheden af at mestre de ting, som Rodgers vil have sine spillere til. Han var en simpel løbemaskine. Hvis han vidste, at han blev nødt til at rejse pengene til transfers selv, så var det da oplagt at komme af med en af de spillere, der passede mindst til konceptet. Skal i øvrigt også hilse og sige, at Henderson ikke var den mest elskede spiller blandt fans på daværende tidspunkt.

Dette indlæg skal dog ikke forstås som om, at alt Rodgers gør er perfekt. Personligt hader jeg hans spinmaskine, som jeg godt tør kalde det, efter at have oplevet det på nært hold.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 25. jul, 2014 07:46

@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

STMO
Indlæg: 2342
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » fredag, 25. jul, 2014 10:43

Hvis vi får Vidal, hvordan ser vores start 11'er så ud?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 25. jul, 2014 10:59

STMO skrev:Hvis vi får Vidal, hvordan ser vores start 11'er så ud?
Godt spørgsmål. Et bud kunne være:

..............Gerrard
...Henderson...Vidal
Sterling................Lallana/Coutinho/Markovic
............Sturridge

Brugeravatar
Jesse Pinkman
Indlæg: 102
Tilmeldt: mandag, 19. aug, 2013 19:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesse Pinkman » fredag, 25. jul, 2014 11:11

Jesper skrev:@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Det er jeg også meget interesseret i at høre om..

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » fredag, 25. jul, 2014 11:39

Jesse Pinkman skrev:
Jesper skrev:@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Det er jeg også meget interesseret i at høre om..
Nu kan jeg ikke læse alonsos taker. Men jeg vile gætte på, at han hentyder til Rodgers tendens til at minde folk om hvor stor klubben er. Det er lidt dårligt formuleret det ved jeg. men prøv at følge mig. Hvis man læser eller høre en Rodgers presse, støder man altid på linjerne, "this massive club" eller "for the supporters of this great/massive club". Det lyder lidt fjollet, det ved jeg. vores træner burde jo havde lov til at ytre sig om hvor skøn han syntes klubben er. Men fra et synsvinkel udefra, virker det bare som om, han hele tiden skal hype klubben op. hvor nogle vil sige at hvis vi virkelig var en storklub, vil der ikke være grund til den slags.

Det er jo bare tanke, en upopulær herinde det ved jeg, men tror heller ikke Rodgers er den fine fyr de fleste Liverpool fans gør ham til.

Pollpot
Indlæg: 86
Tilmeldt: torsdag, 28. feb, 2013 06:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pollpot » fredag, 25. jul, 2014 11:48

Kara skrev:
Jesse Pinkman skrev:
Jesper skrev:@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Det er jeg også meget interesseret i at høre om..
Nu kan jeg ikke læse alonsos taker. Men jeg vile gætte på, at han hentyder til Rodgers tendens til at minde folk om hvor stor klubben er. Det er lidt dårligt formuleret det ved jeg. men prøv at følge mig. Hvis man læser eller høre en Rodgers presse, støder man altid på linjerne, "this massive club" eller "for the supporters of this great/massive club". Det lyder lidt fjollet, det ved jeg. vores træner burde jo havde lov til at ytre sig om hvor skøn han syntes klubben er. Men fra et synsvinkel udefra, virker det bare som om, han hele tiden skal hype klubben op. hvor nogle vil sige at hvis vi virkelig var en storklub, vil der ikke være grund til den slags.

Det er jo bare tanke, en upopulær herinde det ved jeg, men tror heller ikke Rodgers er den fine fyr de fleste Liverpool fans gør ham til.
Det kan du som sådan ha ret i, men det handler i sidste ende også om at skabe et brand.

Det er ganske korrekt vi pt. ikke kan måle os med det allerstørste som følge af svage sportslige resultater de senste år med undtagelse af sidste sæson.

Men hvis der skal skabes en tro på projektet er vi nød til at komme videre end det her jantelov, melde ambitionerne ud, sælge den vare vi har - et udviklingsprojekt og på mange punkter så er vi stadig en storklub når man ser på fanbasen, og ikke mindst sponsorater.

Naturligvis skal alle udtalelser tages med et gran salt, når alle nye spillere fortæller deres drøm altid har været at spille for Liverpool er det også en omgang *BS* ret ofte som de nok mest gør for at please fans, sponorer og deres ny arbejdsgiver.

Ligeså skal Rodgers udtalelser tages med et gran salt, og endnu mere som en salgstale - fordi vi skal skabe et brand og ry for potentielle nye signings.

Hvad jeg helst ser er vi tænker ud af boksen, skider på janteloven, og lader historien være historie, vi skal skabe fremtiden i stedet for at hvile i fortiden. Alle punkter ser jeg Rodgers værende blandt de absoult bedste til.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 25. jul, 2014 12:01

Pollpot skrev:
Kara skrev:
Jesse Pinkman skrev:
Jesper skrev:@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Det er jeg også meget interesseret i at høre om..
Nu kan jeg ikke læse alonsos taker. Men jeg vile gætte på, at han hentyder til Rodgers tendens til at minde folk om hvor stor klubben er. Det er lidt dårligt formuleret det ved jeg. men prøv at følge mig. Hvis man læser eller høre en Rodgers presse, støder man altid på linjerne, "this massive club" eller "for the supporters of this great/massive club". Det lyder lidt fjollet, det ved jeg. vores træner burde jo havde lov til at ytre sig om hvor skøn han syntes klubben er. Men fra et synsvinkel udefra, virker det bare som om, han hele tiden skal hype klubben op. hvor nogle vil sige at hvis vi virkelig var en storklub, vil der ikke være grund til den slags.

Det er jo bare tanke, en upopulær herinde det ved jeg, men tror heller ikke Rodgers er den fine fyr de fleste Liverpool fans gør ham til.
Det kan du som sådan ha ret i, men det handler i sidste ende også om at skabe et brand.

Det er ganske korrekt vi pt. ikke kan måle os med det allerstørste som følge af svage sportslige resultater de senste år med undtagelse af sidste sæson.

Men hvis der skal skabes en tro på projektet er vi nød til at komme videre end det her jantelov, melde ambitionerne ud, sælge den vare vi har - et udviklingsprojekt og på mange punkter så er vi stadig en storklub når man ser på fanbasen, og ikke mindst sponsorater.

Naturligvis skal alle udtalelser tages med et gran salt, når alle nye spillere fortæller deres drøm altid har været at spille for Liverpool er det også en omgang *BS* ret ofte som de nok mest gør for at please fans, sponorer og deres ny arbejdsgiver.

Ligeså skal Rodgers udtalelser tages med et gran salt, og endnu mere som en salgstale - fordi vi skal skabe et brand og ry for potentielle nye signings.

Hvad jeg helst ser er vi tænker ud af boksen, skider på janteloven, og lader historien være historie, vi skal skabe fremtiden i stedet for at hvile i fortiden. Alle punkter ser jeg Rodgers værende blandt de absoult bedste til.
Jeg er ligeglad med pinlige salgstaler. Det er resultater og titler der sælger og de skulle gerne komme komme indenfor de næste par sæsoner. Ellers er jeg bange for vi bliver en udviklings købe/sælge klub.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 25. jul, 2014 12:02

Jesse Pinkman skrev:
Jesper skrev:@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Det er jeg også meget interesseret i at høre om..
Ingen her har oplevet Rodgers på det jeg vil kalde nært hold. Så det vil jeg da også gerne høre hvad det dækker over?
"We're not racist, we only hate the mancs"

STMO
Indlæg: 2342
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » fredag, 25. jul, 2014 12:16

AJ skrev:
STMO skrev:Hvis vi får Vidal, hvordan ser vores start 11'er så ud?
Godt spørgsmål. Et bud kunne være:

..............Gerrard
...Henderson...Vidal
Sterling................Lallana/Coutinho/Markovic
............Sturridge
Det ser rimeligt potent ud. Specielt hvis vores backs kommer til at spille sig ud og vores midterforsvar også bliver stærkt spilende. Det kunne se godt ud.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 25. jul, 2014 12:22

Kara har fat i en af mine pointer - nemlig at Rodgers fylder medierne med utroligt meget bullshit om hvor stor en klub Liverpool er, hvor fine værdier vi har og hvad ved jeg. Af og til bruger han disse floskler til at dække over en dårlig historie, så kritikken udebliver. Tag bare hans udlægning af Suarez salget: "If there is one thing the history of this great club teaches us, it is that Liverpool FC is bigger than any individual. I hope our supporters continue to dream and believe that we are moving forward and with continued improvement and progression, together we will bring the success we all crave and deserve."

Den bekymring blev bare bekræftet, da jeg så fik lov at komme "tæt" på ham til kampen mod Brøndby. For det første har han sin egen presserådgiver. For det andet sørgede denne presserådgiver for, at han udtalte sig eksklusivt til tre engelske journalister, som man ved dækker klubben positivt.

Det er ikke overraskende og meget normalt for en leder i en så eksponeret virksomhed som Liverpool FC er, men det er jo et helt klart udtryk for, at man, som jeg også ville have forventet, hvis jeg ejede LFC, vil styre mediernes billede af klubben. Og en meget naturlig reaktion på flere dårligt håndterede sager i medierne. Men det betyder også, at jeg, eftersom jeg fik bekræftet min frygt, altid vil slå bullshit detektoren til, når jeg hører Rodgers udtale et eller andet.

Besvar