Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 02. aug, 2014 12:26

Niels K skrev:
Jesper skrev:Jeg tror man skal se et evt køb af Bony, at BR vil have taktiske muligheder for et alsidigt angrebsspil. Sterling, Markovic, Ibe, Coutinho, Sturridge er lig med speed. Men Lambert er mere lig et stationært angrebsspil omend han er ret alsidig. Bony er en afsindig stærk boksspiller og vi må forvente en del hold vil pakke sig mod os, så der kan man godt bruge ham. Han er derudover en spiller, der ikke helt værdsættes nok, synes jeg.
Jeg er helt enig. At kunne sætte Bony og Lambert på banen med 2 hurtige fløje til at smide den ind over, hvis vi ikke har kunnet lirke en modstander op på andre måder ville ikke være dårligt. Både Bony og Lambert er dygtige til at gå ned i banen og deltage i spillet, og de kan også noget på egen hånd teknisk.

Vi har mange hurtige, dygtige spillere, så lidt andre typer ville passe mig fint. Jeg vil også sige ja tak til Balotelli - gerne begge 2, hvis vi taler 15 + 25 mio. £.

Ville Reus passe til balancen og holdet ??. Er det ikke mere end direkte angriber der mangles. en spiller som Prince kunne han være noget.

Giuseppe Rossi (ACF Fiorentina)
Jackson Martinez (FC Porto)
Pedro‘ Rodríguez Ledesma (FC Barcelona)
Adrian Ramos (Hertha BSC Berlin) allerede solgt.
Carlos Tevez (Juventus)
Gonzalo Higuaín (SSC Napoli)
Rodrigo Palacio (Internazionale) for gammel.
Carvani (PSG)

Moreno til venstre back og Carvani fremme, så kan de godt lukke vinduet.
Vi har jo også stadig Borini.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Regista » lørdag, 02. aug, 2014 14:42

Ville Reus passe til balancen og holdet ??. Er det ikke mere end direkte angriber der mangles. en spiller som Prince kunne han være noget.

Skal lige forstå det her rigtigt. Mener du, at Reus ikke er direkte eller hvordan?

I min optik er en spiller som Reus netop lige hvad holdet mangler, for at have den nødvendige balance i forhold til rotation princippet, samt i startsopstilling. Hans kvaliteter gør, at man kan placerer ham på alle de fire pladser oppe i det øverste stratum af banen, og kan fungerer som backup sammen med Lambert, hvis Sturridge skal have pause eller er skadet. Dernæst giver han mål, assist og dybdeløb fra venstre kant. Selvom der er en del rygter der linker ham til klubben, tror jeg ikke Dortmund er villige til at sælge, i hvert fald ikke i dette vindue.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 02. aug, 2014 14:45

En spiller med Reus' kvaliteter kan bruges på alle hold og selvfølgelig også i Liverpool.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. aug, 2014 20:36

Det er ikke seriøst, men da meget sjovt. Alves til Liverpool: http://app.caughtoffside.com/?referrer= ... ide-349684
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » lørdag, 02. aug, 2014 21:06

Nu har Rodgers allerede talt godt om Balotelli, så hvorfor ikke "bare" købe ham, hvis han vil til klubben og han koster omkring de der 120 mio. danske kroner der har været nævnt.

Desuden kan en spiller af hans kaliber umuligt være tilfreds i Milan lige pt., med det niveau de leverer.
Senest rettet af SimonA lørdag, 02. aug, 2014 21:14, rettet i alt 1 gang.
YNWA

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 02. aug, 2014 21:09

Med tanke på at Sturridge er skrøbelig, og i seneste sæson kun var fit til at starte 26 af 38 kampe for os, vil jeg mene, at det er essentielt, at vi henter en angriber af høj kvalitet. I hvert fald hvis vi vil bibeholde muligheden for at kæmpe med om de sjove placeringer. Lambert er en udmærket backup, men i tilfælde af en skade til Sturridge, vil jeg være ængstelig ved at se ham skulle starte kampe, hvor vi møder vores nærmeste konkurrenter.

Jeg ser helst, at vi henter en spiller, der både kan agere spids- og yderangriber, så denne spiller også kan benyttes i en start 11'er, hvor Sturridge figurerer. Som jeg tidligere har argumenteret for, så mener jeg ikke, at Bony besidder denne alsidighed. Bony er forholdsvis stationær, og minder som type i højere grad om Lambert. Der er dog ikke mange tilgængelige spillere, der både kan spille i front eller på kanten, og som har den fornødne kvalitet. Jeg havde håbet, at vi kunne have hentet Sanchez, da han er yderst fleksibel. Griezmann kunne også have været en mulighed.

En mulighed kunne være Alexandre Lacazette fra Lyon, der som Suarez og Sanchez, er en meget bevægelig og agressiv spiller. Han er dog langt fra på samme niveau, men har helt klart potentialet til at blive en topspiller. Roberto Firmino kunne også være et godt bud.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 02. aug, 2014 21:16

Nu der snakkes om Balotelli, som jeg i øvrigt ikke tror, vi køber, så kommer jeg i tanke om denne her video, som jeg har elsket, siden første dag jeg så den.


Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. aug, 2014 21:31

Robbie_God_Fowler skrev:Med tanke på at Sturridge er skrøbelig, og i seneste sæson kun var fit til at starte 26 af 38 kampe for os, vil jeg mene, at det er essentielt, at vi henter en angriber af høj kvalitet. I hvert fald hvis vi vil bibeholde muligheden for at kæmpe med om de sjove placeringer. Lambert er en udmærket backup, men i tilfælde af en skade til Sturridge, vil jeg være ængstelig ved at se ham skulle starte kampe, hvor vi møder vores nærmeste konkurrenter.

Jeg ser helst, at vi henter en spiller, der både kan agere spids- og yderangriber, så denne spiller også kan benyttes i en start 11'er, hvor Sturridge figurerer. Som jeg tidligere har argumenteret for, så mener jeg ikke, at Bony besidder denne alsidighed. Bony er forholdsvis stationær, og minder som type i højere grad om Lambert. Der er dog ikke mange tilgængelige spillere, der både kan spille i front eller på kanten, og som har den fornødne kvalitet. Jeg havde håbet, at vi kunne have hentet Sanchez, da han er yderst fleksibel. Griezmann kunne også have været en mulighed.

En mulighed kunne være Alexandre Lacazette fra Lyon, der som Suarez og Sanchez, er en meget bevægelig og agressiv spiller. Han er dog langt fra på samme niveau, men har helt klart potentialet til at blive en topspiller. Roberto Firmino kunne også være et godt bud.
Tyskland vandt VM med kun én angriber - Klose. Hvis vi havde fået Sanchez, så behøvede vi ikke en angriber, spørgsmålet er om Sterling eller Markovic kan agere frontangriber? Sterling skal blive bedre til at afslutte, jeg synes allerede han har forbedret sig kolossalt på alle parametre.

Hvis vi skal have en angriber, så vil jeg mene at vi skal gå efter en som både kan kontemplere og supplere Sturridge. Det bliver nok svært, og jeg er enig med dig i, at jeg ikke ser Bony som løsningen.
Senest rettet af Hr. Drejer lørdag, 02. aug, 2014 21:33, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » lørdag, 02. aug, 2014 21:31

Hvad vil folk syntes om et køb af Balotelli?.
Han vil udover angriber også kunne spille kant og ifølge mig har han evnerne/kvaliteterne til at blive om skolet til offensiv midt. Hvis han kan fås til under 15 milioner pund som han angiveligt kan fås til vil det være super, hvis vi samtidig kan sælge Borini til 14 milioner pund vil det være årets handel. I seria a er klubberne heller ikke kendt for at give høje lønninger så det skulle også være overkommeligt. Eneste minus er nok at han skal starte inde for ellers bliver han utilfreds og det vil skabe dårlig stemning. Og så er han heller ikke den bedste i pres-spillet. Men han vil give den ufourdusigelighed som var Suarez varemærke, han vil altid tiltrække 2 spiller ligesom Sturridge og så bliver der plads til de andre. Han er genial på sine gode dage og har stor erfaring i både PL og CL. Han vil hvert fald ikke floppe.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. aug, 2014 21:45

Alonso skrev:Nu der snakkes om Balotelli, som jeg i øvrigt ikke tror, vi køber, så kommer jeg i tanke om denne her video, som jeg har elsket, siden første dag jeg så den.

Det er god humor!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pakken » lørdag, 02. aug, 2014 22:06

Alonso skrev:Nu der snakkes om Balotelli, som jeg i øvrigt ikke tror, vi køber, så kommer jeg i tanke om denne her video, som jeg har elsket, siden første dag jeg så den.

Har også grint meget af den video, om end den gode Mourinho overdriver en smule med minuttallene. :lol:
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/rubin-k ... ter/367619

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 02. aug, 2014 23:37

efter den historie,, KØB ham !! Elsker simpelthen den slags typer
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 03. aug, 2014 00:20

Bellamy_fever skrev:efter den historie,, KØB ham !! Elsker simpelthen den slags typer
Ved ikke om jeg elseker en der går direkte mod manageren og i den grad holdet, men tror jeg forstår din hensigt. Elsker normalt også disse Suarez typer....Bortset fra Suarez, Ballotelli og så har jeg også mistet noget for Bendtner.....Jeg forventer BR besinder sig, og undlader Ballo, omend en leje med 7-10 mill købs klausul ville være til at acceptere for mig.
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 03. aug, 2014 01:41

Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Med tanke på at Sturridge er skrøbelig, og i seneste sæson kun var fit til at starte 26 af 38 kampe for os, vil jeg mene, at det er essentielt, at vi henter en angriber af høj kvalitet. I hvert fald hvis vi vil bibeholde muligheden for at kæmpe med om de sjove placeringer. Lambert er en udmærket backup, men i tilfælde af en skade til Sturridge, vil jeg være ængstelig ved at se ham skulle starte kampe, hvor vi møder vores nærmeste konkurrenter.

Jeg ser helst, at vi henter en spiller, der både kan agere spids- og yderangriber, så denne spiller også kan benyttes i en start 11'er, hvor Sturridge figurerer. Som jeg tidligere har argumenteret for, så mener jeg ikke, at Bony besidder denne alsidighed. Bony er forholdsvis stationær, og minder som type i højere grad om Lambert. Der er dog ikke mange tilgængelige spillere, der både kan spille i front eller på kanten, og som har den fornødne kvalitet. Jeg havde håbet, at vi kunne have hentet Sanchez, da han er yderst fleksibel. Griezmann kunne også have været en mulighed.

En mulighed kunne være Alexandre Lacazette fra Lyon, der som Suarez og Sanchez, er en meget bevægelig og agressiv spiller. Han er dog langt fra på samme niveau, men har helt klart potentialet til at blive en topspiller. Roberto Firmino kunne også være et godt bud.
Tyskland vandt VM med kun én angriber - Klose. Hvis vi havde fået Sanchez, så behøvede vi ikke en angriber, spørgsmålet er om Sterling eller Markovic kan agere frontangriber? Sterling skal blive bedre til at afslutte, jeg synes allerede han har forbedret sig kolossalt på alle parametre.

Hvis vi skal have en angriber, så vil jeg mene at vi skal gå efter en som både kan kontemplere og supplere Sturridge. Det bliver nok svært, og jeg er enig med dig i, at jeg ikke ser Bony som løsningen.
Synes ikke man kan hævde, at Tyskland kun spillede med en frontangriber, når Klose var på banen. Müller må i den grad også betegnes som en angriber, om end han selvfølgelig ikke i samme grad er boksangriber som Klose. I øvrigt er det svært at sammenligne det at vinde en turnering over 7 kampe med en liga, der spænder over 38 kampe. Sidstnævnte baserer sig i langt højere grad på konsistens, hvilket ofte opnås ved at have en trup, hvor bredden også har høj kvalitet.

Det kan være jeg misforstår dig, men mit oprindelige argument ovenfor går jo også ud på, at vi egentlig hellere bør finde en alsidig frontmand alla Müller, Sanchez, Griezmann etc. fremfor en decideret boksangriber, da vi netop allerede har Sturridge og Lambert til denne position. Jeg ville umiddelbart ikke sætte min lid til Sterling og Markovic, da begge (endnu) ikke forekommer mig som kliniske afsluttere.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 03. aug, 2014 06:35

problemet med et tyndt angreb skaljløses.
Nu er Sturridge feks sendt skadet hjem.
Der skal hentes mindst en angriber ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar