Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
shv12
Indlæg: 297
Tilmeldt: tirsdag, 05. mar, 2013 11:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af shv12 » tirsdag, 05. aug, 2014 10:55

AndreasN skrev:
shv12 skrev:
AndreasN skrev:Nu er det jo heller ikke planen, at han skal starte inde, men mere en ideen med at have en helt anden tangent, man kan smide en fra bænken. Lambert er ganske rigtigt ikke kommet godt fra start, men jeg kan ærligt talt ikke se, hvad han skulle gøre så meget anderledes.

Han bliver udelukkende brugt som spilstation og har (frit fra hukommelsen) kun en enkelt gang fået serveret en bold i panden i feltet - som han desværre ikke omsætter til mål.

Når/hvis vi får Moreno og kan få Johnson op på et nogenlunde niveau igen, så har vi også langt bedre forudsætninger for at komme til indlæg, når vi har brug for at smide nogle bolde i feltet. Det vil Lambert kunne give os. Samtidigt er han slet ikke dårlig med fødderne og får i går flere sat sine medspillere i scene. Blandt andet Coutinhos afslutning.
Men når man har en 1 angriber som mange skade problemer, så bliver han jo automatisk starter, og det er han ikke god nok til. Johnson finder ikke et okay niveau igen, det har han hvis bevist i længere tid nu.
Hvorfor vi også er på udkig efter endnu en angriber.
Ja lad os håbe det, og det er en med kvalitet
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 05. aug, 2014 10:59

Vi mangler en stor signing og den bør komme i angrebet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 05. aug, 2014 11:26

Moreno, Manquillo og en angriber med niveau omkring Sturridge, så mener jeg vi har haft et godt vindue.

Hvis vi kan komme af med Johnson, kunne Daniel Alves også være fornuftig at hente, såfremt dette er en mulighed.

Så virkelig gerne, at vi skildte os af med Johnson, mens vi stadig kan få en skilling for ham. Mon ikke en klub alla West Ham kunne være interesseret?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 05. aug, 2014 12:38

Kelly skrev:Vi mangler en stor signing og den bør komme i angrebet.

Over eller under 2 m/100 kg? Bare for at få et indtryk af hvor stor han skal være.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » tirsdag, 05. aug, 2014 12:47

Emmy skrev:
Kelly skrev:Vi mangler en stor signing og den bør komme i angrebet.

Over eller under 2 m/100 kg? Bare for at få et indtryk af hvor stor han skal være.
Vi signer Adebayo Akinfenwa, mindre kan ikke gøre det.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 05. aug, 2014 12:51

Pede skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:Vi mangler en stor signing og den bør komme i angrebet.

Over eller under 2 m/100 kg? Bare for at få et indtryk af hvor stor han skal være.
Vi signer Adebayo Akinfenwa, mindre kan ikke gøre det.
http://www.plbold.dk/2014/08/05/liverpo ... or-signing

Enig med Owen. Luis efterlader et stort hul og vi kan ikke det samme uden.
Det kommer til at koste point. Og det er ikke pengene der bestemmer om det er en stor signing.
Men kvaliteten. Den mangler i angrebet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2122
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 05. aug, 2014 13:02

Jeg tror vi ender med at købe Bony.

Om det er godt eller dårligt er lidt svært at vurdere, han har uden tvivl målnæse (25 mål sidste år)
Han er virkelig fysisk stærk, og rigtig god til at finde plads.

Men hvis vi gerne vil spille med hurtige omstillinger, så tvivler jeg lidt på om han er god nok, men jeg er ikke i tvivl om, at han kan bidrage med mere end Lambert.

Er stadig lidt forundret over hvad der skete Loic Remy handlen, om blev droppet pga Borini.

Hvis vores angreb bliver Sturridge, Borini, Lambert må vi virkelig håbe at Sturridge viser klassen i år og undgår skader, men mon ikke meget falder på plads den næste uge hvor truppen kommer hjem til England igen.

Selvom jeg er træt af at bliver ved med at nævne Suarez, så ville vi uden tvivl have vundet den kamp i nat hvis han var med, der skal simpelthen en angriber mere ind, Alexandre Lacazette kunne også være spændende
YNWA

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 05. aug, 2014 13:34

Redtothebone skrev:Jeg tror vi ender med at købe Bony.

Om det er godt eller dårligt er lidt svært at vurdere, han har uden tvivl målnæse (25 mål sidste år)
Han er virkelig fysisk stærk, og rigtig god til at finde plads.

Men hvis vi gerne vil spille med hurtige omstillinger, så tvivler jeg lidt på om han er god nok, men jeg er ikke i tvivl om, at han kan bidrage med mere end Lambert.

Er stadig lidt forundret over hvad der skete Loic Remy handlen, om blev droppet pga Borini.

Hvis vores angreb bliver Sturridge, Borini, Lambert må vi virkelig håbe at Sturridge viser klassen i år og undgår skader, men mon ikke meget falder på plads den næste uge hvor truppen kommer hjem til England igen.

Selvom jeg er træt af at bliver ved med at nævne Suarez, så ville vi uden tvivl have vundet den kamp i nat hvis han var med, der skal simpelthen en angriber mere ind, Alexandre Lacazette kunne også være spændende
Bony er i mine øjne et fint alternativ, specielt hvis vi sælger Borini og køber ham for 18£m, så det Borini + 4, byttet over for Bony, han er væsentlig mere målfarlig og er det bedste bud på en angriber vi kan bruge, han er Prl proven og har en fin scoring statestik, + han er hurtig, god med hovedet og kan skyde udefra, hvilket vi til tider har manglet.
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 05. aug, 2014 13:37

Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 05. aug, 2014 13:47

Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
Billede

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » tirsdag, 05. aug, 2014 13:53

Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
du har jo aldrig set Bony spille, til grin :wall: :wall: :wall:

Teddy
Indlæg: 21
Tilmeldt: onsdag, 30. jul, 2014 14:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Teddy » tirsdag, 05. aug, 2014 14:00

Redtothebone skrev:Jeg tror vi ender med at købe Bony.

Om det er godt eller dårligt er lidt svært at vurdere, han har uden tvivl målnæse (25 mål sidste år)
Han er virkelig fysisk stærk, og rigtig god til at finde plads.

Men hvis vi gerne vil spille med hurtige omstillinger, så tvivler jeg lidt på om han er god nok, men jeg er ikke i tvivl om, at han kan bidrage med mere end Lambert.

Er stadig lidt forundret over hvad der skete Loic Remy handlen, om blev droppet pga Borini.

Hvis vores angreb bliver Sturridge, Borini, Lambert må vi virkelig håbe at Sturridge viser klassen i år og undgår skader, men mon ikke meget falder på plads den næste uge hvor truppen kommer hjem til England igen.

Selvom jeg er træt af at bliver ved med at nævne Suarez, så ville vi uden tvivl have vundet den kamp i nat hvis han var med, der skal simpelthen en angriber mere ind, Alexandre Lacazette kunne også være spændende
Jeg er helt enig. Desværre
Som jeg har udtrykt mig på en af de andre emner på dette forum mangler vi en kvalitetsspiller. En som kan trække opmærksomhed og som kan bære det, menneskeligt. Og det skal selvfølgelig være en angriber der kan lukke hullet efter LS.

Om det er Benzema, Ronaldo, Messi eller en helt tredje er i bund og grund ligegyldigt.
Vi siger vi er en af de største klubber i England måske endda i Europa. Så må vi også handle efter det.

Giv os en spiller som alle folk vil tale positivt om i den kommende sæson.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2122
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 05. aug, 2014 14:13

Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Det tror jeg godt de kan, Bony er vanvittig fysisk stærk, og er god til at snitte bolden videre med fod eller hoved, hvor Sterling og Sturridge så kan tage de dybe løb.

Det her klip hvor han laver hattrick i Holland viser meget godt hans styrker, godt skud udefra, fysisk stærk og kølig foran mål.



Det bliver aldrig et Suarez/Sturridge samarbejde, men Bony har helt sikkert nogle kvaliteter Liverpool kan bruge.

Spørgsmålet er bare hvilken opstilling Rogers vil stille med i år, er lidt i tvivl om, om Bony og Sturridge vil være for "dovne" sammen når vi ikke har bolden.

Men når vi møder dårlige hold i år, så kunne han måske spille 3-5-2

----------Mignolet---------
---Skrtel - Lovren - Sahko---
----------Gerrard-----------
Henderson - Lalana - Sterling
----------Coutinho---------
----Sturridge----Bony-------

Men jeg tror også lidt at Rodgers gerne vil hen til at spille med forskellige opstillinger 3-5-2, 4-3-3, 4-5-1 osv.
Vi har virkeligt mange spiller nu som kan spille forskellige pladser, hvilket giver mange mulige formation og muligheder for at rokere undervejs i kampen.

Der mangler bare endnu en klasse angriber i truppen.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 05. aug, 2014 14:21

@ Alonso, Drejer og hvem jeg ellers har debatteret om topspillere med

En topspiller eller hvad vi måtte kalde den slags spillere, som jeg sidder og håber på, at vi signer, kan ikke bare defineres ud fra stats. Og i den forbindelse vil jeg lige påpege, at jeg mener, at Alonso's stats på Suarez og Torres fuldstændigt underminerer hans argument, da det er fantastiske stats for spillere i den alder og liga. Men en topspiller/topsigning er en spiller, der klart går ind og forstærker vores hold fra dag 1. Selvfølgelig kan de blive endnu bedre, elers var de ikke alle de mange penge værd. Torres forstærkede os fra dag 1. Det samme gjorde Suarez.

Og at påstå at Dalglish, Barnes og Beardsley ikke var topspillere og dermed topsignings er fuldkommen fejlsluttet i min optik.

Dalglish ankom med enorm succes fra Celtic for et beløb, der dengang var det højeste i Storbritannien. Men selvom han vist nok var 27, da han kom til LFC formåede han stadig at blive en endnu bedre spiller.

Barnes kom fra Watford som 24-årig, hvor han havde været en gigantisk succes og været med til at gøre Watford til nummer 2 i ligaen og nå en FA Cup finale. I en tid, hvor der kun måtte være tre udlændinge på banen var Barnes en vireklig topsigning.

Nøjagtigt det samme kan siges om Beardsley, der vist nok også blev hentet for et britisk rekordbeløb.

Alle tre var spillere, der allerede havde leveret varen i flere sæsoner hos deres tidligere klubber. Derfor kostede de mange penge. Men det var også spillere, der gjorde os bedre fra det øjeblik, de trak trøjen over hovedet.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 05. aug, 2014 14:25

Kara skrev:
Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
du har jo aldrig set Bony spille, til grin :wall: :wall: :wall:
Jeg siger ikke de er ens, men de ligner da hinanden, ikke dermed sagt at Sturridge er bedre.
bony spiller Spids angriberen i Swansea ligesom Sturridge gør hos os, ikke dermed sagt han er hurtigere, men han har hurtighed.
Selvfølgelig har jeg da set ham spille, det ved du da intet om, du er velkommen til at modargumenterer istedet for at rakke ned på mig.
Billede

Besvar