Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. aug, 2014 14:36

Håber ikke Dalglish, Barnes og Beardsley var møntet på mig, for dem har jeg aldrig forholdt mig til. De spillere er dog ikke særligt interessante for mig, da de tilhører en tid, hvor fodboldøkonomien var ganske anderledes. Det kommercielle aspekt var minimalt, der var et langt mindre niveau af globalisering og sådan kan man blive ved. Med andre ord var Liverpools muligheder for at strikke en forretning sammen ganske anderledes dengang.

Jeg ved godt, at stats ikke fortæller alt. Jeg husker selv, at jeg var begejstret over købet af både Torres og Suarez - og også på en anden måde end de fleste spillere. Så den præmis køber jeg da. Min pointe er bare, at begge spillere ikke var absolut topklasse, da de ankom i Liverpool. Særligt Torres havde råmaterialet, da hans antrit var uhyggeligt. Men det var i Liverpool at de blev skolet, det var der, at de fandt ud af at spille 100% på deres styrker og holde sig væk fra svaghederne. Kig bare på Benitez' dosering med Torres kræfter, så han holdt sig fra at tage ineffektive løb, hvilket gjorde ham langt friskere til de aktioner, der for alvor flyttede noget for holdet.

Men for mig kan du lige så godt sætte Markovic i samme kategori som de spillere. Han er ganske vist yngre og har derfor også færre sæsoner på et højt niveau bag sig, men han er en spiller med et unikt råmateriale, som han stadig kæmper med at sætte ordentligt i scene. Det er i hvert fald hvad jeg har læst om ham, da det er begrænset, hvor ofte jeg har set ham i aktion.

Jeg tror dog også, at min glæde over spillere som Torres og Suarez skyldtes, at de begge havde nogle individuelle færdigheder, som den tids Liverpool hold ganske klart savnede. Vi havde mange løbemaskiner, men meget få, der kunne tage kampens skæbne i egen hånd. På dagens Liverpool hold er der flere af den slags spillere såsom Sterling, Sturridge og Coutinho.

Men klart, dem der har læst mine indlæg i mindst et halvt år ved også, at jeg mod slutningen af sidste sæson pinpointede Reus og Kroos som mine absolutte drømmesignings. Jeg troede bare ikke, at det var realistisk. Det havde jeg nok ret i.

@Xenne
Nu du står ved dit syn på Bony, så vil jeg lige sige, at det ikke kan være ham, du har set.

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » tirsdag, 05. aug, 2014 14:36

Xenne skrev:
Kara skrev:
Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
du har jo aldrig set Bony spille, til grin :wall: :wall: :wall:
Jeg siger ikke de er ens, men de ligner da hinanden, ikke dermed sagt at Sturridge er bedre.
bony spiller Spids angriberen i Swansea ligesom Sturridge gør hos os, ikke dermed sagt han er hurtigere, men han har hurtighed.
Selvfølgelig har jeg da set ham spille, det ved du da intet om, du er velkommen til at modargumenterer istedet for at rakke ned på mig.
Men han er jo da ikke hurtig. Godt nok viser videoen ovenfor, et klip hvor han bruger sin styrke samt fart til at komme forbi en forsvarsspiller, men det var en svag spiller fra eredivisie(kunne ligeså godt havde været havde været superligaen). Mange gange har han set for langsom ud, og samt et dårligt first touch.

og kan huske vi snakkede om bony her på forum, for omrking en måned siden. og der var de enig om at han godt kunne lide at trække ned og skabe plads bag sig, hvilket er det komplet MODSATTE af det du beskrev ham, som farlig i dybden. Om han kan supplere med sturridge ville jeg ikke kunne sige, men den beskrivelse du gav af ham var så forkert IMO

Men PS: min Mening er at han ville være en komplet skuffende signing, kan slet ikke se hvorfor folk ville havde ham til vores klub, når vi ville den fodbold, vi gør.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 05. aug, 2014 14:42

Kara skrev:
Xenne skrev:
Kara skrev:
Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
du har jo aldrig set Bony spille, til grin :wall: :wall: :wall:
Jeg siger ikke de er ens, men de ligner da hinanden, ikke dermed sagt at Sturridge er bedre.
bony spiller Spids angriberen i Swansea ligesom Sturridge gør hos os, ikke dermed sagt han er hurtigere, men han har hurtighed.
Selvfølgelig har jeg da set ham spille, det ved du da intet om, du er velkommen til at modargumenterer istedet for at rakke ned på mig.
Men han er jo da ikke hurtig. Godt nok viser videoen ovenfor, et klip hvor han bruger sin styrke samt fart til at komme forbi en forsvarsspiller, men det var en svag spiller fra eredivisie(kunne ligeså godt havde været havde været superligaen). Mange gange har han set for langsom ud, og samt et dårligt first touch.

og kan huske vi snakkede om bony her på forum, for omrking en måned siden. og der var de enig om at han godt kunne lide at trække ned og skabe plads bag sig, hvilket er det komplet MODSATTE af det du beskrev ham, som farlig i dybden. Om han kan supplere med sturridge ville jeg ikke kunne sige, men den beskrivelse du gav af ham var så forkert IMO

Men PS: min Mening er at han ville være en komplet skuffende signing, kan slet ikke se hvorfor folk ville havde ham til vores klub, når vi ville den fodbold, vi gør.
Måske må jeg trække lidt i land med han er hurtig, når man sammenligner med Sturridge, men jeg mener stadig han kan ligge på den forreste plads og tage de dybe løb, det ovennævnte klip refferer jeg ikke til, som du selv siger er det i eresdivisionen, det giver jeg ikke meget for.
I min verden vil han være et fint byt for Borini, jeg så da gerne større navne komme til, men det tror jeg bare ikke sker, derfor er Bony den eneste spiller jeg pt. kan forstille mig, ikke at jeg ikke ønsker nogle mere prominente navne, det gør jeg skam.
Men kan ganske enkelte ikke se hvem det skulle være, da jeg ikke tror vi henter Reus, Falcao eller Lavezzi.
Billede

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brockins » tirsdag, 05. aug, 2014 15:02

Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Næppe. Men jeg ser det ikke som et stort problem. Et stort problem er, om vi har en klasse angriber, der er fit hele sæsonen? Hellere få en ind, så vi er garderet. Jeg kan i øvrigt sagtens se, at Bony tager kampen op mod Sturridge som førstevalg på toppen, hvis Daniel går i stykker. Ja, han er en anden type, men han ville kunne fungere fremragende ved siden af to hurtige typer som Sterling og Markovic, efter min mening.

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » tirsdag, 05. aug, 2014 15:15

Utroligt at Sunderland har landet Rodwell. Ham ku jeg sgu sagtens ha set hos os, udråbt til det største talent i England for bare to år siden. Et par år på bænken i City er dog ofte en stopklods for udviklingen..
Billede

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » tirsdag, 05. aug, 2014 15:15

Xenne skrev:
Kara skrev:
Xenne skrev:
Kara skrev:
Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
du har jo aldrig set Bony spille, til grin :wall: :wall: :wall:
Jeg siger ikke de er ens, men de ligner da hinanden, ikke dermed sagt at Sturridge er bedre.
bony spiller Spids angriberen i Swansea ligesom Sturridge gør hos os, ikke dermed sagt han er hurtigere, men han har hurtighed.
Selvfølgelig har jeg da set ham spille, det ved du da intet om, du er velkommen til at modargumenterer istedet for at rakke ned på mig.
Men han er jo da ikke hurtig. Godt nok viser videoen ovenfor, et klip hvor han bruger sin styrke samt fart til at komme forbi en forsvarsspiller, men det var en svag spiller fra eredivisie(kunne ligeså godt havde været havde været superligaen). Mange gange har han set for langsom ud, og samt et dårligt first touch.

og kan huske vi snakkede om bony her på forum, for omrking en måned siden. og der var de enig om at han godt kunne lide at trække ned og skabe plads bag sig, hvilket er det komplet MODSATTE af det du beskrev ham, som farlig i dybden. Om han kan supplere med sturridge ville jeg ikke kunne sige, men den beskrivelse du gav af ham var så forkert IMO

Men PS: min Mening er at han ville være en komplet skuffende signing, kan slet ikke se hvorfor folk ville havde ham til vores klub, når vi ville den fodbold, vi gør.
Måske må jeg trække lidt i land med han er hurtig, når man sammenligner med Sturridge, men jeg mener stadig han kan ligge på den forreste plads og tage de dybe løb, det ovennævnte klip refferer jeg ikke til, som du selv siger er det i eresdivisionen, det giver jeg ikke meget for.
I min verden vil han være et fint byt for Borini, jeg så da gerne større navne komme til, men det tror jeg bare ikke sker, derfor er Bony den eneste spiller jeg pt. kan forstille mig, ikke at jeg ikke ønsker nogle mere prominente navne, det gør jeg skam.
Men kan ganske enkelte ikke se hvem det skulle være, da jeg ikke tror vi henter Reus, Falcao eller Lavezzi.
det er fair nok, syntes personligt et køb af Bony er værre end ingenting, da det hindrer fremtididige transfer. og der er intet signalværdi i at købe en middelmådig swansea angriber. selvom jeg at mange af jer herinde er ligeglade med signalværdi, hvilket er fair.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. aug, 2014 15:26

Konsulen skrev:Utroligt at Sunderland har landet Rodwell. Ham ku jeg sgu sagtens ha set hos os, udråbt til det største talent i England for bare to år siden. Et par år på bænken i City er dog ofte en stopklods for udviklingen..
Han har så også været en del skadet, hvilket han i øvrigt også var i Everton. Derudover har hans niveau i City været mildest talt ringe, men der spiller de mange skadespauser nok også en rolle. Jeg synes, at en klub som Sunderland er det rigtige for ham. Han kommer ind under en træner, der kan dygtiggøre ham taktisk og teknisk, ligesom det er et fint udstillingsvindue til en afgang til en større klub, hvis han evner at løfte niveauet et hak eller to.

Hvem skulle han slå af i Liverpool? Et par år på bænken i Liverpool havde formentlig også været "en stopklods for udviklingen".

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1674
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 05. aug, 2014 15:36

MKJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Næppe. Men jeg ser det ikke som et stort problem. Et stort problem er, om vi har en klasse angriber, der er fit hele sæsonen? Hellere få en ind, så vi er garderet. Jeg kan i øvrigt sagtens se, at Bony tager kampen op mod Sturridge som førstevalg på toppen, hvis Daniel går i stykker. Ja, han er en anden type, men han ville kunne fungere fremragende ved siden af to hurtige typer som Sterling og Markovic, efter min mening.
Jeg mener Bony er lidt for ensidig i sit spil til at det giver mening at hente ham. Han er vel ok som backup for Sturridge, men det er lige i overkanten at bruge £15-20m på en backup. Vi har i langt højere grad brug for en alsidig klassespiller i angrebet - én til startelleveren som i princippet kan spille de tre (fire) forreste pladser. Det var en af vores store styrker i angrebsspillet i den forgangne sæson, at spillerne var flexible og skiftede positioner hele tiden. Det var næsten umuligt at forsvare sig effektivt imod.

En direkte erstatning for Suarez er næppe muligt, men en kreativ spiller af høj kvalitet til angrebet er nødvendigt. Vi er for skrøbelige hvis al kreativitet hænger på Sterling/Coutinho, særligt når vi spiller to kampe om ugen.

Jeg er dog lidt tilbageholden mht kritik af, at vi endnu ikke har hentet en etableret klassespiller til angrebet. Det er lidt svært at gennemskue i hvor høj grad vi egentlig har prøvet på det.

Men hvis det er Rodgers strategi bevidst at undlade at hente en etableret klassespiller ind og istedet forlade sig på at f.eks. Markovic leverer mere eller mindre fra dag ét, så tror jeg vi får vanskeligt ved at være med helt i toppen af PL.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 05. aug, 2014 15:43

Kara skrev:
Xenne skrev:
Kara skrev:
Xenne skrev:
Kara skrev:
Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Jeg kan være lidt bange for de ligner hinanden for meget, men samtidig tror jeg også de vil kunne skabe en del uro omkring sig, og de har begge hurtigheden til at få den i dybden, hvis modstanderne stiller sig højt, Bony giver dog ikke den samme kreativitet som Suarez, men han kan dog godt lidt på egen hånd.
du har jo aldrig set Bony spille, til grin :wall: :wall: :wall:
Jeg siger ikke de er ens, men de ligner da hinanden, ikke dermed sagt at Sturridge er bedre.
bony spiller Spids angriberen i Swansea ligesom Sturridge gør hos os, ikke dermed sagt han er hurtigere, men han har hurtighed.
Selvfølgelig har jeg da set ham spille, det ved du da intet om, du er velkommen til at modargumenterer istedet for at rakke ned på mig.
Men han er jo da ikke hurtig. Godt nok viser videoen ovenfor, et klip hvor han bruger sin styrke samt fart til at komme forbi en forsvarsspiller, men det var en svag spiller fra eredivisie(kunne ligeså godt havde været havde været superligaen). Mange gange har han set for langsom ud, og samt et dårligt first touch.

og kan huske vi snakkede om bony her på forum, for omrking en måned siden. og der var de enig om at han godt kunne lide at trække ned og skabe plads bag sig, hvilket er det komplet MODSATTE af det du beskrev ham, som farlig i dybden. Om han kan supplere med sturridge ville jeg ikke kunne sige, men den beskrivelse du gav af ham var så forkert IMO

Men PS: min Mening er at han ville være en komplet skuffende signing, kan slet ikke se hvorfor folk ville havde ham til vores klub, når vi ville den fodbold, vi gør.
Måske må jeg trække lidt i land med han er hurtig, når man sammenligner med Sturridge, men jeg mener stadig han kan ligge på den forreste plads og tage de dybe løb, det ovennævnte klip refferer jeg ikke til, som du selv siger er det i eresdivisionen, det giver jeg ikke meget for.
I min verden vil han være et fint byt for Borini, jeg så da gerne større navne komme til, men det tror jeg bare ikke sker, derfor er Bony den eneste spiller jeg pt. kan forstille mig, ikke at jeg ikke ønsker nogle mere prominente navne, det gør jeg skam.
Men kan ganske enkelte ikke se hvem det skulle være, da jeg ikke tror vi henter Reus, Falcao eller Lavezzi.
det er fair nok, syntes personligt et køb af Bony er værre end ingenting, da det hindrer fremtididige transfer. og der er intet signalværdi i at købe en middelmådig swansea angriber. selvom jeg at mange af jer herinde er ligeglade med signalværdi, hvilket er fair.
Jeg ser ham mere som et byt for Borini og der værdsætter jeg ham højere end Borini.
Dog har du helt ret i signalværdien ikke er god, udefra set tror jeg samtlige modstander fans ser på Liverpool som igang med at Lave en Spurs mht. da de solgte Bale.
Jeg vil da langt hellere betale kassen for en klasse angriber, eller betale ekstra for at hente de helt store spillere også hente færre ind.
Billede

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 05. aug, 2014 15:54

Der render en argentiner rundt i Paris og venter på at få ny arbejdsgiver.

Han er relativ habil i dybdeløb/omstillinger og også som angriber på fløjen i en 4-3-3.

Dvs han kan rende rundt alene og med selskab.

Han er 28/29 år, og koster derfor ikke en formue, men kan gå direkte ind på holdet da han har vist sit værd i Italien/Frankrig og på landsholdet.

vent og se, i hørte det her først ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » tirsdag, 05. aug, 2014 16:05

Alonso skrev:
Konsulen skrev:Utroligt at Sunderland har landet Rodwell. Ham ku jeg sgu sagtens ha set hos os, udråbt til det største talent i England for bare to år siden. Et par år på bænken i City er dog ofte en stopklods for udviklingen..
Han har så også været en del skadet, hvilket han i øvrigt også var i Everton. Derudover har hans niveau i City været mildest talt ringe, men der spiller de mange skadespauser nok også en rolle. Jeg synes, at en klub som Sunderland er det rigtige for ham. Han kommer ind under en træner, der kan dygtiggøre ham taktisk og teknisk, ligesom det er et fint udstillingsvindue til en afgang til en større klub, hvis han evner at løfte niveauet et hak eller to.

Hvem skulle han slå af i Liverpool? Et par år på bænken i Liverpool havde formentlig også været "en stopklods for udviklingen".
Nu har Emre Can jo vist sig som en, indtil videre, fantastisk signing. men kunne godt have set Rodwell som en backup til den defensive midt hos os. Han ville trods alt ha fået en del flere kampe hos os ville være min vurdering. Men flot arbejde i Sunderland i dette vindue indtil videre synes jeg.
Billede

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. aug, 2014 16:20

Fra rygtebørsen på den norske:
Liverpool er i ferd med å starte samtaler med Inter om et kjøp av den 22 år gamle spissen Mauro Icardi. Stoke og Monaco har også hatt angriperen i kikkerten.
Sport Mediaset

http://liverpool.no/rykter/Linket-Fores ... astle.aspx

En teknisk stærk angriber, der bevæger sig intelligent omkring forsvaret. Naturlig målscorer. Skulle dog ikke være den mest hårdtarbejdende baglæns, ligesom hans afleveringsspil halter noget. Har en god statur og et glimrende udviklingspotentiale. Ingen idé om Inter vil sælge, da han alligevel fik lavet pæne 9 mål i 12 starter og 10 indskiftninger sidste sæson, men ville da passe udmærket ud fra den filosofi vi normalt henter spillere under, ligesom han ikke vil forvente at starte hver gang. Et af de bedre bud på en kommende angriber, jeg har læst om.

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brockins » tirsdag, 05. aug, 2014 16:37

Mysjkin skrev:
MKJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil Bony og Sturridge kunne spille sammen på top? Supplerer de hinanden?
Næppe. Men jeg ser det ikke som et stort problem. Et stort problem er, om vi har en klasse angriber, der er fit hele sæsonen? Hellere få en ind, så vi er garderet. Jeg kan i øvrigt sagtens se, at Bony tager kampen op mod Sturridge som førstevalg på toppen, hvis Daniel går i stykker. Ja, han er en anden type, men han ville kunne fungere fremragende ved siden af to hurtige typer som Sterling og Markovic, efter min mening.
Jeg mener Bony er lidt for ensidig i sit spil til at det giver mening at hente ham. Han er vel ok som backup for Sturridge, men det er lige i overkanten at bruge £15-20m på en backup. Vi har i langt højere grad brug for en alsidig klassespiller i angrebet - én til startelleveren som i princippet kan spille de tre (fire) forreste pladser. Det var en af vores store styrker i angrebsspillet i den forgangne sæson, at spillerne var flexible og skiftede positioner hele tiden. Det var næsten umuligt at forsvare sig effektivt imod.

En direkte erstatning for Suarez er næppe muligt, men en kreativ spiller af høj kvalitet til angrebet er nødvendigt. Vi er for skrøbelige hvis al kreativitet hænger på Sterling/Coutinho, særligt når vi spiller to kampe om ugen.

Jeg er dog lidt tilbageholden mht kritik af, at vi endnu ikke har hentet en etableret klassespiller til angrebet. Det er lidt svært at gennemskue i hvor høj grad vi egentlig har prøvet på det.

Men hvis det er Rodgers strategi bevidst at undlade at hente en etableret klassespiller ind og istedet forlade sig på at f.eks. Markovic leverer mere eller mindre fra dag ét, så tror jeg vi får vanskeligt ved at være med helt i toppen af PL.
Jeg mener at Bony er undervurderet. Måske fordi fordi han ikke er den oplagte type i Rodgers' system? I de eneste tre sæsoner har han scoret 59 i 92 kampe. Jeg ved ikke hvor mange af dem, der er på straffe, men selv hvis man trækker dem fra, er statistikken ret god, vil jeg gætte på. Og en del af dem var i PL med et dårligere hold i sidste sæson. Problemet er vel, at han er samme type som Labert, blot langt, langt, lagt bedre. Men Rodgers må bare sluge den kamel og sige: "ok Lambert var en fejlinvestering" og så få Bony ind. Med mindre der findes bedre løsninger - der vel er mærket er realistiske for os. Benzema og Reus er ikke.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » tirsdag, 05. aug, 2014 16:41

Alonso skrev:Fra rygtebørsen på den norske:
Liverpool er i ferd med å starte samtaler med Inter om et kjøp av den 22 år gamle spissen Mauro Icardi. Stoke og Monaco har også hatt angriperen i kikkerten.
Sport Mediaset

http://liverpool.no/rykter/Linket-Fores ... astle.aspx

En teknisk stærk angriber, der bevæger sig intelligent omkring forsvaret. Naturlig målscorer. Skulle dog ikke være den mest hårdtarbejdende baglæns, ligesom hans afleveringsspil halter noget. Har en god statur og et glimrende udviklingspotentiale. Ingen idé om Inter vil sælge, da han alligevel fik lavet pæne 9 mål i 12 starter og 10 indskiftninger sidste sæson, men ville da passe udmærket ud fra den filosofi vi normalt henter spillere under, ligesom han ikke vil forvente at starte hver gang. Et af de bedre bud på en kommende angriber, jeg har læst om.
Er det ikke Icardi der har et lidt blakket ry for hans liv udenfor banen?

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 05. aug, 2014 16:53

Belloni skrev:
Alonso skrev:Fra rygtebørsen på den norske:
Liverpool er i ferd med å starte samtaler med Inter om et kjøp av den 22 år gamle spissen Mauro Icardi. Stoke og Monaco har også hatt angriperen i kikkerten.
Sport Mediaset

http://liverpool.no/rykter/Linket-Fores ... astle.aspx

En teknisk stærk angriber, der bevæger sig intelligent omkring forsvaret. Naturlig målscorer. Skulle dog ikke være den mest hårdtarbejdende baglæns, ligesom hans afleveringsspil halter noget. Har en god statur og et glimrende udviklingspotentiale. Ingen idé om Inter vil sælge, da han alligevel fik lavet pæne 9 mål i 12 starter og 10 indskiftninger sidste sæson, men ville da passe udmærket ud fra den filosofi vi normalt henter spillere under, ligesom han ikke vil forvente at starte hver gang. Et af de bedre bud på en kommende angriber, jeg har læst om.
Er det ikke Icardi der har et lidt blakket ry for hans liv udenfor banen?
Ved ikke om det er ham jeg tænker på, men er han ikke lidt en fattigmands-Suarez? - Som har en masse potentiale, men ligesom mangler det sidste skud, for at udleve det?

Besvar