Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kristiank » torsdag, 07. aug, 2014 10:26

jacob-vig skrev:Rigtig fin artikel
http://lfc-danmark.dk/angriberen-hvem-skal-det-vaere/

Der er mange spændende emner som kunne hentes ind, Ibarbo, Luis Muriel, Lacazette, El Shaarawy, Cerci, Vela, Dos Santos, Rodrigo fra Benfica, Doumbia osv.
Rodrigo er i Valencia.

http://en.valenciacf.com/ver/36650/rodr ... orada=2014
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 07. aug, 2014 10:28

jacob-vig skrev:Rigtig fin artikel
http://lfc-danmark.dk/angriberen-hvem-skal-det-vaere/

Der er mange spændende emner som kunne hentes ind, Ibarbo, Luis Muriel, Lacazette, El Shaarawy, Cerci, Vela, Dos Santos, Rodrigo fra Benfica, Doumbia osv.
Aumbeyang er da fuldstændig urealistisk, Dortmund har brugt et år på at gøre ham klar til at tage overfor Lewandowski, det vil da være så mærkeligt at sælge ham nu. Han vil ellers være en god angriber for os, men kan ikke forestille mig de sælger ham, Pato har jeg flere gange tænkt på.
Men følger ikke med i hvor i verden han spiller og hvordan han klarer det, han var i sin Milan tid ret spændende.
Billede

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 07. aug, 2014 10:45

http://www.express.co.uk/sport/football ... alcao-move


God morgen drenge :)

Så blev det igen agurketid :alcohol:


Liverpool IN TALKS with Monaco over Radamel Falcao move



Sources in Italy claim the Reds are set to rival Manchester City and Real Madrid for the Colombian star.

According to Italian journalist Mina Rzouki, Liverpool are 'leading the race' to land Falcao.

Brendan Rodgers has spent nearly £100million on new signings this summer, with £75m Luis Suarez heading to Barcelona.

But having spent just £4m on a direct replacement in striker Rickie Lambert, Liverpool look light on firepower.

Italian sports paper Gazzetta dello Sport claim Falcao is available on loan with a view to a permanent transfer.

Gazetta dello Sport linked Manchester City with a move for Falcao yesterday, with Stevan Jovetic going the other way.

But fresh reports believe Liverpool could trump City and long-term admirers for the 28-year-old.

A switch to Anfield appears high unlikely for Falcao though, who missed the World Cup through injury.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » torsdag, 07. aug, 2014 10:58

kristiank skrev:
jacob-vig skrev:Rigtig fin artikel
http://lfc-danmark.dk/angriberen-hvem-skal-det-vaere/

Der er mange spændende emner som kunne hentes ind, Ibarbo, Luis Muriel, Lacazette, El Shaarawy, Cerci, Vela, Dos Santos, Rodrigo fra Benfica, Doumbia osv.
Rodrigo er i Valencia.

http://en.valenciacf.com/ver/36650/rodr ... orada=2014
Der kan man bare se :) hvis vi vil kan vi få dem.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » torsdag, 07. aug, 2014 11:49

JA TAK :D Xavi A er så utrolig verdensklasse i mine øjne stadigvæk. Fantastisk spiller og nu med masser af erfaring og rutine og han ville være en fantastisk mand at få med i vores unge trup. KØB HAM :)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af lars » torsdag, 07. aug, 2014 12:38

jacob-vig skrev:Prøv lige at se den og tænk over det bagefter.
http://www.youtube.com/watch?v=DU0NlQEIOxg
Man får jo helt ondt af hvordan det går ham nu. For hvor var han frygtindgydende dengang. Det lange hår klæder ham iøvrigt :)
Hold fast hvor var han god! Samspillet med Gerrard var jo "out of this world" og hans afslutninger komplet uforudsigelige... Venstre, højre, i toppen af målet, med hovedet eller udenom keeperen.. Det gav mål! Som en anden siger højere oppe i tråden, jeg kan ikke lade være med at have lidt ondt af ham.. Selvom jeg da også har grinet højlydt over hans ringe niveau i Chelsea..
Romantikeren i mig kan heller ikke lade være at tænke "hvad nu hvis" :mrgreen:
Men det ville nok være en dårlig beslutning trods alt...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 07. aug, 2014 12:41



Kunne være en kongesigning! Go get him, før United gør det

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » torsdag, 07. aug, 2014 12:55

United kommer ikke til at gå efter ham efter skiftet til 3-5-2 opstillingen.
Fan af Manchester United

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 07. aug, 2014 13:06

AllanShore skrev:United kommer ikke til at gå efter ham efter skiftet til 3-5-2 opstillingen.
Det har ellers været rygtet tungt.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 07. aug, 2014 13:19

AllanShore skrev:United kommer ikke til at gå efter ham efter skiftet til 3-5-2 opstillingen.
Man siger ikke nej til Di Maria af den grund. Systemet kan altid ændres. Og hvorfor skulle han i øvrigt ikke kunne spille enten centralt på midten - eller som en af de forreste lidt ala Robben ved VM?

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » torsdag, 07. aug, 2014 13:25

AJ skrev:
AllanShore skrev:United kommer ikke til at gå efter ham efter skiftet til 3-5-2 opstillingen.
Man siger ikke nej til Di Maria af den grund. Systemet kan altid ændres. Og hvorfor skulle han i øvrigt ikke kunne spille enten centralt på midten - eller som en af de forreste lidt ala Robben ved VM?
United har ikke de fornødne midtbanespillere til at spille en 4-3-3, som Di Maria ville fungere bedst i. Derudover har vi i forvejen for mange spillere til de 3 forreste offensiven i 3-5-2 opstillingen, og det ville derfor ikke give mening at købe endnu en spiller dertil. Især når Van Gaal selv offentligt har sagt, at der er for mange til de pladser.

Centralt på midten. Mener du så ved siden af Herrera? Det kunne I sikkert godt tænke jer.
Fan af Manchester United

Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rosales » torsdag, 07. aug, 2014 13:26

AJ skrev:
AllanShore skrev:United kommer ikke til at gå efter ham efter skiftet til 3-5-2 opstillingen.
Man siger ikke nej til Di Maria af den grund. Systemet kan altid ændres. Og hvorfor skulle han i øvrigt ikke kunne spille enten centralt på midten - eller som en af de forreste lidt ala Robben ved VM?

Spillede Di Maria ikke osse 8'er for Argentina og Real til tider? Han kan da godt spille med Ander H. på den centrale hvis det er hvis det er --)

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nikolai » torsdag, 07. aug, 2014 13:31

Jeg tror det bliver en af disse tre.

- Alexandre Lacazette
(grund. Jeg høre ofte Anfieldindex.com podcats, dejlig engelsk humor, og de har en dejlig faglig diskussion på mange emner i Liverpool. Derudover er der ofte et par lads med, der ved en del, og har deres kontakter. Denne gang en fyr der hedder Jan, som har et rimeligt bagland, samt en sund og bred fodbold expertise)

- Kevin Volland
(grund han bliver nævnt her http://www1.skysports.com/transfer/news ... go-palacio

og samtidig af Jan i podcast. Plus han er en alsidig spiller, der både kan spille bredt og direkte oppe foran.

- Bony

Signer vi Bony, tror jeg vi kommer til at spille 3-5-2 meget i næste sæson. Der er flere indikatorer på at dette giver god mening.

1. Lovren signing! manden spiller samme plads som Sakho, det vil sige vi pludselig har spillere for 38mil. £ på en LCB, Forestil jere lige Skrtel , Lovren , Sakho som de tre bagerste. dette giver mening som mit næste punkt, med signingen af forhåbentlig.

2. Moreno og Allerede indkøbte Manquillo. Der har vi to der kan spille wing backs, samtidig har vi to i Johnson og Enrique hvilket deres spil nok vil blive betydeligt bedre af, ikke at skulle afhænge især af johnson defensivt.

Ligemeget hvad, tror jeg faktisk vi kommer til at se 3-5-2 ofte i næste sæson.
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 07. aug, 2014 13:48

Nikolai skrev:Jeg tror det bliver en af disse tre.

- Alexandre Lacazette
(grund. Jeg høre ofte Anfieldindex.com podcats, dejlig engelsk humor, og de har en dejlig faglig diskussion på mange emner i Liverpool. Derudover er der ofte et par lads med, der ved en del, og har deres kontakter. Denne gang en fyr der hedder Jan, som har et rimeligt bagland, samt en sund og bred fodbold expertise)

- Kevin Volland
(grund han bliver nævnt her http://www1.skysports.com/transfer/news ... go-palacio

og samtidig af Jan i podcast. Plus han er en alsidig spiller, der både kan spille bredt og direkte oppe foran.

- Bony

Signer vi Bony, tror jeg vi kommer til at spille 3-5-2 meget i næste sæson. Der er flere indikatorer på at dette giver god mening.

1. Lovren signing! manden spiller samme plads som Sakho, det vil sige vi pludselig har spillere for 38mil. £ på en LCB, Forestil jere lige Skrtel , Lovren , Sakho som de tre bagerste. dette giver mening som mit næste punkt, med signingen af forhåbentlig.

2. Moreno og Allerede indkøbte Manquillo. Der har vi to der kan spille wing backs, samtidig har vi to i Johnson og Enrique hvilket deres spil nok vil blive betydeligt bedre af, ikke at skulle afhænge især af johnson defensivt.

Ligemeget hvad, tror jeg faktisk vi kommer til at se 3-5-2 ofte i næste sæson.
Naturligvis kommer vi ikke til at spille 3-5-2 lige pludselig. Vi har ikke spillet det i opstarten, og hvorfor pludselig ændre på en formation, der fungerede så godt i sidste sæson. Suarez eller ej. Det vil være komplet tåbeligt, og vi skal på ingen måde eksperimentere med den kedelige formation igen. Den passer fint til united

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nikolai » torsdag, 07. aug, 2014 13:54

Aggerdoo skrev:
Nikolai skrev:Jeg tror det bliver en af disse tre.

- Alexandre Lacazette
(grund. Jeg høre ofte Anfieldindex.com podcats, dejlig engelsk humor, og de har en dejlig faglig diskussion på mange emner i Liverpool. Derudover er der ofte et par lads med, der ved en del, og har deres kontakter. Denne gang en fyr der hedder Jan, som har et rimeligt bagland, samt en sund og bred fodbold expertise)

- Kevin Volland
(grund han bliver nævnt her http://www1.skysports.com/transfer/news ... go-palacio

og samtidig af Jan i podcast. Plus han er en alsidig spiller, der både kan spille bredt og direkte oppe foran.

- Bony

Signer vi Bony, tror jeg vi kommer til at spille 3-5-2 meget i næste sæson. Der er flere indikatorer på at dette giver god mening.

1. Lovren signing! manden spiller samme plads som Sakho, det vil sige vi pludselig har spillere for 38mil. £ på en LCB, Forestil jere lige Skrtel , Lovren , Sakho som de tre bagerste. dette giver mening som mit næste punkt, med signingen af forhåbentlig.

2. Moreno og Allerede indkøbte Manquillo. Der har vi to der kan spille wing backs, samtidig har vi to i Johnson og Enrique hvilket deres spil nok vil blive betydeligt bedre af, ikke at skulle afhænge især af johnson defensivt.

Ligemeget hvad, tror jeg faktisk vi kommer til at se 3-5-2 ofte i næste sæson.
Naturligvis kommer vi ikke til at spille 3-5-2 lige pludselig. Vi har ikke spillet det i opstarten, og hvorfor pludselig ændre på en formation, der fungerede så godt i sidste sæson. Suarez eller ej. Det vil være komplet tåbeligt, og vi skal på ingen måde eksperimentere med den kedelige formation igen. Den passer fint til united
Hvorfor ikke, den er afprøvet før, og fundet at spiller materialet ikke har været til det? Siger ikke vi skal spille 3-5-2 hele sæsonen, siger at med det spiller materiale der indhentes, er mulighed for det. Kan ikke se det tåbelige i at kunne spille 3-5-2, 4-3-3, 4-1-3-2 men jo jeg ser det som en mulighed med dette spiller materiale der indhentes.

Og nej vi har ikke spillet den, måske fordi Lovren, Manquillo, Moreno ikke har været en del af Pre.season.
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Besvar