Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 12. aug, 2014 09:02

Var Eto'o ikke meget meget tæt på LFC for ca. 10 år siden?
We need a new Fowler...

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 12. aug, 2014 09:34

JudgeStudge skrev:
LarsU skrev:
LFC_20 skrev:

Nej, bare nej. :dontknow: :aliboronz2: :army6:
Puha nej, nu så det ellers lige så lovende ud...
Jeg ville næsten betragte det som hånligt overfor os fans, hvis der er hold i de rygter og alene hans alder og (formentligt) høje løn, strider imod vores indkøbspolitik. Vi har allerede hentet en gammel ræv til angrebet, ingen grund til at hente en endnu ældre en.
Nu ved vi jo hverken noget om hans løn eller rolle. Det kan jo godt være han er tænkt som 4. angriber i en enkelt sæson på en meget billig aftale. Vi er nødt til at have mere en Sturrigde, Lambert og Borini uanset hvad.
Det kan også være det er en and. :)
LFC-Aaby skrev:Kan ikke se hvad vi skal bruge firmino til. Vi er fint dækket ind på hans position.
Eto'o, hvilken elendighed det ville være hvis vi hentede ham. Mangel på ambitioner, ikke en skid andet. Hvis jo har byttet suarez ud med Eto'o, så er der en i klubben der skal fyres. Hvor elendigt. Hvorfor så ikke købe Origi med det samme?

Hvis det er fordi vi skal have 4 angribere og at det er i stedet for Borini, så er det fint med mig. Hvis han er den eneste forstærkning i angrebet, så står vi skidt frem mod sæsonen
4 ville heller ikke være for meget. 3 er absolut nødvendigt.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 12. aug, 2014 10:01

Firmino ville da absolut være perfekt. Hvordan kan vi IKKE ha brug for sådan en type som ham. Han ville passe perfekt ind. Han kan spille alle pladser oppe foran, han laver mål og assists. Det er helt klart en spiller jeg gerne ser komme, hvis vi ikke henter Reus.

Ville hellere have ham end Cavani og etoo som har været oppe nu her de sidste par dage. Lavezzi/firmino, samt moreno og bony måske, så er jeg tilfreds hvis vi lukker kassen i. Så lige et rygte om Moreno ee i stilstand, og vi ville kigge efter Rojo i stedet hvis det er. Sådan set os fint for mig, hvis toure er på vej ud så kan rojo os spille CB mener jeg, så er vi da dækket rigtig godt ind.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 12. aug, 2014 10:42

OBI-WAN skrev: 4 ville heller ikke være for meget. 3 er absolut nødvendigt.
Ja det er jeg måske ikke helt enig i. Vi har som andre nævner købt ganske mange spillere til kanter og den centrale midtbane, hvilket jeg vælger at tolke som om at Brendan kunne finde på at benytte sig af en 4-2-3-1 eller 4-3-3 talkombination når han sætter holdet grafisk op. Det var min opfattelse at BR skævvred holdet lidt for at indordne både Suarez og Sturridge der vel begge viste at de var bedst som 9'ere. Når en af dem blev placeret på kanten var det en meget anderledes kant en f.eks. Sterling.

I det tilfælde ville der selvfølgelig kun være 1 angrebsplads som Sturridge selvfølgelig sidder tungt på. Nu har vi så købt Lambert og det er da min klare forventning at BR mener at skulle Sturridge blive skadet eller misse en kamp grundet tæt kampprogram, at Lambert er fuldt ud klar til at tage over og at vi så i de kampe er tynde på bænken angriber mæssigt, ellers er det godt nok et besynderligt køb. Lambert vil vel ikke være tilfreds med at være decideret 3. angriber og kun sidde på bænken når 1. angriberen er ude og 2. angriberen starter. Og så forstod jeg heller aldrig at folk da vi havde Suarez og Sturridge efterspurgte flere rigtig dygtige angribere(Diego Costa blev nævnt), for det er jo altså begrænset hvor mange angribere af topklasse der vil være backup for Sturridge. Altså vil vi ende med 2 spillere der er utilfredse med deres rolller.
Det ændrer sig selvfølgelig hvis BR stadig vil benytte sig af to 9'ere, men den vej vil nok betyde at enten Coutinho, Hendo eller Lallana skal benyttes på kanten modsat Raheem, hvilket efter min mening er ude af deres bedste position og igen vil skævvride holdet. Rygterne om Cavani er derfor også lidt underlige i mine øjne, idet at det enten vil betyde at spille Cou, Hendo, Lallana ude af position i en 442 eller at vi skal benytte Cavani ude af position på kanten i en 433/4231. Han er en fremragende spiller, men ser efter min mening ikke ud til at passe ind i LFC ligenu, på trods af at han har mange af de dyder vi værdsætter. Jeg kan simpelthen ikke se ham skifte fra PSG(og deres løn) for at blive brugt på samme måde ude af position og uden at være førsteangriber, som han allerede gør/er. Det kan selvfølgelig også være at jeg er for meget en "purist" og BR i virkeligheden ønsker denne ubalance og skævvridning i holdet og ikke vil have den mere rene og symmetriske tilgang. En spiller på Cavanis niveau vil altid være velkommen, men jeg har svært ved at få skiftet til at gå op.

Derfor vil Firmino måske passe bedre ind i truppen på nuværende tidspunkt. Personligt ser jeg både Coutinho og Lallana som værende bedst i 10'er positionen bag Sturridge, ligesom Firmino er, men jeg har måske alligevel fornemmelsen af at BR kommer til at bruge både Cou og Lallana ligeså meget på kanten som Sterling og Markovic der er mere "rene" kantspillere. I det tilfælde ville Firmino jo give lidt mere mening, specielt hvis vi kommer til at se mere af tricket med at smide Sterling in i 10'er positionen og sende playmaker typer som Cou, Lallana og evt. Firmino ud og skabe bredden på kanterne.

Mon ikke grunden til at spillere som Reus og Sanchez der begge kan og har spillet både kant og angriber er så eftertragtede, fordi de hæver niveauet på én position og samtidig styrker bredden på en anden position. Lavezzi hører muligvis også til den type, men jeg vil nu alligevel mene at han er ligeså "misbrugt" som angriber som Cavani er som kantspiller.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2162
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 12. aug, 2014 10:57

Jeg begynder efterhånden at tror at der ikke kommer en angriber, og er det så skidt endda ?

Hvis planen er at spille som mod Dortmund med en 4-3-3 eller 4-3-2-1 så er der kun behov en decideret angriber, og som det er lige nu så har vi Sturridge, Borini og Lambert, og for mig at se kunne Sterling også godt spille den forreste plads.

Jeg ser mere at vi har bruge for noget backup til kanten, hvilket vel også var grunden til vi gik efter Sanchez, nu har vi så fået Markovic istedet, men hvor meget han er klar til at bidrage med er lidt usikkert synes jeg, og både Sterling og Ibe er jo også meget unge.

Jeg tror ikke på at man går efter en Falcao eller Cavani eller andre omkring det niveau, det er spiller som skal spille hver gang og dermed er vi nød til at spille med 2 angriber igen, for Sturridge må også forventes at spille hver gang.

Så jeg tror man går efter en spille på niveau med Loic Remy, som ikke forventer at spille hver gang, og tror også stadig en del afhænger af om Borini bliver, hvis han bliver solgt for 12-14 millioner pund, så er det noget nemmere at forsvare at købe en dyr angriber.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2162
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 12. aug, 2014 11:04

Tror på ingen måde det kommer til at ske, men en spiller som Chicharito ville være fantastisk at have på bænken.

Har altid været irriteret over når United har haft spiller som Solskjær og Chicharito på bænken, som kan kommer ind og gøre en forskel.

Men hvem ved måske vi allerede har ham i form af Borini ?
YNWA

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brockins » tirsdag, 12. aug, 2014 11:10

Der bliver skrevet utrolig meget vrøvl i denne her tråd:

1. At vi har hentet een gammel spiller, betyder ikke, at man ikke må hente end ny. Sunk cost anyone? Suarez er væk nu. Nu skal vi bare optimere vores position fremadrettet. Er Etoo den optimale i en perfekt verden? Selvfølgelig ikke. Men det handler også om, hvilke angribere, der er tilgængelige p.t.

2. Etoo havde en ganske fin sæson i et defensivt Chelsea sidste år. Han scorede tæt på 1 mål i 2 kampe i gennemsnit uden straffespark i Premier League.

3. Hellere hente en spiller, der passer ind, for et år, end at smide en masse penge efter en, der ikke passer direkte ind (Bony eller Higuain fx). Måske henter vi Etoo for et år for så at forsøge at smide pengene efter Reus næste år. Eller en anden bedre og mere oplagt spiller til systemet, end de angribere vi har været sat i forbindelse med i år.

4. Okay, Etoo er på høje lønninger. Men der er ingen transferfee og det er på et år, går jeg ud fra. Regn på årsomkostningen og sammenlign den med omkostningen, hvis vi købte Bony for 20 millioner pund og en løn, der var 20-40 % lavere.

5. Erfaring er en ting, der ikke rigtig bliver diskuteret: Vi har mistet Reina og Suarez, som jeg vil beskrive som erfarende spillere med udstråling, der går forrest. Potentielt ryger Toure, Agger og Lucas også, der kan karakteriseres som lignende typer. Etoo er måske ikke direkte en leder, men han er en erfaren og selvsikker gut, der har Champions League-erfaring og som har prøvet lidt af hvert. Jeg er sikker på, at han kan være god at have på et ellers meget ungt og urutineret hold.
Senest rettet af Brockins tirsdag, 12. aug, 2014 11:36, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 12. aug, 2014 11:32

Jeg var engang så stor en beundrer at Eto'o da han spillede i Barcelona, hvor han var helt og aldeles suveræn. Dengang levede han på en ekstrem hurtighed, han var helt uhyggelig adræt og bare hamrende effektiv. Nok er han ret effektiv mere, men i sagens natur, så kommer han ganske enkelt ikke frem til så mange chancer mere, for hurtigheden ikke er tilstede som den var engang. Og hvad er hans motivation? Jeg er tvivler på, at han for alvor brænder for det. Ikke et ondt ord om ham, men han har prøvet alt, oplevet alt og den gnist man ser hos næsten alle vore spillere, den tror jeg ikke findes længere.

Og så kan han altså være ren gift for en trup, vil jeg tro, hvis man har så står en profil gående rundt, som reelt ikke vil blive særligt brugt. Det er ikke en motiverende faktor, forestiller jeg mig. Eksemplerne fra hans landshold er da i hvert fald til at få øje på.

Men hvem skal vi så søge, jo, MKJ er inde på noget helt rigtigt - hvem er der overhovedet til rådighed? Og nu hvor vinduet snart smækker i, så skal den sælgende klub jo også have en erstatning og så bliver de pressede, hvilket i sagens natur ikke højner deres salgslyst eller så stiger prisen.

Jeg har tænkt lidt over, om vi alligevel ikke har dummet os en del her i vinduet, for måske skulle vi ikke kigge efter en angriber nu - måske skulle det have været den allerførste signing. Bidet, det kunne vi ikke vide kom, men Suarez Barcelona-ønske kan da ikke komme som en overraskelse for dem der har været tæt på ham. Og da Barcelona relativt hurtigt på klassisk barca-vis indledte flirten, så ved man jo hvad der skal ske.

I stedet så har vi købt bredt ind og efter min mening kvalificeret ind, men nu står vi måske og mangler pengene til at lave den sidste, virkelige forskelsgørende investering. En investering, som vel ikke bliver lettere, idet vores overskudsvarer ikke vil sælges/der er ikke kommet gode nok bud=penge vi kunne have brugt nu.

Jeg skrev et indlæg for et stykke tid siden, for jeg halvt påstod, at plan A,B og C, som jeg går ud fra der er/har været, er skottet til fordel for panik før lukketid og at jagten nu foregår med spredehagl. Er der sandhed i dette rygte, så fastholder jeg mig påstand. Vi skal meget langt ned i alfabetet før vi kan finde Eto'os navn på vores transferliste-plan.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 12. aug, 2014 11:36

MKJ skrev:Der bliver skrevet utrolig meget vrøvl i denne her tråd:

1. At vi har hentet een gammel spiller, betyder ikke, at man ikke må hente end ny. Sunk cost anyone? Suarez er væk nu. Nu skal vi bare optimere vores position fremadrettet. Er Etoo den optimale i en perfekt verden? Selvfølgelig ikke. Men det handler også om, hvilke angribere, der er tilgængelige p.t.

2. Etoo havde en ganske fin sæson i et defensivt Chelsea sidste år. Han scorede tæt på 1 mål i 2 kampe i gennemsnit uden straffespark i Premier League.

3. Hellere hente en spiller, der passer ind, for et år, end at smide en masse penge efter en, der ikke passer direkte ind (Bony eller Higuain fx). Måske henter vi Etoo for et år for så at forsøge at smide pengene efter Reus næste år. Eller en anden bedre og mere oplagt spiller til systemet, end de angribere vi har været sat i forbindelse med i år.

4. Okay, Etoo er på høje lønninger. Men der er ingen transferfee og det er på et år, går jeg ud fra. Regn på årsomkostningen og sammenlign den med omkostningen, hvis vi købte Bony for 20 millioner pund og en løn, der var 20-40 % lavere.

5. Erfaring er en ting, der ikke rigtig bliver diskuteret: Vi har mistet Reina og Suarez, som jeg vil beskrive så erfarende spillere med udstråling, der går forrest. Potentielt ryger Toure, Agger og Lucas også, der kan karakteriseres som lignende typer. Etoo er måske ikke direkte en leder, men han er en erfaren og selvsujjer gut, der har Champions League-erfaring og prøvet lidt af hvert. Jeg er sikker på, at han kan være en god at have på et ellers meget ungt og urutineret hold.
1. Så du vil hente en spiller der ikke er "optimal", bare for at hente en spiller en hvad?
2. En ganske fin sæson. Tjooo, Tjaaa, når man ikke formår at slå hverken Demba Ba eller Fernando Torres endegyldigt af holdet ved jeg ikke hvor "fin" en sæson man havde. Han havde måske et OK målsnit, men det er nu min opfattelse at han spillede pænt ringe.
3. Nu er Eto'o ligepludselig optimal fordi det kun er for et år vi skal bruge ham? Har kontraktlængder virkelig så direkte indflydelse på en spillers niveau?
4. Ja, her er jeg enig, vi behøver heller ikke at hente Bony, da slet ikke for 20 millioner pund.
5. Erfaring og rutine, ja det er fine ord. Nu mister vi vel ikke Reinas rutine, han var her jo heller ikke sidste år. Man kan sige at Kolos rutine endte ikke med at spille specielt meget ind. Han spillede ikke og da han gjorde dummede han sig. Også er alder og rutine jo altså ikke synonymer. Som du selv siger er der ingen garanti for at Eto'o er en leder. Derudover så har vi ganske rigtig et ungt hold. Hendo er kun 24, men han har alligevel spillet over 100 kampe i LFC og 170 kampe i Premier League. Sturridge, 24, har også spillet 100+ kampe i PL. Lovren er 25 men med 30 kampe i PL og 70 kampe i Ligue 1. Gerrard er vel den mest rutinerede spiller i PL og Skrtel nærmer sig efterhånden 200 PL kampe foruden hans 75 for Zenit. Mignolet nåede alligevel at spille 100 kampe i Sunderland og stod fast hele sæsonen i LFC. Mon ikke også både Johnson og Enrique nærmer sig 200 kampe i PL.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brockins » tirsdag, 12. aug, 2014 11:41

Som jeg ser det, er et eventuelt tilføjelse af Etoo til spillertruppen netop IKKE et panikkøb. Et panikkøb ville have været at gå ud og smide en masse penge efter fx Bony, der er god, men ikke helt passer ind. Eller Higuain, Falcao eller sågar Cavani. Alle tre er topnavne og de kunne meget vel blive successer, men de er hamrende dyre og har ikke den profil, som Rodgers tilsyneladende gerne vil have i angrebet. En der kan spille som 9'er OG 10'er - en såkaldt "9,5'er". En som er hurtig og som godt kan gå ud og ligge på kanten, så fx en Sterling kan søge ind i midten. I princippet en spiller, der minder om Suarez og Sturridge, da de begge kunne disse ting, selvom de også har unikke egenskaber hver for sig.

At smide 65 millioner pund efter Cavani ville være et kæmpe sats. Han er på sin peakalder, han passer ikke helt ind og vil være enorm dyr. Jeg er glad for, at vi ikke gør det. Etoo vil være en bedre løsning. Hvis vi skal ud og smide mange penge, skal spillerne være yngre og passer på de egenskaber, der er beskrevet ovenover. Det kunne fx være en Reus til næste sommer, selvom han bliver svær at få fat i. Eller en lignende type.

Den eneste reelle fejl i dette transfervindue var vel købet af Lambert. Jeg ved ikke, om man forventede at Suarez ville blive, eller man bare var så optaget af PR-værdien i det. Men oh well - videre.
sjampen skrev:1. Så du vil hente en spiller der ikke er "optimal", bare for at hente en spiller en hvad?
2. En ganske fin sæson. Tjooo, Tjaaa, når man ikke formår at slå hverken Demba Ba eller Fernando Torres endegyldigt af holdet ved jeg ikke hvor "fin" en sæson man havde. Han havde måske et OK målsnit, men det er nu min opfattelse at han spillede pænt ringe.
3. Nu er Eto'o ligepludselig optimal fordi det kun er for et år vi skal bruge ham? Har kontraktlængder virkelig så direkte indflydelse på en spillers niveau?
4. Ja, her er jeg enig, vi behøver heller ikke at hente Bony, da slet ikke for 20 millioner pund.
5. Erfaring og rutine, ja det er fine ord. Nu mister vi vel ikke Reinas rutine, han var her jo heller ikke sidste år. Man kan sige at Kolos rutine endte ikke med at spille specielt meget ind. Han spillede ikke og da han gjorde dummede han sig. Også er alder og rutine jo altså ikke synonymer. Som du selv siger er der ingen garanti for at Eto'o er en leder. Derudover så har vi ganske rigtig et ungt hold. Hendo er kun 24, men han har alligevel spillet over 100 kampe i LFC og 170 kampe i Premier League. Sturridge, 24, har også spillet 100+ kampe i PL. Lovren er 25 men med 30 kampe i PL og 70 kampe i Ligue 1. Gerrard er vel den mest rutinerede spiller i PL og Skrtel nærmer sig efterhånden 200 PL kampe foruden hans 75 for Zenit. Mignolet nåede alligevel at spille 100 kampe i Sunderland og stod fast hele sæsonen i LFC. Mon ikke også både Johnson og Enrique nærmer sig 200 kampe i PL.
1. Cristiano Ronaldo er mere optimal end alle andre, vi har hentet. Betyder det at vi kan eller vil hente ham? Logic. Vi henter muligvis Etoo, fordi han er den mest optimale ud fra de omstændigheder der her (tilgængelighed, egenskaber, pris etc.).
2. En fin sæson måler du på statistik og generelle præstationer. Ikke hvad en anden træner må mene om andre spillere.
3. En kontrakts længde har indflydelse på den samlede pris.
4. Godt!
5. Så du tror ikke at Reina havde en vigtig rolle i truppen, selv hvis han ikke spillede. Ved du noget om ledelse og sammenhold? Du kunne fx ringe og spørge det spanske landshold, hvad Reina betød for holdånden i de år, hvor de vandt alt, selvom han ikke spillede.

Pollpot
Indlæg: 86
Tilmeldt: torsdag, 28. feb, 2013 06:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pollpot » tirsdag, 12. aug, 2014 11:50

Guys, der er knap tre uger tilbage at handle i og generelt er tendensen de sidste handler først kommer på plads lige inden deadline.

Der er massere tid til at hente både en VB og en angriber. Selvfølgelig så jeg også helst vi havde holdet på plads nu og kunne fokuserer på sæson starten, men sådan er verden nu engang ikke.

Eto vil være fin som 4. mand til angrebet og har også erfaring, hvilket mange af vores øvrige spillere ikke har. Så forudsat han ikke skal have 3mill om ugen i løn synes jeg han kan være fin at få ind!

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 12. aug, 2014 11:51

Jeg skal ærligt indrømme, at Eto'o ikke var det andetvalg, jeg havde håbet på, men ved nærmere eftertanke, så er det måske ganske fornuftigt. MKJ beskriver det egentlig ret udtømmende, men vigtigst for mig, er at den perfekte angriber bare ikke ser ud til at være tilgængelig. Jeg ser det som helt udelukket, at Rodgers skulle hente en statisk angriber som Bony, uagtet at han har mål i sig, eller at vi henter en angriber som Cavani, der alt andet lige vil forvente spilletid på bekostning af Sturridge i det nye system (medmindre vi vender tilbage til at spille med to angribere og den medfølgende defensive instabilitet). Derfor kan Eto'o være den pragmatiske løsning, indtil den perfekte angriber kan hentes ind til vinter eller næste sommer. Til den tid har vi også fået svar på flere ting, herunder om den nye formation er bæredygtig for succes i både liga og CL, og om Sturridge (og hans krop) forsat kan løfte det store ansvar at være førsteangriber. Det kan jo også være, at vi har lavet en aftale om at få en spiller som fx Reus til næste sæson og bare skal have en til at dække ind så længe.

Min største bekymring omkring Eto'o er, om han er sulten nok, men måske han har noget at bevise overfor buschaufføren og i Premier League? Det må han da gerne gøre her et år.

Skulle vi kigge på andre spillere end Eto'o som andetvalg lige nu og her, som lever op til den samme kombination er målfarlighed og teknik, kan jeg kun komme på skadede Jay Rodriguez eller på et yderligt mandat Alexandre Pato (mest fordi han lader til at være til salg for under 10 mio.)
MKJ skrev:4. Okay, Etoo er på høje lønninger. Men der er ingen transferfee og det er på et år, går jeg ud fra. Regn på årsomkostningen og sammenlign den med omkostningen, hvis vi købte Bony for 20 millioner pund og en løn, der var 20-40 % lavere.
Ifølge altid pålidelige goal.com så var han villig til at gå kraftigt ned i løn for at spille for Chelsea for et år siden. Angiveligt betalte de ham £100.000 om ugen. Han kan vel ikke forente at få mere nu, tænker jeg umiddelbart. Vi kan måske endda slippe afsted med at betale ham 70-80.000. Det var bare for at skyde lønargumentet yderligere ned.

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/tra ... elsea-move
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » tirsdag, 12. aug, 2014 12:09

Forslag herfra: Køb Torres! Han har været en skygge af sig selv lige siden han forlod os, men jeg tror at BR ville være manden der kan få gang i Torres igen! Jeg synes at det ville være fedt at få Torres tilbage og jeg tror fortsat på ham. Så snart han trækker den røde trøje over hovedet, så er han sig selv igen. KØB HAM :D :D :D :D :D
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 12. aug, 2014 12:13

MKJ skrev: 1. Cristiano Ronaldo er mere optimal end alle andre, vi har hentet. Betyder det at vi kan eller vil hente ham? Logic. Vi henter muligvis Etoo, fordi han er den mest optimale ud fra de omstændigheder der her (tilgængelighed, egenskaber, pris etc.).
2. En fin sæson måler du på statistik og generelle præstationer. Ikke hvad en anden træner må mene om andre spillere.
3. En kontrakts længde har indflydelse på den samlede pris.
4. Godt!
5. Så du tror ikke at Reina havde en vigtig rolle i truppen, selv hvis han ikke spillede. Ved du noget om ledelse og sammenhold? Du kunne fx ringe og spørge det spanske landshold, hvad Reina betød for holdånden i de år, hvor de vandt alt, selvom han ikke spillede.
1. Men igen går du ud fra at omstændighederne er at vi henter Eto'o eller en af de andre tilgængelig og ignorer at vi også kunne lade være med at spille lønkroner på at tilføje en halvringe spiller, der muligvis har et ego og ikke passer specielt godt ind rent taktisk, til truppen. Uden at det da er optimalt, mon så ikke Sturridge og Lambert(Måske endda Sterling) kan holde os kørende indtil Januar, med tanke på at Jordon Ibe eller en af de andre helt unge kunne spille positionen i de tidlige cup kampe. Derudover har man jo skulle høre på hvorfor vores transfervindue er en ubetinget succes fordi vi har tilføjet åh så mange mål i vores indkøb.
2. Mon ikke de fleste kan respektere Jose Mourinhos valg, hvis man så bare et par enkelte kampe med Eto'o. Stort set alle Chelseas angribere var pinligt ringe, deriblandt Eto'o.
3. Det er da klart, at det er nemmere at sluge et fejlkøb hvis det er gratis og bliver betalt i lunkne sodavand i kantinen, men det har jo ikke så meget med spillerens niveau at gøre. Bare fordi det er billigt, måske endda gratis, behøver du jo hellere ikke blive gennemtævet af ubehagelige personer hvis du ikke har lyst det til.
5. Jeg er relativt sikker på Pepe Reinas erfaring havde absolut ingen indflydelse på Liverpools 2013/2014 sæson, som det vel forhåbentlig er den vi forsøger at bygge videre på. Han var trods alt i et andet land og brugte tiden dernede med en anden trup i en anden fodboldklub, når han altså ikke skrev første udkast af sit afskedsbrev der ikke var helt så vellykket som hans seneste. Ingen tvivl om at Pepe Reina tidligere har bidraget enormt uden for banen i både LFC og det spanske landshold, men sidste års succes har han altså ingen aktier i, selv hvis han i ny og næ skulle have haft snakket lidt med Kaptajnen eller et par af de andre. Jeg tror iøvrigt heller ikke at hverken Xabi Alonso eller Mascherano har spillet en væsentlig rolle uden for banen i Liverpools sølvmedaljer.
Og nu har jeg da selv været involveret som både spiller og træner i elitesport eller noget deromkring, så på den front bilder jeg mig da ind at jeg har lidt viden og erfaringer om "ledelse og sammenhold" som du kalder det. Jeg har godt nok aldrig oplevet at en spiller fra nogle af mine hold har taget til et andet land, men jeg har svært ved at se hvordan denne spillers person uden for banen fortsat skulle have indflydelse på truppen. Ganske imponerende lederegenskaber eller måske ligefrem overnaturligt indgriben at Pepe Reina ligefrem har haft åndelig kontakt fra Italien.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 12. aug, 2014 12:17

Harvey skrev:Forslag herfra: Køb Torres! Han har været en skygge af sig selv lige siden han forlod os, men jeg tror at BR ville være manden der kan få gang i Torres igen! Jeg synes at det ville være fedt at få Torres tilbage og jeg tror fortsat på ham. Så snart han trækker den røde trøje over hovedet, så er han sig selv igen. KØB HAM :D :D :D :D :D
Torres var ikke engang Torres i sin sidste tid i lfc. Han er færdig, og det er snart på tide Torres-elskerne indser det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar