Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hazebaze
Indlæg: 81
Tilmeldt: torsdag, 28. jul, 2011 11:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hazebaze » lørdag, 23. aug, 2014 11:21

Der er et rigtig godt alternativ i Chelsea til målmandsposten. Cech i et sidste sekundsbud ville være fantastisk. En mand med ro og dygtig i feltet. En leder oveni.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » lørdag, 23. aug, 2014 11:26

Hazebaze skrev:Der er et rigtig godt alternativ i Chelsea til målmandsposten. Cech i et sidste sekundsbud ville være fantastisk. En mand med ro og dygtig i feltet. En leder oveni.
Jeg mangler en like knap. Det ville være et rigtig godt køb, men han ville være meget dyr i løn

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. aug, 2014 11:27

Hazebaze skrev:Der er et rigtig godt alternativ i Chelsea til målmandsposten. Cech i et sidste sekundsbud ville være fantastisk. En mand med ro og dygtig i feltet. En leder oveni.
Det kommer aldrig til at ske.
"We're not racist, we only hate the mancs"

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 23. aug, 2014 11:54

Mon det snart er på tide at oprette en tråd med samuel eto? Hvad siger journalisterne med insider viden til det? Er der hold i rygterne?

Mvh
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. aug, 2014 12:20

kongrasmus skrev:Mon det snart er på tide at oprette en tråd med samuel eto? Hvad siger journalisterne med insider viden til det? Er der hold i rygterne?

Mvh
Hvis Balotelli kommer ind, hvilket alt jo tyder på, så droppes Eto'o. Han er backup planen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » lørdag, 23. aug, 2014 17:14

Hent Kasper Schmeichel som backup for Mignolet, han gør det virkelig godt!
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 23. aug, 2014 17:58

Hr. Drejer skrev:Jeg tror ikke Liverpool nogensinde tidligere, har brugt så mange penge som i dette vindue.

Vi har købt:
Rickie Lambert, Southampton, £4,5M
Adam Lallana, Southampton, £23M + £2M
Emre Can, Bayer Leverkusen, £9,75M
Lazar Markovic, Benfica, £20M
Dejan Lovren, Southampton, £16M + £4M
Divock Origi, Lille, £9,8M
Alberto Moreno, Sevilla, £12M
(Mario Balotelli, Milan, £16M)

Vi har brugt £101, 05 M. og med Balotelli £117.05. Det er mange penge. Men vi har så også fået næsten £80M ind via salg.

Sammenlignet med sidste sommers transfervindue, så er jeg overordentlig tilfreds med dette vindue. Vi har fået mere kvalitet i dybden, og vi har også forstærket start-11 - og ikke mindst defensiven, som virkeligt trængte.

Helt igennem fantastisk transfervindue! Hold nu kæft nogle gode spillere vi har købt.

Lambert - Fin backup og rotations spiller. + til bredden!

Lallana - Southampthons bedste spiller, super på bolden og har et kæmpe løbepensum. Jeg betragter Lallana som en absolut klassespiller og et køb til 11'eren. Skal være på midten sammen med Henderson og Gerrard.

Can - Stort tysk talent med masser af fysik og god boldomgang. Kan blive en meget vigtig brik over en hel sæson med mange kampe. Stort + til bredden.

Markovic - offensivt talent med speed. En af de spillere som er blevet talt mest op hen over sommeren. Jeg tror han bliver super spændende at følge. Muligvis kan han presse sig vej ind i start 11'eren.

Lovren - Klasse forsvarskøb. Ham og Sakho er fremtidens forsvar. Klassekøb til start 11'eren!

Origi - Lejet ud lige nu, men var en af de helt store overraskelser under VM. Da vi købte ham sagde en af mine City venner "Hold da kæft, kan i tiltrække så gode spillere"...

Moreno - Endelig får vi købt en klassespiller til vores venstre back. Start 11'er igen!

Maquillio - Godt nok lejet i 2 år (som jeg har forstået det) - men spiller allerede super godt. Kan blive starter? Ellers en rigtig god spiller til bredden!

Ballo - All in på Black. Kan vise sig at blive et kæmpe scoop - kan også vise sig at blive det præcist modsatte. The gamble.


Spillere der lige nu er solgt, som vi begræder: Suarez ..

Men transfervinduet som helhed har været det bedste jeg kan huske. Så fucking fedt ! WE GO AGAIN!
Gerrard og Agger er Liverpool

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henrik1 » lørdag, 23. aug, 2014 19:13

Synes stadig vi mangler en spiller til den centrale midt. Her kunne jeg godt tænke mig vi tog konkurrence op med Bayern om Sami Khedira. Khedira er ikke den store leder, men han er pålidelig oh meget rutineret samt klasser over Lucas. Og jeg tror heller ikke vi går fallit rent økonomisk. Vi det skulle ske er vi nogenlunde godt besat, de store profiler værende Balotelli, Khedira og forhåbenlig Lovren, mens resten vel er lidt den bløde mellemvare, men sikkert brugbart som backup (omend jeg rater Moreno ganske højt).

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11310
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. aug, 2014 20:30

henrik1 skrev:Synes stadig vi mangler en spiller til den centrale midt. Her kunne jeg godt tænke mig vi tog konkurrence op med Bayern om Sami Khedira. Khedira er ikke den store leder, men han er pålidelig oh meget rutineret samt klasser over Lucas. Og jeg tror heller ikke vi går fallit rent økonomisk. Vi det skulle ske er vi nogenlunde godt besat, de store profiler værende Balotelli, Khedira og forhåbenlig Lovren, mens resten vel er lidt den bløde mellemvare, men sikkert brugbart som backup (omend jeg rater Moreno ganske højt).
Hvad med Alex Song, som der var snak om for en uges tid siden?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » lørdag, 23. aug, 2014 22:40

Cynwal skrev:
henrik1 skrev:Synes stadig vi mangler en spiller til den centrale midt. Her kunne jeg godt tænke mig vi tog konkurrence op med Bayern om Sami Khedira. Khedira er ikke den store leder, men han er pålidelig oh meget rutineret samt klasser over Lucas. Og jeg tror heller ikke vi går fallit rent økonomisk. Vi det skulle ske er vi nogenlunde godt besat, de store profiler værende Balotelli, Khedira og forhåbenlig Lovren, mens resten vel er lidt den bløde mellemvare, men sikkert brugbart som backup (omend jeg rater Moreno ganske højt).
Hvad med Alex Song, som der var snak om for en uges tid siden?

-----------------Gerrard-------------------
-------------------------------------------
-------Henderson----------Lallana----------
-------------------------------------------
-----------------Coutinho------------------
-------------------------------------------

Er det ikke nok at have en lallana fra årets hold sidste år? og som ligesom Henderson var i top 5 i pl over de spillere som løb flest km. og det er endda selvom han kun ofte fik 70min fordi han løb så meget.

fuld start 11 (efter nogle måneder når alle er i topform).

----------------Mignolet-------------------
-------------------------------------------
Johnson-----Lovren------Sakho-----Moreno
-------------------------------------------
----------------Gerrard--------------------
-------------------------------------------
------Henderson--------Lallana-------------
-------------------------------------------
----------------Coutinho-------------------
-------------------------------------------
----------Sturridge---Balotelli--------------

Sterling kan også sagtens spille på lallanas plads. eller coutinhos
eller som angriber alt efter hvad vi har brug for

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 24. aug, 2014 01:44

Sivi skrev:Hent Kasper Schmeichel som backup for Mignolet, han gør det virkelig godt!
på 3+ eller 6´eren snakkede de om han vil være 1. valg forståeligt nok, og trods dette forums mistro mod Mignolet, ved jeg ikke om Schmeichel er bedre i øjeblikket. Selv 427 indlæg anti Mignolet får mig til at tvivle på Kasper er et bedre valg i øjeblikket.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 24. aug, 2014 10:31

HVIS vi hente en målmand, så skal han enten være meget billig og fuldstændigt indorstået med at være andetvalg. Ellers skal han være Begovic...
Kloppite

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » søndag, 24. aug, 2014 11:01

texy skrev:HVIS vi hente en målmand, så skal han enten være meget billig og fuldstændigt indorstået med at være andetvalg. Ellers skal han være Begovic...
Begovic ville være et genialt køb, og han ville nok i løbet af få kampe overtage pladsen som 1 målmand.

Alt det hvad Mignolet kan, kan Begovic gøre lige så godt og i luftrummet er han langt bedre.

Ville være et superkøb.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » søndag, 24. aug, 2014 11:02

texy skrev:HVIS vi hente en målmand, så skal han enten være meget billig og fuldstændigt indorstået med at være andetvalg. Ellers skal han være Begovic...
Jeg er enig i det første. Men så er den nuværende situation vel ok?

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » søndag, 24. aug, 2014 11:30

Ross Barkley, han er for vild. Han når samme klasse som Gerrard.

Besvar