Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11333
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 29. aug, 2014 07:47

nrg skrev:
Surf skrev:
rnh skrev:
nrg skrev:
Harvey skrev:Xavi Alonso på vej til Bayern? ÆV :?
Det ville være det ultimative mix... ;)
Det er vil ok. Hellere Bayern end en klub i Premier League.
Jeg tror nrg hentyder til, at Alonsos fornavn er Xabi.. ;)
:army7: Tak for hjælpen ;)
Du skal jo ofte have en hjælpende hånd for at blive forstået fuldt ud :P
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » fredag, 29. aug, 2014 16:08

Oomph242 skrev:
Haekle skrev:
L4 skrev:
SamiHyppiä skrev:
L4 skrev:
ElTorro skrev:
texy skrev:Eder Balante som erstatning for Agger? Kender ham overhovedet ikke.

http://metro.co.uk/2014/08/28/liverpool ... n-4848754/
Kender ham kun fra FM, hvor han per definition er det største forsvarstalent.
Det kunne være ganske spændende. Han skulle angiveligt være temmelig hurtig.
- angående rygterne om Song, så håber jeg virkelig, der er hold i dem!
Han er i mine øjne præcis den type spiller, vi mangler på nuværende tidspunkt.
Sidder du seriøst og ønsker dig en spiller til Liverpool som du ikke kender og kun ved hvem er pga. FM, nu holder vi sku!?!....det er jo pisse useriøst :wall: :wall: :wall:
Er det ikke Song som han ønsker sig til Liverpool? Og ham kender de fleste forhåbentligt udover FM..
Så er det ikke ret godt formuleret....
Nej du har ret. Hvordan skulle man kunne regne ud, at han skifter emne fra Balanta til Song, når han kun skriver -angående rygterne om Song...
Enig det burde være skrevet i to indlæg, så det ikke tricker de kværulantforrykte.
Prøv du at læse det. Der står intet sted, at han ønsker ham, men blot at det kunne være spændende. Den eneste der er useriøs her, er vidst dig. Så skriv du bare et nyt afsnit med din egen kronologi... Helst på et andet forum. Jeg vil dog foreslå dig et grammatikkursus, selvom du åbenbart mener, at du kan belære andre herom.[/quote]
Senest rettet af L4 fredag, 29. aug, 2014 21:57, rettet i alt 1 gang.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » fredag, 29. aug, 2014 16:11

Oomph242 skrev:
Haekle skrev:
L4 skrev:
SamiHyppiä skrev:
L4 skrev:
ElTorro skrev:
texy skrev:Eder Balante som erstatning for Agger? Kender ham overhovedet ikke.

http://metro.co.uk/2014/08/28/liverpool ... n-4848754/
Kender ham kun fra FM, hvor han per definition er det største forsvarstalent.
Det kunne være ganske spændende. Han skulle angiveligt være temmelig hurtig.
- angående rygterne om Song, så håber jeg virkelig, der er hold i dem!
Han er i mine øjne præcis den type spiller, vi mangler på nuværende tidspunkt.
Sidder du seriøst og ønsker dig en spiller til Liverpool som du ikke kender og kun ved hvem er pga. FM, nu holder vi sku!?!....det er jo pisse useriøst :wall: :wall: :wall:
Er det ikke Song som han ønsker sig til Liverpool? Og ham kender de fleste forhåbentligt udover FM..
Så er det ikke ret godt formuleret....
Nej du har ret. Hvordan skulle man kunne regne ud, at han skifter emne fra Balanta til Song, når han kun skriver -angående rygterne om Song...
Enig det burde være skrevet i to indlæg, så det ikke tricker de kværulantforrykte.
Efter at have sovet på det og har læst den megen respons herinde, kan jeg godt se at det er mig der er helt gal på den, og at jeg konflikter med mange af jer fra en yngre generation. Mit problem er at jeg ofte glemmer hvordan de digitale medier igennem jeres opvækst danner GRUNDLAG for jeres generelle fodboldviden(her tænker jeg på: FM, PS3, PS2, ATARI, PC-spil og C64), jeg er blot ikke vant til at inddrage dem som primære kilder. Her halter jeg selvfølgelig langt efter idet jeg "kun" SER kampe på noget så gammeldags som TV og herudfra vurdere de spillere jeg omtaler. Det giver mig naturligvis et kæmpe handicap på fodboldeksperticen og det er noget jeg må blive bedre til i fremtiden.......

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » fredag, 29. aug, 2014 16:31

Hvis det indlæg kommer til at stå, tror jeg, denne tråd ender i grimt sprog.
Do not forget my name!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 29. aug, 2014 18:22

Kommer der flere ind. Der er meget stille jeg tror ikke der sker mere.
Der ryger nogen ud det er meget spændende at se hvem.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 29. aug, 2014 18:39

Kelly skrev:Kommer der flere ind. Der er meget stille jeg tror ikke der sker mere.
Der ryger nogen ud det er meget spændende at se hvem.
jeg tror, det er slut med spillere ind, men to eller tre ryger nok ud. Lucas, Agger og Asaidi vil jeg tro, er dem der er størst sandsynlighed for smutter. Jeg håber så, at vi går "all in" på Reus til nytår...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 29. aug, 2014 19:03

Niche skrev:
Kelly skrev:Kommer der flere ind. Der er meget stille jeg tror ikke der sker mere.
Der ryger nogen ud det er meget spændende at se hvem.
jeg tror, det er slut med spillere ind, men to eller tre ryger nok ud. Lucas, Agger og Asaidi vil jeg tro, er dem der er størst sandsynlighed for smutter. Jeg håber så, at vi går "all in" på Reus til nytår...
Enig også min tanke. De kan jo prøve at smide et bud på Reus.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » fredag, 29. aug, 2014 22:11

rnh skrev:
steffanp skrev:Giv mig Marco reus, og jeg besvimer i glæde!
Jeg håber så meget at du besvimer af glæde inden for de næste 3 dage og 15 timer.
Håber jeg fandme os 8-)

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 30. aug, 2014 16:17

L4 skrev: Efter at have sovet på det og har læst den megen respons herinde, kan jeg godt se at det er mig der er helt gal på den, og at jeg konflikter med mange af jer fra en yngre generation. Mit problem er at jeg ofte glemmer hvordan de digitale medier igennem jeres opvækst danner GRUNDLAG for jeres generelle fodboldviden(her tænker jeg på: FM, PS3, PS2, ATARI, PC-spil og C64), jeg er blot ikke vant til at inddrage dem som primære kilder. Her halter jeg selvfølgelig langt efter idet jeg "kun" SER kampe på noget så gammeldags som TV og herudfra vurdere de spillere jeg omtaler. Det giver mig naturligvis et kæmpe handicap på fodboldeksperticen og det er noget jeg må blive bedre til i fremtiden.......

Nu ved du vel at rigtig mange professionelle fodboldklubber rent faktisk baserer en stor del af deres scouting arbejde netop på Football Managers research-database, ikke sandt? Chelsea var den første klub der meldte det ud offentligt, men det har været en offentlig hemmelighed i snart et årti nu.

Det arbejde vi mange tusinde researchere laver er ikke bare for sjov, det tages alvorligt af både os frivillige, de lønnede lands-chefresearchere og naturligvis de øverste fuldtidsansatte researchere. Alt der laves bliver dobbelttjekket af minimum 2 andre researchere. For de klubber jeg researcher fx, gælder at vi snakker med spillere, andre fans og trænere/holdledere. Der ligger rigtig meget arbejde i det - at du så mener det er ligegyldigt viser mere om dig end de folk der rent faktisk udnytter databasen fornuftigt.

Hvad du så laver med at blande alle mulige andre ting end FM ind i det, tja, det kan jeg kun opfatte som arrogant uvidenhed blandet med en god sjat dumsmart opførsel som du jo er godt kendt for. C64? Atari? PS2? Really? Lav dog i det mindste en Google-søgning og find ud af bare en smule om tingene før du udtaler dig.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 30. aug, 2014 17:03

ThunderZtorm skrev:
L4 skrev: Efter at have sovet på det og har læst den megen respons herinde, kan jeg godt se at det er mig der er helt gal på den, og at jeg konflikter med mange af jer fra en yngre generation. Mit problem er at jeg ofte glemmer hvordan de digitale medier igennem jeres opvækst danner GRUNDLAG for jeres generelle fodboldviden(her tænker jeg på: FM, PS3, PS2, ATARI, PC-spil og C64), jeg er blot ikke vant til at inddrage dem som primære kilder. Her halter jeg selvfølgelig langt efter idet jeg "kun" SER kampe på noget så gammeldags som TV og herudfra vurdere de spillere jeg omtaler. Det giver mig naturligvis et kæmpe handicap på fodboldeksperticen og det er noget jeg må blive bedre til i fremtiden.......

Nu ved du vel at rigtig mange professionelle fodboldklubber rent faktisk baserer en stor del af deres scouting arbejde netop på Football Managers research-database, ikke sandt? Chelsea var den første klub der meldte det ud offentligt, men det har været en offentlig hemmelighed i snart et årti nu.

Det arbejde vi mange tusinde researchere laver er ikke bare for sjov, det tages alvorligt af både os frivillige, de lønnede lands-chefresearchere og naturligvis de øverste fuldtidsansatte researchere. Alt der laves bliver dobbelttjekket af minimum 2 andre researchere. For de klubber jeg researcher fx, gælder at vi snakker med spillere, andre fans og trænere/holdledere. Der ligger rigtig meget arbejde i det - at du så mener det er ligegyldigt viser mere om dig end de folk der rent faktisk udnytter databasen fornuftigt.

Hvad du så laver med at blande alle mulige andre ting end FM ind i det, tja, det kan jeg kun opfatte som arrogant uvidenhed blandet med en god sjat dumsmart opførsel som du jo er godt kendt for. C64? Atari? PS2? Really? Lav dog i det mindste en Google-søgning og find ud af bare en smule om tingene før du udtaler dig.
ingen grund til at arugementere videre med L4 i denne her. hans indlæg er klassisk eksempel på en mand der misforstår et ellers ret simpelt (og ikke mindst, RIGTIGT opbygget) indlæg. man kan også se det hos små usikre teenagers der siger: "Arh' det var bare for sjov", "det var ironisk" og lignende i situationer hvor man åbenlyst kan se at det overhovedet ikke er tilfældigt....

Anyways.. L4 dårlig stil... videre i programmet.




Jeg tror ikke der kommer mere ind i denne omgang, og ganske fint for mig, Jo jeg så da gerne en Reus, men det anser jeg som komplet urealistisk, vi bliver ikke engang rygtet til ham jo.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » søndag, 31. aug, 2014 14:35

Bare mig, eller skaber ham der Carsten Søbye rygter om spillere til Liverpool, hver eneste gang de spiller? - Rygter som det er mindste parten som har hørt om og som ingen seriøse medier har meldt?

Har personligt ikke hørt Echo, Times, Guardian etc. melde om interesse i Petr Cech?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 31. aug, 2014 15:11

LFC_20 skrev:Bare mig, eller skaber ham der Carsten Søbye rygter om spillere til Liverpool, hver eneste gang de spiller? - Rygter som det er mindste parten som har hørt om og som ingen seriøse medier har meldt?

Har personligt ikke hørt Echo, Times, Guardian etc. melde om interesse i Petr Cech?
Det ville være vildt. tror der kommer en målmand ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » søndag, 31. aug, 2014 17:56

Vi skal ihvertfald hente en keeper. En der kan konkurrere mod Mignolet.
Justice for the 96! <3

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » søndag, 31. aug, 2014 18:45

Hvad med Valdez på en fri transfer. Har en god rutine som Mignolet kan lære af en enkelt sæson. Længere behøver det ikke at være, bare en sæson hvor vi er godt dækket ind. Så har vi også en rutineret til CL.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 31. aug, 2014 19:44

jacob-vig skrev:Hvad med Valdez på en fri transfer. Har en god rutine som Mignolet kan lære af en enkelt sæson. Længere behøver det ikke at være, bare en sæson hvor vi er godt dækket ind. Så har vi også en rutineret til CL.
Hvis det er Valdez så kan han signes hele tiden, da han er kontraktfri. Cech vil være fænomenalt
We need a new Fowler...

Besvar