Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 26. sep, 2014 11:25

@JTN
Hvis Gerrard bliver markeret ud af kampen, har vi mistet et vigtigt link mellem vores defensiv og offensiv. I dette tilfælde må en central, offensiv midtbanespiller falde lidt ned og hjælpe til, som jeg ser det. Ellers er vores midtbane sat fuldstændig ud af drift, og vi ender i de her lange bolde nede bagfra. Og ja, Gerrard kan slå de her lange afleveringer som ingen anden, men det kan resten af vores defensiv ikke.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 26. sep, 2014 12:42

Jeg tror, at vi taler lidt forbi hinanden og egentlig er enige nok. Min pointe for at skære det ud i pap var blot, at det kunne være fint med en anden spiller, som til tider kunne sørge for sideskift eller lange afleveringer i dybden frem mod nogle af hurtigløberne. Allen og Henderson har tendens til at søge de små rum i stedet for at brede spillet ud, hvilket ofte er fint, men i perioder i kampe eller over flere kampe, hvor vi ikke kan lykkedes med dette, skal vi kunne kontrollere kampene ved at bruge hele banens bredde og dybde bedre. Det betyder ikke partout, at så spiller vi som under Hodgson, hvor Gerrards nuværende rolle bl.a. blev udført af Poulsen, som gav de omtalte håbløse bolde frem uden omtanke for bevægelsesmønste mm.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hr. Drejer
Indlæg: 13780
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 26. sep, 2014 13:03

Hvad med Can? Kan han lave de lange diagonal afleveringer?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 26. sep, 2014 13:05

Klart. Vi skal være alsidige i vores distribution frem i banen. Det kan vi ikke være uenige i. Det skar mig blot i øjnene, at du skrev, lange bolde skulle være et middel at stræbe efter, især da jeg synes, man så accepterer, vi har tabt slaget på midtbanen. Så vil jeg hellere finde løsninger på at kunne omstrukturere midtbanen hurtigt. En måde kunne ganske rigtigt være at have en meget pasningsstærk spiller mere, som kan tage over, hvis den ene markeres ud. Men en anden løsning kunne ligeledes være at trække en mand som Sterling lidt tilbage og hente bolden og lade ham drive bolden frem.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 26. sep, 2014 13:18

Hr. Drejer skrev:Hvad med Can? Kan han lave de lange diagonal afleveringer?
Det kunne han i hvert fald i U21-kampene for kort tid siden
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 28. sep, 2014 14:49

Er lidt i tvivl om diskussionen skal tænkes at have afsæt i en ny spiller ind?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » tirsdag, 30. sep, 2014 20:05

Daily mail nævnte et rygte om Hamsik fra Napoli.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 30. sep, 2014 21:55

Martin E skrev:Daily mail nævnte et rygte om Hamsik fra Napoli.
Har ikke selv set det, men det var vist noget med at han er faldet i niveau den seneste tid. Er det sandt?

Men ser man på spilleren han var for 1-2 år siden, ville det da være fantastisk. Nærmest Vidal-agtigt. :)

Hr. Drejer
Indlæg: 13780
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. okt, 2014 09:20

Der går ligeledes rygter om Higuain. Ifølge den norske, som citerer Metro :? vil ROdgers gerne have Higuain fra 1. januar. Der nævnes en pris på £31.2 M. Higuain skulle ifølge artiklen have fortalt Napoli, at han gerne vil væk fra Serie A.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Regista » onsdag, 01. okt, 2014 09:30

Higuain giver vel meget mening, især når man tænker på hvad det har betydet at spille uden Sturrigde. Derudover har jeg svært ved at se hvordan man vil forvalte både ham og Sturrigde på samme tid? minder de ikke helt utrolig meget om hinanden, og læg dertil og Balo. Men selvfølgelig, det er altid dejligt at have den luksus, at have spiller der kan afgøre en kamp til ens fordel, siddende på bænken.

Hamsik, han er vel primært en tier? men med ham får Rodgers vel sin største ønske opfyldt, en midtbane med mål i støvlerne.

Det er også blevet helt stille med hensyn til Valdes? var det ikke her i oktober han efter forlydende skulle bevise sin fysik overfor klubben?

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 01. okt, 2014 09:51

Må ærligt indrømme jeg faktisk helst så Origi + sturrigde up front.

Tror ikke vi har for mange penge at handle for til vinter + næste sommer

Håber vi henter Bakkali en spiller som ja måske er lidt af en primadonna, men hans evner på en fodboldbane er tæt på at matche sterling. han skal bare have den rette coaching.
han er 18 så et år yngre ind sterling


Evt Kasper schmeichel, Valdes er nok nærmere, men Kasper har det som vi mangler og han bliver en stor stor keeper.


(diamant)
----------------Målmand-------------------
Flanagan -- Skrtel -- Lovren --- Moreno
-------------------Can----------------------
------Henderson-------Allen---------------
----------------Sterling---------------------
------------Sturrigde-Origi-----------------

4-3-3

----------------Målmand-------------------
Flanagan -- Skrtel -- Lovren --- Moreno
----------------------Can-------------------
---Henderson-------------------Bakkali---
------Sterling----Sturrigde----Origi-------

Ja jeg ved godt at jeg lige kapper Balo og Lallana af selv om de har fået en opblomstring.
Lallana kan potentielt godt gå ind istedet for Allen, men det virker som om at BR's system fungere bedst når vi har en meget løbestærk midtbane og et monster hurtigt angreb.

Lallana er en rigtig god kombinations spiller han er en typisk arsenal spiller og ville have været skræmmende at spille i mod på et hold som arsenal, men han har ikke farten til at sætte en modstander og han dribler hellere ikke forbi dem.

Det kan sagtens fungere med ham men hvis han skal have stor success i liverpool mener jeg han skal ned og spille på midtbanen bag sterling

Jeg tror også at dette er det sidste år hvor vi ser Gerrard være god nok til at sidde på den defensive midtbane. jeg er sikker på han spiller en stor season men næste år må det være tid for Gerrard at få en indskifter rolle. vi har før vist at uden gerrard bliver vores spil fra midtbanen så meget hurtigere når vi har 3 løbestærkespillere istedet for 2.

Men lige som nu så er vores største problem at vi ikke har en sturrigde som kan holde sig fri fra skader og spille 50 kampe på et år. så god som suarez var så var en af de bedste ting ved ham at han aldrig nogensinde blev skadet selv om han blev kappet midtover i mange tacklinger.

Er Sturrigde aldrig skadet så er vi 95% sikker på top 4 med dette hold.
Er han skadet i 6-10 kampe per season er vi nok nærmere 40-50%
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13780
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. okt, 2014 12:11

Wormie skrev:BR's system fungere bedst når vi har en meget løbestærk midtbane
I sidste sæson løb Lallana mere end Hendo. Lallana regnes som en meget løbestærk spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 01. okt, 2014 14:07

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:BR's system fungere bedst når vi har en meget løbestærk midtbane
I sidste sæson løb Lallana mere end Hendo. Lallana regnes som en meget løbestærk spiller.
I år mangler vi Hendos dybe løb, og det ærgre mig enormt, da det gav en anden dimension i vort angrebsspil. Men i de sidste kampe har vi set Lallana løbe som Kuyt og Hendo.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » torsdag, 02. okt, 2014 06:54

Liverpool are prepared to offer £22m plus midfielder Lucas Leiva, 27, as they bid to sign Napoli striker Gonzalo Higuain, 26. (Caught Offside)

Lad nu vær.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 02. okt, 2014 14:35

Martin E skrev:Liverpool are prepared to offer £22m plus midfielder Lucas Leiva, 27, as they bid to sign Napoli striker Gonzalo Higuain, 26. (Caught Offside)

Lad nu vær.
Pinligt Caugh Offside overhovedet forsøger sig med det rygte. Jeg nægter pure at tro på, at vi er så naive, at vi byder under, hvad Napoli selv gav for Higuain. Penge, som jeg forøvrigt ikke mener, at han er værd.

Besvar