Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 25. okt, 2014 13:29

44 mål og 42 assists i 98 kampe for Dortmund :shock:

Jeg kan nu heller ikke se, hvorfor Reus skulle skifte til os med alle de bejlere, han har. Jeg er ret sikker på, at han ryger til Bayern må jeg ærligt indrømme.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » lørdag, 25. okt, 2014 14:41

Selvfølgelig ryger han ikke til Liverpool, og selvfølgelig ryger han til en klub som Bayern.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1415
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 25. okt, 2014 16:48

Lacazette vil være et godt køber efter min mening, har god fart og farlig foran mål. Har haft et godt øje til ham i 2 sæsoner nu.


Plus det er et KILLER navn på sin trøje! LACAZETTE :music:
Billede
"YNWA"

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 25. okt, 2014 17:00

TobyLfc skrev:Lacazette vil være et godt køber efter min mening, har god fart og farlig foran mål. Har haft et godt øje til ham i 2 sæsoner nu.
Det kommer i den grad an på hvordan vi har tænkt os at stille op/bruge ham. Som jeg ser det minder Lacazette rigtig meget om Sturridge, og han skal spilles sådan. Hvis vi har tænkt os at bruge ham som kant og fortsætte med den 4-3-3 som vi bruger lige nu, ser jeg ham slet ikke som et godt indkøb. Han vil givetvis være dyr og hans opblomstring skyldes, efter min mening, i stor grad at han ligesom Sturridge blev flyttet ind centralt.

Vi bliver selvfølgelig meget klogere når Sturridge kommer tilbage, for det virker som om at vi famler lidt efter en opstilling indtil han er tilbage. Jeg er dog enig i at et angreb med Sturridge & Lacazette med Sterling i 10'er rollen kunne være rigtig farligt, omend jeg ikke hører til dem der mener Sterlings bedste position er centralt. Det ville også give noget god bredde/fleksibilitet med Balotelli på bænken til når Studge bliver skadet igen eller vi har brug for en mere fysisk spiller omkring boksen.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1415
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 25. okt, 2014 18:08

En front alá:

----------- Sturridge - Lacazette
----------------- Coutinho
--------- Hendo --------- Sterling
---------------- DM


Og så gå tilbage til Diamanten, det jeg savner pt. er at spille med to mand oppe front. Som mod Hull,
spillet blev meget bedre efter det blev Lambert og Balotelli.
Billede
"YNWA"

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » søndag, 26. okt, 2014 08:46

Hvad synes I om et eventuelt køb af Berahino?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. okt, 2014 09:22

Berahino er en dygtig spiller, jeg fandt lige ud af, at han er englænder, og det er jo ikke så tosset. Satsningen med Balo har ikke virket, og spørgsmålet er om det nogen sinde kommer til det. Jeg har set Berahino ganske få gange, og der har han været god. Om han er det vi leder efter, ved jeg ikke. Dertil kender jeg ham ikke godt nok.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 26. okt, 2014 09:56

[quote="Liverbird"]Hvad synes I om et eventuelt køb af Berahino?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490[/quote

Jeg siger nej. Vi skal ikke have flere mulige fremtidige stjerner. Vi skal have etablerede verdensstjerner.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 26. okt, 2014 10:10

Emmy skrev:
Liverbird skrev:Hvad synes I om et eventuelt køb af Berahino?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490[/quote

Jeg siger nej. Vi skal ikke have flere mulige fremtidige stjerner. Vi skal have etablerede verdensstjerner.
Er træt af disse one year wonder indkøb. Håber de besinder sig lidt og køber noget erfaring.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. okt, 2014 12:54

Emmy skrev:
Liverbird skrev:Hvad synes I om et eventuelt køb af Berahino?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490[/quote

Jeg siger nej. Vi skal ikke have flere mulige fremtidige stjerner. Vi skal have etablerede verdensstjerner.
Du har en pointe. Jeg har det på samme måde. Men hold kæft et hold vi har om 5 år :mrgreen:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 26. okt, 2014 13:06

Ja tak til Berahino, hvis han kan fås til en fornuftig pris. Han har kæmpe potentiale og har allerede vidst et stabilt højt niveau i Premier League. Han ville kunne gå ind på vores hold med det samme som det er nu.

Jeg tror dog at Sturridge og Balotelli kommer til at udgøre en god duo, når Sturridge er tilbage, men Berahino vil helt sikkert være et stærkt kort som tredjevalg.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 26. okt, 2014 13:21

Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:
Liverbird skrev:Hvad synes I om et eventuelt køb af Berahino?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490[/quote

Jeg siger nej. Vi skal ikke have flere mulige fremtidige stjerner. Vi skal have etablerede verdensstjerner.
Du har en pointe. Jeg har det på samme måde. Men hold kæft et hold vi har om 5 år :mrgreen:
Ja, men inden de 5 år har vi mistet Sterling, Ibe, Can, Markovic, Henderson og Sturridge fordi vi ikke præsterer. Jeg forventer at vores næste forstærkninger er kommet over teenage årene. Minimum 25 år.....
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 26. okt, 2014 13:40

LFC-Aaby skrev:
Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:
Liverbird skrev:Hvad synes I om et eventuelt køb af Berahino?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490[/quote

Jeg siger nej. Vi skal ikke have flere mulige fremtidige stjerner. Vi skal have etablerede verdensstjerner.
Du har en pointe. Jeg har det på samme måde. Men hold kæft et hold vi har om 5 år :mrgreen:
Ja, men inden de 5 år har vi mistet Sterling, Ibe, Can, Markovic, Henderson og Sturridge fordi vi ikke præsterer. Jeg forventer at vores næste forstærkninger er kommet over teenage årene. Minimum 25 år.....

Sterling, Henderson og Sturridge tror jeg godt kan søge andre græsgange hvis 4 pladsen misses i denne og næste sæson.
Ibe, Can og Markovic vi må se om deres talenter rækker, indtil videre er de vel kun måske potentielle top 4 spillere..

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 27. okt, 2014 11:30

http://www.plbold.dk/2014/10/27/fem-res ... d-mignolet

5 bud på ny målmand. Det er en skodkilde, men tankerne om ny målmand er spændende. Det er også nødvendigt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 27. okt, 2014 13:16

Er enig med Oomph242, at døgnflue-one hit wonders er trælse, overprisede og usikkerhedsmomenter.......men flavour of the month-holdet West Ham så godt nok spændende ud mod shitty.........W. Reid, Song og Valencia ligner spillere, der vil kunne gå direkte ind og forstærke vores hold på stedet. Især Song kunne fylde godt på den defensive midtbane, mens Gerrard lige kunne få ro til at samle kræfter og form igen. Og hvor ser Valencia bare imponerende ud. Fart, teknik, luftstyrke (eller måske rettere luftteknik), arbejdsraseri og coolness foran mål - jeg er en stor forsvarer af Balotelli, men pt ville Valencia blæse ham og stort set alle andre af banen!

Lacazette ser spændende ud, og lige nu mens Sturr er skadet, ligner han en oplagt forstærkning.......men dels kommer Sturr (stærkere?) tilbage snart, og desuden venter Origi i kulisserne - så ved Lyon-køb til januar ville vi godt nok stå med 3 meget ens typer til vores angreb næste år! (Men hvem ved...måske er det en fordel?)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Besvar