Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Vilj
Indlæg: 50
Tilmeldt: søndag, 29. dec, 2013 23:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vilj » fredag, 02. jan, 2015 19:33

rnh skrev:
Vilj skrev:Køb Cech, Khedira, Lacazette (eller Lavezzi/Shaqiri). Sælg som minimum Borini og Allen, så er der heller ingen der render i vejen for angriberne.
Nu rendte Markovic jo faktisk også i vejen for Borini.
Ufatteligt ringe, at Borini på så kort afstand af målet ikke formår at skyde uden om Markovich. Sidstnævnte brændte i øvrigt også en helt fri header foran mål. Jeg tror dog mere på Markovich, som i kampen mod Bournemouth og Arsenal viste fine takter. Borini har ikke i 1½ år (tiden i Sunderland fraregnet) i den røde trøje vist andet end løb uden bold.

Nå men det her handler jo om, hvem der skal ind i truppen, så videre med den diskussion.

Vilj
Indlæg: 50
Tilmeldt: søndag, 29. dec, 2013 23:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vilj » fredag, 02. jan, 2015 19:36

Vilj skrev:
rnh skrev:
Vilj skrev:Køb Cech, Khedira, Lacazette (eller Lavezzi/Shaqiri). Sælg som minimum Borini og Allen, så er der heller ingen der render i vejen for angriberne.
Nu rendte Markovic jo faktisk også i vejen for Borini.
Ufatteligt ringe, at Borini på så kort afstand af målet ikke formår at skyde uden om Markovich. Sidstnævnte brændte i øvrigt også en helt fri header foran mål. Jeg tror dog mere på Markovich, som i kampen mod Bournemouth og Arsenal viste fine takter. Borini har ikke i 1½ år (tiden i Sunderland fraregnet) i den røde trøje vist andet end løb uden bold.

Nå men det her handler jo om, hvem der skal ind i truppen, så videre med den diskussion.
Og husk lige Vilj, at det hedder Markovic og ikke Markovich :D

shv12
Indlæg: 297
Tilmeldt: tirsdag, 05. mar, 2013 11:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af shv12 » fredag, 02. jan, 2015 19:41

Liverbird skrev:
shv12 skrev:
Kelly skrev:Song og Vidal til midten. Reid ser jeg ikke noget i til forsvaret.
Enig med Song og Vidal på midten, hold nu kæft det ville pynte!!
Enig, men tror I, det ville være realistisk?
Tror det ville være realistisk at kunne hente dem, tror dog ikke det er noget for BR...
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 02. jan, 2015 20:26

shv12 skrev:
Liverbird skrev:
shv12 skrev:
Kelly skrev:Song og Vidal til midten. Reid ser jeg ikke noget i til forsvaret.
Enig med Song og Vidal på midten, hold nu kæft det ville pynte!!
Enig, men tror I, det ville være realistisk?
Tror det ville være realistisk at kunne hente dem, tror dog ikke det er noget for BR...
Vidal har vi ikke en jordisk chance for at hente, som jeg ser det. Song kan vi godt hente, når West Ham kan.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 02. jan, 2015 20:43


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 02. jan, 2015 21:25

Med mindre vi sælger Allen eller Lucas i januar, så tror jeg ikke på, at der bliver hentet en midtbanespiller i det vindue.

Jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at man ikke mener, at Gerrard skal have ret mange kampe i hans sidste 5 måneder i klubben. Så jeg er ganske overbevist om, at vores centrale midtbane frem imod sommeren højst sandsynligt fortsat vil bestå af Gerrard, Lucas, Henderson, Can og Allen. Og så får Rositter måske en enkelt eller to cup-kampe.
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 02. jan, 2015 22:05

Jeg håber rygterne om Shaqiri er en and.

Shaqiri er teknisk dygtig og sparker godt med sit venstreben. Men han lider til tider også af tunnelsyn og arbejder ikke specielt hårdt uden bold. Dette tror jeg også er en af grundene til, at Guardiola ikke ser et større potentiale i Shaqiri, da han vægter spillernes evne og vilje til at indgå i op- og genpres meget højt.

Vi har allerede i Sturridge, Coutinho og især Balotelli spillere, hvis manglende defensive evner er med til at forværre den defensive balance.

Hvis der vitterligt er budget til spillerindkøb, hvilket jeg finder usandsynligt, mener jeg vi kan finde spillertyper, der passer bedre til Rodgers koncept såvel som positioner, hvor vi har mere brug for forstærkninger.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 02. jan, 2015 22:34

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg håber rygterne om Shaqiri er en and.

Shaqiri er teknisk dygtig og sparker godt med sit venstreben. Men han lider til tider også af tunnelsyn og arbejder ikke specielt hårdt uden bold. Dette tror jeg også er en af grundene til, at Guardiola ikke ser et større potentiale i Shaqiri, da han vægter spillernes evne og vilje til at indgå i op- og genpres meget højt.

Vi har allerede i Sturridge, Coutinho og især Balotelli spillere, hvis manglende defensive evner er med til at forværre den defensive balance.

Hvis der vitterligt er budget til spillerindkøb, hvilket jeg finder usandsynligt, mener jeg vi kan finde spillertyper, der passer bedre til Rodgers koncept såvel som positioner, hvor vi har mere brug for forstærkninger.
Coutinho arbejder ikke defensivt? Ok then...... :roll:

Shaqiri vil være et klassekøb. Hvis det går hjem, så er det nok den spiller, jeg er mest begejstret over udsigten sig at se spille for LFC siden Torres eller Suarez.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » lørdag, 03. jan, 2015 00:05

Jermaine Defoe meldes på vej til LFC af Daily Telegraph:

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... indow.html
YNWA

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 03. jan, 2015 00:28

Defoe stor og FED nej tak. Slet ikke god nok , og alt for overvurderet efter min smag. New York kampene jeg har set ham, har han også virket slet ikke mere niveauet til PL stadie..... Det nok en and vi ude med ham , da hans rødder er i Spurs eller har været....

Tænker også en ny DM Khedira eller en ligesom Xabi Alonso.... Som kan tage over en Lucas Leiva, som jeg ikke prangende over, eller Gerrard afløser bliver også en svær opgave at finde på. Lederevne og en der kan gå forrest i den LFC trøje, bliver nok en mangelvare efter sommer-ferien/PL pause name it.. BR er svær og forudsige, med angående indkøb... Balotelli købet kom ud af det blå, og det er da op af bakke for det han foretager sig... Selvom tilliden og alt det til at have en plads på Liverpool holdet er meget svært i disse her tider, da det alvorlig dumt og lave alt for meget om, selvom en målsluger og selvsikker målmand ville pynte på det her hold og en NY holding midtbanespiller der kan overtage Gerrard/ Lucas tomrum noget bedre. YNWA
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. jan, 2015 00:40

Vilj skrev:
rnh skrev:
Vilj skrev:Køb Cech, Khedira, Lacazette (eller Lavezzi/Shaqiri). Sælg som minimum Borini og Allen, så er der heller ingen der render i vejen for angriberne.
Nu rendte Markovic jo faktisk også i vejen for Borini.
Ufatteligt ringe, at Borini på så kort afstand af målet ikke formår at skyde uden om Markovich. Sidstnævnte brændte i øvrigt også en helt fri header foran mål. Jeg tror dog mere på Markovich, som i kampen mod Bournemouth og Arsenal viste fine takter. Borini har ikke i 1½ år (tiden i Sunderland fraregnet) i den røde trøje vist andet end løb uden bold.

Nå men det her handler jo om, hvem der skal ind i truppen, så videre med den diskussion.
Om det er Ste G, Borini, Moreno eller hvem fanden ved jeg, så VED jeg til gengæld de ikke står i vejen for bolden med vilje. Det er bare elendig stil den måde at omtale en LFC´er der gør sit bedste, hvis det var en der havde strejket eller lignende for at komme væk kunne jeg forstå det. Borini og Allen har kontrakt med LFC, LFC har indlysende sagt god for det. Begge er eksemplariske i deres roller som bænkede, respekt for der til dem. IKKE til dig vilj, fy fa´en for en attitude
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » lørdag, 03. jan, 2015 01:15

Thommo skrev:
Vilj skrev:
rnh skrev:
Vilj skrev:Køb Cech, Khedira, Lacazette (eller Lavezzi/Shaqiri). Sælg som minimum Borini og Allen, så er der heller ingen der render i vejen for angriberne.
Nu rendte Markovic jo faktisk også i vejen for Borini.
Ufatteligt ringe, at Borini på så kort afstand af målet ikke formår at skyde uden om Markovich. Sidstnævnte brændte i øvrigt også en helt fri header foran mål. Jeg tror dog mere på Markovich, som i kampen mod Bournemouth og Arsenal viste fine takter. Borini har ikke i 1½ år (tiden i Sunderland fraregnet) i den røde trøje vist andet end løb uden bold.

Nå men det her handler jo om, hvem der skal ind i truppen, så videre med den diskussion.
Om det er Ste G, Borini, Moreno eller hvem fanden ved jeg, så VED jeg til gengæld de ikke står i vejen for bolden med vilje. Det er bare elendig stil den måde at omtale en LFC´er der gør sit bedste, hvis det var en der havde strejket eller lignende for at komme væk kunne jeg forstå det. Borini og Allen har kontrakt med LFC, LFC har indlysende sagt god for det. Begge er eksemplariske i deres roller som bænkede, respekt for der til dem. IKKE til dig vilj, fy fa´en for en attitude
Enig her!

Og jeg synes også vores/klubbens behandling af Balotelli er for lav... Balotelli blev hentet til klubben... at han nu helt afskrives og rygtes væk, synes jeg ikke er god stil....

Jeg synes der er mange af vores "indhentede spillere" der får for kort snor og for lidt mulighed for at bevise over et længere forløb...

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 03. jan, 2015 01:28

Aggerdoo skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg håber rygterne om Shaqiri er en and.

Shaqiri er teknisk dygtig og sparker godt med sit venstreben. Men han lider til tider også af tunnelsyn og arbejder ikke specielt hårdt uden bold. Dette tror jeg også er en af grundene til, at Guardiola ikke ser et større potentiale i Shaqiri, da han vægter spillernes evne og vilje til at indgå i op- og genpres meget højt.

Vi har allerede i Sturridge, Coutinho og især Balotelli spillere, hvis manglende defensive evner er med til at forværre den defensive balance.

Hvis der vitterligt er budget til spillerindkøb, hvilket jeg finder usandsynligt, mener jeg vi kan finde spillertyper, der passer bedre til Rodgers koncept såvel som positioner, hvor vi har mere brug for forstærkninger.
Coutinho arbejder ikke defensivt? Ok then...... :roll:
Nu synes jeg godt nok ikke, at der er nogen grund til den hånlige tone, men jeg kan godt følge dig i, at man ikke skal undervurdere Coutinho's vilje til at arbejde uden bold og indgå i presset (selvom jeg vil give Robbie_God_Fowler ret i, at den til tider - særligt i modgang - godt kunne være større).

Til gengæld kan man sagtens sætte spørgsmålstegn ved kvaliteten af hans defensive arbejde, for nogen disciplineret presspiller ser jeg ham godt nok ikke som. Her lader han meget tilbage at ønske i forhold til spillere som Sterling, Lallana, Henderson (når han tildeles en mere fremskudt rolle) og selvfølgelig Suárez, der alle presser hårdt, klogt og supereffektivt. Til sammenligning ender Coutinho ofte med muligvis at løbe meget uden bold, men uden at få tilnærmelsesvist lige så meget ud af anstrengelserne som de førnævnte.

Det er i hvert fald en problematik, jeg har fundet meget klar gennem Coutinho's tid i klubben, og det er en problematik, jeg tror Guardiola i høj grad også ser i Shaqiri. Og når man tænker på, hvor sløjt vores presspil har været i år, og hvor uendeligt meget, det har svækket os som hold, så er jeg stor fortaler for, at offensive signings bliver af en karakter, der ikke kun byder ind med flair og kreativitet, men også en positiv effekt på vores presspil. Sådan en signing er Shaqiri ikke.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 03. jan, 2015 01:32

mortenbak skrev:
Thommo skrev:
Vilj skrev:
rnh skrev:
Vilj skrev:Køb Cech, Khedira, Lacazette (eller Lavezzi/Shaqiri). Sælg som minimum Borini og Allen, så er der heller ingen der render i vejen for angriberne.
Nu rendte Markovic jo faktisk også i vejen for Borini.
Ufatteligt ringe, at Borini på så kort afstand af målet ikke formår at skyde uden om Markovich. Sidstnævnte brændte i øvrigt også en helt fri header foran mål. Jeg tror dog mere på Markovich, som i kampen mod Bournemouth og Arsenal viste fine takter. Borini har ikke i 1½ år (tiden i Sunderland fraregnet) i den røde trøje vist andet end løb uden bold.

Nå men det her handler jo om, hvem der skal ind i truppen, så videre med den diskussion.
Om det er Ste G, Borini, Moreno eller hvem fanden ved jeg, så VED jeg til gengæld de ikke står i vejen for bolden med vilje. Det er bare elendig stil den måde at omtale en LFC´er der gør sit bedste, hvis det var en der havde strejket eller lignende for at komme væk kunne jeg forstå det. Borini og Allen har kontrakt med LFC, LFC har indlysende sagt god for det. Begge er eksemplariske i deres roller som bænkede, respekt for der til dem. IKKE til dig vilj, fy fa´en for en attitude
Enig her!

Og jeg synes også vores/klubbens behandling af Balotelli er for lav... Balotelli blev hentet til klubben... at han nu helt afskrives og rygtes væk, synes jeg ikke er god stil....

Jeg synes der er mange af vores "indhentede spillere" der får for kort snor og for lidt mulighed for at bevise over et længere forløb...
For det første har Balotelli slet ikke præsteret i kampene, og han er ikke lykkedes med at tilpasse sig spille stilen. Han kæmper ikke meget for holdet, og han skaber i det hele taget ikke meget værdi på banen - bortset fra i få situationer.

For det andet ved vi jo ikke, hvordan en spiller som Balotelli gør det på træningsbanen. Havde han givet den maks gas, så er jeg også sikker på, at han ville være foran spillere som Borini og Lambert. Balo har langt større talent end dem, men de har langt større vilje end ham.

Fodbold er bare kynisk business - præsterer man ikke, så må der andre til.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 03. jan, 2015 01:39

Aarde skrev:
Aggerdoo skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg håber rygterne om Shaqiri er en and.

Shaqiri er teknisk dygtig og sparker godt med sit venstreben. Men han lider til tider også af tunnelsyn og arbejder ikke specielt hårdt uden bold. Dette tror jeg også er en af grundene til, at Guardiola ikke ser et større potentiale i Shaqiri, da han vægter spillernes evne og vilje til at indgå i op- og genpres meget højt.

Vi har allerede i Sturridge, Coutinho og især Balotelli spillere, hvis manglende defensive evner er med til at forværre den defensive balance.

Hvis der vitterligt er budget til spillerindkøb, hvilket jeg finder usandsynligt, mener jeg vi kan finde spillertyper, der passer bedre til Rodgers koncept såvel som positioner, hvor vi har mere brug for forstærkninger.
Coutinho arbejder ikke defensivt? Ok then...... :roll:
Nu synes jeg godt nok ikke, at der er nogen grund til den hånlige tone, men jeg kan godt følge dig i, at man ikke skal undervurdere Coutinho's vilje til at arbejde uden bold og indgå i presset (selvom jeg vil give Robbie_God_Fowler ret i, at den til tider - særligt i modgang - godt kunne være større).

Til gengæld kan man sagtens sætte spørgsmålstegn ved kvaliteten af hans defensive arbejde, for nogen disciplineret presspiller ser jeg ham godt nok ikke som. Her lader han meget tilbage at ønske i forhold til spillere som Sterling, Lallana, Henderson (når han tildeles en mere fremskudt rolle) og selvfølgelig Suárez, der alle presser hårdt, klogt og supereffektivt. Til sammenligning ender Coutinho ofte med muligvis at løbe meget uden bold, men uden at få tilnærmelsesvist lige så meget ud af anstrengelserne som de førnævnte.

Det er i hvert fald en problematik, jeg har fundet meget klar gennem Coutinho's tid i klubben, og det er en problematik, jeg tror Guardiola i høj grad også ser i Shaqiri. Og når man tænker på, hvor sløjt vores presspil har været i år, og hvor uendeligt meget, det har svækket os som hold, så er jeg stor fortaler for, at offensive signings bliver af en karakter, der ikke kun byder ind med flair og kreativitet, men også en positiv effekt på vores presspil. Sådan en signing er Shaqiri ikke.
Jeg er ikke hånlig, jeg undres blot, fordi jeg er dybt uenig med ham. Jeg synes altid, at Coutinho arbejder hårdt for holdet og deltager i presspillet - og han er blevet bedre og bedre til det.

Jeg ser ham som en spiller, der er over middel i forhold til den del af spillet, hvis man sammenligner ham med spillertyper, der er nogenlunde lig ham i ligaen. Ser man på spillere som Hazard, Willian, Mata, Nasri og Silva, så ser jeg Coutinho som en bedre presspiller end alle disse. Selvfølgelig er han ikke lige så god til det som Hendo fx - men han er også exceptionel.

Og nej, jeg ved godt, at Shaqiri ikke er nogen Hendo eller Suarez i presspillet. Men det kan jeg godt leve med, og det vil jeg gerne give ham muligheden for at forbedre. I den forbindelse antager jeg da også, at Rodgers vil tale med ham om hans rolle i vores spil, hvis vi skulle nappe ham. Så må vi jo se, om han har hjernen med sig, eller om han har det i munden som Balotelli.

Shaqiri er stadig ung, og han kan stadig formes. Jeg ser bare så stort et talent, at han - for omkring 15 mio. euro - er for god en spiller at sige nej til. Han kan blive en af ligaens absolut største profiler.

Besvar