Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 08. jan, 2015 13:30

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Suarez skal da hjem. Han har slet ikke slået til i Barca. Måske vi kan leje ham, da Barca ikke må handle i år.
Så længe Suarez på ingen måde lader til at være utilfreds med at være i Barca, så synes jeg at det er spild af tid, drømme og følelser at sidde og fantasere om den slags.
Han kommer ikke tilbage til Liverpool. Slet ikke efter Gerrard er væk. Kommer han tilbage til England, så bliver det til City eller Chelsea. Han vil vinde titler.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 08. jan, 2015 13:57

Barca har jo transferkarantæne, og de må derfor ikke hente eller afskippe spillere i de næste to transfervinduer.

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Nyt fra Steve

Indlæg af henry » torsdag, 08. jan, 2015 13:59

Jeg har netop snakket med Steve. Han har desværre været meget syg på det sidste, så det er først nu, at han har haft mulighed for at komme med en lille transfer Update.

Claude Dielna.

Rodgers vil gerne have styrket forsvaret og har kig på den 27 årige franskmand fra Sheffield Wednesday. Der skal dog handles hurtigt, da bl.a. West. Brom. også skulle være ude efter ham.

Samir Handanovic

Den slovenske landsholdsmålmand har tilsyneladende været i kikkerten længe. Den 30 årige Inter målmand skulle have gjort et stort indtryk på Rodgers som vil prøve at hente ham til klubben i dette transfervindue. Dog lyder prisen på omkring 6 mio. pund, som Liverpool dog ikke er villig til at betale.

Ola Toivonen

Svenske Ola var tidligere i karrieren stærkt linket til Liverpool, og nu er rygterne begyndt at svirre igen. Efter en god forårs og efterårssæson hos Rennes, så har den offensive svensker tiltrukket opmærksomhed hos vores scouts. Dog er hans alder på 28 år en af de ting som vejer mod et muligt transfer.

Paco Alcacer

Valencia angriberen har haft et godt 2014, hvor det også blev til debut på det spanske landshold. Den kun 21 årige Paco er tiltænkt en rolle sammen med Sturridge når han bliver klar her midt på måneden. Prisen skulle dog ligge på omkring de 20 mio. euro, og spørgsmålet er, om Liverpool er parate til at betale det beløb.

Rafael van der Vaart

Den nu 31 årige hollænder og HSV spiller kan være på vej til Merseyside. Hans spillestil skulle ifølge flere kilder være lige det Rodgers har ledt efter på den offensive midtbane. Det virker dog ikke sandsynligt at HSV anføreren ønsker et skifte tilbage til Premier League.
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Nyt fra Steve

Indlæg af texy » torsdag, 08. jan, 2015 14:05

1. Hvem er Steve?

2. Er indlægget en joke, som jeg bare ikke forstår?
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 08. jan, 2015 14:09

Nu går der rygter på at LFC vil skippe Lucas og så hente Vidic tidligere United mand, set det på footy. Så det nok endnu en and, eller har Vidic det leder gen i sig som kan styrke I dødbolde situationer? Som jeg synes der er mest problemer med i det forsvar pt.
You'r Never Walk Alone. ///

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Nyt fra Steve

Indlæg af thefugle » torsdag, 08. jan, 2015 14:16

texy skrev:1. Hvem er Steve?

2. Er indlægget en joke, som jeg bare ikke forstår?
Hahahha, jeg tænkte nøjagtig det samme :D
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 08. jan, 2015 14:24

DAGGER! skrev:Nu går der rygter på at LFC vil skippe Lucas og så hente Vidic tidligere United mand, set det på footy. Så det nok endnu en and, eller har Vidic det leder gen i sig som kan styrke I dødbolde situationer? Som jeg synes der er mest problemer med i det forsvar pt.
Jeg vil slet ikke have Vidic. Håber godt nok ikke vi henter ham da.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 08. jan, 2015 14:24

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 08. jan, 2015 15:15

Lad os nu se hvordan han klarer den før vi siger "Tillykke". Vi har for det første ikke brug for en offensiv midtbanespiller mere. Det er SLET ikke der vi mangler forstærkninger. Målmand, forsvar, defensiv midt og angreb er alt sammen før den offensive midtbane.

Må os indrømme Shaqiri ikke er et navn der får optimismen til at boble hos mig..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Nyt fra Steve

Indlæg af richs » torsdag, 08. jan, 2015 15:24

Hvis denne Steve er en seriøs kilde, så er BR endnu mere uambitiøs end jeg troede.

Det er godt nok andre navne jeg håber på - især til angreb og Gerrard erstatning.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 08. jan, 2015 15:26

Jeg er som sådan ikke grædefærdig over at vi ikke fik fat i Shaqiri. Det er ikke en position vi manglede en spiller på, omend jeg synes han er vanvittig dygtig. Det der irriterer mig, er at han fravælger os fremfor Inter. Elendige Inter i elendige Serie A. Hold kæft vi er ved at være en amatørklub. Agenten har bekræftet at han fravalgte os.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2120
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 08. jan, 2015 15:34

Jeg synes nu det er ved at være lidt bekymrende at klubben har meget store problemer med ikke at kunne overtale spillere som ikke er fra øverste hylde her tænker jeg på folk som Mkhitaryan, Salah, Sanchez, Willian, Shaqiri + alle dem som var foran Balotelli i køen i sommers.

Det er en kedelige tendens fordi det også sender et signal til potentielle spiller, at det ikke er højeste kvalitet vi i truppen. Og når man i sommers efter en fantastisk sæson ikke formåede at tiltrække gode spillere, så bliver det meget sværere nu, og fordi de to største navne Suarez og Gerrard er ved at være væk.

Det burde have høj prioritering af få lavet nye langtidskontrakter med Sterling og Henderson, vil være et godt signal at sende til omverdenen.

PS og så fatter jeg ikke hvorfor mange af vores potentielle handler kan følges i pressen, hvad er der lige sket med at forhandle bag lukkede døre.
YNWA

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 08. jan, 2015 16:06

Redtothebone skrev:Jeg synes nu det er ved at være lidt bekymrende at klubben har meget store problemer med ikke at kunne overtale spillere som ikke er fra øverste hylde her tænker jeg på folk som Mkhitaryan, Salah, Sanchez, Willian, Shaqiri + alle dem som var foran Balotelli i køen i sommers.

Det er en kedelige tendens fordi det også sender et signal til potentielle spiller, at det ikke er højeste kvalitet vi i truppen. Og når man i sommers efter en fantastisk sæson ikke formåede at tiltrække gode spillere, så bliver det meget sværere nu, og fordi de to største navne Suarez og Gerrard er ved at være væk.
Hov hov hov, ligenu rygtes vi da til absolutte topspillere i de seriøse medier. Times sætter os så vidt jeg ved i forbindelse med... James Milner og Fabian Delph... Man fristet endnu engang til at tage sig til hovedet over vores ageren på transfermarkedet, og vi er lidt over en uge inde i et transfervindue.

Om Shaqiri lige er den færdigudviklede spiller med det niveau vi behøver er jeg ikke sikker på, ligesom jeg er enig med Aaby og thefugle, for så vidt angår om det var den position vi havde aller størst behov for at styrke. Men jeg er helt enig i at vi er alarmerende ringe på transfermarkedet, hvor evnen til at lukke handler og tiltrække folk med et anstændigt niveau er iblandt det mest bekymrende.

Jeg så dog på Reddit at Gazetta Dello Sport mener at vide vi går efter Miralem Pjanic i Roma, hvilket efter min mening er opløftende. En spiller der allerede har et virkelig højt niveau og burde kunne løfte os med det samme. Jeg aner dog ikke hvor pålidelige de er.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 08. jan, 2015 16:11

Redtothebone skrev:Jeg synes nu det er ved at være lidt bekymrende at klubben har meget store problemer med ikke at kunne overtale spillere som ikke er fra øverste hylde her tænker jeg på folk som Mkhitaryan, Salah, Sanchez, Willian, Shaqiri + alle dem som var foran Balotelli i køen i sommers.

Det er en kedelige tendens fordi det også sender et signal til potentielle spiller, at det ikke er højeste kvalitet vi i truppen. Og når man i sommers efter en fantastisk sæson ikke formåede at tiltrække gode spillere, så bliver det meget sværere nu, og fordi de to største navne Suarez og Gerrard er ved at være væk.

Det burde have høj prioritering af få lavet nye langtidskontrakter med Sterling og Henderson, vil være et godt signal at sende til omverdenen.

PS og så fatter jeg ikke hvorfor mange af vores potentielle handler kan følges i pressen, hvad er der lige sket med at forhandle bag lukkede døre.
Det er vel ikke fordi at Inter ligefrem vader i stjerner, der må være andre årsager.

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Highspeed » torsdag, 08. jan, 2015 16:27

Bellamy_fever skrev:
Highspeed skrev:
Bellamy_fever skrev:
Highspeed skrev:Mener ikke vi mangler Shaquiri. Og at han vælger Inter er vel fordi at det er et nabolande til Schweiz, så han nemt og hurtigt kan finde hjem. Måske endda familien kan blive hjemme og han kan køre fra og til job ?

Vi har brug for spillere der kan se et perspektiv i at være med til at hente et mesterskab til Liverpool efter så mange år.
Men skal det hele lykkes er der kun en vej og det er at betale hvad det koster i købesum og ugeløn. Se bare på latterlige City, de var R.... Af 4 division, indtil der kom nogle ejere der ville betale prisen. Deres spillere er der kun fordi pengene er der og der gik jo også 3 år før de fik mesterskabet, men de fik det.

Jeg tror ikke vi vinder titlen hvis vi bliver ved at købe talenter eller spillere som ikke er gode nok til de helt store klubber, feks. Shaquiri,.....
problemet er bare at det nu engang er måden vi har valgt at gøre det. FSG har valgt at køre vores økonomi som en forretning, hvor der SKAL være plus i sidste ende. det ville helt sikkert være nemmere at vinde mesterskabet hvis vi købte en masse stjerner, men det har vi nu engang VALGT at det ikke er måden vi vil gøre det på. Er det så ikke lidt omsonst at blive ved med at komme med den konklusion at det ville være nemmere at gøre hvis vi 'bare' brugte en masse penge på spillere... ? Liverpool er en seriøs forretning som skal køres med bæredygtige invisteringer der helst skal give profit.. ikke et eller andet rigmands legetøj.

JEG tror FSG / Liverpool er ganske fint tilfreds med en kombi af Arsenal og Liverpool.. Arsenals stabilitet i top 4, men med Liverpools titel aspireren en gang imellem... Vi ville da gerne vinde mesterskabet hvert år, men har indset at det ikke kan lade sig gøre med den model vi kører vores klub ud fra (husk på at vi altså også er igang med at modernisere vores stadion... det koster jo altså også ejerens penge).

TAG NU ET VALG OM HVAD FOR EN SLAGS FODBOLDKLUB MAN VIL HAVE OG SÅ STØT OM OM DET, MED DE POSSITIVER OG NEGATIVER DER FØLGER MED
DER ER IKKE TALE OM ET VALG HER. DER TALE OM HVORDAN MAN VINDER MESTERSKABET!

Du må ALDRIG betvivle min støtte til Liverpool FC.

OMG.

We love you Liverpool we do.
hvor læser du jeg betvivler din støtte til LFC ? sikker på du støtter holdet det bedste du kan, jeg er bare ikke enige i dine synspunkter, som jeg mener er urealistike og en kende 'forkælede' (har brugt ordet forkælet i mangel på bedre, samt gjort det fed så jeg er sikker på du ser denne forklaring.)

Med 'forkælet' mener jeg en helt generel tendens der er kommer i DK med at man BARE må lave invisteringerne. hvis PENGENE IKKE ER DER så er det jo ikke BARE at gøre det.

du siger man kun kan vinde mesterskabet ved at købe dyrt og betale dyre lønninger. Det kan/vil FSG ikke - Hvad så ?? vi skal vel stadig forsøge at vinde mesterskabet skal vi ikke ? hvad giver så mest mening. at forsøge at vinde mesterskabet med de våben vi har at gøre godt med, eller blive ved at råbe efter større våben velvidende at de kommer altså ikke.

Du kan jo heller ikke købe et hus til 1,8 mio hvis du kun har 1,2 mio.. og så er det sku bare ærgeligt at der er bedre plads til familien i det til 1,8 for det er nu engang 0,6 mio for dyrt.
Vi snakker forbi hinanden, helt enkelt.
Jeg siger at mesterskabet vindes (som regel, og i nyere tid) af de klubber der har/bruger flest penge.
Jeg ved godt at vi ikke kan gøre det på den måde og jeg synes også at vi skal skyde med de våben vi har, og i stedet stå tilbage med en sund økonomi på længere sigt.
Om vores model så kan skaffe titlen hjem til Anfield er nok tvivlsomt, men ikke desto mindre så bliver det jo et langt mere bemærkelsesværdigt mesterskab, hvis planen lykkes.
Mit håb er at nogle af de store navne vil kigge vores vej og se værdi i vores projekt og ikke kun pengene. Tænk at blive en af de 20-22 spillere der bliver dem der løser opgaven og gør os til mestre.

Iøvrigt bor jeg i et lille og hyggeligt hus som er billigt, og det til trods for jeg nok kunne købe et større, så min økonomiske holdning er i samme retning som du beskriver :D
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Besvar