Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 26. jan, 2015 13:31

Jeg følger jo nok ikke nok med i Benzame/real Madrid, men jeg syntes altid han er blevet svinet til som en elendig spiller af Real Madrid fans, og selv når han har scoret flere mål i en kamp, er han blevet svinet til for at være for ringe og brænde alt for mange chancer.

Og når jeg selv har set dem spille, syntes jeg også selv at han ofte er meget uskarp og brænder mange chancer, samtidigt med at han også ofte laver dumme løb...eller rettere ikke laver de rigtige løb. Så jeg frygter lidt at vi (hvis vi køber ham) ender med en spiller, vi betaler alt for mange penge for, fordi: han kommer fra Real Madrid; Tidligere har haft et tilnavn som et af de største talenter i fodbolden; Scorer mange mål (fordi han spiller på et af verdens bedste offensive hold).

Men risikere vi at få en spiller, der slet ikke kan leve op til pris og forventede evner? Jeg frygter det meget.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 26. jan, 2015 13:55

Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 26. jan, 2015 14:18

thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Det er indforstået at de er liverpool
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 26. jan, 2015 15:01

zalcos skrev:
Aarde skrev:
zalcos skrev:Hvorfor i alverden skulle Benzema dog have interesse i at skifte til os?
Af samme grund som Alexis og Di Maria havde interesse i at skifte til Arsenal og United i sommer. De spillede fast og fantastisk for Barcelona og Madrid, men fik alligevel at vide, at de ikke var ønsket længere, fordi deres klubber skulle bruge penge til andre ting (læs: Suárez og James).

Taget i betragtning, at de to klubber har fået for vane at ville hente mindst ét kæmpenavn i næsten hvert sommervindue, så er det da ikke utænkeligt, at Benzema kunne gå hen og få samme besked til sommer - uagtet at han spiller fantastisk for tiden. Og der viser Di Maria og Alexis eksemplerne, at spillere sagtens kan presses ud, uanset hvor vigtige brikker, de tidligere har været.

Når det er sagt; selv hvis Benzema rent hypotetisk skulle ende med at forlade Madrid til sommer, så er vi selvfølgelig nødt til at være med i Champions League og i øvrigt være villige til at betale både en stor transfersum og en sikkert rigtig høj løn, for at have en chance for at få fingre i ham.
Jojo. Jeg er med på hvorfor Real Madrid kunne være interesseret i at komme af med ham. Men i mit lille hovede er han et kæmpe navn for vores klub at få ind. Jeg tænker han hellere vil være "garanteret" CL i hhv endten scum eller arsenal fx. Han ville jo kunne spille sig på selv Citys hold. Jeg ser os som en klart mindre attraktiv klub desværre. Jeg vil dog elske at tage fejl.
Nu er sæsonen jo ikke forbi. Og med den nuværende stilling, så er det måske lidt forhastet at konkludere, at spillere skulle være garanteret CL i Man Utd eller Arsenal. Jeg er med på, at de begge ligger bedre til end os. Men vi ligger indenfor 5 point, og der er andre hold med i den kamp (Tottenham, West Ham og Saints).

Og som Aarde skrev, så skiftede Di Maria til Man Utd uden at de havde CL at tilbyde.

Når det er sagt, så tvivler jeg også voldsomt på, at vi skulle kunne hente den slags spillere. For jeg tror ikke vi kan tilbyde en løn, der er tilfredsstillende.
Kloppite

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 27. jan, 2015 08:48

Kelly skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Det er indforstået at de er liverpool
Indforstået. Ja okay.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. jan, 2015 14:25

thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Det vil jeg egentlig også. Nu er Lacazette lige blevet skadet og vil være ude i 3 uger. Men kunne man ikke lokke Lyon (og Lacazette) med et Origi-agtigt køb? Vi køber ham nu, og så får han lov at spille sæsonen færdig i Lyon, hvilket jeg fornemmer, at han godt kunne tænke sig. Hvis vi ikke allerede nu forsøger at hente ham, så tror jeg at den spinkle mulighed helt forsvinder. Med hans nuværende skade har andre hold måske sat interessen på stand-by. Til sommer kommer alle de rige på banen, og så er vi chanceløse.

Jeg så i øvrigt lige i Metro (så det er ganske givet noget sludder, men alligevel...), at vi skulle være villige til at betale £17m for Ter Stegen? Det lyder helt ude i hampen i mine ører. Jeg er med på, at han stadig er ung og talentet muligvis også er til stede. Men jeg kan stadig ikke forene mig med et så stort beløb for en målmand, der ikke helt har overbevist mig. Så hellere Begovic.

http://metro.co.uk/2015/01/27/liverpool ... r-5037682/
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 27. jan, 2015 17:19

Mærkeligt så få målmandsrygter der er med vores udfordring i buret! Ter Stegen! Tjah er han et step up? Synes egentlig at Mignolet er vokset under vanvittige pres der er på ham.

Men lad os nu hente Cech.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 27. jan, 2015 18:08

nikand skrev:Mærkeligt så få målmandsrygter der er med vores udfordring i buret! Ter Stegen! Tjah er han et step up? Synes egentlig at Mignolet er vokset under vanvittige pres der er på ham.

Men lad os nu hente Cech.
Jeg er lidt på vippen her. 3-4-3'eren gør, at Skrtel i sweeperrollen kan tage sig af mange af de bolde, som har voldt Mignolet problemer i feltet. Derfor har han spillet markant bedre over den sidste måned og bliver formentligt ved, så længe vi ikke skifter system. På den anden side føler jeg mig heller ikke helt overbevist om ham på længere sigt. Ter Stegen ville være en klassisk FSG-signing, men 17 mio. er sgu dyrt for en målmand. Desuden må Barca have opdrættet en målmand på La Masia, siden de vil af med deres nyerhvervede andetvalg og ikke kan købe en erstatning før om et år. Det lugter lidt af en desperat slutvindueand.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » tirsdag, 27. jan, 2015 18:34

texy skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Det vil jeg egentlig også. Nu er Lacazette lige blevet skadet og vil være ude i 3 uger. Men kunne man ikke lokke Lyon (og Lacazette) med et Origi-agtigt køb? Vi køber ham nu, og så får han lov at spille sæsonen færdig i Lyon, hvilket jeg fornemmer, at han godt kunne tænke sig. Hvis vi ikke allerede nu forsøger at hente ham, så tror jeg at den spinkle mulighed helt forsvinder. Med hans nuværende skade har andre hold måske sat interessen på stand-by. Til sommer kommer alle de rige på banen, og så er vi chanceløse.

Jeg så i øvrigt lige i Metro (så det er ganske givet noget sludder, men alligevel...), at vi skulle være villige til at betale £17m for Ter Stegen? Det lyder helt ude i hampen i mine ører. Jeg er med på, at han stadig er ung og talentet muligvis også er til stede. Men jeg kan stadig ikke forene mig med et så stort beløb for en målmand, der ikke helt har overbevist mig. Så hellere Begovic.

http://metro.co.uk/2015/01/27/liverpool ... r-5037682/
Helt enig Texy. Jeg har selv haft de tanker omkring Lacazette. Han vil imø være noget nær den perfekte signing i forhold til, hvad vi kan håbe at kunne tiltrække. £17M skriger af panik, og jeg har i laaaang tid håbet på Begovic.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 27. jan, 2015 19:13

texy skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Det vil jeg egentlig også. Nu er Lacazette lige blevet skadet og vil være ude i 3 uger. Men kunne man ikke lokke Lyon (og Lacazette) med et Origi-agtigt køb? Vi køber ham nu, og så får han lov at spille sæsonen færdig i Lyon, hvilket jeg fornemmer, at han godt kunne tænke sig. Hvis vi ikke allerede nu forsøger at hente ham, så tror jeg at den spinkle mulighed helt forsvinder. Med hans nuværende skade har andre hold måske sat interessen på stand-by. Til sommer kommer alle de rige på banen, og så er vi chanceløse.

Jeg så i øvrigt lige i Metro (så det er ganske givet noget sludder, men alligevel...), at vi skulle være villige til at betale £17m for Ter Stegen? Det lyder helt ude i hampen i mine ører. Jeg er med på, at han stadig er ung og talentet muligvis også er til stede. Men jeg kan stadig ikke forene mig med et så stort beløb for en målmand, der ikke helt har overbevist mig. Så hellere Begovic.

http://metro.co.uk/2015/01/27/liverpool ... r-5037682/
Jeg ville foretrække Benzema. Han har holdt et højt niveau igennem mange sæsoner mens Lacazette for mit vedkommende indtil videre er et one-season wonder. Jeg er ikke overbevist om at han er så fantastisk som mange gør ham til. Køber vi ham og han performer så æder jeg selvfølgelig hatten... 8-)
"We're not racist, we only hate the mancs"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 27. jan, 2015 19:58

JTN skrev: Jeg er lidt på vippen her. 3-4-3'eren gør, at Skrtel i sweeperrollen kan tage sig af mange af de bolde, som har voldt Mignolet problemer i feltet. Derfor har han spillet markant bedre over den sidste måned og bliver formentligt ved, så længe vi ikke skifter system. På den anden side føler jeg mig heller ikke helt overbevist om ham på længere sigt.
Du har ret mht 3-4-3 og Mignolet. Men synes 3-4-3 er sådan lidt symptom behandling, det er jo kun nødvendigt fordi Skrtel, Mignolet og co er SÅ dårlige spillere som de er. Jeg er stor fan af ny målmand, en ny mand ved siden af Sakho og så Can på midten. Han er for spændende en spiller at gemme af vejen i bagkæden.
JTN skrev: Ter Stegen ville være en klassisk FSG-signing, men 17 mio. er sgu dyrt for en målmand. Desuden må Barca have opdrættet en målmand på La Masia, siden de vil af med deres nyerhvervede andetvalg og ikke kan købe en erstatning før om et år. Det lugter lidt af en desperat slutvindueand.
Det sker ikke, Barca sælger ham ikke. Men kunne han købes for 17, ville det være et fabelagtigt køb, manden er vildt dygtig.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. jan, 2015 20:14

Emmy skrev:
texy skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Hvem er de i dette tilfælde?

Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Det vil jeg egentlig også. Nu er Lacazette lige blevet skadet og vil være ude i 3 uger. Men kunne man ikke lokke Lyon (og Lacazette) med et Origi-agtigt køb? Vi køber ham nu, og så får han lov at spille sæsonen færdig i Lyon, hvilket jeg fornemmer, at han godt kunne tænke sig. Hvis vi ikke allerede nu forsøger at hente ham, så tror jeg at den spinkle mulighed helt forsvinder. Med hans nuværende skade har andre hold måske sat interessen på stand-by. Til sommer kommer alle de rige på banen, og så er vi chanceløse.

Jeg så i øvrigt lige i Metro (så det er ganske givet noget sludder, men alligevel...), at vi skulle være villige til at betale £17m for Ter Stegen? Det lyder helt ude i hampen i mine ører. Jeg er med på, at han stadig er ung og talentet muligvis også er til stede. Men jeg kan stadig ikke forene mig med et så stort beløb for en målmand, der ikke helt har overbevist mig. Så hellere Begovic.

http://metro.co.uk/2015/01/27/liverpool ... r-5037682/
Jeg ville foretrække Benzema. Han har holdt et højt niveau igennem mange sæsoner mens Lacazette for mit vedkommende indtil videre er et one-season wonder. Jeg er ikke overbevist om at han er så fantastisk som mange gør ham til. Køber vi ham og han performer så æder jeg selvfølgelig hatten... 8-)
Jeg kan godt forstå, at nogen vil foretrække Benzema. For han har leveret og spillet på et højt niveau igennem flere sæsoner. Han tager nogle gode løb, er teknisk kompetent og virker som en holdspiller. Jeg ville bestemt glæde mig over, hvis det skulle lykkes os at få fat i ham.

Når jeg alligevel foretrækker Lacazette (som jeg er begyndt at følge lidt - dog mest i højdepunkt-format), så hænger det sammen med, at jeg ser ham som en mere aggressiv spiller, som ud over igennem to sæsoner at have scoret mange mål, også lader til at have et godt blik for sine medspillere. Han minder mig lidt om Suarez i Ajax.

Med Benzema kan vi få noget af det erfaring og vinder-mentalitet, som truppen måske mangler. Omvendt kan vi også risikere, at han er på sit peak nu, og vi ender med at købe en spiller, der uden at vide det er lidt mæt. Lacazette tror jeg er sulten efter succes og befinder sig i en opadgående udviklingskurve.

Men det er jo alt sammen gæt og gisninger. Hvis vi skulle være i stand til at handle spillere på det niveau, så bør vi vel alle være galde, uanset hvem det måtte være...
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 28. jan, 2015 10:09

texy skrev:Når jeg alligevel foretrækker Lacazette (som jeg er begyndt at følge lidt - dog mest i højdepunkt-format), så hænger det sammen med, at jeg ser ham som en mere aggressiv spiller, som ud over igennem to sæsoner at have scoret mange mål, også lader til at have et godt blik for sine medspillere.
Jeg synes nu, at Benzema er ret aggressiv, men måske ikke lige så meget som Lacazette.

Men angående blikket for sine medspillere, så vil jeg da mene, at det netop er Benzemas force. Det er selvfølgelig relativt nemt at have blik for Ronaldo og Bale, men I ved, hvad jeg mener. På det franske landshold synes jeg også, at han tager ansvaret på sine skuldre, og gør medspillerne bedre.

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 28. jan, 2015 10:37

Ifølge sidste nye gossip fra Echo så skulle vi være tæt på at lukke en £ 14 mill. handel med PSG om Lavezzi.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... rs-8530121

2 kasser i 19 kampe samt en svag defensiv indsats (http://www.whoscored.com/Players/16844/) er imo. ikke lige hvad vi har brug for. Vi mangler mål.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » onsdag, 28. jan, 2015 11:50

Nu hvor Sakho måske er ude, ville det så være en idé at tilbagekalde Tiago Ilori og give ham en chance? Vil ikke være særlig tryk hvis GJ skulle begynde at spille fuldt tid i forsvaret
Justice for the 96! <3

Besvar