Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 03. feb, 2015 23:36

Personligt ser jeg gerne, at vi skipper ham afsted hurtigt muligt - ophæver hans kontrakt om nødvendigt. Han er virkelig dårlig. Som i virkelig dårlig! Blandt positionerne i den her 3/5-backkæde ser jeg Can, Sakho, Skrtel, Toure, Markovic, Moreno, Enrique og Manquillo foran ham. Selvfølgelig også Flanagan når han er klar. Han ligger i skarp konkurrence med Lovren om at være dårligst i øjeblikket.

Det synes jeg desværre efterhånden er den sørgelige sandhed omkring Johnson, der ellers var en af ligaens bedste - hvis ikke den bedste - højreback, da han var på sit højeste.
Liverpool Football Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 04. feb, 2015 12:06

Vi bliver nok ikke helt enige, men personligt er jeg glad for at BR ser anderledes på det og godt vil bruge ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 04. feb, 2015 12:31

Helt enig med Andreas. Det vil skuffe mig enormt hvis han får ny kontrakt. Jeg håber han er ude af klubben til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » onsdag, 04. feb, 2015 19:19

Helt enig med Emmy og Andreas. Afsted Johnson og tak for nu.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 04. feb, 2015 23:36

Jeg mener også Johnson skal videre, medmindre han accepterer en gevaldig lønnedgang - han er så vidt jeg forstår blandt vores dyreste spillere.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 05. feb, 2015 22:44

Findes der ikke en hvem skal ud tråd?

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 05. feb, 2015 23:59

Mazter81 skrev:Findes der ikke en hvem skal ud tråd?
:D :D
Ikke lige i øjeblikket..
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » fredag, 06. feb, 2015 08:37

Et frækt indkøb kunne være Jovetic. Jeg tror hans dage i city er ovre så længe Pellegrini er træner. Jeg forestiller mig et bud på omkring 120 mio må være nok + præstation-baseret resultater.

Manden er stadig relativ ung, og jeg vil nok ikke glemme hvordan han på egen hånd var årsagen til at Fiorentina vandt på Anfield en del år siden. Jeg tror stadig han har et uforløst potentiale, og hvis vi sælger en angriber til sommer, så synes jeg klart at han er værd at overveje, da han ligger på en hylde for spillere vi kan tiltrække for en nogenlunde pris. Ikke mindst er hans høje spilforståelse og fleksibilitet i de forreste pladser helt sikkert noget som BR vil kunne lide.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 06. feb, 2015 09:11

bongfong skrev:Et frækt indkøb kunne være Jovetic. Jeg tror hans dage i city er ovre så længe Pellegrini er træner. Jeg forestiller mig et bud på omkring 120 mio må være nok + præstation-baseret resultater.

Manden er stadig relativ ung, og jeg vil nok ikke glemme hvordan han på egen hånd var årsagen til at Fiorentina vandt på Anfield en del år siden. Jeg tror stadig han har et uforløst potentiale, og hvis vi sælger en angriber til sommer, så synes jeg klart at han er værd at overveje, da han ligger på en hylde for spillere vi kan tiltrække for en nogenlunde pris. Ikke mindst er hans høje spilforståelse og fleksibilitet i de forreste pladser helt sikkert noget som BR vil kunne lide.
Jeg ville elske en Jovetic i LFC. Men tror desværre, han bliver for let skadet til der tør satses på ham.
Det ville være ærgeligt, at have to rigtig gode spillere (Sturridge) som kun har 20-25 kampe i sig pr. Sæson.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 10. feb, 2015 16:55

Så kan vi nok glemme alt om Marco Reus. Ikke at det på noget tidspunkt var realistisk, men alligevel... :( :wall:

http://www.bold.dk/nyt/officielt-reus-i ... d-til-2019
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 10. feb, 2015 17:17

Johnny Football skrev:Så kan vi nok glemme alt om Marco Reus. Ikke at det på noget tidspunkt var realistisk, men alligevel... :( :wall:

http://www.bold.dk/nyt/officielt-reus-i ... d-til-2019
Mon ikke, der er en klausul i tilfælde af, at Dortmund skulle rykke ned? Ellers er det godt nok det mest fantastiske udtryk for klubfølelse man har set i en længere periode.

Er på mange måder glad for, at det lykkedes Dortmund af få hans underskrift, så de ikke mister endnu en top-spiller uden ordentlig kompensation.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 10. feb, 2015 17:35

texy skrev:
Johnny Football skrev:Så kan vi nok glemme alt om Marco Reus. Ikke at det på noget tidspunkt var realistisk, men alligevel... :( :wall:

http://www.bold.dk/nyt/officielt-reus-i ... d-til-2019
Mon ikke, der er en klausul i tilfælde af, at Dortmund skulle rykke ned? Ellers er det godt nok det mest fantastiske udtryk for klubfølelse man har set i en længere periode.

Er på mange måder glad for, at det lykkedes Dortmund af få hans underskrift, så de ikke mister endnu en top-spiller uden ordentlig kompensation.
Meget tænkeligt, men har nu svært ved at forestille mig Dortmund som nedrykkere. De hakker slemt lige p.t. men mon ikke Klopp får dem på ret køl?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » tirsdag, 10. feb, 2015 18:02

texy skrev:
Johnny Football skrev:Så kan vi nok glemme alt om Marco Reus. Ikke at det på noget tidspunkt var realistisk, men alligevel... :( :wall:

http://www.bold.dk/nyt/officielt-reus-i ... d-til-2019
Mon ikke, der er en klausul i tilfælde af, at Dortmund skulle rykke ned? Ellers er det godt nok det mest fantastiske udtryk for klubfølelse man har set i en længere periode.

Er på mange måder glad for, at det lykkedes Dortmund af få hans underskrift, så de ikke mister endnu en top-spiller uden ordentlig kompensation.
Er der krav om frikøbsklausuler i Tyskland, sådan som der (vist) er i Spanien. Jeg synes ofte man har set tyske spillere blive solgt forholdsvist billigt.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pakken » tirsdag, 10. feb, 2015 18:25

Janse skrev:
texy skrev:
Johnny Football skrev:Så kan vi nok glemme alt om Marco Reus. Ikke at det på noget tidspunkt var realistisk, men alligevel... :( :wall:

http://www.bold.dk/nyt/officielt-reus-i ... d-til-2019
Mon ikke, der er en klausul i tilfælde af, at Dortmund skulle rykke ned? Ellers er det godt nok det mest fantastiske udtryk for klubfølelse man har set i en længere periode.

Er på mange måder glad for, at det lykkedes Dortmund af få hans underskrift, så de ikke mister endnu en top-spiller uden ordentlig kompensation.
Er der krav om frikøbsklausuler i Tyskland, sådan som der (vist) er i Spanien. Jeg synes ofte man har set tyske spillere blive solgt forholdsvist billigt.
Nej, det er der ikke, og Dortmund har meldt ud, at der nu, efter Reus' forlængelse, ikke er nogle, der har en frikøbsklausul i deres kontrakt.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 10. feb, 2015 21:58

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Charlie_Austin

Tjek hans scoringssnit. 13 mål i pl i denne sæson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar