Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 06. apr, 2015 10:43

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. apr, 2015 19:05

Til sommer skal der hentes gode etablerede spillere, da vi vil miste en del erfaring med afgang af Gerrard og Johnson. Derudover håber jeg vi får solgt:

Aspas, Alberto, Balotelli, Lambert, Borini, Jones, Illori, Coates, Enrique, og så ryger der sikkert også nogle unge talenter, som ikke niveauet. Det skulle gerne indbringe ca. £30. M.

Da vi ikke deltager i CL, så tror jeg vi maks vil have £20-25 M. I tasferkassen og plus de omkring 30, så har vi cirka 50 millioner pund. Det er ikke meget i dag, hvor verdensklasse koster over £40M. Og et talent koster £20 M.

Origi kommer, og jeg tror også Ings kommer til sommer. To unge spillere, som bliver spændende at følge. Men vi skal have en erfaren målscorer, en central midtbanespiller, en målmand og så en højreback. Vi har ca. £50 M. til fire spillere. Målmanden er den billigste, dvs. £10 M., så er der 40 til tre spillere. Det bliver vanskeligt, men spændende at følge.

Måske Wisdom, Teixeira og Lucas også ryger. Derudover har vi vel også pengene fra salget af Suso og Assaidi, ca. £6 M. som vi kan smide oveni til sommer.

Men med afgangen af Gerrard og Johnson, og måske også Balotelli, så får vi megen luft i lønbudgettet (måske er det som Sterling og hans agent har regnet ud). Men vi får mulighed for at tilbyde en lidt højere løn, end hvis de to førstnævnte stadig var i truppen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 06. apr, 2015 19:10

Hr. Drejer skrev:Til sommer skal der hentes gode etablerede spillere, da vi vil miste en del erfaring med afgang af Gerrard og Johnson. Derudover håber jeg vi får solgt:

Aspas, Alberto, Balotelli, Lambert, Borini, Jones, Illori, Coates, Enrique, og så ryger der sikkert også nogle unge talenter, som ikke niveauet. Det skulle gerne indbringe ca. £30. M.

Da vi ikke deltager i CL, så tror jeg vi maks vil have £20-25 M. I tasferkassen og plus de omkring 30, så har vi cirka 50 millioner pund. Det er ikke meget i dag, hvor verdensklasse koster over £40M. Og et talent koster £20 M.

Origi kommer, og jeg tror også Ings kommer til sommer. To unge spillere, som bliver spændende at følge. Men vi skal have en erfaren målscorer, en central midtbanespiller, en målmand og så en højreback. Vi har ca. £50 M. til fire spillere. Målmanden er den billigste, dvs. £10 M., så er der 40 til tre spillere. Det bliver vanskeligt, men spændende at følge.

Måske Wisdom, Teixeira og Lucas også ryger. Derudover har vi vel også pengene fra salget af Suso og Assaidi, ca. £6 M. som vi kan smide oveni til sommer.

Men med afgangen af Gerrard og Johnson, og måske også Balotelli, så får vi megen luft i lønbudgettet (måske er det som Sterling og hans agent har regnet ud). Men vi får mulighed for at tilbyde en lidt højere løn, end hvis de to førstnævnte stadig var i truppen.
£40m til tre spillere? Det får vi ikke noget positivt ud af.

Hvis dine forventninger til transferbudget holder, så ser jeg langt hellere, at vi beholder Lucas, Wisdom og Teixeira. Samtidig inkluderer vi Rossiter i truppen. Så henter vi Milner på en transferfri. Og derefter bruges hele budgettet på Lacazette.

Vi skal ikke ud og købe tre spillere til £13m og tro, at vi på den måde kan spille med.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. apr, 2015 19:13

Ja, Milner. Ham havde jeg helt glemt. Hvor sikker er han?

Can kostede £10 M. ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 06. apr, 2015 19:42

Hr. Drejer skrev:Til sommer skal der hentes gode etablerede spillere, da vi vil miste en del erfaring med afgang af Gerrard og Johnson. Derudover håber jeg vi får solgt:

Aspas, Alberto, Balotelli, Lambert, Borini, Jones, Illori, Coates, Enrique, og så ryger der sikkert også nogle unge talenter, som ikke niveauet. Det skulle gerne indbringe ca. £30. M.

Da vi ikke deltager i CL, så tror jeg vi maks vil have £20-25 M. I tasferkassen og plus de omkring 30, så har vi cirka 50 millioner pund. Det er ikke meget i dag, hvor verdensklasse koster over £40M. Og et talent koster £20 M.

Origi kommer, og jeg tror også Ings kommer til sommer. To unge spillere, som bliver spændende at følge. Men vi skal have en erfaren målscorer, en central midtbanespiller, en målmand og så en højreback. Vi har ca. £50 M. til fire spillere. Målmanden er den billigste, dvs. £10 M., så er der 40 til tre spillere. Det bliver vanskeligt, men spændende at følge.

Måske Wisdom, Teixeira og Lucas også ryger. Derudover har vi vel også pengene fra salget af Suso og Assaidi, ca. £6 M. som vi kan smide oveni til sommer.

Men med afgangen af Gerrard og Johnson, og måske også Balotelli, så får vi megen luft i lønbudgettet (måske er det som Sterling og hans agent har regnet ud). Men vi får mulighed for at tilbyde en lidt højere løn, end hvis de to førstnævnte stadig var i truppen.
Det må betyde mindst en spiller ind på en fri transfer, hvis det regnestykke skal gå op. Heldigvis er der for en gangs skyld også flere interessante kandidater - især på midtbanen. Problemet er bare, at det kan blive svært at operere i det marked med vores lønpolitik.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » tirsdag, 07. apr, 2015 18:53

Mon ikke også vi kan hæve priserne på de nævnte spillere en smule.

Nedenstående priser synes jeg ikke er højt sat.

Aspas - £4
Alberto - £3
Balotelli - £12-13
Lambert - £4
Borini - £6-7
Jones - kontraktfri
Illori - £4-5
Coates - 2£
Enrique - £3-4

Det giver omkring £40 i indtægter fra spillersalg. At jeg så ikke ønsker Illori solgt før han har fået sin officielle debut er en anden sag!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. apr, 2015 17:02

SørenK skrev:Mon ikke også vi kan hæve priserne på de nævnte spillere en smule.

Nedenstående priser synes jeg ikke er højt sat.

Aspas - £4
Alberto - £3
Balotelli - £12-13
Lambert - £4
Borini - £6-7
Jones - kontraktfri
Illori - £4-5
Coates - 2£
Enrique - £3-4

Det giver omkring £40 i indtægter fra spillersalg. At jeg så ikke ønsker Illori solgt før han har fået sin officielle debut er en anden sag!
Enig i værdisætningen. Vi skal som en anden nævnte også lægge salget af Suso og Assaidi oven i dvs. ca. 6 mio., og så forlader Stevie og Johnson os også.

Montoya og Pedro er også vedvarende i rygtebørsen.

Reservekeeper - 5
Montoya - 10
Ricardo Rodriguez - 20
Milner
Lacazette/Pedro/Walcott - 30
Ings - 5
Origi

Det giver 70 mio ud, og jeg har da en forventning om, at der bliver i hvert fald 25 mio at handle for udover spillersalg.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. apr, 2015 17:15

Niels K skrev:
SørenK skrev:Mon ikke også vi kan hæve priserne på de nævnte spillere en smule.

Nedenstående priser synes jeg ikke er højt sat.

Aspas - £4
Alberto - £3
Balotelli - £12-13
Lambert - £4
Borini - £6-7
Jones - kontraktfri
Illori - £4-5
Coates - 2£
Enrique - £3-4

Det giver omkring £40 i indtægter fra spillersalg. At jeg så ikke ønsker Illori solgt før han har fået sin officielle debut er en anden sag!
Enig i værdisætningen. Vi skal som en anden nævnte også lægge salget af Suso og Assaidi oven i dvs. ca. 6 mio., og så forlader Stevie og Johnson os også.

Montoya og Pedro er også vedvarende i rygtebørsen.

Reservekeeper - 5
Montoya - 10
Ricardo Rodriguez - 20
Milner
Lacazette/Pedro/Walcott - 30
Ings - 5
Origi

Det giver 70 mio ud, og jeg har da en forventning om, at der bliver i hvert fald 25 mio at handle for udover spillersalg.
Ricardo tror jeg ikke vi kan få fat i, Wolfsburg kan både tilbyde CL og et meget spændende hold til næste år.
Lacazette tror jeg bliver for dyr både i indkøb og løn, samt er større klubber interesseret.
Montoya og Pedro tror jeg økonomisk måske kan lade sig gøre, hvis de altså gider Liverpool.
Ings og Milner kan helt sikkert lade sig gøre.

Hvis Allen og Lovren blev smidt til salg også, kunne det måske indbringe £15 ekstra til spiller indkøb.

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. apr, 2015 19:28

Hvis Allen og Lovren kun kan indbringe £15 m. så skal ingen steder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » onsdag, 08. apr, 2015 19:41

Mit bud på et hold til næste sæson.

-------Mignolet----------
NY-Skrtel-Sakho-Moreno
-----Hendo-Can----------
Sterling-Cou-Lallana/NY
-------Sturridge/NY------

Ny HB: Montoya fra Barca kan jeg godt lide, og han har ytret at han gerne vil væk. Dog kan Barca ikke hente nye, så det kan blive et problem.
Ny wing: Der skal kvalitet på, ellers synes jeg ligeså godt vi kan bruge Lallana. Synes Konoplyanka er spændende stadigvæk, og kunne være et godt bud.
Ny angriber: Igen, der skal være høj kvalitet. Han skal være på Sturridge niveau, så det ikke svækker holdet, hvis Studge skulle ramme ind i flere skader næste sæson... Hvis det overhovedet skulle være muligt at få fat i en spiller som Benzema, så er han verdensklasse, i følge mig. Ellers er Lacazette fremragende for tiden, men han er nok heller ikke billig, og konkurrencen vil være stor.

Derudover skal vi have fat i en ekstra CM/CDM. Her er jeg imponeret over et par af Roma's midtbanespillere, Strootman og Nainggolan.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. apr, 2015 19:50

Vi har ikke CL næste sæson. Hvem siger vi kan holde på vores nuværende spillere? Det kan vise sig vanskeligt at holde på Sakho, Cou, Sterling eller Moreno. At holde på nogle af vores spillere, kan vise sig som transfervinduets helt store opgave.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. apr, 2015 20:45

Hr. Drejer skrev:Hvis Allen og Lovren kun kan indbringe £15 m. så skal ingen steder.
Tror du, de kan sælges for mere? Det er jo nok ikke ligefrem topklubber der står i kø for, at købe dem.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. apr, 2015 20:48

Hr. Drejer skrev:Vi har ikke CL næste sæson. Hvem siger vi kan holde på vores nuværende spillere? Det kan vise sig vanskeligt at holde på Sakho, Cou, Sterling eller Moreno. At holde på nogle af vores spillere, kan vise sig som transfervinduets helt store opgave.
Mon ikke du også kan smide Henderson på den liste. Et år tilbage af sin kontrakt og har afvist det kontrakt udspil, klubben er kommet med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. apr, 2015 21:32

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis Allen og Lovren kun kan indbringe £15 m. så skal ingen steder.
Tror du, de kan sælges for mere? Det er jo nok ikke ligefrem topklubber der står i kø for, at købe dem.
Jeg ved det ikke. Men jeg tror vi får problemer med at rekruttere bedre spillere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. apr, 2015 21:41

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis Allen og Lovren kun kan indbringe £15 m. så skal ingen steder.
Tror du, de kan sælges for mere? Det er jo nok ikke ligefrem topklubber der står i kø for, at købe dem.
Jeg ved det ikke. Men jeg tror vi får problemer med at rekruttere bedre spillere.
Det håber jeg virkelig vi kan, for ellers bliver vejen tilbage til top 4 virkelig virkelig lang....

Besvar