Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 26. apr, 2015 02:04

Thommo skrev:
Kelly skrev:Kunne de få disse, ser det godt ud. Det kræver helt sikkert en del salg.

Asier Illaramendi til defensiv midt fra RM
Memphis Depay fra PSV til kant / angreb.
Petr Čech fra Chelsea.
Falcao fra Monaco eller Christian Benteke fra Villa til angrebet.
James Milner fra City, allround.
Sam Byram fra Leeds højre back.

Origi og Wisdom hjem.
falcao, hvorfor? Så hellere hente Heskey idet han er billigere og samme kvalitet. eller spille med Borini ud fra samme præmis. falcao har vel kostet omtrent 100 mill danske kroner pr mål i PL, det kan bruges bedre.
Det er meget muligt du ikke værdsætter Falcao særligt højt men st sammenligne ham med en gammel og udbrændt Heskey er bare idiotisk på et plan der ikke er debat værdig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 26. apr, 2015 09:29

Hr. Drejer skrev:Sidste sommer købte vi 8 spillere (inklusiv Origi). Jeg tror slet ikke vi køber tilnærmelsesvis så mange denne sommer. Efter hvad Rodgers har sagt, vil jeg gætte på at vi maks køber 4 spillere. Men så længe de er gode, gør det vel ikke noget ;)
Det er meget muligt, og mindre kan måske gøre det. Det ser dog ud til at 12-13 spillere vil forlade os, og vi står bl.a. sikkert kun med 2 angribere, hvoraf den ene er meget skadet og den anden er en ung ny-tilkommer.

Rutinerede og højtlønnede spillere som Gerrard, Johnson og Touré forlader os, og de skal alle imo erstattes. Det er 5 spillere.

Om vi så vil går efter store talenter som Depay og Kovacic kan være et åbent spm, men Depay har mål med, noget vi mangler i udpræget grad - også fra kanterne.
Kovacic nævnes som en bytter + cash for Lucas, og den vil jeg personligt gerne tage imod.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 26. apr, 2015 10:34

Thommo skrev:Modtaget, Synes dog et køb der er en giga fiasko ikke bør koste over 50 mill danske. Specielt med den alder, og tilmed er angriber. Summa summarum er det et mystisk forslag, idet han vist også scorer sig 250-300.000 £ om ugen.

Falcao til 5 mill £ 50.000 om ugen ville være et sats værd. Og ved det kan opfattes sarkastisk, jeg ser det som realistisk for at han kunne være realistisk. Jeg foretrækker nærmest Mario

Jeg syntes Mario på alle måder udstiller sig selv ret negativt. Jeg tvivler efterhånden på hans talent. Og vil kalde ham et flop. Det er bedst han kommer videre det er virkelig en lidelse at se ham spille.
Falcao tror jeg passer bedre ind i spillet.
Vi er nød til at finde en mere bevægelig og direkte angriber.
Jovetic er han ikke mere kant end angriber.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Rasputin
Indlæg: 431
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » søndag, 26. apr, 2015 10:57

I min verden skal der 100 % hentes en højreback og en angriber. En backup til venstreback, men det kunne vel blive én fra egne rækker, eller hvis Jose Enrique ikke sendes videre. Jeg har længe ønsket en mere defensiv og gerne et fysisk pragteksemplar på midtbanen, måske ikke fast til start 11'eren, men for fleksibilitetens skyld, og muligheden for at stabilisere holdet når vi bliver løbet over ende. Jeg er ikke helt tryg ved vores midtbane som den ser ud i dag. Det er måske mere sammensætningen end spillernes kvaliteter. Udover dette, så er ikke usandsynligt at en ordentlig flok forlader os, og en del kommer til, i den perifere afdeling.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 26. apr, 2015 11:06

Kelly skrev:
Thommo skrev:Modtaget, Synes dog et køb der er en giga fiasko ikke bør koste over 50 mill danske. Specielt med den alder, og tilmed er angriber. Summa summarum er det et mystisk forslag, idet han vist også scorer sig 250-300.000 £ om ugen.

Falcao til 5 mill £ 50.000 om ugen ville være et sats værd. Og ved det kan opfattes sarkastisk, jeg ser det som realistisk for at han kunne være realistisk. Jeg foretrækker nærmest Mario

Jeg syntes Mario på alle måder udstiller sig selv ret negativt. Jeg tvivler efterhånden på hans talent. Og vil kalde ham et flop. Det er bedst han kommer videre det er virkelig en lidelse at se ham spille.
Falcao tror jeg passer bedre ind i spillet.
Vi er nød til at finde en mere bevægelig og direkte angriber.
Jovetic er han ikke mere kant end angriber.
Efter hvad jeg kan finde om Jovetic, så er hans fortrukne position den hængende angriber ellers spiller han venstre kant og centerforward.
Han er 25 og jeg kunne godt se han passe ind i holdet da han virker rimelig hurtig og er ganske bevægelig.
Jeg ved bare ikke om han er god nok !
Men vi er jo nok bare ikke et hold der henter en stjerne angriber der er på toppen af sin karrieren og der for må vi jo nok affinde os med at satse på at hente og spotte alternativer talenter som Jovetic og Ings og få dem til at blomstre.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 26. apr, 2015 11:11

Fejl 40.
Senest rettet af rnh søndag, 26. apr, 2015 11:20, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 26. apr, 2015 11:19

Rasputin skrev:I min verden skal der 100 % hentes en højreback og en angriber. En backup til venstreback, men det kunne vel blive én fra egne rækker, eller hvis Jose Enrique ikke sendes videre. Jeg har længe ønsket en mere defensiv og gerne et fysisk pragteksemplar på midtbanen, måske ikke fast til start 11'eren, men for fleksibilitetens skyld, og muligheden for at stabilisere holdet når vi bliver løbet over ende. Jeg er ikke helt tryg ved vores midtbane som den ser ud i dag. Det er måske mere sammensætningen end spillernes kvaliteter. Udover dette, så er ikke usandsynligt at en ordentlig flok forlader os, og en del kommer til, i den perifere afdeling.
Jeg er enig Rasputin.
Men den defensive midtbane spiller du efterlyser er det helt umuligt at det kunne vise sig at være Chan, jeg ved ihvertefald at han her bevist sine defensive kvaliteter i år og jeg så ham gerne i den position.
Derudover SKAL vi også hente en midterforsvar til start 11eren, hvis Rodgers stadig er vore maneger og vil spille med 3 mand på den position.
Vælger vi at spille med 2 mand i midterforsvaret kan vi muligvis klare os med Skrtel, Sahko og Lovren på bænken.

Rasputin
Indlæg: 431
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » søndag, 26. apr, 2015 11:49

rnh skrev:
Rasputin skrev:I min verden skal der 100 % hentes en højreback og en angriber. En backup til venstreback, men det kunne vel blive én fra egne rækker, eller hvis Jose Enrique ikke sendes videre. Jeg har længe ønsket en mere defensiv og gerne et fysisk pragteksemplar på midtbanen, måske ikke fast til start 11'eren, men for fleksibilitetens skyld, og muligheden for at stabilisere holdet når vi bliver løbet over ende. Jeg er ikke helt tryg ved vores midtbane som den ser ud i dag. Det er måske mere sammensætningen end spillernes kvaliteter. Udover dette, så er ikke usandsynligt at en ordentlig flok forlader os, og en del kommer til, i den perifere afdeling.
Jeg er enig Rasputin.
Men den defensive midtbane spiller du efterlyser er det helt umuligt at det kunne vise sig at være Chan, jeg ved ihvertefald at han her bevist sine defensive kvaliteter i år og jeg så ham gerne i den position.
Derudover SKAL vi også hente en midterforsvar til start 11eren, hvis Rodgers stadig er vore maneger og vil spille med 3 mand på den position.
Vælger vi at spille med 2 mand i midterforsvaret kan vi muligvis klare os med Skrtel, Sahko og Lovren på bænken.
Jeg så meget gerne Can afprøvet på midten, sammen med Henderson. Om de passer sammen, og om det giver holdet balancen samt en solid defensiv platorm, rækker mine analytiske evner ikke til. Fribytter, Robbie gud fowler, Hekkem og andre fine skribenter må gerne byde ind.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 26. apr, 2015 15:01

Ryan Betrand kunne vi godt have brugt. Hans sæson er belønnet med en plads på årets hold.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 26. apr, 2015 15:28

Det er et velkendt faktum, at vi ikke betaler samme lønninger som de tungeste klubber. Nu hvor vi er udenfor CL og heller ikke kan lokke med det, er der ingen tvivl om, at vi skal vælge spillere fra det kedelige katalog. Det er tilbage til tiden, hvor spillere som Mkhitaryan fravalgte os.

Man kan håbe, at der er en mulighed for at hente Jovetic, som der skrives om af Mirror i dag. Selvom han også har skades-problemer, så vil han være en massiv opgradering i forhold til Borini, Lambert og Balotelli, der forhåbentlig alle sendes væk - også selvom der er uundgåelige regninger, der skal ædes på grund af det.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 26. apr, 2015 16:19

Alonso skrev:Det er et velkendt faktum, at vi ikke betaler samme lønninger som de tungeste klubber. Nu hvor vi er udenfor CL og heller ikke kan lokke med det, er der ingen tvivl om, at vi skal vælge spillere fra det kedelige katalog. Det er tilbage til tiden, hvor spillere som Mkhitaryan fravalgte os.

Man kan håbe, at der er en mulighed for at hente Jovetic, som der skrives om af Mirror i dag. Selvom han også har skades-problemer, så vil han være en massiv opgradering i forhold til Borini, Lambert og Balotelli, der forhåbentlig alle sendes væk - også selvom der er uundgåelige regninger, der skal ædes på grund af det.
Mon ikke de henter målmand midtbanespiller og angriber og ikke mere. Er jotovic angriberen
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 26. apr, 2015 16:27

Et par mulige byttehandler:

http://metro.co.uk/2015/04/26/liverpool ... y-5167432/?

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... vacic.html

Fanni, rutineret højre back fra Marseille er også Bosman spiller til sommer, lige som Papadoupolos er det.

Interessante og realistiske Bosman spillere til sommer bl.a.:

HB: Fanni
CF: Papadoupolos, Vlaar
Midt: Milner
OM/Wing: Konoplyanka
AN: Ings

Udover Milner til midten, så nævnes både Kovacic og Illaramendi hele tiden i rygterne, og det ville vel være et rigtigt FSG køb og begge en mand til både nutid og fremtid. De vurderes begge af hhv. Inter og Real Madrid til ca. 23 mio. £.
Depay vil også være et FSG køb, og han kommer med mål i støvlerne, noget vores nuværende kantspillere mangler.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 26. apr, 2015 19:34

Niels K skrev:Et par mulige byttehandler:

http://metro.co.uk/2015/04/26/liverpool ... y-5167432/?

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... vacic.html

Fanni, rutineret højre back fra Marseille er også Bosman spiller til sommer, lige som Papadoupolos er det.

Interessante og realistiske Bosman spillere til sommer bl.a.:

HB: Fanni
CF: Papadoupolos, Vlaar
Midt: Milner
OM/Wing: Konoplyanka
AN: Ings

Udover Milner til midten, så nævnes både Kovacic og Illaramendi hele tiden i rygterne, og det ville vel være et rigtigt FSG køb og begge en mand til både nutid og fremtid. De vurderes begge af hhv. Inter og Real Madrid til ca. 23 mio. £.
Depay vil også være et FSG køb, og han kommer med mål i støvlerne, noget vores nuværende kantspillere mangler.

Ings alene til angrebet er ikke nok.
http://footy.dk/2015/04/26/rygte-liverp ... sk-bomber/

En byttehandel med Benteke er godt.

Undskyld havde ikke læste dine links.
De to byttehandler Cille være super.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » søndag, 26. apr, 2015 20:10

Alonso skrev:Det er et velkendt faktum, at vi ikke betaler samme lønninger som de tungeste klubber. Nu hvor vi er udenfor CL og heller ikke kan lokke med det, er der ingen tvivl om, at vi skal vælge spillere fra det kedelige katalog. Det er tilbage til tiden, hvor spillere som Mkhitaryan fravalgte os.

Man kan håbe, at der er en mulighed for at hente Jovetic, som der skrives om af Mirror i dag. Selvom han også har skades-problemer, så vil han være en massiv opgradering i forhold til Borini, Lambert og Balotelli, der forhåbentlig alle sendes væk - også selvom der er uundgåelige regninger, der skal ædes på grund af det.
Har vi ikke CL næste år da? Er sæsonen allerede slut eller er der noget der er gået forbi mig?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » søndag, 26. apr, 2015 22:30

En spiller jeg godt kunne se os gå efter er Mauro Icardi i Inter. Bedre målscorer end Ciro Immobile som vi blev linket til
for nyligt, samt han kommer ikke til at spille Champions League næste sæson efter en skuffende sæson med Inter.
Billede
"YNWA"

Besvar