Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 07. maj, 2015 13:17

bblauritzen skrev:
LFC-Aaby skrev:
Mugge skrev:Som i de andre transfervinduer så ser jeg gerne, at de spillere vi bliver linket til, hvor der er lidt mere kød på end normalt, at der oprettes særskilte tråde om dem (ligesom med Depay), så alt diskussion ikke drukner i denne efterhånden meget store tråd.
Vi kan ligeså godt droppe tråden om Depay. Han ender hos United.
@m_christenson: Breaking: Memphis Depay joining Manchester United. Rest of PSV squad just been told and congratulated player (via @thijsslegers) #mufc #lfc

Just in. I følge folkene på The Anfield Way så skulle dette være fra en pålidelige kilde (jo, de findes også på Twitter)
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -og-depay/

Så må vi jo gå efter Bale :D
Kloppite

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » torsdag, 07. maj, 2015 13:28

Selvfølgelig glipper den transfer også.....
I det mindste har vi da skrevet med et 17-årigt talent....................!!!

Vi handler i Netto, og vores konkurrenter handler i Harrods.....
Senest rettet af Weissert torsdag, 07. maj, 2015 13:37, rettet i alt 1 gang.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 07. maj, 2015 13:37

Hver eneste gang lider fans et knæk. Det samme gør omverdens syn på os, altså også.
Hvornår kommer der en topspiller som er Liverpool fan. Så har vi da en fordel. Og nej, jeg tænker ikke på Rickie Lambert...
Hellere en god trekant end en ond cirkel

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 07. maj, 2015 14:00

Sådan en spiller man selvfølgelig gerne havde set os lande. Men ift. hvad truppen har mest brug for, er jeg ikke sikker på, venstre kant er første punkt på dagsordenen. Ryger Sterling, vil jeg nok æde mine ord, men jeg ser det ikke som en god løsning, hvis Depay havde presset Sterling på højrekanten, hvor han har været aldeles ordinært spillende. Sterling har alle forudsætningerne for at blive en lige så farlig venstrekant som Depay, vil jeg mene. Kan vi holde på Sterling, håber jeg, vi får fat i en mere rendyrket angriber ala Sturridge, der kan arbejde defensivt, spille i små rum og selvfølgelig er teknisk stærk og en kølig afslutter. Dét og så en DM med regista-evner og en højreback har vi meget mere brug for på stående fod.

Mabapo
Indlæg: 269
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 20:26
Geografisk sted: Aarup
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mabapo » torsdag, 07. maj, 2015 14:56

Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 07. maj, 2015 15:37

Mabapo skrev:Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber
Det ville da ikke undre nogen vel.
Vi scouter Depay og signer en ukendt franskmand. Set før. :doh1:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. maj, 2015 17:00

RedRedRed skrev:
Mabapo skrev:Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber
Det ville da ikke undre nogen vel.
Vi scouter Depay og signer en ukendt franskmand. Set før. :doh1:
Vi gjorde vel mere end det: vi var den ene af to klubber, der måtte forhandle med ham og vi har jo rent faktisk mødtes med ham i Manchester lufthavn. Det er vel ret utænkeligt at vi ikke samtidigt har givet ham et tilbud. Jeg bliver så træt!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. maj, 2015 17:16

Øv
"We're not racist, we only hate the mancs"

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » torsdag, 07. maj, 2015 17:24

mawope skrev:Sådan en spiller man selvfølgelig gerne havde set os lande. Men ift. hvad truppen har mest brug for, er jeg ikke sikker på, venstre kant er første punkt på dagsordenen. Ryger Sterling, vil jeg nok æde mine ord, men jeg ser det ikke som en god løsning, hvis Depay havde presset Sterling på højrekanten, hvor han har været aldeles ordinært spillende. Sterling har alle forudsætningerne for at blive en lige så farlig venstrekant som Depay, vil jeg mene. Kan vi holde på Sterling, håber jeg, vi får fat i en mere rendyrket angriber ala Sturridge, der kan arbejde defensivt, spille i små rum og selvfølgelig er teknisk stærk og en kølig afslutter. Dét og så en DM med regista-evner og en højreback har vi meget mere brug for på stående fod.
Helt og aldeles, fuldstændig og så 100 % enig. Et så åbenlyst talent som Depay skal om ikke andet vække en interesse. Men af alle pladser, så er det lige præcis den plads hvor vi mindst behøver at forstærker os. Altså, som det ser ud pt. Vi skal have en angriber, en type som BR kan finde ud af at bruge, og som er et reelt alternativ til Sturridge. En DM, og en højreback står også højt på min ønskeliste.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 07. maj, 2015 17:48

Jesper skrev:
RedRedRed skrev:
Mabapo skrev:Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber
Det ville da ikke undre nogen vel.
Vi scouter Depay og signer en ukendt franskmand. Set før. :doh1:
Vi gjorde vel mere end det: vi var den ene af to klubber, der måtte forhandle med ham og vi har jo rent faktisk mødtes med ham i Manchester lufthavn. Det er vel ret utænkeligt at vi ikke samtidigt har givet ham et tilbud. Jeg bliver så træt!
Ja i dette tilfælde gjorde vi mere.
Men kommentaren var for at give et billede af vores generelle transferageren; Vi scouter og scouter, for til sidst at gå 5 trin ned og skrive kontrakt med et eller andet tilfældigt bundholds måske bedste spiller.

Jeg er også meget træt. :(

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 17:52

Jesper skrev:
RedRedRed skrev:
Mabapo skrev:Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber
Det ville da ikke undre nogen vel.
Vi scouter Depay og signer en ukendt franskmand. Set før. :doh1:
Vi gjorde vel mere end det: vi var den ene af to klubber, der måtte forhandle med ham og vi har jo rent faktisk mødtes med ham i Manchester lufthavn. Det er vel ret utænkeligt at vi ikke samtidigt har givet ham et tilbud. Jeg bliver så træt!

Ntep har været rygtet til Arsenal. Hvem ved måske han er konge.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » torsdag, 07. maj, 2015 18:16

Vi får Lacazette... I hørte det her først
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 07. maj, 2015 18:22

Weissert skrev:Vi får Lacazette... I hørte det her først

Hehe keep on dreaming. Vi ender med Ings eller lign.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » torsdag, 07. maj, 2015 18:37

Ings, Konyplyanka (som flopper fælt) og et eller andet mærkeligt i offensiven. Charlie Austin.

Det bliver et transfervindue som aldrig før... Eller... Som mange gange før, egentligt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. maj, 2015 18:37

Problemet består imø at vi gentagne gange bliver forbigået. Og derfor troede man heller ikke på Depay. Jeg køber ikke den med at store spillere kun vil til London, for i det her eksempel er der vist ikke den store forskel på geografien. Vi tilbyder formentlig ikke nok penge, vores sportslige projekt er der vist ikke mange der tror på og vores stab mv tiltrækker heller ikke spillere. Men så galt burde det sgu ikke være, for vi trods alt blandt de 10 største klubber i verden set efter markedsværdi. Der er med andre ord interne forhold, der gør at vi nok har strategier, men sørme ingen spillere der kan lykkes med at indfri målene. Og jeg finder ikke vores mål urealistiske, hvilket igen peger indad. Vi er vist flere der har pippet op om at få en ny træner eller en ny struktur - hvad med en ny ejer? Ikke fordi det vil betyde flere penge til holdet, for vi har stadigvæk ffp at forholde os til, men et ejerskab der forstår mekanismerne i fodbold og ikke læner sig op af akademiske strategier og profitoptimering
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar