Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. maj, 2015 12:51

Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 16. maj, 2015 12:54

Niels K skrev:
Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?
Nej. Bare nej. På ingen måde vil det være bare i nærheden af et acceptabelt transfervindue.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 16. maj, 2015 12:54

Niels K skrev:Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?

Det er vel til, at leve med. Hvis den stærke angriber kommer, samt Sterling og Coutinho bliver... Top 4 tror jeg dog ikke det bliver til..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. maj, 2015 13:16

Niels K skrev:Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?
I høj grad.

Jeg vil tage til takke med en virkelig stærk førsteangriber og Wisdom, hvis det kommer dertil. Slut med halve løsninger.
Kloppite

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » lørdag, 16. maj, 2015 13:37

texy skrev:
Niels K skrev:Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?
I høj grad.

Jeg vil tage til takke med en virkelig stærk førsteangriber og Wisdom, hvis det kommer dertil. Slut med halve løsninger.
Jeg vil være jublende lykkelig hvis det kan lade sig gøre bare at få Lacazette til klubben. Kan vi så krydre det med Milner vil det være godt. Ings ser jeg ikke det store i, men han er måske en fremgang i forhold til Borini og Lambert. Jeg er dog meget bekymret for det kommende transfervindue. Vi står sportsligt og økonomisk svagere end sidste sommer, hvor vi til trods for Champions League, en 2. plads og Suarez-penge ikke kunne konkurrere med om de store navne. Jeg har meget svært ved at se os kunne slå de store drenge i kampen om angribere som Lacazette, Cavani og hvem der ellers bliver nævnt.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 16. maj, 2015 13:53

Mambo skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?
I høj grad.

Jeg vil tage til takke med en virkelig stærk førsteangriber og Wisdom, hvis det kommer dertil. Slut med halve løsninger.
Jeg vil være jublende lykkelig hvis det kan lade sig gøre bare at få Lacazette til klubben. Kan vi så krydre det med Milner vil det være godt. Ings ser jeg ikke det store i, men han er måske en fremgang i forhold til Borini og Lambert. Jeg er dog meget bekymret for det kommende transfervindue. Vi står sportsligt og økonomisk svagere end sidste sommer, hvor vi til trods for Champions League, en 2. plads og Suarez-penge ikke kunne konkurrere med om de store navne. Jeg har meget svært ved at se os kunne slå de store drenge i kampen om angribere som Lacazette, Cavani og hvem der ellers bliver nævnt.
Carvani ryger måske til Juventus. Kan vi hente en på deres hold så. Lacazette tror du ikke han skal til PSG.

Ud fra rygterne tror jeg Milner. Ings. Montya. Kommer til Liverpool. Og givetvis en angriber mere og en målmand.
Tino og måske Benteke.
Og så ryger der en 10-12 stykker ud.
Wisdom får chancen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. maj, 2015 16:16

Milner og Ings på frie transfers giver mening, såfremt en del af bagtanken med disse handler er at frigøre midler til køb af kvalitet frem for kvantitet.

Det er efterhånden åbenlyst, at vi skal have hentet en klassesangriber samt en dygtig højre back. Men Wisdom er ikke løsningen på højre back, dertil er hans pasningsspil og offensive output slet ikke godt nok. Wisdom er typemæssigt mere en centerforsvar end en wingback. Til Rodgers koncept skal vi typemæssigt kigge mod spillere som Clyne, Gaspar og Carvajal. Sidstnævnte så jeg gerne vi forsøgte et bud på, hvor urealistisk det end lyder.

Det vækker bekymring, at vi efter sigende betragter Benteke som løsningen på vores offensive kvaler. Det indikerer ikke, at vi har lært af sommerens miserable handler. Jeg synes efterhånden det er åbenlyst, at Rodgers spilfilosofi tilgodeser bevægelige angribere, som deltager i opstillet, fremfor stationære boksangribere. Af den grund forstår jeg heller ikke klubbens angivelige interesse i Benteke, da hans spidskompetencer ikke matcher de krav, som Rodgers stiller til sine offensive spillere.

Vi skal turde sætte overliggeren højt, så vi efterstræber at hente de rette spillere som kan løfte holdet. Cavani, Higuin og Lacazette kan synes usandsynlige, men vi skal give det et forsøg! De vil typemæssigt passe langt bedre ind end Benteke, men vil koste nogenlunde det samme, skal man tro de £ 30+ millioner Benteke rygtes til. Boblere kunne være Bacca, Vietto eller Alcacer. Carlos Tevez kunne ligeledes være et frækt bud, skulle Juventus ende med Edinson Cavani.

Skulle det lykkedes at afskibbe vores overflødige spillere, så jeg gerne, at vi hentede en etableret playmaker. Jeg har ikke tiltro til, at Henderson, Allen og Lucas kan tilføje den fornødne fart til vores fremadrettede spil. Førnævnte spillere benytter ofte for mange berøringer, hvilket sænker farten og dræber muligheden for hurtige omstillinger. Can besidder potentialet til at kunne udfylde rollen som playmaker, men jeg frygter, at det vil være for tidligt at give ham dette ansvar.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 16. maj, 2015 17:01

Robbie_God_Fowler skrev:Milner og Ings på frie transfers giver mening, såfremt en del af bagtanken med disse handler er at frigøre midler til køb af kvalitet frem for kvantitet.

Det er efterhånden åbenlyst, at vi skal have hentet en klassesangriber samt en dygtig højre back. Men Wisdom er ikke løsningen på højre back, dertil er hans pasningsspil og offensive output slet ikke godt nok. Wisdom er typemæssigt mere en centerforsvar end en wingback. Til Rodgers koncept skal vi typemæssigt kigge mod spillere som Clyne, Gaspar og Carvajal. Sidstnævnte så jeg gerne vi forsøgte et bud på, hvor urealistisk det end lyder.

Det vækker bekymring, at vi efter sigende betragter Benteke som løsningen på vores offensive kvaler. Det indikerer ikke, at vi har lært af sommerens miserable handler. Jeg synes efterhånden det er åbenlyst, at Rodgers spilfilosofi tilgodeser bevægelige angribere, som deltager i opstillet, fremfor stationære boksangribere. Af den grund forstår jeg heller ikke klubbens angivelige interesse i Benteke, da hans spidskompetencer ikke matcher de krav, som Rodgers stiller til sine offensive spillere.

Vi skal turde sætte overliggeren højt, så vi efterstræber at hente de rette spillere som kan løfte holdet. Cavani, Higuin og Lacazette kan synes usandsynlige, men vi skal give det et forsøg! De vil typemæssigt passe langt bedre ind end Benteke, men vil koste nogenlunde det samme, skal man tro de £ 30+ millioner Benteke rygtes til. Boblere kunne være Bacca, Vietto eller Alcacer. Carlos Tevez kunne ligeledes være et frækt bud, skulle Juventus ende med Edinson Cavani.

Skulle det lykkedes at afskibbe vores overflødige spillere, så jeg gerne, at vi hentede en etableret playmaker. Jeg har ikke tiltro til, at Henderson, Allen og Lucas kan tilføje den fornødne fart til vores fremadrettede spil. Førnævnte spillere benytter ofte for mange berøringer, hvilket sænker farten og dræber muligheden for hurtige omstillinger. Can besidder potentialet til at kunne udfylde rollen som playmaker, men jeg frygter, at det vil være for tidligt at give ham dette ansvar.
De bevægelige angribere vi har nu som aller er på nær Lambert gør netop vi ikke laver mål.
Der skal kvalitet i boksen som Arsenal. PSG. Bayern. Mv har.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. maj, 2015 21:06

texy skrev:
Niels K skrev:Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?
I høj grad.

Jeg vil tage til takke med en virkelig stærk førsteangriber og Wisdom, hvis det kommer dertil. Slut med halve løsninger.
Jeg tror til gengæld ikke på nogle af de nævnte spillere til andet end perifære roller, hvor Milner kan blive en gevinst som wing back, men der vil han jo ikke spille. Centralt tror jeg, at han bliver for langsom.

Vi mister Stevie, som du (og andre) ikke mener, at vi behøver at erstatte, med mindre man mener, at vi får noget lige så godt i Milner ?

Vi har i princippet ingen højre back pt., da ManQ må være helt ude af billedet, da Flanagan måske er klar om ... lang tid, da Johnson smutter, da Can ikke er løsningen, og da Wisdom oprindeligt er midterforsvarer, og har svært ved at få spilletid hvor han udlejes til.

Moreno har haft en mildest talt ikke særlig imponerende sæson, og Enrique har været skadet stort set hele sæsonen.

Touré var over the hill i denne sæson, og jeg orker ikke flere spillere, der er 50% for langsomme. Jeg er heller ikke overbevist om Lovrens niveau endnu, og vil skaderne forfølge Sakho ? Skrtel nærmer sig sidste kontrakt med os, så skal der ikke køres andre i stilling ?

Vi skriger efter tempo, gennembrudsstyrke, fysisk overskud, langskudtrusler ja det hele fra midten, og jeg tror ikke, at Milner er løsningen. Can vil jeg gerne have op som def midt, da han udstråler vilje til at komme fremover og ville tingene. Hendo er også stærk, men de skal have en 3. mand, der virkelig gør en forskel. Som ligger over Allen, Lucas og Stevie i denne sæson i niveau.

Vores offensiv spillere scorer ingen mål, og der er intet end product i de ting, de foretager sig. I min verden solgte vi Sterling for 50 mio., ellers ser jeg ham som impactspiller fra bænken, og det samme med Ibe og Markovic.
Coutinho skal have 2 målscorere sammen med sig, som virkelig kan det hele - ikke kun løbe stærkt.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » søndag, 17. maj, 2015 07:34

Niels K skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Der er mange skriverier om, at vi ser ud til at forlænge med Touré for et år, at Wisdom ser ud til at ville få chancen for at bevise sit værd på højre back, og at Milner og Ings vil vælge Liverpool som deres klub.

Timo Horn nævnes flere steder som mulig ny reservemålmand.

Vil dette + 1 virkelig stærk 1. angriber være et acceptabelt transfervindue for Jer ?
I høj grad.

Jeg vil tage til takke med en virkelig stærk førsteangriber og Wisdom, hvis det kommer dertil. Slut med halve løsninger.
Jeg tror til gengæld ikke på nogle af de nævnte spillere til andet end perifære roller, hvor Milner kan blive en gevinst som wing back, men der vil han jo ikke spille. Centralt tror jeg, at han bliver for langsom.

Vi mister Stevie, som du (og andre) ikke mener, at vi behøver at erstatte, med mindre man mener, at vi får noget lige så godt i Milner ?

Vi har i princippet ingen højre back pt., da ManQ må være helt ude af billedet, da Flanagan måske er klar om ... lang tid, da Johnson smutter, da Can ikke er løsningen, og da Wisdom oprindeligt er midterforsvarer, og har svært ved at få spilletid hvor han udlejes til.

Moreno har haft en mildest talt ikke særlig imponerende sæson, og Enrique har været skadet stort set hele sæsonen.

Touré var over the hill i denne sæson, og jeg orker ikke flere spillere, der er 50% for langsomme. Jeg er heller ikke overbevist om Lovrens niveau endnu, og vil skaderne forfølge Sakho ? Skrtel nærmer sig sidste kontrakt med os, så skal der ikke køres andre i stilling ?

Vi skriger efter tempo, gennembrudsstyrke, fysisk overskud, langskudtrusler ja det hele fra midten, og jeg tror ikke, at Milner er løsningen. Can vil jeg gerne have op som def midt, da han udstråler vilje til at komme fremover og ville tingene. Hendo er også stærk, men de skal have en 3. mand, der virkelig gør en forskel. Som ligger over Allen, Lucas og Stevie i denne sæson i niveau.

Vores offensiv spillere scorer ingen mål, og der er intet end product i de ting, de foretager sig. I min verden solgte vi Sterling for 50 mio., ellers ser jeg ham som impactspiller fra bænken, og det samme med Ibe og Markovic.
Coutinho skal have 2 målscorere sammen med sig, som virkelig kan det hele - ikke kun løbe stærkt.
Jeg synes, dette er et godt indlæg. Pointen er, at vi har problemer i alle kæder. Men vi bliver nødt til at prioritere.
Målmandsposten synes jeg er ok. Vi har måske brug for en reserve-keeper, men det burde være til at overkomme.
Forsvaret hedder vel Can-Skrtel-Sakho, men det er vakkelvorent, når der er skader. Enig i at Moreno har haft en skidt sæson, og at vi sikkert mister Johnson. Lovren synes, at være den store udfordring. Måske skal vi simpelthen holde fast i et tremands forsvar og sælge Lovren og få en erstatning for ham?
Midtbanen tror jeg er vore største problem. De spillere vi har mangler power. Og det er nok især de to kanter i en 3-5-2, men det er også en DM, der er de svage led. Måske skal vi simpelthen bruge Lucas her - man må medgive, at i den periode vi var bedst i den forgangne sæson, der var Lucas med. Men måske kunne en Pirlo købes?
Angrebet har helt sikkert ikke været godt nok i år. Noget af det skyldes konceptet med kun en angriber - det giver ligesom sig selv, at der så kommer færre mål end med 2-3 angribere. Et andet stort problem har været Sturridge og hans skader. Jeg ser ikke Balotelli som hovedsynderen, faktisk synes jeg han har et stort potentiale. Men i hvert fald Borini og Lambert er ikke gode løsninger. Vi skal have fundet en spiller, der ligner Suarez (bevægelig, driblestærk, målfarlig), og så må det eventuelt være en 80 % løsning til ca. 30 M £. Når Sterling spiller skidt, så skal han bænkes - som han performede i QPR kampen, der skal han skiftes ud næste gang, men ellers er netop han både bevægelig og driblestærk, men desværre ikke målfarlig og så mangler han noget mentalt.
Det kommer helt an på de givne køb, men noget i stil med
-------------Mignolet-----------
------Can-Skrtel-Sakho (Ny)---------
--------------Lucas (Ny)-------------
Ibe (Ny)-Henderson-Coutinho-Ny (Enrique)
-------Sturridge-Ny (Sterling)--------

Af "sikre valg" ser jeg: Mignolet-Can-Skrtel-Sakho-Henderson-Coutinho-Sturridgre ; det giver principielt kun 4 huller. Det skulle vel ikke være uoverkommeligt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 17. maj, 2015 09:51

@ STMO: Jeg tror bare, at vi får problemer med et 3-mands forsvar til næste sæson, da de andre hold har luret, hvordan de udnytter systemets svagheder - særligt Top 4 holdene. Hvis du har en god organisation og har hurtige, teknisk dygtige spillere til at ligge i frimækerne, så får Can og Sakho/Lovren problemer.
Jeg synes, der mangler relativt meget, når man så hvordan vi blev "udspillet" i de afgørende kampe mod arse og scum, hvordan vi performede i mange af de afgørende cup kampe med den deprimerende indsats mod Villa som bunden.
Hvordan vi mod overkommelige modstandere efter scum og arse kampene heller ikke formå at få de nødvendige point, selvom CL var indenfor rækkevidde.
Der mangler noget fra Rodgers side, men i sidste sæson så vi jo, at når kvaliteten er der, og det mentale er på plads, så er Rodgers jo med til at gøre os til titeludfordrere, så vi skal have løftet kvaliteten i start 11.

Jeg mener, at vi skal over til en 4 mands forsvar, så vi kan få lukket ordentligt af, og så skal kvaliteten længere fremme på banen kunne afgøre det for os:

Moreno - Sakho - Skrtel - Montoya (ny)

Moreno skal have en udfordrer til pladsen - måske Smith fra egne rækker, og vi bør hente en god spiller ind som alternativ til Skrtel. Der findes mange derude. Vlaar er Bosman spiller.

En ung talentfuld reservemålmand som Timo Horn eller ham australieren skal vi også have, og målmand + Montoya er vel 20 mio. £, og Vlaar er "gratis". Så synes jeg, at der er styr på forsvaret, og vi har stadig 3-mands formatitionen som mulighed, hvor den giver mening.

Til midten mangler vi en kampafgørende spiller. En spiller som Stevie i hans velmagtsdage, selvom det naturligvis ikke kan lade sig gøre 1:1. Jeg er personligt helt vild med Kovacic, men der er en del derude - også opnåelige.

Kovacic (ny) - Henderson

-------- Emre Can --------

En virkelig energisk midtbane, hvor vi har Can og Kovacic til at tage de lange ture frem, og Hendo til at rydde op men også til at løbe dybt i de rigtige huller. Masser af fysik, teknik og løbepensum.
Jeg beholder gerne Lucas og Allen, og Milner skal være velkommen.

Kovacic rygtes til mellem 15 - 20 mio. £, og det har været nævnt, at Inter er interesseret i Balotelli.

Angrebet skal have tilført noget kvalitet i afslutningerne, og så har vi mistet vores flow, og presspillet fungerer ikke, da det ikke er koordineret, og da ikke alle er med.

Coutinho - Lacazette (ny) - Pedro (ny)

Dette er 2 sikre målscorere i min bog, og vi skal have Coutinho som den troldmand han er med, da han også bliver så meget bedre med stærkere medspillere.
Jeg sælger gerne Sterling for 50 mio. £, hvis det kan give os Lacazette. Så har vi Lallana, Ibe, Markovic som alternativer til yderangrebet, og vi har Sturridge, Ings og Origi som alternativer til den centrale plads. Lacazette og Sturridge kunne nok også sagtens finde ud af at spille sammen ;)

Hvis vi "bytter" Sterling med Lacazette, så skal vi hoste op med ca. 20 mio. £ for Pedro, og Ings koster 5 mio. £.

Det giver i alt udgifter for 65 mio. udover Sterling/Lacazette handlen. Hvis alt går vel, så sælger vi spillere for ca. 30 mio., og hvis ikke ejerne vil tillade os at bruge 35 mio. med forbedret TV aftale, bedre sponsoraftaler, bedre styr på lønningsdelen, og et stadion, der snart genererer væsentligt flere indtægter, så bliver det svært at stille krav om at komme i Top 4, når vi ser, hvad Top 4 holdene bruger på transfers og lønninger.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 17. maj, 2015 10:03

Niels K skrev:@ STMO: Jeg tror bare, at vi får problemer med et 3-mands forsvar til næste sæson, da de andre hold har luret, hvordan de udnytter systemets svagheder - særligt Top 4 holdene. Hvis du har en god organisation og har hurtige, teknisk dygtige spillere til at ligge i frimækerne, så får Can og Sakho/Lovren problemer.
Jeg synes, der mangler relativt meget, når man så hvordan vi blev "udspillet" i de afgørende kampe mod arse og scum, hvordan vi performede i mange af de afgørende cup kampe med den deprimerende indsats mod Villa som bunden.
Hvordan vi mod overkommelige modstandere efter scum og arse kampene heller ikke formå at få de nødvendige point, selvom CL var indenfor rækkevidde.
Der mangler noget fra Rodgers side, men i sidste sæson så vi jo, at når kvaliteten er der, og det mentale er på plads, så er Rodgers jo med til at gøre os til titeludfordrere, så vi skal have løftet kvaliteten i start 11.

Jeg mener, at vi skal over til en 4 mands forsvar, så vi kan få lukket ordentligt af, og så skal kvaliteten længere fremme på banen kunne afgøre det for os:

Moreno - Sakho - Skrtel - Montoya (ny)

Moreno skal have en udfordrer til pladsen - måske Smith fra egne rækker, og vi bør hente en god spiller ind som alternativ til Skrtel. Der findes mange derude. Vlaar er Bosman spiller.

En ung talentfuld reservemålmand som Timo Horn eller ham australieren skal vi også have, og målmand + Montoya er vel 20 mio. £, og Vlaar er "gratis". Så synes jeg, at der er styr på forsvaret, og vi har stadig 3-mands formatitionen som mulighed, hvor den giver mening.

Til midten mangler vi en kampafgørende spiller. En spiller som Stevie i hans velmagtsdage, selvom det naturligvis ikke kan lade sig gøre 1:1. Jeg er personligt helt vild med Kovacic, men der er en del derude - også opnåelige.

Kovacic (ny) - Henderson

-------- Emre Can --------

En virkelig energisk midtbane, hvor vi har Can og Kovacic til at tage de lange ture frem, og Hendo til at rydde op men også til at løbe dybt i de rigtige huller. Masser af fysik, teknik og løbepensum.
Jeg beholder gerne Lucas og Allen, og Milner skal være velkommen.

Kovacic rygtes til mellem 15 - 20 mio. £, og det har været nævnt, at Inter er interesseret i Balotelli.

Angrebet skal have tilført noget kvalitet i afslutningerne, og så har vi mistet vores flow, og presspillet fungerer ikke, da det ikke er koordineret, og da ikke alle er med.

Coutinho - Lacazette (ny) - Pedro (ny)

Dette er 2 sikre målscorere i min bog, og vi skal have Coutinho som den troldmand han er med, da han også bliver så meget bedre med stærkere medspillere.
Jeg sælger gerne Sterling for 50 mio. £, hvis det kan give os Lacazette. Så har vi Lallana, Ibe, Markovic som alternativer til yderangrebet, og vi har Sturridge, Ings og Origi som alternativer til den centrale plads. Lacazette og Sturridge kunne nok også sagtens finde ud af at spille sammen ;)

Hvis vi "bytter" Sterling med Lacazette, så skal vi hoste op med ca. 20 mio. £ for Pedro, og Ings koster 5 mio. £.

Det giver i alt udgifter for 65 mio. udover Sterling/Lacazette handlen. Hvis alt går vel, så sælger vi spillere for ca. 30 mio., og hvis ikke ejerne vil tillade os at bruge 35 mio. med forbedret TV aftale, bedre sponsoraftaler, bedre styr på lønningsdelen, og et stadion, der snart genererer væsentligt flere indtægter, så bliver det svært at stille krav om at komme i Top 4, når vi ser, hvad Top 4 holdene bruger på transfers og lønninger.
Er det på nogen måde bare det mindste realistisk, at vi kan få spillere som Lacazette, Pedro og Kovacic i hus uden CL og uden stor løn?

Selv med CL og penge sidste år lykkes det os kun, at købe dyrt og middelmådigt ind op til sæsonen.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » søndag, 17. maj, 2015 10:13

Jer som mener at Wisdom skal have chancen - (og måske er god nok) - hvorfor? Han har ikke kunne etablere sig hos WBA, så kan han efter min mening på ingen måde gøre det hos os heller. Han er ikke god nok, og vi skal have en ny.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 17. maj, 2015 10:38

@ Oomph 242: Jeg ved ikke, om Pedro, Lacazette og Kovacic er realistiske, men det er imo ikke navne, der bør være urealistiske for os.
Kovacic er 21, og Inter skulle have sat ham til salg for at kunne finansiere et andet køb. Han burde blive beæret, hvis man fortalte ham, at han var udset som arvtager for Gerrard.

Pedro er vist 26, og han får slet ikke den spilletid, han fortjener, da vi alle kender de 3 spillere, der står foran ham i køen. Der kunne være spillere i Barca/Spanien/landsholdet, der talte pænt om Liverpool ?

Lacazette vil måske være den sværeste at få til Liverpool, men vi kunne jo love ham en startplads, at der ville blive bygget op omkring ham - ja, den nye angrebsstjerne i Liverpool, som trods alt har et navn ude i verden, som folk anerkender.
Kunne vi vifte med 50 mio. £ om næsen på Lyon og en fed hyre til Lacazette, så burde det for en gang skyld ikke være pengene, der afholdt os fra at få den spiller, vi gerne ville have.

Alle disse spillere vil med garanti komme til at tjene mere hos os. Det bliver svært for os som fans at foreslå indkøb, hvis disse navne også er at sigte langt over målet, og så bliver vi da aldrig andet end et sub top hold.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » søndag, 17. maj, 2015 10:51

Bare lige ang. Lacazette. Jeg kan ærlig talt ikke se hvordan Liverpool nogensinde ville kunne signe ham i det her vindue? Han er om muligt den mest eftertragtede angriber i vinduet, og der er samtidig flere klubber rundt omkring, der åbenbart er ude efter en angriber.

Fan af Manchester United

Besvar