Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 25. jun, 2015 15:10

Hr. Drejer skrev:Ja. Vi køber mange ind. Jeg tror jeg læste i foråret Rogers sige at vi ikke ville købe ligeså mange spillere som sidste sommer. Hmm, gad vide hvad der er sket bag dørene?

Måske vi er vidne til en ændring i FSG's strategi.
Måske er det en konsekvens af transferkomitens fejlslagne indkøb vi ser her. Jeg syntes det ligner at BR har fået en del mere magt ift. indkøb.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 25. jun, 2015 15:25

Fra Skysports hjemmeside/ Transfer Centre.
SHAQ IN PL LINK?

Liverpool and Stoke City have showed the interest in Inter's Xherdan Shaquiri, according to Sport Mediaset.

The Reds are believed to want a deal for the 23-year-old and were in for him in January but the player joined Inter from Bayern Munich.

Silly Season... :music: & Saloman Rondon er ifølge skybet(1.67) og (2.10) på skifte eller ej.
- Liverpool favoritter til en handel fra Zenit St. Petersburg.

- Spændende sommer end-til videre, hvor transfervinduet ikke er åbnet endnu og der allerede signet 3 mulige starter: James Milner, Roberto Firmino og nu Nathamiel Clyne. :gunfire:
You'r Never Walk Alone. ///

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » torsdag, 25. jun, 2015 16:01

Med tanke på hvordan det så ud for en måneds tid siden.. Hvor Depay røg for næsen af os, og sendte humøret helt i bund.. Så ser det ud til at blive et mere end godkendt vindue. Er i hvert faldet super optimistisk forud for sæsonen. Mener i man skal forsøge at bruge penge på en "top"angriber, eller kan man med købet af milner og Firmino satse på Ings og Origi, til Sturridge vender tilbage et sted imellem Oktober og April.?
YNWA..!

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » torsdag, 25. jun, 2015 21:16

Er meget positiv på næste sæson, efter de sidste dage og ugers ageren på transfermarkedet.

Først og fremmest synes jeg at vi står stærkere på keeperposten - vel og mærke når man ser på reservekeeperen. Bogdan leverede fint i Bolton, og kan kun være bedre end Jones. Desuden sluttede Mignolet sidste sæson godt af, så det er jeg egentlig ikke så nervøs for.

I forsvaret er vi også blevet forstærket - såfremt vi lige får lukket handlen omkring Clyne. Vi har så to offensivt rigtig stærke backer i Clyne og Moreno, samtidig med, at jeg tror vi kan få spillet et stærkt midterpar sammen i Sakho og Skrtel, hvis de kan holde sig stort set skadesfri - især Sakho. Lovren kan også kun spille sig op i forhold til sidste sæson, og så ser det egentlig også ganske fornuftigt ud.

Med et farvel til Gerrard, må det være tid til at få skubbet Can op på midtbanen, og i samarbejde med Hendo og Milner, har vi en løbestærkt, agerrig, men samtidig forholdsvis boldstærk central/defensiv midtbane. Både Can og Milner er forstærkninger i forhold til Gerrard, Allen og Lucas, som spillede de positioner sidste sæson.
På de offensive midtbanepladser har vi stadig Coutinho, den lille magiker, ligesom jeg synes Lallana i perioder af sidste sæson viste gode takter - mere af det, tak! (Og så er jeg bare helt vild med Lallana, og hans type som spiller!). Derudover har vi tilført Firmino, som jeg også forventer mig meget af - bliver spændende. Sterling er stadig et stort spørgsmålstegn. Hvis han bliver skal han nok få masser af spilletid, men hvis han forlader os, er det måske ikke et så stort tab alligevel - hvis vi altså får gang i Lallana og Firmino. Samtidig med at Ibe fortsætter sin udvikling, og Markovic måske spiller sig lidt op.
Lucas og til dels Allen ser jeg ikke have den store fremtid i klubben, ligesom Alberto heller ikke har niveauet. Så gerne at vi hentede Kovacic, enten nu eller til vinter. Tror han kunne være en spændende spiller, og have en stor fremtid i 8'eren på Anfield!

Helt fremme kan vi kun håbe, bede, ønske og jeg ved ikke hvad, for at Sturridge får en skadesfri sæson, så vi kan se en masse fremragende kasser og en masse dans fra hans side! Origi og Ings er en forstærkning af Lambert og Borini, som jeg gerne ser forlade klubben - sammen med Balotelli. Der er stadig brug for en klasseangriber, for at det ser helt godt ud - måske Bacca.

Mulig start-XI:

----------Mignolet-----------
Clyne-Skrtel-Sakho-Moreno
-------Hendo-Can-----------
--Lallana-Cou-Firmino-----
----------Studge--------------

Reserver: Bogdan, Flanno, Enrique, Lovren, Kolo, Milner, (Allen), (Kovacic), (Sterling), Markovic, Ibe, Ings, Origi (Bacca).

God sæson, Reds!
YNWA

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 25. jun, 2015 21:33

Tony Barrett fra The Times melder, at vi stadig er interesseret i Benteke og prissætter ham omkring 25-26 mio pund. Vil være chokerende. Det vil være virkelig, virkelig chokerende.

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » torsdag, 25. jun, 2015 21:57

Jeg er bestemt ikke ekspert på Ings, Milner og Firmino (eller Clyne), men med det kendskab jeg har, og hvad jeg har læst mig til, så puster det liv i min optimisme. Spillere der passer ind til Rodgers koncept. Bevares, kan skal lige finde det selv, men hvis udgangspunktet bliver lidt som vores gode 1 1/2 sæson, så passer spillerne smukt ind. Uden Studge var sidste sæson bare dødfødt. Nu har vi angribere der kan vikariere for Studge uden at spillet bliver statisk og fastlåst. Vilje, nosser og et drive forventer jeg at se på midtbanen, med Milner og Hendo, måske med Can lidt dybere når vi skal være lidt mere defensive.

Jeg synes Liverpool viser at de vil noget. Stærkt. Yeah!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 25. jun, 2015 22:06

Jeg forventer et hattrick i morgen!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » torsdag, 25. jun, 2015 22:09

Aggerdoo skrev:Tony Barrett fra The Times melder, at vi stadig er interesseret i Benteke og prissætter ham omkring 25-26 mio pund. Vil være chokerende. Det vil være virkelig, virkelig chokerende.
Helt absurd at hente kreative, aggressive spillere bare for at bygge et angreb rundt om en stationær target-man. Bacca tiltaler mig rigtig meget og vil imø. passe perfekt ind i konceptet.
Liverpool Football Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 25. jun, 2015 22:21

AndreasN skrev:
Aggerdoo skrev:Tony Barrett fra The Times melder, at vi stadig er interesseret i Benteke og prissætter ham omkring 25-26 mio pund. Vil være chokerende. Det vil være virkelig, virkelig chokerende.
Helt absurd at hente kreative, aggressive spillere bare for at bygge et angreb rundt om en stationær target-man. Bacca tiltaler mig rigtig meget og vil imø. passe perfekt ind i konceptet.
Bacca virker som en fin løsning og nok noget af det bedste, vi kan komme i nærheden af. I realiteten er han vel ikke god til så hulens meget - andet end at lave målene. Ser ham ikke som super hurtig, noget teknisk vidunder eller en specielt god kombinationsspiller. Men han er en 'fox in the box' og i øvrigt en fremragende omstillingsspiller.

Kunne være okay.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 25. jun, 2015 23:32


Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 25. jun, 2015 23:45


Ro på. Aston Villa vil jo have 32£ mio.... og hans marked værdi er vidst kun på sølle 12.43£ mio.
Så der er tale, om kæmpe overpris eftersigende. :doh1: :?
(http://www.transfermarkt.co.uk/christia ... eler/50201)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 26. jun, 2015 00:06

Jeg er virkelig spændt på at se, hvad ideen er med ham, såfremt vi ender med at få ham. Selvom han er i en helt anden liga end Balotelli og Lambert, så har vi jo om nogen bevist, at vi ikke evner/har lyst til at tilpasse os den type angriber. Hvis vi antager, at vi får ham, så er det jo ikke ligefrem er last-minute-buy, hvorfor der må være en klar plan med købet af ham. Skulle han floppe står klubben (Rodgers) i hvert fald med er kæmpe forklaringsproblem.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 26. jun, 2015 02:05

Både Bacca og Benteke er i mine øjne for stationære. Vi er mest effektive, når vi har bevægelige angribere, der flytter rundt på modstanderforsvaret og derved skaber plads til vores andre spillere. Ikke targetspillere, der skal serviceres. For mig er både Bacca og Benteke det, og derfor vender jeg tommelfingeren nedad. Men koster de under 10 millioner pund, så er historien en anden.

Benteke er der vist en bred enighed om, ikke har den profil. For Bacca den generelle stemning vist noget mere positiv. Jeg synes dog, at denne artikel: http://www.thisisanfield.com/2015/05/ca ... liverpool/ opsummerer det meget godt.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 26. jun, 2015 04:01

Alonso skrev:Både Bacca og Benteke er i mine øjne for stationære. Vi er mest effektive, når vi har bevægelige angribere, der flytter rundt på modstanderforsvaret og derved skaber plads til vores andre spillere. Ikke targetspillere, der skal serviceres. For mig er både Bacca og Benteke det, og derfor vender jeg tommelfingeren nedad. Men koster de under 10 millioner pund, så er historien en anden.

Benteke er der vist en bred enighed om, ikke har den profil. For Bacca den generelle stemning vist noget mere positiv. Jeg synes dog, at denne artikel: http://www.thisisanfield.com/2015/05/ca ... liverpool/ opsummerer det meget godt.

Jeg er nok også en af dem som slet ikke ser Bacca som nogen god spiller for LFC. Han kan simpelthen for lidt på egen hånd, og virker på mig til st være lidt overvurderet.

Lige nu virker Bacca, Benteke og Rondon til at være dem vi ender op med, eller en af dem bare selvfølgelig. Jeg synes bare det er lidt ærgeligt.

For min skyld kunne vi smide resten af de penge vi har på en eller anden crazy stjerne. Kyl det hele efter Lacazette, og sats på de giver efter. Smed vi alle de 50 vi får ind, eller 42 eller hvor meget det nu ender med for Sterling, så ville jeg ikke være ked af det. Og så kald det vindue for lukket.

Lacazette havde i hvert fald været min ønskelig signing her til sidst.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 26. jun, 2015 08:50

Jeg tror man skal passe på med at sætte spillerne i bås, bare fordi de er store. Carroll var Dumbo på is, Lambert er langsommere end en snegl og Balotelli er mere ugidelig end Dovne Robert.
Benteke er når han er bedst et regulært monster, som er umulig at holde. Og han er god til at indgå i kombinationer og faktisk er han heller ikke tosset til at løbe i dybden. Hans problem har været ustabilitet og skader, for når han har været på toppen, så har han da været en af de angribere, som de fleste hold mindst har har brudt sig om at møde - simpelthen fordi han i bedste Tyson-stil er umulig at holde.
Jeg synes at det vi har brug for, det er kombinationsmuligheder i angrebet. vi har den hurtige type i Origi, Ings er vel lidt den klassiske allround angriber, der har sine forcer i at våre pågående (jeg ser dog ikke den store stjerne i ham) og Sturridge har både teknik og først og fremmest hurtighed som sine spidskompetencer. Benteke repræsenter den fysiske tilstedeværelse, som vi trods de tidligere nævnte typer, alligevel har manglet ift at få et godt system sat sammen.
Det betyder, at de kreative typer bag de forreste både kan indgå i kombinationer, de kan stikke bolden dybt og de kan selv løbe dybt. Og nogle gange skal angriberen bare bruges til at holde et par mand, så Coutinho kan komme til skud. Alt afhængig af modstanderen, naturligvis.

Med det store overskud af typer som Lallana, Coutinho, Formino, Ibe, Sterling og dels også Milner, så har vi masser muligheder for at sætte en offensiv sammen, hvis altså også vi har forskellige typer i angrebet. Og her ser jeg altså ikke Benteke som et dårligt valg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar