Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » søndag, 19. jul, 2015 17:46

@Kelly:

Nemlig, lækkert rygte. Der også tale om, Benitez/Real Madrid er villig til at acceptere LFC's bud på 13.8 mio pund på Asier Illarimendi . 100 % der kommer til at ske ting og sager de næste to-tre uger.
Pengene vil jeg tro, at være tilovers for de salg der kommer med Lambert, Borini... (?) Ellers er Götze en "Marquee køb", Guardiola har dog udtalt, at han er på kontrakt og ikke vil sælge blabla. Hver spiller har jo en pris, og imø må han være sulten efter fast spilletid...
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 19. jul, 2015 18:15

Kelly skrev:
texy skrev:Hvis vi nu signer Benteke, tror I så, at vi skal forvente flere indkøb?

Jeg må erkende, at selvom jeg i givet fald ikke vil være helt enig i valget af spillere, så har vi i mine øjne købt ind til de vigtigste positioner. Eneste spørgsmål er vel, om der skal hentes en decideret erstatning for Sterling og/eller om der skal hentes en decideret holding midfielder?

Illarra har spøgt lidt i kulissen til den defensive. Måske vi ender med et bud på ham.

På kanten har vi været linket til flere, men der har nok været mest reel interesse i Pedro. Jeg ved ikke helt, om jeg synes, at det er nødvendigt at hente endnu en kantspiller. Firmino og Coutinho kan til nød have udgangspunkt på kanten. Moreno er ekstremt offensiv og kan byde ind med offensiv bredde. Derudover så har jeg både stor tro på og stort håb om, at Ibe tager et gigant skridt fremad, hvis han bliver givet chancen i denne sæson. Og endelig så er der også Lallana og Markovic. Så reelt er indkøbet af en Sterling-erstatning nok ikke specielt vigtigt.

Derfor synes jeg, at vi kun skal hente en spiller til pladsen, hvis der er tale om en ekstremt dygtig spiller. Pedro er et eksempel. Reus er vel det ultimative indkøb til pladsen. Derudover, så er en af mine favoritter Walcott, som kun har et år tilbage af sin kontrakt i Arsenal. Ham synes jeg godt, at vi kan sende et par følere ud på allerede, så han måske vil være interesseret i januar, hvis vi står og mangler hans kvaliteter.

Men reelt er der vel ikke noget i vejen for at lukke indkøbs-vinduet for os efter Benteke, og kun fokusere på salg?

Jeg syntes vi mangler fysik på den defensive midt. Syntes du glemmer Ibe han er også klar.
Det synes jeg nu ikke, at jeg gjorde ;)
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » søndag, 19. jul, 2015 18:22

DAGGER! skrev:He he, TomViolence.

Nu kommer Metro & Daily Telegraph
- to kilder der siger Liverpool intesereret i et køb på omkring 49.6 mio pund, som er værdien hos Mario Götze.
http://metro.co.uk/2015/07/19/liverpool ... t-5303323/?
PT... kan det tages med sindsro.
According to "reports" og "Daily Telegraph".

Hvis du ikke mener, det er selvsagt, at der er i hvert fald 10 andre klubber, Götze hellere vil skifte til end Liverpool, så kan Guardialo måske overbevise dig:

http://www.skysports.com/football/news/ ... o-juventus
Scouser by heart.

Siden 2009.

rbaknielsen@outlook.com
Indlæg: 119
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 19:21
Geografisk sted: Randers
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rbaknielsen@outlook.com » søndag, 19. jul, 2015 19:19

Lidt om situationen på venstrebacken, hvor Moreno desværre ikke har vist nogle defensive kvaliteter endnu, og Jose Enrique formentlig er på vej væk.

Der nævnes 10 bud på en løsning: http://www.thisisanfield.com/2015/07/10 ... to-moreno/
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 19. jul, 2015 19:28

texy skrev:Jeg må erkende, at selvom jeg i givet fald ikke vil være helt enig i valget af spillere, så har vi i mine øjne købt ind til de vigtigste positioner. Eneste spørgsmål er vel, om der skal hentes en decideret erstatning for Sterling og/eller om der skal hentes en decideret holding midfielder?

Illarra har spøgt lidt i kulissen til den defensive. Måske vi ender med et bud på ham.
Jeg mener vi mangler en top defensiv/holding middielder i truppen (Kært barn har mange navne). Lucas havde niveauet en enkelt sæson, indtil hans knæskade, men bortset fra Lucas i en enkelt sæson, har vi ikke været ordentligt besat på den position siden Mascherano.

Jamen Emre Can..? Hmm, han er en rigtig god spiller med stort potentiale, men jeg ser ham som værende for langsom i vendingerne, når vi møder de teknisk stærke og meget bevægelige hold (typisk top 6). Der mangler vi i min øjne "en hård hund", som kan sættes ind, og så vi vender trekanten på midtbanen.

I den forbindelse bliver jeg ved med at tænke på chilenske Gary Medel fra Inter, som har snust lidt til PL før.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » søndag, 19. jul, 2015 19:38

Silickon skrev:Lidt om situationen på venstrebacken, hvor Moreno desværre ikke har vist nogle defensive kvaliteter endnu, og Jose Enrique formentlig er på vej væk.

Der nævnes 10 bud på en løsning: http://www.thisisanfield.com/2015/07/10 ... to-moreno/
Mon ikke det bliver Gomez eller Maguire?
Tror ikke vi henter en ny VB. Vi har i forvejen rigtigt mange nye der skal integreres.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 19. jul, 2015 19:39

Der har ikke været de store skriverier, men Medel blev dog nævnt på et løst rygte forleden i Telegraph:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... Medel.html

Kan sgu godt lide hans Pit Bull rygte. Et Youtube clip siger ikke alverden, men han er sgu ikke bange for at gå ind i noget, som kan komme til at gøre ondt:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » søndag, 19. jul, 2015 20:33

Cynwal @

Brandende god spiller, men dæleme om han trækker mange gule kort. Det kan have både for og ulemper ved ham. Nød bremsning bruger han tit, det seneste VM med Chile gjorde han da det ok... Inter Milan mangler vel hellere ikke penge, når de har fået nye ejere, så denne handelen er meget lang væk. Selvom der er snak om Lucas er i kiggerten hos manges klubber, og Rodgers vil have DM erstatning evt. Illaimendi fra Real Madrid der minder om Alonso/Marsherano. Kan hentes eftersigende for 14+ mio pund.
You'r Never Walk Alone. ///

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 19. jul, 2015 21:01

DAGGER! skrev:@Kelly:

Nemlig, lækkert rygte. Der også tale om, Benitez/Real Madrid er villig til at acceptere LFC's bud på 13.8 mio pund på Asier Illarimendi . 100 % der kommer til at ske ting og sager de næste to-tre uger.
Pengene vil jeg tro, at være tilovers for de salg der kommer med Lambert, Borini... (?) Ellers er Götze en "Marquee køb", Guardiola har dog udtalt, at han er på kontrakt og ikke vil sælge blabla. Hver spiller har jo en pris, og imø må han være sulten efter fast spilletid...
Tror det der kommer til at ske de næste par uger er salg af spillere. Hvis/når Benteke er købt tror jeg det er slut med køb af spillere

Oomph242
Indlæg: 5691
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. jul, 2015 21:53

DAGGER! skrev:Cynwal @

Brandende god spiller, men dæleme om han trækker mange gule kort. Det kan have både for og ulemper ved ham. Nød bremsning bruger han tit, det seneste VM med Chile gjorde han da det ok... Inter Milan mangler vel hellere ikke penge, når de har fået nye ejere, så denne handelen er meget lang væk. Selvom der er snak om Lucas er i kiggerten hos manges klubber, og Rodgers vil have DM erstatning evt. Illaimendi fra Real Madrid der minder om Alonso/Marsherano. Kan hentes eftersigende for 14+ mio pund.

Glæder mig til den dag, hvor Joe Allen er i kikkerten hos nogen. Jeg foretrækker lagt hellere et salg, af ham fremfor Lukas.


Medel tror jeg ikke vil være skidt, vi mangler sku lidt en bisse på banen der kan skabe lidt respekt.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 20. jul, 2015 08:43

Rigtig godt indlæg. Læs det.
Enig vi mangler klasse på så vigtig en position som ankermanden på midtbanen.
Lucas. Allen. Can har ikke den klasse.

Glemte linket det er her .
http://touch.liverpool.no/blog/storypg. ... 96&zone=85

Asier tror jeg Liverpool går efter.
Så er det vel kun venstre back. Sælges Moreno til Rom kan der komme en ny hertil. Enrique fritstilles vel.
Senest rettet af Kelly mandag, 20. jul, 2015 11:43, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 20. jul, 2015 11:12

Jeg tror altså stadig på, at Rodgers muligvis dropper den defensive midtbane og nøjes med to centrale - med Hendo og Milner som førstevalg. Foran de to regner jeg med, at han spiller Coutinho, Firmino og Lallana, som alle vil forventes at deltage i hårdt defensivt arbejde. Ibe, Markovic, Can, Lucas og Allen bliver indskiftningsspillere.

Hvis det skal fungere kræver det, at Skrtel og Sakho lærer at spille sammen. Min tiltro til Sakho er ikke alt for stor. Han skaber i mine øjne alt for meget usikkerhed i forsvaret med dårlige placeringer ofte for højt i banen og afleveringer, der presser hans medspillere helt unødigt. Til gengæld laver han også nogle af de afleveringer hårdt fladt fremad i fødderne på de offensive midtbanespillere, som det er yderst vigtigt, at vores midterforsvarere formår at lave. Hvis han løfter sit niveau, så vil hele holdet blive løftet.

I øvrigt kan Mignolet vel nærmest på ingen måde starte lige så skidt, som i sidste sæson, så allerede der er vi lidt foran :D
Kloppite

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 20. jul, 2015 12:03

texy skrev:Jeg tror altså stadig på, at Rodgers muligvis dropper den defensive midtbane og nøjes med to centrale - med Hendo og Milner som førstevalg. Foran de to regner jeg med, at han spiller Coutinho, Firmino og Lallana, som alle vil forventes at deltage i hårdt defensivt arbejde. Ibe, Markovic, Can, Lucas og Allen bliver indskiftningsspillere.
Det er ingen hemmelighed at min største frygt er at vores centrale midtbane kommer til at bestå af Hendo og Milner, det ser jeg som værende potentielt katastrofalt. Selvfølgelig kan det gå i en hjemmekamp imod Watford eller i en cup kamp, men selv imod Sunderland, Villa, WBA, West Ham, Newcastle etc. vil det sætte vores forsvar for meget under pres.

Jeg må dog sige at jeg tror du tager fejl Tex. I pre-season kampene har Hendo og Milner haft en spiller liggende bag sig, enten Lucas eller Allen, så jeg tror ikke det ændres til sæsonstarten. Det vil simpelthen være for dumt at spille en 433 med en CDM i hele pre-season, også skifte til en 4231 når sæsonen starter, det underminere jo hele ideen med en pre-season, så kunne spillerene jo ligeså godt have spillet golf.

Jeg tror vores startopstillingen i første kamp bliver: Migs, Clyne, Skrtel, Sakho, Moreno, Lucas, Hendo, Milner, Coutinho, Firmino, Benteke. Coutinho og Firmino som "kanter", men hvor det bliver Moreno og Clyne der skaber bredden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 20. jul, 2015 13:44

sjampen skrev:Jeg må dog sige at jeg tror du tager fejl Tex. I pre-season kampene har Hendo og Milner haft en spiller liggende bag sig, enten Lucas eller Allen, så jeg tror ikke det ændres til sæsonstarten. Det vil simpelthen være for dumt at spille en 433 med en CDM i hele pre-season, også skifte til en 4231 når sæsonen starter, det underminere jo hele ideen med en pre-season, så kunne spillerene jo ligeså godt have spillet golf.
Pre-season handler vel om at få spillerne op i gear og ryste dem lidt sammen. Jeg tillægger ikke formationen meget. Især fordi hverken Coutinho, Firmino eller Benteke er med. Men det er da ikke umuligt, at netop de tre skal spille de tre forreste, og der så rent faktisk bliver spillet med en defensiv midtbane. Jeg tror bare ikke på det. Det virker lidt for "livrem og seler"-agtigt i forhold til, at både Coutinho, Firmino og Lallana alle formår at deltage hårdt i det defensive arbejde.

Samtidig vil brugen af en defensiv midtbane betyde, at vi ikke kommer til at gøre meget brug af nye spillere som Ings og Origi. Til gengæld kan det være, at vi bruger en angriber i stedet for Lallana i nogle kampe.

Men det er jo bare mit gæt.
Kloppite

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » mandag, 20. jul, 2015 14:34

Kelly skrev:Rigtig godt indlæg. Læs det.
Enig vi mangler klasse på så vigtig en position som ankermanden på midtbanen.
Lucas. Allen. Can har ikke den klasse.

Glemte linket det er her .
http://touch.liverpool.no/blog/storypg. ... 96&zone=85

Asier tror jeg Liverpool går efter.
Så er det vel kun venstre back. Sælges Moreno til Rom kan der komme en ny hertil. Enrique fritstilles vel.
Tror nu ikke Enrique fritstilles. Hvorfor i alverden skulle han blive det?
Synes godt nok der er en tendens til at gøre ham ringe. Synes han er en ganske udmærket fodboldspiller, der tiltrods for at Rodgers kritiserede ham i pressen, kæmpede sig tilbage på holdet. Først som wing og derefter tilbage på backpladsen

Besvar