Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » tirsdag, 01. sep, 2015 13:55

Er der andre end mig der håber til det sidste sekund at vi når at købe en stærk leder til vort centrale forsvar?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 01. sep, 2015 14:04

Poul E. skrev:Er der andre end mig der håber til det sidste sekund at vi når at købe en stærk leder til vort centrale forsvar?
Hmmm... Jeg håber det rent faktisk ikke.

Ikke fordi, vi ikke kunne bruge en, men fordi vi over de forrige 2 sommer-vinduer har brugt noget der ligner £42-44m på den plads uden at ramme en brugbar kandidat. Derfor er min tillid til Rodgers' eller transferkomitéens evner i forhold til at spotte midterforsvarere ret lille.

Vi ER færdige med at handle ind i dette vindue. Det er jeg sikker på. Men hvis jeg blev tvunget ud i at skulle håbe på noget, så ville jeg håbe på en offensiv spiller, som ville give noget impact med det samme. Og han ville hedde Rues eller Bale. Gider ikke at bruge mine forhåbninger på små ubetydelige navne :D
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 01. sep, 2015 14:09

Og så har vi i Sakho og Ilori to spillere, der er gode nok til at starte inde på vores hold.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 01. sep, 2015 16:10

Alonso skrev:Og så har vi i Sakho og Ilori to spillere, der er gode nok til at starte inde på vores hold.
Det er jeg nu ikke enig i. Ilori skal jeg ikke helt kunne udtale mig om, men jeg har ikke set noget fra ham (da jeg stort set ikke har set ham), der berettiger en betegnelse som god nok til startelveren på et hold, der kandiderer til top 4 i PL.

Sakho har jeg set masser af, og ligesom med Lovren, så mener jeg ikke, at han har vist noget, der skulle gøre ham til god nok til startelveren hos en top 4 kandidat. Jeg er helt på linje med Tony Evans.



Desværre er vores centerbacks bare ikke af specielt høj kvalitet. Derfor forstår jeg godt, at Poul E. ikke fatter, at man ikke leder med lys og lygte på transfermarkedet. Det er i mine øjne bare alt for sent nu. Med £42-44m allerede brugt på centerbacks sidste og forrige sommer, så håber man nok, at en af de tre rammer et brugbart niveau sammen med Skrtel (som i mine øjne stadig er vores ubetinget bedste efter salget af Agger).
Kloppite

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » tirsdag, 01. sep, 2015 17:01

Problemet er at vi mangler en leder til forsvaret. Jeg er helt enig i at Skrtel er vores bedste centerforsvarer.....men leder det bliver han desværre aldrig selvom Rodgers åbenbart tror det.
Sahko, Lovren og Ilori er alle ganske habile forsvarsspillere og muligvis også alle med større lederegenskaber end Skrtel, men spørgsmålet er bare om det er noget man tør at satse på?!?
Derfor så jeg allerhelst at vi købte en virkelig stærk leder til det centrale forsvar, men jeg ved samtidigt også godt at det desværre ikke sker.

Vort forsvar var langt bedre da Skrtel havde en leder (Carra/Agger) at læne sig op af.....men siden da har det sejlet uanset hvem Skrtel har spillet sammen med. Hvis ikke der bliver købt en ny CB så bliver vi nød til at prøve at give dirigentstokken i forsvaret til enten Lovren eller Sahko....og det sker næppe heller under Rodgers medmindre Skrtel bliver skadet og det håber jeg så heller ikke da han jo er vores stærkeste forsvarsspiller....

I øvrigt er jeg helt enig med texy i at hvis vi skal handle så er det spillere til startopstillingen....ikke flere til bredden....de ender alligevel med at blive lejet/solgt videre....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 01. sep, 2015 17:44

Poul E. skrev:Problemet er at vi mangler en leder til forsvaret. Jeg er helt enig i at Skrtel er vores bedste centerforsvarer.....men leder det bliver han desværre aldrig selvom Rodgers åbenbart tror det.
Sahko, Lovren og Ilori er alle ganske habile forsvarsspillere og muligvis også alle med større lederegenskaber end Skrtel, men spørgsmålet er bare om det er noget man tør at satse på?!?
Derfor så jeg allerhelst at vi købte en virkelig stærk leder til det centrale forsvar, men jeg ved samtidigt også godt at det desværre ikke sker.

Vort forsvar var langt bedre da Skrtel havde en leder (Carra/Agger) at læne sig op af.....men siden da har det sejlet uanset hvem Skrtel har spillet sammen med. Hvis ikke der bliver købt en ny CB så bliver vi nød til at prøve at give dirigentstokken i forsvaret til enten Lovren eller Sahko....og det sker næppe heller under Rodgers medmindre Skrtel bliver skadet og det håber jeg så heller ikke da han jo er vores stærkeste forsvarsspiller....

I øvrigt er jeg helt enig med texy i at hvis vi skal handle så er det spillere til startopstillingen....ikke flere til bredden....de ender alligevel med at blive lejet/solgt videre....

Jeg kan ikke forestille mig, der kommer flere forsvarsspillere i denne omgang. BR har efterhånden indkøbt PL dyreste forsvar.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 01. sep, 2015 17:49

Selvfølgelig kommer der ikke flere. Vi har jo Lovren. A wonderful technician.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 01. sep, 2015 17:53

Vi har ikke haft en leder siden Carra. Skrtel er ikke en comanding defender. Agger var også bedst, da han spillede ved siden af Carra.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 01. sep, 2015 18:08

AndreasN skrev:Selvfølgelig kommer der ikke flere. Vi har jo Lovren. A wonderful technician.

And shows great character.



Per aspera ad astra

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 03. sep, 2015 17:51

Hr. Drejer skrev:Vi har ikke haft en leder siden Carra. Skrtel er ikke en comanding defender. Agger var også bedst, da han spillede ved siden af Carra.
Som i et ethvert samarbejde bliver man bedre og bedst sammen med de mest kvalificerede makkere. Carragher var utrolig dygtig til at gøre de andre gode. Det mangler vi idag, hvor meget forsvarsarbejde gøres individuelt og ikke som hold. Det kan komme, men jeg tvivler da BR ikke har denne del som spidskompetence. Jeg glædes dog over to clean sheets.

@ Alonso

Ilori: Hvad har han vist os fans? (At manageren ikke stoler på ham, skadeshistorik, hurtig, teknisk, men hvilke forsvarsmæssige egenskaber har Ilori, jeg ved det ikke. Tænker blot han skal spille sammen med en leder som Carragher.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 03. sep, 2015 22:29

nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi har ikke haft en leder siden Carra. Skrtel er ikke en comanding defender. Agger var også bedst, da han spillede ved siden af Carra.
Som i et ethvert samarbejde bliver man bedre og bedst sammen med de mest kvalificerede makkere. Carragher var utrolig dygtig til at gøre de andre gode. Det mangler vi idag, hvor meget forsvarsarbejde gøres individuelt og ikke som hold. Det kan komme, men jeg tvivler da BR ikke har denne del som spidskompetence. Jeg glædes dog over to clean sheets.

@ Alonso

Ilori: Hvad har han vist os fans? (At manageren ikke stoler på ham, skadeshistorik, hurtig, teknisk, men hvilke forsvarsmæssige egenskaber har Ilori, jeg ved det ikke. Tænker blot han skal spille sammen med en leder som Carragher.
Intet. Han har jo ikke fået lov at spille en officiel kamp for førsteholdet.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » lørdag, 05. sep, 2015 15:14

Alonso skrev:
nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi har ikke haft en leder siden Carra. Skrtel er ikke en comanding defender. Agger var også bedst, da han spillede ved siden af Carra.
Som i et ethvert samarbejde bliver man bedre og bedst sammen med de mest kvalificerede makkere. Carragher var utrolig dygtig til at gøre de andre gode. Det mangler vi idag, hvor meget forsvarsarbejde gøres individuelt og ikke som hold. Det kan komme, men jeg tvivler da BR ikke har denne del som spidskompetence. Jeg glædes dog over to clean sheets.

@ Alonso

Ilori: Hvad har han vist os fans? (At manageren ikke stoler på ham, skadeshistorik, hurtig, teknisk, men hvilke forsvarsmæssige egenskaber har Ilori, jeg ved det ikke. Tænker blot han skal spille sammen med en leder som Carragher.
Intet. Han har jo ikke fået lov at spille en officiel kamp for førsteholdet.
Præcis. Men hvorfor mon? (Derudover undrer dig mig at mange fans mener Ilori er dygtig forsvarsspiller, men hvis vi ikke ser ham på højeste niveau kan det ikke vurderes)
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 06. sep, 2015 21:40

Pogba blev sommeren over. Skal vi ikke lave en SMS indsamling for at få ham til Liverpool til sommer? :)

Smid kassen for en verdensklasse defensiv midt når den rette person er tilgængelig. En ny Mascherano tak.
En sådan spiller vil få hele forsvaret til at se langt bedre ud.

Nu spiller jeg for lidt manager til at følge med i hvem der er potentiale i. Hvem vil i sige er den bedste defensive midt på 20-25 år?
Hvis man kunne vælge frit altså.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 06. sep, 2015 23:56

ilusio skrev:Pogba blev sommeren over. Skal vi ikke lave en SMS indsamling for at få ham til Liverpool til sommer? :)

Smid kassen for en verdensklasse defensiv midt når den rette person er tilgængelig. En ny Mascherano tak.
En sådan spiller vil få hele forsvaret til at se langt bedre ud.

Nu spiller jeg for lidt manager til at følge med i hvem der er potentiale i. Hvem vil i sige er den bedste defensive midt på 20-25 år?
Hvis man kunne vælge frit altså.
Tror, der skal mere end en sms-indsamling til at finansiere Pogba. Det er vist heller ikke nogen hemmelighed, at klubber med langt bedre vinderchancer står i kø for at skrive under med ham.

Men Pogba er vel på mange måder også mere end tovejs-spiller, end han er en defensiv midtbane. Men det er en svær diskussion. Tendensen lige nu er vel også, at man vil have defensive midtbanespillere, der også kan meget fremad banen, hvor det for fem år siden var vigtigere med en stopklods, der samtidig var god til at være sikkerhedsled i afleveringsspillet. Men der har været en svag tendens mod det lidt mere direkte spil.

Han er ikke den bedste af alle, men synes Morgan Schneiderlin er en fantastisk dygtig spiller. Virkelig et skoleeksempel på, at hvis hovedet er skruet ordentligt på, så behøves man ikke være nogen unik atlet for at tage effektivt fra i maskinrummet. Meget, meget højt bundniveau og en garant for at det taktiske oplæg bliver fulgt nøje.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 07. sep, 2015 12:55

Pogba var også kun for sjov.

Den jeg godt gad se var en "stopklods" ala Mascherano. En sådan spiller gør resten af holdet bedre og det er hvad vi mangler synes jeg. Dog har jeg ikke lige det rigtige navnpå hvem det skulle være.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar