Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » torsdag, 24. sep, 2015 15:34

flere journalister omkring liverpool siger at liverpool ikke ansætter klopp. men hvem manager bliver ved de ikke.

Så vi får nok en manager som måske har haft success i norwich eller sådan. bliver fedt! gogo FSG!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 24. sep, 2015 20:30

De var eftersigende også advaret mod Benitez. Nu er han i Real Madrid. Måske FSG skulle få nye rådgivere.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. sep, 2015 20:31

Alonso skrev:De var eftersigende også advaret mod Benitez. Nu er han i Real Madrid. Måske FSG skulle få nye rådgivere.
Måske de bare skulle indse de ikke hører hjemme i fodbold og så få solgt klubben
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 24. sep, 2015 20:43

Alonso skrev:De var eftersigende også advaret mod Benitez. Nu er han i Real Madrid. Måske FSG skulle få nye rådgivere.
Nu tror jeg så heller ikke han bliver en succes der, men det må tiden vise. Gad egentlig godt vide, hvordan de er historier siver ud og om de har nogen form for sandhedsværdi?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 25. sep, 2015 09:17

Jesper skrev:
Alonso skrev:De var eftersigende også advaret mod Benitez. Nu er han i Real Madrid. Måske FSG skulle få nye rådgivere.
Nu tror jeg så heller ikke han bliver en succes der, men det må tiden vise. Gad egentlig godt vide, hvordan de er historier siver ud og om de har nogen form for sandhedsværdi?
Hvor er det ellers, at du mener Rafa ikke har været en succes?

Inter er måske bedste bud, men han nåede da at vinde to mindre trofæer (det ene klub verdensmesterskabet), inden klubben fyrede ham, fordi de lå 13 point fra førstepladsen med 2 kampe i hånden, og han forlangte forstærkninger. Man kan så omvendt spørge, om klubben har gjort det bedre siden hans fyring - og det har bestemt ikke været tilfældet.
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 27. sep, 2015 19:12

Jeg sidder og ser Dortmund spille og bliver i den sammenhæng endnu en gang bekræftet i, hvor meget vi mangler en spillertype alla Gündogan.

En balancespiller der er boldsikker, dygtig i pasningsspillet og besidder den fornødne spilintelligens til at kunne diktere tempoet i kampene.

Gerrard formåede til dels at udføre denne rolle i 2013-2015, men ellers har vi ret beset ikke haft denne spillerprofil i klubben siden Xabi Alonso.

Gündogan er usandsynlig, men hvor ville han pynte i vores start 11'er.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » søndag, 27. sep, 2015 20:54

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg sidder og ser Dortmund spille og bliver i den sammenhæng endnu en gang bekræftet i, hvor meget vi mangler en spillertype alla Gündogan.

En balancespiller der er boldsikker, dygtig i pasningsspillet og besidder den fornødne spilintelligens til at kunne diktere tempoet i kampene.

Gerrard formåede til dels at udføre denne rolle i 2013-2015, men ellers har vi ret beset ikke haft denne spillerprofil i klubben siden Xabi Alonso.

Gündogan er usandsynlig, men hvor ville han pynte i vores start 11'er.
Det kunne ligeså godt have været Cabaye, du beskrev der. Ja, ham Crystal Palace lige har købt for en slik.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 28. sep, 2015 14:13

TomViolence skrev:Det kunne ligeså godt have været Cabaye, du beskrev der.
Det kunne det vel ret beset ikke. Gündogan er niveauer over Cabaye. Der er en grund til, at Cabaye ikke kunne bide sig fast hos PSG, og nu spiller for et midterhold som Crystal Palace.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 28. sep, 2015 14:48

AJ skrev:
TomViolence skrev:Det kunne ligeså godt have været Cabaye, du beskrev der.
Det kunne det vel ret beset ikke. Gündogan er niveauer over Cabaye. Der er en grund til, at Cabaye ikke kunne bide sig fast hos PSG, og nu spiller for et midterhold som Crystal Palace.
Men han spiller edderbankeme godt for Crystal Palace. Måske ikke Gündogan-godt (har ikke set meget Dortmund i år, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om), men fantastisk godt ikke desto mindre.

Med det niveau, han har lagt for dagen siden sit skifte tilbage til England - som minder meget om, hvad han viste i Newcastle-tiden - kunne han snildt spille Alonso-rollen for os med større succes, end nogen af dem, vi har nu. Det vil jeg godt vove at påstå.

Om han så havde nydt samme opblomstring hos os, som han har gjort under Pardew i Palace, er selvfølgelig det store spørgsmål.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 28. sep, 2015 15:00

Aarde skrev:
AJ skrev:
TomViolence skrev:Det kunne ligeså godt have været Cabaye, du beskrev der.
Det kunne det vel ret beset ikke. Gündogan er niveauer over Cabaye. Der er en grund til, at Cabaye ikke kunne bide sig fast hos PSG, og nu spiller for et midterhold som Crystal Palace.
Men han spiller edderbankeme godt for Crystal Palace. Måske ikke Gündogan-godt (har ikke set meget Dortmund i år, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om), men fantastisk godt ikke desto mindre.

Med det niveau, han har lagt for dagen siden sit skifte tilbage til England - som minder meget om, hvad han viste i Newcastle-tiden - kunne han snildt spille Alonso-rollen for os med større succes, end nogen af dem, vi har nu. Det vil jeg godt vove at påstå.

Om han så havde nydt samme opblomstring hos os, som han har gjort under Pardew i Palace, er selvfølgelig det store spørgsmål.
Må også indrømme, at jeg gerne havde set Cabaye ende hos os i sommers. Jeg talte faktisk varmt for ham, som en afløser for Gerrard inden han røg til Palace.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 28. sep, 2015 17:17

Umiddelbart står en central midtbanespiller ikke øverst på min ønskeliste. Det gør enten en lynhurtig kantspiller med mål i støvlerne, en intelligent midterforsvarer, eller en målmand. I forhold til de to sidstnævnte, så synes jeg at Tom Violence havde gjort en meget interessant betragtning på Anfield.
TomViolence skrev: Kommunikationen i forsvaret var rystende dårligt, og jeg har svært ved at bedømme, om det hele rent faktisk var Mignolets skyld, eller om han bare blev til en slags syndebuk. Det første mål var 100 % pga. en misforståelse, hvor Sakho vælger ikke at forsøge at få bolden væk. Det lod til, at Mignolet havde råbt et eller andet til ham, siden Sakho var dybt, dybt frustreret, da der efterfølgende blev scoret. Derudover skældte Sakho og Can ham ud flere gange i løbet af kampen, og det var rigtigt ærgerligt at se på. Umiddelbart kunne jeg ikke se Mignolet gøre noget direkte forkert, men det er umuligt at vide nøjagtigt, hvad der blev sagt, og hvilke aftaler de har indbyrdes.
Det er beskæmmende, hvis forsvarsspillerne konstant går og hakker på Mignolet, og det vil sgu aldrig gøre noget godt for hans præstationer. Det skal stoppes. Det kan muligvis klares med samtaler og irettesættelser, men jeg kan ikke lægge skjul på, at jeg gerne så en dygtigere midterfrosvarer end Can og Sakho i truppen. Alternativt kan det måske også løses med en bedre og mere autoritær målmand, som kan sætte sig i respekt overfor sit forsvar.

Er der andre, der har gjort samme betragtning på stadion, som Tom Violence?
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 28. sep, 2015 19:14

Med den nuværende trup i betragtning, så har vi nok og gode nok angribere, gode 10'ere, gode centrale midt.

Fløjene med Lallana og Ibe + Moreno er ikke helt nok.

Forsvaret ser både lovende ud og skrækkeligt ud.


Skrtel synes jeg selv er en slags klippe midt i stormen, men han kan ikke redde det hele.
Clyne er god på backen, men ikke god nok på fløjen i en 3-4-1-2.
Moreno er god i en 3-4-1-2, men mangler noget defensivt i en 4-back-kæde.
Lovren må vi nok snart få skiftet ud.
Sakho ligner en fremtidens mand. Mere modenhed og rutine vil gavne ham.
Gomez ser god ud for fremtiden, men skal nok holdes centralt og ellers have tid til at vokse.
Can er en "trade-of-all-goods". Ikke nogen stjerne, men kan hoppe ind både i forsvaret og på midten uden dog at skinne.

Så hvad mangler vi:
HB i 3-4-1-2: her synes jeg selv vi skal bruge Ibe i stedet for Clyne da Ibe er mere offensiv og giver bredde frem af banen. Ingen nykøb
VB: Her kunne vi godt sælge Enrique og få en defensiv VB ind når vi spiller med 4 bagerst. Selv en omskoling af Moreno er ikke nok efter min mening.
CB: En ny general der kan styre forsvaret, både i det organisatoriske og i at få bolden frem. Toure og Lovren ud. Ny ind. (Gomez, Skrtel, Sakho + ny må være nok inkl. andre unge evt.)

Mignolet har egentlig stået godt. Han har dog ikke mentaliteten til at sætte sig nok igennem, så han skal bruge en forsvarsspiller der tager styringen og den interne dialog/skærmer ham. En ny Carragher/Hyypia hænger nok ikke på træerne, men vi skal sgu ud og finde ham alligevel.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 02. okt, 2015 10:55

ilusio skrev:...
Så hvad mangler vi:
HB i 3-4-1-2: her synes jeg selv vi skal bruge Ibe i stedet for Clyne da Ibe er mere offensiv og giver bredde frem af banen. Ingen nykøb
VB: Her kunne vi godt sælge Enrique og få en defensiv VB ind når vi spiller med 4 bagerst. Selv en omskoling af Moreno er ikke nok efter min mening.
CB: En ny general der kan styre forsvaret, både i det organisatoriske og i at få bolden frem. Toure og Lovren ud. Ny ind. (Gomez, Skrtel, Sakho + ny må være nok inkl. andre unge evt.)

Mignolet har egentlig stået godt. Han har dog ikke mentaliteten til at sætte sig nok igennem, så han skal bruge en forsvarsspiller der tager styringen og den interne dialog/skærmer ham. En ny Carragher/Hyypia hænger nok ikke på træerne, men vi skal sgu ud og finde ham alligevel.
Jeg kan nu ret godt lide Moreno han er vildt god offensiv og ikke håbløs defensiv, jeg tror at summen af hans offensive input og hans defensive input er næsten umulig at lokke til klubben uden at skulle ud i en Glen Johnson løn. men for mig handler det meget om hvilken midtbane man kobler 4-back kæden med. Hvis man har tre holding og box-to-box typer på midten, f.eks. Milner, Hendo og Can, så syntes jeg man skal have mindst en meget offensiv back, Moreno + Clyne er en glimrende løsning som jeg ser det. Vælger man tilgengæld at bruge to arbejdsfolk og en 10'er på midten, f.eks. Coutinho, Hendo, Milner så mener jeg at det er rigtigt at det begynder at blive farligt hvis de hele tiden skal hjælpe den ene back, så spiller man pludselig kun med 1,5 mand på den centrale midt. Det kommer også lidt an på angriberne, med Benteke inde kan Ibe og Moreno være mest effektive fordi modstanderne hverken må lukke dem til baglinjen eller ind i banen, med Lallana, Coutinho og Sturridge foran, så ser man nogle gange at modstanderen tollerer at de får lidt plads derude for at lukke bedre af i midten.

om en forsvars general så tror jeg nu nok at Skrtel tror det er ham der svinger taktstokken og jeg tror også at nogle af de problemer der var med Skrtel-Lovren forsvaret var at Lovren troede han skulle ind og sætte skik på forsvaret og Skrtel regnede med at nu var det ham der var manden med taktstokken. Så jeg tror den bliver svær, tilgengæld giver det den mulighed at man kan lede lidt mere efter en boldsikker CB, der ikke nødvendigvis er klar til at lede et forsvar, men som kan vokse med opgaven.

jeg ved godt at der er mange midtbane spillere i truppen og jeg syntes heller ikke det er akut, men medmindre at Can vokser sig ind på midtbanen i løbet af året, så vil jeg gerne have en Allen, baremed mere fysik, en lucas med lidt mere teknik eller en Can med lidt klogere løb.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 10. okt, 2015 22:04



Det er fra den samme gut, som breakede, at Rodgers var færdig i klubben.

Nogen der kender denne unge gut?

Kan forstå, han dominerede mod Chelsea, da Porto mødte dem for et par uger siden, og så har han tilmed allerede været kaptajn for Porto.

Det kan da ikke være helt skidt.

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersF » lørdag, 10. okt, 2015 22:14

Jeg har aldrig set ham spille, men synes at have læst adskillelige lister omhandlende de største talenter i verden hvor han stort set altid florerer højt på listen. Kunne være spændende at se hvad han kan tilføre, der må jo være noget til grundlag for hypen :)

Besvar