Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. nov, 2015 16:34

Aggerdoo skrev:
LFC_20 skrev:
Jeg håber eddermame, det er en and. Nøj, hvor vil det være et skidt køb. Av av av.
Hvis dette er sandt, har ikke tjekket, er det måske ikke helt dumt. Pænt med mål, men vigtigere endnu hvis han har lagt skaderne på hylden for alvor.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 07. nov, 2015 16:38

Aggerdoo skrev:
LFC_20 skrev:
Jeg håber eddermame, det er en and. Nøj, hvor vil det være et skidt køb. Av av av.
Jeg har ingen ide om hvilket niveau han har pt. Men hvis har ramt samme topniveau som i Milan så er han da en fin forstærkning. Er han som spiller arbejdsom nok?
Senest rettet af Emmy lørdag, 07. nov, 2015 16:50, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 07. nov, 2015 16:47

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:
LFC_20 skrev:
Jeg håber eddermame, det er en and. Nøj, hvor vil det være et skidt køb. Av av av.
Jeg har ingen ide om hvilket niveau han har pt. Men hvis har ramt samme topniveau som i Milan så er han da n fod forstærkning. Er han som spiller arbejdsom nok?
Nej.

Historien om ham er desværre, at han har haft for travlt med at feste. Har også været udskældt i Brasilien, efter han kom tilbage.

Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at der er noget som helst sandhed i den historie.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 07. nov, 2015 17:20


Dude på Twitter, der følger brasiliansk fodbold..... Jeg kan simpelthen ikke se det ske. Virker vanvittigt. Skal han så spille på kanten, eller hva? Eller skulle han kunne slå Benteke eller Sturridge af?

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 07. nov, 2015 17:54

Har han ikke lavet vanvittig mange mål i Brasilien? Derudover så orker jeg heller ikke flere glasben, så nej tak herfra.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 07. nov, 2015 18:04

Brasiliensk fodbold er TJUBANG bold... det kan ligesom ikke sige om PL - hvor det mere fysiskt og masser af fight.
Pato er en AND, der kun giver omtale bag journalisterne plus et bar clicks.

Nej tak, herfra - Man kan hellere ikke sige hans drik - er ligesom Bendtner der hellere ikke kunne styrer hans festshow i Arsenal .. Bare for at sammenligne...
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 07. nov, 2015 18:24

Er det en pato at Pato er på vej? Rap rap
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 07. nov, 2015 20:44


Glimrende.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » søndag, 08. nov, 2015 22:25

Jeg bliver godt nok mere og mere hooked på at smide et cheeky bud på Lavezzi til vinter. Vi mangler i den grad kantspillere, og det ville give god mening, at hente en erfaren mand ind, der kan bidrage med noget kvalitet og erfaring på den position. Så kan Ibe og Markovic få ro til at vise bevise, hvorvidt de kan være fremtidige bud på den position.

Derudover håber jeg, at der kigget efter en ny CB og DM. Umiddelbart kunne Neves være et rigtigt godt bud på en DM, der ville kunne få lov til at støtte sig lidt op af Lucas.

Hvad angår CB så er jeg blottet for forslag. Subotic var forholdsvis kritiseret i den sidste tid under Klopp, og har ikke spillet kontinuerligt siden foråret grundet rygproblemer, så jeg ved ikke, hvor godt et bud han er.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 08. nov, 2015 22:38

Leroy Sane som vi er linket til, ville også være et godt bud på en kant, som vil give os noget af den fart vi i den grad mangler i vores spil. Spørgsmålet er om han kan hentes i januar.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 08. nov, 2015 22:50

Jeg synes ikke at vores offensiv spillere mangler fart. Vi mangler fart på midtbanen til at skabe uro og true modstanderens mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » mandag, 09. nov, 2015 12:32

Jeg er virkelig virkelig virkelig ærgerlig over at vi ikke fik hentet Konoplayanka. Aftalen var i hus, men en gal præsident ødelagde hele lortet. Men hvorfor gik vi ikke efter ham mens han var på Fri tranfer i sommers? Vi ville formentlig ku ha givet ham dobbelt op i løn ift. Sevilla.
Hold kæft han drev gæk med hele Real's forsvar i går, specielt Danilo må ha taget Morfin eller lign. inden han skulle i seng i går aftes.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 09. nov, 2015 12:43

Ma Captain skrev:Jeg er virkelig virkelig virkelig ærgerlig over at vi ikke fik hentet Konoplayanka. Aftalen var i hus, men en gal præsident ødelagde hele lortet. Men hvorfor gik vi ikke efter ham mens han var på Fri tranfer i sommers? Vi ville formentlig ku ha givet ham dobbelt op i løn ift. Sevilla.
Hold kæft han drev gæk med hele Real's forsvar i går, specielt Danilo må ha taget Morfin eller lign. inden han skulle i seng i går aftes.
Ærgrer også mig

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » mandag, 09. nov, 2015 13:39

Marek Hamsik

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersF » mandag, 09. nov, 2015 15:37

Jeg synes at have læst en artikel en gang om at han var blevet tilbudt kontrakt i Tottenham, men han var ikke interesseret i andet end den spanske liga som han vidst fandt den bedste af de to.
Med det in mente ville vi ikke have haft meget chance alligevel :/

Ser lige om jeg kan finde link når jeg kommer hjem

Besvar