Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » onsdag, 30. dec, 2015 23:59

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:Så er der begyndt at dukke en del rygter op om at vi er ved at hente Berahino for omkring £20M..

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-10664830

Puha jeg havde håbet, vi var færdige med de BR indkøb.
Åbenbart ikke. Vi har lige købt en ukendt serber.
Har I læst artiklen?? Den gør nærmest grin med rygtet, som jeg læser det...

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 31. dec, 2015 10:55

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:Så er der begyndt at dukke en del rygter op om at vi er ved at hente Berahino for omkring £20M..

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-10664830

Puha jeg havde håbet, vi var færdige med de BR indkøb.
Åbenbart ikke. Vi har lige købt en ukendt serber.
Bare fordi han er ukendt for dig, betyder ikke han er ukendt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. dec, 2015 12:37

thefugle skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:Så er der begyndt at dukke en del rygter op om at vi er ved at hente Berahino for omkring £20M..

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-10664830

Puha jeg havde håbet, vi var færdige med de BR indkøb.
Åbenbart ikke. Vi har lige købt en ukendt serber.
Bare fordi han er ukendt for dig, betyder ikke han er ukendt.
Enig. Men det er et køb som minder meget om Rodgers tidligere køb. Vi har igennem årene købt en masse talenter, ja vi må have verdens bedste u20 hold :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 01. jan, 2016 23:51

Hr. Drejer skrev:
thefugle skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:Så er der begyndt at dukke en del rygter op om at vi er ved at hente Berahino for omkring £20M..

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-10664830

Puha jeg havde håbet, vi var færdige med de BR indkøb.
Åbenbart ikke. Vi har lige købt en ukendt serber.
Bare fordi han er ukendt for dig, betyder ikke han er ukendt.
Enig. Men det er et køb som minder meget om Rodgers tidligere køb. Vi har igennem årene købt en masse talenter, ja vi må have verdens bedste u20 hold :lol:
Det er unge stjerner i svøb, vi i høj grad skal sætte vores lid til, hvis vi skal gøre os håb om at få en ny superstjerne. Vi kan ikke konkurrere om de allerbedste spillere med de andre storklubber, så derfor skal vi kunne spotte dem lidt tidligere. Det er naturligvis en mere satset strategi, men det er sådan, vi må gøre.

Jeg kender ikke ham Grujic, og jeg er da også selv småskeptisk. Men det er Zeljko Buvac, der efter sigende har anbefalet ham, og så må vi bare stole på, at vi nu har bedre dømmekraft end under Rodgers.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 02. jan, 2016 00:26

Hr. Drejer skrev:
thefugle skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:Så er der begyndt at dukke en del rygter op om at vi er ved at hente Berahino for omkring £20M..

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-10664830

Puha jeg havde håbet, vi var færdige med de BR indkøb.
Åbenbart ikke. Vi har lige købt en ukendt serber.
Bare fordi han er ukendt for dig, betyder ikke han er ukendt.
Enig. Men det er et køb som minder meget om Rodgers tidligere køb. Vi har igennem årene købt en masse talenter, ja vi må have verdens bedste u20 hold :lol:
Skal alle køb af denne kaliber. Dvs unge stortalenter som måske kunne blive en stjerne have prædikatet "Rodgers køb" fra nu af så?

Satan der er mange stor klubber der laver Rodgers køb! Har han infiltreret dem alle :o?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 02. jan, 2016 06:31

Et kig på nogle af mulighederne, hvis man ønsker at hente spillere fra Brasilien. Et par kendte navne iblandt, men for mig fremstår Gabriel fra Santos, som en spiller, der måske kunne blive interessant. Jeg kender dog intet til ham, andet end det jeg lige har læst i nedenstående artikel.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... indow.html
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » lørdag, 02. jan, 2016 10:25

Det er et long shot, men der er et rygte om Toni Kros. Se DET vil være en signing :)

Især da han vil være perfekt til den spilfordeler-position vi mangler centralt på midten.
Det er usandsynligt, men hvor ville jeg gerne kunne stille med dette resten af sæsonen.

Lucas
Henderson - Kros
Firminho - Sturridge - Coutinho

Men Sturridge og Kros er nok begge usandsynlige :(
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hannahgudum
Indlæg: 44
Tilmeldt: torsdag, 23. okt, 2014 11:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hannahgudum » lørdag, 02. jan, 2016 13:02

Nu er der rygter om Stegen fra Barcelona som keeper... Det kunne være klasse!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 02. jan, 2016 13:12

ilusio skrev:Det er et long shot, men der er et rygte om Toni Kros. Se DET vil være en signing :)

Især da han vil være perfekt til den spilfordeler-position vi mangler centralt på midten.
Det er usandsynligt, men hvor ville jeg gerne kunne stille med dette resten af sæsonen.

Lucas
Henderson - Kros
Firminho - Sturridge - Coutinho

Men Sturridge og Kros er nok begge usandsynlige :(
Du vil simpelthen så gerne se Lucas på holdet resten af sæsonen... :shock: Kroos kommer ikke. Videre.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 02. jan, 2016 13:14

Hannahgudum skrev:Nu er der rygter om Stegen fra Barcelona som keeper... Det kunne være klasse!
Spændende tysk, moderne keeper. Jeg er dog lidt bekymret for hans størrelse. Han er ikke verdens højeste keeper, og jeg kan være bange for, at han vil få det svært ude i feltet - lige som Mignolet.

Tror dog ikke, at vi henter nogen keeper i januar. Tror i det hele taget ikke, at vi laver de store handler. Grujic kommer og bliver lejet ud, og måske henter vi en enkelt mere.

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. jan, 2016 21:01

Stegen og Kroos vil give os mere kvalitet, end hvad en ukendt serber kan bibringe. Vi har mange talentfulde spillere, og vi trænger spillere, der kan gå ind på holdet og levere fra dag 1. Vi er ikke i en position, hvor vi kan tillade os at eksperimentere - selvom nogle fejlagtigt tror at det er eneste vej fremad.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 02. jan, 2016 21:54

Ter Stegen vil som jeg har nævnt før være en kæmpe opgradering. Kroos er komplet urealistisk.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 02. jan, 2016 22:05

Emmy skrev:Kroos er komplet urealistisk.
Enig.

Af og til forstår jeg godt, at fans af andre klubber beskriver Liverpoolfans som værende desillusioneret.

Med undtagelse af 13/14 sæsonen, så har vi i det seneste lange stykke tid været en andenrangsklub, hvorfor vi ikke kan forvente at gå efter førsterangsspillere. Det kræver i så fald, at man fra ledelsens side vælger at sprænge banken, hvilket det ikke tyder på, at vi har den økonomiske formåen til.

Kom med Leno, Xhaka, og Lavezzi.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. jan, 2016 23:12

Har Stegen ikke stået jammerligt, siden skiftet? eller er det deres anden målmand? ham der står i Europa, får godt nok ikke god kritik, nogle som helst steder jeg glor.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 03. jan, 2016 00:34

Hr. Drejer skrev:Stegen og Kroos vil give os mere kvalitet, end hvad en ukendt serber kan bibringe. Vi har mange talentfulde spillere, og vi trænger spillere, der kan gå ind på holdet og levere fra dag 1. Vi er ikke i en position, hvor vi kan tillade os at eksperimentere - selvom nogle fejlagtigt tror at det er eneste vej fremad.
No shit :wall:

Besvar