Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 09. jan, 2016 14:25

Ham der Alexandre pato, hvordan er han ? Jeg kender ham ikke rigtig, har læst lodt om han, og det lyser alt sammen meget fint, en bevægelig frontløber der kan spille alle pladser, jeg husker hans navn fra Fifa, men hvad er der sket siden han er røget tilbage til Brazilien ? Er det bare ikke blevet til hvad det skulle være eller hvordan ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 09. jan, 2016 18:02

Bellamy_fever skrev:Ham der Alexandre pato, hvordan er han ? Jeg kender ham ikke rigtig, har læst lodt om han, og det lyser alt sammen meget fint, en bevægelig frontløber der kan spille alle pladser, jeg husker hans navn fra Fifa, men hvad er der sket siden han er røget tilbage til Brazilien ? Er det bare ikke blevet til hvad det skulle være eller hvordan ?
Han var i Milan inden han røg tilbage til Brazilien. Han blev betegnet (og med rette) som et af de allerstørste angrebstalenter i verden, men et hav af skader satte en stopper for udvikling og stabilt spil i Italien. Hans største kompetencer er imø hans speed, bevægelighed og træfsikkerhed. Han kan ganske rigtigt spille flere pladser fremme på banen, men hvis jeg ikke husker helt galt, spillede han mest højrekant i Milan. Jeg følger ikke med i Braziliansk fodbold, men han har tilsyneladende ikke haft en eneste skade siden han røg retur, og han har banket mål ind på samlebånd.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » lørdag, 09. jan, 2016 18:28

Niche skrev:
Bellamy_fever skrev:Ham der Alexandre pato, hvordan er han ? Jeg kender ham ikke rigtig, har læst lodt om han, og det lyser alt sammen meget fint, en bevægelig frontløber der kan spille alle pladser, jeg husker hans navn fra Fifa, men hvad er der sket siden han er røget tilbage til Brazilien ? Er det bare ikke blevet til hvad det skulle være eller hvordan ?
Han var i Milan inden han røg tilbage til Brazilien. Han blev betegnet (og med rette) som et af de allerstørste angrebstalenter i verden, men et hav af skader satte en stopper for udvikling og stabilt spil i Italien. Hans største kompetencer er imø hans speed, bevægelighed og træfsikkerhed. Han kan ganske rigtigt spille flere pladser fremme på banen, men hvis jeg ikke husker helt galt, spillede han mest højrekant i Milan. Jeg følger ikke med i Braziliansk fodbold, men han har tilsyneladende ikke haft en eneste skade siden han røg retur, og han har banket mål ind på samlebånd.

Sidste 30 kampe = 10 mål.

Vil nu ikke kalde det at banke dem ind på samlebånd.
En spiller vi skal holde os langt fra. Klopp vil have spillere der har god cardio og kan træne hårdt, det har Pato på ingen måde
vist at han kan leve op til.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 09. jan, 2016 19:06

Niche skrev:Han var i Milan inden han røg tilbage til Brazilien. Han blev betegnet (og med rette) som et af de allerstørste angrebstalenter i verden, men et hav af skader satte en stopper for udvikling og stabilt spil i Italien. Hans største kompetencer er imø hans speed, bevægelighed og træfsikkerhed. Han kan ganske rigtigt spille flere pladser fremme på banen, men hvis jeg ikke husker helt galt, spillede han mest højrekant i Milan. Jeg følger ikke med i Braziliansk fodbold, men han har tilsyneladende ikke haft en eneste skade siden han røg retur, og han har banket mål ind på samlebånd.
Med til historierne omkring skaderne, så var det oftest overbelastningskader han var ude for i Milan (kilde: http://www.transfermarkt.com/alexandre- ... eler/37579)

Det kan snildt forklare, hvorfor han har været fit for fight i brasiliansk fodbold, da tempoet der er på niveau med Superligaen.

Derfor takker jeg også pænt nej til Pato. Han er udentvivl en teknisk velfunderet spiller og en habil afslutter, men jeg er slet ikke sikker på, at han kan holde til intensiteten i Premier League kombineret med Klopps krav til antallet af sprinter, der skal udføres.

Set udfra prisen kunne det ellers godt have været en handel lignende Coutinho/Sturridge.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 10. jan, 2016 16:05

Puha, det tegner ikke til det her transfervindue bliver den store fest. De seneste to spillere, vi er sat i forbindelse med, er Sidnei Sam og Mario Suarez. Sidstnævnte er startet inde fire gange for Fiorentina i denne sæson :|

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 10. jan, 2016 16:12

Tom_Jorsal skrev:Puha, det tegner ikke til det her transfervindue bliver den store fest. De seneste to spillere, vi er sat i forbindelse med, er Sidnei Sam og Mario Suarez. Sidstnævnte er startet inde fire gange for Fiorentina i denne sæson :|
Hvad havde du forventet da?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 10. jan, 2016 16:46

Du havde ikke forventet mere end de to? Bænkvarmere hos Schalke og Fiorentina? Defaitistisk tankegang må jeg sige.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 10. jan, 2016 16:55

Tom_Jorsal skrev:Du havde ikke forventet mere end de to? Bænkvarmere hos Schalke og Fiorentina? Defaitistisk tankegang må jeg sige.
Er du en kvinde siden du besvarer et spørgsmål med et spørgsmål? Jeg forventer ingenting men håber på en ny målmand, en midterforsvarer, en målfarlig kantspiller og en ny angriber. Det er næppe realistisk og regner heller ikke med det. Til sommer forventer jeg derimod store transfers.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 10. jan, 2016 18:31

Emmy skrev:Er du en kvinde siden du besvarer et spørgsmål med et spørgsmål?
'

Wow... Bare wow.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. jan, 2016 18:40

Kom nu bare med Götze! Vi skal væk fra prædikatet om at vi er udviklingsklub. Vi har købt en ung og for mig total ukendt serber. Det er ikke godt nok, hvis vi vil i top 4. Hvis vi fortsætter den strategi, så bliver Klopp endnu en manager i rækken af Liverpool managere, som ikke vinder ligaen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 10. jan, 2016 19:45

Tom_Jorsal skrev:
Emmy skrev:Er du en kvinde siden du besvarer et spørgsmål med et spørgsmål?
'

Wow... Bare wow.
Ja hold da op! Svarer du mon på spørgsmålet?
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 11. jan, 2016 00:04

Ud med:
Balotelli
Allen
Enrique
Bogdan
Lucas
Markovic

Ind med:
Götze
Kroos
Xhaka
Pato
Meyer
Subotic
Kostic
Sané

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 11. jan, 2016 00:17

Og så slukkede du for FIFA og gik i seng.
Liverpool Football Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 11. jan, 2016 00:23

Ikke dem alle. Men kunne vi nu bare hiver et par af dem ind. Få ryddet godt op. Lade de unge sidde som reserver i stedet for de løn tunge drenge. Udnytte vores talenter og få et par stjerner ind.

Ud med ovenstående og ind med disse 4. Det vil være muligt.
Götze, Pato, Subotic og Sané.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 11. jan, 2016 00:39

Götze og Sané vil være fantastisk, men jeg har ualmindelig svært ved at se det ske. Der vil uden tvivl være bedre klubber, der også vil have dem, og det er yderst tvivlsomt, hvad vi har at tilbyde næste sæson udover verdens sejeste manager.

Subotic er for dårlig, og Pato vil være et ligeså håbløst indkøb som Benteke.
Liverpool Football Klopp

Besvar