Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 15. jan, 2016 13:11

sjampen skrev:
Tom_Jorsal skrev:Er der nogen, der har nogen bud på, hvilke målmænd der evt. kan forstærke os, og som er realistiske at hente? Jeg har sgu svært ved at se det. I PL er det kun De Gea, Cech, Lloris, Hart og Courtois, der i mine øjne er decideret bedre end Mignolet. Og vi kan selvfølgelig ikke hente nogen af dem. Et par bud fra de andre ligaer kunne være Handanovic fra Inter(som vist har kontraktudløb til sommer?), Mandanda, Cillesen eller Ter Stegen(som nok er den mindst realistiske af de fire), men jeg tror ikke, de vil være en markant forstærkning ift. Mignolet.
Leno, Horn, Sommer, Fährmann og Bürki. Med tanke på at Bayern nok tager en CL plads temmelig konsekvent, kommer der altså til at være en mulighed for at signe dem, specielt med tanke på hvor stor en løn vi kan give som PL hold og med Klopp som træner. Selvfølgelig er Leno på kanten, han ryger sq nok til Madrid, men så urealistisk er han sq ikke. Zieler og Karius kunne også være muligheder, omend jeg ikke har set specielt meget med dem. Efter min mening giver det langt bedst mening at finde en målmand herfra. Leno er drømmen, men både Horn og Fährmann er spillere jeg rigtig godt kan lide.

Fra PL er de oplagte valg selvfølgelig Butland og måske Begovic hvis han allerede er blevet træt af bænken. Man kunne så overveje om man også skulle tage folk som Schmeichel, Adrian, Krul, Vorm etc. med på listen. Personligt synes jeg at det ville være lidt spild af penge ift. Mignolet. Så ofte dropper han heller ikke. Han er ikke en top målmand, men der er vel ingen grund til at betale dyrt for endnu en ikke topmålmand.

Donnarumma fra Milan smutter nok ingen steder, så de bedste muligheder er nok Mattia Perin eller de ældre Handanovic eller Diego Lopez. Sportiello og Neto får vist OK ros, jeg har ikke set specielt mange kampe med dem, men de har heller ikke sat et afgørende indtryk i de kampe.

I Spanien er Ter-Stegen som du nævner oplagt, men i Leno stilen nok en kende urealistisk. Rulli fra Sociedad og Asenjo fra Villareal er muligheder. Man kunne også kigge på den korte løsning i Diego Alves.

Lidt rundt i verden kunne man nævne Anthony Lopes, Ruffier, Rui Patricio, Sirigu foruden de nævnte Mandanda og Cillesen. Personligt synes jeg Lopes ser ud til at være en helt vildt god målmand i de kommende mange år.
Jeg kender ikke de tyske navne, du nævner, men er de pt. på niveau med eller over Mignolet? Sirigu, Ruffier, Diego Alves, Asenjo osv. er jo på ingen måde markant bedre end Mignolet. Hvis vi skal hente en erstatning for ham, skal det altså være en, der med garanti er bedre end mignolet, som jeg ser det.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 15. jan, 2016 13:15

Alle de tyske målmænd Aggerdoo nævner er klart bedre end Mignolet. Jeg ville i hvert fald vælge dem alle over Mignolet uden at blinke.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 15. jan, 2016 13:16

TomViolence skrev:
Tom_Jorsal skrev:
TomViolence skrev: Vi har været gode til at slå hårdt ned på ringe kilder, og så må vi ikke glemme, at Wikipedia kan skrives om af alle. ;)
Hvis du skal skrive en videnskabelig afhandling, er Wikipedia noget juks, men det er da genialt til fodbold. Til det er deres kildehenvisninger i bunden ret udførlig og oversigt over antal spillede kampe er præcis og dejligt overskuelig.
Igen - jeg synes, det er en doven måde at foreslå en spiller på. Den statistik, de tilbyder, bringer da ikke særlig meget spændende på banen, der er interessant i forhold til en transfer? Jeg forventer ikke, du er enig, men sådan har jeg det. :)
Jeg vil meget gerne finde noget mere på ham, men det er jeg simpelthen ikke dygtig nok til. Hvor vil du anbefale jeg leder ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » fredag, 15. jan, 2016 13:26

Tom_Jorsal skrev:
Jeg kender ikke de tyske navne, du nævner, men er de pt. på niveau med eller over Mignolet? Sirigu, Ruffier, Diego Alves, Asenjo osv. er jo på ingen måde markant bedre end Mignolet. Hvis vi skal hente en erstatning for ham, skal det altså være en, der med garanti er bedre end mignolet, som jeg ser det.
[/quote]

Leno har ikke været ligeså god i den her sæson, men han har stadig været bedre end Mignolet og i det 2 foregående sæsoner har han været intet andet end fremragende. Fährmann står bare sindssygt godt for Schalke og Horn har næsten et ligeså højt niveau og har udviklet sig rigtig flot. Burki fra Dortmund skal nok ingen steder, men han var værd at nævne. Sommer er i hvert fald langt mere stabil end Mignolet og viser langt mere sikkerhed i sine indgreb. De er alle bedre, men jeg ved ikke om jeg ville betale kassen for Sommer og jeg har simpelthen ikke set nok til at vurdere Zieler og Karius. Leno, Horn og Fährmann ville efter min mening bringe os langt, langt, langt, langt, langt tættere på at konkurrere i PL end med Mignolet på kassen.

Både Sirigu, Alves, Ruffier etc. er selvfølgelig mere kortsigtede løsninger ud fra det synspunkt at vi simpelthen bliver nød til at stoppe alle de drops fra vores målmænd. Dette er ikke et synspunkt Klopp ser ud til at dele. Jeg mener nu stadig at alle de nævnte er bedre og langt mere stabile end Mignolet, men igen er det tvivlsom om jeg ville bruge kassen på at hente dem, men de ville i hvert fald, efter min mening da, stoppe blødningen så at sige. Sirigu kunne f.eks. nok fåes billigt med tanke på Trapp og at Areola kommer hjem fra lån efter sæsonen.

Men klart at det ville være at foretrække at hente en spiller der ikke bare kan tage over nu, men udvikle sig videre. I så fald, hvis vi skal holde os realistisk ville mine bud, foruden Horn og Fährmann, være Lopes, Cillesen, Butland, Perin og Rulli. Jeg synes det er en tendens til blandt vores fans at fordi Mignolet ikke er en katastrofe, så vil vi ikke bruge kassen på at opgradere ham. Problemet er at der er en kæmpe forskel på Mignolet også vores konkurrenters målmænd, og skal vi udjævne den forskel sker det ikke ved at købe eksempelvis Adrian fra West Ham nogenlunde billigt. Det koster ikke noget, men chancer for at det bringer os tættere på er godt nok lille.

At hente Lopes eller Fährmann bliver dyrt. Ikke så dyrt som Leno og ter Stegen, men dyrt. Jeg tror bare det vil have en gigantisk forskel, men det er så heller ikke nogen hemmelighed at jeg mener Mignolet som førstemålmand i en klub der ønsker at vinde PL og spille kontinuerligt CL er katastrofalt og til grin.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » fredag, 15. jan, 2016 14:41

Jeg kender ikke meget til de nævnte målmænd, men det er utvivlsomt at de fleste er bedre i deres indgreb end Mignolet. Tilgengæld har jeg mine tvivl om hvor mange af dem der kan leve op til redninger aka refleksredninger. For mange lader til at glemme, at Mig omet relativt ofte hi er store redninger ud af handskerne, der redder vores røv og dermed poi t. Selvfølgelig kunne det være lækkert, hvis vi kunne blive sikre i indgreb på dødbold, men hvis det bliver på bekostning af sikkerhed i en mod en og skud udefra, så er jeg ikke sinker på, at det er noget jeg vil bytte til - slet ikke når det helt sikkert kommer til at koste os kæmpe summer

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » fredag, 15. jan, 2016 14:41

@Kelly

SkySports er min go-to-side, når det omhandler spilleranalyser, fordi de er korte og konkrete. Der findes andre sider, der laver større og mere dybdegående analyser, men jeg kan ikke huske dem. Er der andre, der kan anbefale noget gode sider?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. jan, 2016 00:30

Mads T. skrev: Grujic er hverken et Klopp eller et Rodgers køb. Det er et normalt køb, som alle klubber foretager sig.
Nåååh okay, det blev bare kaldt et typisk BR køb, for få måneder siden og i nutiden såmænd. Jeg tolker skriverierne som at BR var shite, Klopp genial, uanset hvad han(Klopp) end gør. Jeg er så ikke enig, hverken i det ene eller det andet. BR gjorde sit bedste, men pisses på af LFC fans(verdens bedste fans...eller noget). Klopp har ikke vist noget i england, jeg er ligeglad med hvordan det gik i tyskland, er dog glad for vi fik min ynglingsmanager nummer 1 i LFC, men han skal stadig bevise sig.....Hvorfor ikke??van gal var også nogenlunde inden han kom til scum, jeg vil personligt ikke høre tale om han skal bytte stolen med træneren i min lokale klub(RFC) dertil er han for elendig nu.... og usympatisk men det er en sidenote. Det går hurtigt op og ned, som alle ved
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. jan, 2016 00:42

sjampen skrev: Både Sirigu, Alves, Ruffier etc. er selvfølgelig mere kortsigtede løsninger ud fra det synspunkt at vi simpelthen bliver nød til at stoppe alle de drops fra vores målmænd..
Sirigu er 29 år 4 dage. det da,pænt skrevet, at stramme den enormt, at kalde ham en kortsigtet løsning, han er lige netop i sit prime, og kan tilmed med lidt held holde 7-10 år. Og han har kvaliteten, set ud fra CL bold, og er utilfreds i PSG tilmed, PAG har vist også åbnet for et skifte.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. jan, 2016 11:08

TomViolence skrev:@Kelly

SkySports er min go-to-side, når det omhandler spilleranalyser, fordi de er korte og konkrete. Der findes andre sider, der laver større og mere dybdegående analyser, men jeg kan ikke huske dem. Er der andre, der kan anbefale noget gode sider?
Mange bruger vist whoscored. Det gør jeg også selv, men jeg er sjældent helt enig i deres vurderinger. I hvert fald ikke i den liste de laver hver sæson over, hvem der har været bedst. Mener for eksempel at Carroll klarede sig bedre på den liste end Benteke i Benteke's bedste sæson i PL.

http://www.whoscored.com/

Men der er masser at stats at lege med.

I forhold til LFC spillere bruger jeg LFC stats rigtig meget. De henter stats fra Opta.

http://www.lfcstats.co.uk/

Og hvis jeg skal kigge på LFC transfers, så bruger jeg lfchistory, som er meget overskuelig og en af mine favorit-sider.

http://www.lfchistory.net/
Kloppite

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » søndag, 17. jan, 2016 10:35

sjampen skrev:
Tom_Jorsal skrev:
Jeg kender ikke de tyske navne, du nævner, men er de pt. på niveau med eller over Mignolet? Sirigu, Ruffier, Diego Alves, Asenjo osv. er jo på ingen måde markant bedre end Mignolet. Hvis vi skal hente en erstatning for ham, skal det altså være en, der med garanti er bedre end mignolet, som jeg ser det.
Leno har ikke været ligeså god i den her sæson, men han har stadig været bedre end Mignolet og i det 2 foregående sæsoner har han været intet andet end fremragende. Fährmann står bare sindssygt godt for Schalke og Horn har næsten et ligeså højt niveau og har udviklet sig rigtig flot. Burki fra Dortmund skal nok ingen steder, men han var værd at nævne. Sommer er i hvert fald langt mere stabil end Mignolet og viser langt mere sikkerhed i sine indgreb. De er alle bedre, men jeg ved ikke om jeg ville betale kassen for Sommer og jeg har simpelthen ikke set nok til at vurdere Zieler og Karius. Leno, Horn og Fährmann ville efter min mening bringe os langt, langt, langt, langt, langt tættere på at konkurrere i PL end med Mignolet på kassen.

Både Sirigu, Alves, Ruffier etc. er selvfølgelig mere kortsigtede løsninger ud fra det synspunkt at vi simpelthen bliver nød til at stoppe alle de drops fra vores målmænd. Dette er ikke et synspunkt Klopp ser ud til at dele. Jeg mener nu stadig at alle de nævnte er bedre og langt mere stabile end Mignolet, men igen er det tvivlsom om jeg ville bruge kassen på at hente dem, men de ville i hvert fald, efter min mening da, stoppe blødningen så at sige. Sirigu kunne f.eks. nok fåes billigt med tanke på Trapp og at Areola kommer hjem fra lån efter sæsonen.

Men klart at det ville være at foretrække at hente en spiller der ikke bare kan tage over nu, men udvikle sig videre. I så fald, hvis vi skal holde os realistisk ville mine bud, foruden Horn og Fährmann, være Lopes, Cillesen, Butland, Perin og Rulli. Jeg synes det er en tendens til blandt vores fans at fordi Mignolet ikke er en katastrofe, så vil vi ikke bruge kassen på at opgradere ham. Problemet er at der er en kæmpe forskel på Mignolet også vores konkurrenters målmænd, og skal vi udjævne den forskel sker det ikke ved at købe eksempelvis Adrian fra West Ham nogenlunde billigt. Det koster ikke noget, men chancer for at det bringer os tættere på er godt nok lille.

At hente Lopes eller Fährmann bliver dyrt. Ikke så dyrt som Leno og ter Stegen, men dyrt. Jeg tror bare det vil have en gigantisk forskel, men det er så heller ikke nogen hemmelighed at jeg mener Mignolet som førstemålmand i en klub der ønsker at vinde PL og spille kontinuerligt CL er katastrofalt og til grin.
Jeg synes du undervurderer Mignolet helt vildt. Nej, han havde ikke en specielt god kamp mod Arsenal, men jeg troede de fleste var enige om, at han havde hævet sit niveau meget over det sidste års tid. Han er ikke på niveau med De Gea, Cech, Courtois og Hart, som alle er blandt verdens bedste målmænd lige nu. Men i mine øjne har Mignolet udviklet sig til at ligge lige under det niveau og er blandt de bedre målmænd i Premier League, hvilket understøttes af, at han sidste sæson delte 1. pladsen hvad angår clean sheets sammen med Hart og Courtois.
Der er ingen tvivl om, at Mignolet stadig har mangler i sine indgreb i feltet og at han kan have sine udfald (som sker sjældnere og sjældnere). På sigt skal vi måske kigge efter en bedre målmand, der er helt oppe på vores konkurrenters målmænds niveau. Men det er i mine øjne en voldsom undervurdering af Mignolet, at det er så galt, at vi skal "stoppe blødningen" ved at bruge penge på spillere som Cillesen og Sirigu. Det synes jeg vidner om, at man stirrer sig blindt på de fejl han lavede mod Arsenal. Medmindre at man kan lokke en målmand med verdensklassepotentiale til ala Ter Stegen og Leno, så synes jeg der er flere pladser på holdet hvor det er mere presserende at få købt forstærkninger end på målmandsposten.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 18. jan, 2016 09:28

Der går rygter om at LFC er interesseret i Vardy og Long. Det ser altså ud til at vi fortsætter tendensen med at købe dyre middelmådige spillere. Det er ikke den vej vi skal, Klopp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 18. jan, 2016 09:44

texy skrev:
TomViolence skrev:@Kelly

SkySports er min go-to-side, når det omhandler spilleranalyser, fordi de er korte og konkrete. Der findes andre sider, der laver større og mere dybdegående analyser, men jeg kan ikke huske dem. Er der andre, der kan anbefale noget gode sider?
Mange bruger vist whoscored. Det gør jeg også selv, men jeg er sjældent helt enig i deres vurderinger. I hvert fald ikke i den liste de laver hver sæson over, hvem der har været bedst. Mener for eksempel at Carroll klarede sig bedre på den liste end Benteke i Benteke's bedste sæson i PL.

http://www.whoscored.com/

Men der er masser at stats at lege med.

I forhold til LFC spillere bruger jeg LFC stats rigtig meget. De henter stats fra Opta.

http://www.lfcstats.co.uk/

Og hvis jeg skal kigge på LFC transfers, så bruger jeg lfchistory, som er meget overskuelig og en af mine favorit-sider.

http://www.lfchistory.net/

1000 tak, dem vil jeg kigge på fremover
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 18. jan, 2016 10:19

Rodgers om blandt komiteen: http://www.skysports.com/football/news/ ... -liverpool

Amatører, var min første tanke!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » mandag, 18. jan, 2016 10:30

Jeg håber ledelsen skal skal fyre komiteen og få Klopp til handle istedet for kom med en liste. Hvis de ikke stoler på deres manager, hvorfor ansat ham?

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 18. jan, 2016 11:07

Hent Javier Hernandez, skidt med at han er tidligere United spiller.
Justice for the 96! <3

Besvar